Sziasztok. Valakinek nem lenne véletlenül bekötési rajza egy RT4-es rádióhoz? Valamit elköthettem, mert megy a kijelző, meg megy a fejegység is, viszont teljesen néma, és a gép is kommunikációs hibát dob mind a kijelzőre, mind a fejegységre. Ja azt elfelejtettem hogy nagykijelzős navis.
Sziasztok, van egy peugeot 407-en ami kormányszög jeladó kalibrációért kiáltozik.Azt sikerült innen a fórumról kiderítenem, hogy azt mechanikusan kell kalibrálni azt is, hogy a peugeot planétba van hozzá leírás, viszont nekem nincs peugeot planetom. Valaki lenne kedves aki ért hozzá, szájba rágóssan leírni hogy mit és hogyan csináljak.
Talán valaki tud segíteni tanáccsal, hogy hová forduljak: adott egy RHR motorkódú 2.0 Hdi, 2005-ös autó, időről időre elkezd rángatni, ilyenkor az alapjárat is ingadozik. EGR, porlasztók diagnosztika szerint rendben. Nehezíti a hibafeltárást, hogy ritkán jön elő a rángatás, sokszor 2000 km is eltelik két alkalom között (máskor meg két nap sem telik el és produkálja). Hidegen, melegen ugyanúgy. Nincs kormolás, nincs túlfogyasztás, teljesítményvesztés, leszámítva ezeket az alkalmakat normálisan működik.
Amikor előjön a hiba, hiába nyomom le a gázpedált, csak nagyobb gázadásra reagál.
Volt már kiolvasva gyári szoftverrel, Bosch rendszerrel, legutoljára egy gázpedál jeladót sikerült kiolvasni hosszú idő után. Mielőtt ezt cserélném, tippeket kérnék, hová érdemes Budapest környékén vinni, ahol fel is tárják, hogy mi lehet az egyébként idegtépő hiba oka.
Valaki tudna tanáccsal szolgálni, hová érdemes vinni egy ilyen öreg járgányt?
Adott egy 2007-es Peugeot 407 sw, amivel olyan problémám lenne, hogy ha bármelyik utasoldali ajtót kinyitom akkor egyidejűleg kinyílik a csomagtartó is, illetve ha a kulccsal kinyitom az autót akkor is ugyanezt csinálja, viszont ha utána lecsukom és mégegyszer kinyitom az ajtót már nem csinálja csak egy idő elteltével. Szerintetek mi lehet a probléma?
Egy adott sebességnél(kb 60-nál) kezd el zúgni sebességtől függetlenül, folyamatosan. Bakra állítottuk a kocsit meghajtottuk kerekek nélkül és a difitől jött a búgó hang, tehát minden más kizárva.
Leakasztani a váltót a tartóról és kicsit előbbre fordítani, el a váztól.
Persze, ehez megkell bontani a kiröffencset, hogy ne feszüljön.
Ahogy látom a váltó mindben nagyjából ugyanolyan felépítésű.
Elvileg nem muszáj leakasztani a váltó tartóját, csak a hátsót és akkor kicsit lehet dönteni a hajtásegységet egy emelővel, hogy eltávolodjon a difiház a kasztnitól.
Az előző hozzászólásom óta rájöttem, hogy a szerelő szimplán leszedte a terelőlapát állító motort, majd manuálisan átállította a terelőlapátot fűtés helyzetbe.
Most a visszafordítását próbálom megoldani, de sajnos nagyon nehezen tudok hozzáférni a műszerfal miatt. Nem igazán tudok rájönni, hogy a szerelő miként oldotta meg ezt kb. fél óra alatt.
A télen voltam szervízben amiatt, mert az autóban nem működött fűtés (csak a hűtés/klíma funkcionált). A szerelő azt mondta, megnézi, én addig elugrottam a közeli áruházba. Kb. 30 perc múlva visszatértem a szervízbe, a szerelő épp rakta vissza a műszerfal alatt jobb oldalon a burkolatot. Ezt a részt: https://i.imgur.com/yqkXLA6.png
Azt mondta nekem, mivel nem tudom otthagyni az autót több napra, átmeneti megoldásként fullban felnyomta a fűtést (a klíma a hőmérséklet beállításra nem reagál többé, 11 fokon is a maximumon tolja a meleget), de majd térjek vissza ha melegebb lesz az idő és zavarni kezd majd a konstant fűtés, és akkor megjavítja rendesen.
Nos, mivel mindez külföldön történt és jelenleg nincs lehetőségem visszatérni a szervízbe, az a gondom, hogy állandó a fűtés az autóban. Ha lehúzom az ablakokat és kikapcsolom a klíma ventillátorát, akkor voltaképp tűrhető a dolog, viszont a műszerfal alatt még mindig irtó meleg van, ott nagyon fűt valami. Ez a rész forró: https://i.imgur.com/qjijwkN.png
És nyilván nem is tudom folyamatosan nyitva tartani az ablakot, pl. olyankor ha esik az eső.
Mielőtt még elvinném egy másik szervízbe arra gondoltam, hogy ha nem túl komplikált valamilyen módon visszaállítani a régi állapotba a klímát (a szerelő ugye fél órán belül felnyomta a fűtést), akkor megoldanám én. Valaki már említette nekem a terelőlapátot, hogy tuti azzal mókolt a szerelő, de nagyon kétlem, mert ahhoz nem lehet hozzáférni ott ahol ő leszedte a burkolatot, és nem is lehet fél óra alatt megpiszkálni.
Gyújtás nélkül vagyis relét kézzel össze zárom és a venti pörög, gyújtást rá adom kulcs el fordít és hiába zárom össze attól fogva le tilt valami, gondolom jó okkal.
Igen próbáltuk tesztel el indítani de nem reagált.
Adott egy 407 sw 1.6 hdi 2008 peugeot amit már most láttot villamoság szerelö minden jó minden müködik de a hütö ventilátor nem megy!
Relé biztositékok ki cserélve hütöventilátor ki cserélve ha direktbe inditom gyujtás nélkül megy, de ha rá adom a gyujtást még direktbe se megy nem tudom mi tilthatja le? segitsetek kérlek mert meg vagyok löve !
Szép napot.Peugeot 407 coupe makulátlan hátsó ülések.Illetve első ülések amik felújítást igényelnek.Eladó.Színe bordó.Átvehető Fejér megyében.Ár 35 ezer.Elérhetőség:06 70 6032063