Sziasztok srácok!Tudnátok segiteni?Van egy 2.2DTI frontim,a multhéten voltam vele egy hosszab úton autopályán,és 4vagy5 alkalommal felvillant a hibajelzö lámpa az auto megtorpant és kb.10 másodperc után tért magához.Ha valaki találkozott ilyenel legyenszives irjon.
Nekem 2.2dieasel automata van 120e km. Ugyan csak 15e km óta van nálam de semmi /csak egy izzó/ bajom nem volt vele. ugyan én 7500km-t cserélek olajat és minden harmadik olajcsere egyben váltóolajcsere is. Edig ez a 4. automata autóm mindíg igy csináltam és csak egyszer jártam rosszul / voyager/ . a fogyasztás 9.1- 9.3l. Egy furcsaság van nekem hogy kicsit meleg nekem az autó de ez lehet tipussajátosság hisz elég nagy nyomású a hűtőrendszer. /95c körüli a hőfokmérőm/ Amúgy egy iszonyú kissé lomha vastömeg, sokkal kényelmesebb mint az ugyanekkora pickup szerű autók. Én eddig csak ajánlani tudom mindenkinek.
Helo. Nekem 2.2 benzines van de szerencsére nem szakadt el a szíj 1xsem. A diesel üzemeltetése gazdaságos, de ha a rendszert javítani kell amit megspóroltál azt lehet rá is költöd. Szerintem!!!!!!!! üdv.
Én írtam amit idéztél. Tesóm 98-as 2.2 dti limited-ére utaltam itt ugyanis kétszer kaptunk rossz alkatrészt és harmadszorra lett az igazi már nem emlékszem pontosan de olyan 3-400körül volt 4-5 éve a lendkerékkel együtt a kuplungtárcsa "jó áron"./pontatlanul ítam az ítéletnél/ A kéttömegű lendkerék nem felújítható a két fél közti gumis tömítő(?) anyag miatt és emiatt muszáj volt cserélni. Állítólag létezett /szerviz szerint/ ugyanez a motor 1 tömegű lendkerékkel ami kevésbé húzós árban volt.Bátyáméra is azt mondták, hogy az de megbontás után kiderült, hogy mégse... Elvileg a szerviz az alvázszámból tudja, hogy milyen de gyakorlatilag fogalmuk sincs semmiről ha Fronteráról van szó. 2002 végén amikor az enyémet meghoztam kintről a szerviz ciklusra először 15000, majd 10000 km-t mondtak.Pedig 7500km a normál szervizciklusa./annyi eszem nem volt, hogy kinyissam a szerviz könyvet:-)/ Nagyon nézz körül mielőtt vennél, mert nagyon gyorsan sok pénzt rá lehet költeni. Nekem a résolaj csövek elöregedése miatt /emiatt nem indult mert falsot szívott/ közel 100E Ft-ot kellett ott hagynom, de most már 10 éves a gép és ennyi még belefér. A szervizben nem is találták a hibát de szerencsére volt egy srác aki már "látott" Fronterát és kapásból megtalálta a bibit, pedig már adagoló, főtengelyjeladó stb. vel ijesztgettek. Szóval figyelj oda mielőtt beleugrasz egy vásárlásba.
Köszi, akkor az automatáról lemondok. Amúgy az A vagy a B széria a megbízhatóbb? A dízelek közűl melyik a kiforrottabb? A 2.2DTI, 2.3TDS, 2.3TD, 2.5TDi? Esetleg inkább benzinest? Benzines esetén amúgy is gázat szereltetnék bele. A 2.2 benzinesről azt olvastam, hogy hajlamos elszakítani a vezérműszíját. A népítéletből idézve:"aki ilyen autót szeretne venni mindenképp nézesse át a kuplungot ugyanis az autó 2 féle kuplungal készült és az amelyik a lendkerékkel egyben van és cserélni kell sokba fog kerülni". Ezalatt pontosan mit érthet a szerző? dulpatömegű lendkerék vs síma lendkerék? Amúgy ezt megbontás nélkül hogyal lehet megtudni? A motorizálásból esetleg? Az Astra H-mat cserélném le egy ilyen "vaddisznóra". Bocsi a sok kérdésért, de vásárlás előtt szeretnék picit témába lenni :) Köszi
A 2.2 dti-s automatánál csak a problémákat tudom mondani, így nem is javaslom.
300 eFt-os automata váltó felújítás után (így vettem) jelenleg átalakíttatom kéziváltósra a frontimat. Az egri szervízben is csak azt tudták mondani, hogy folyamatos problémám lesz a váltóval, nem egy kiforrott konstrukció. (Akinek kell, eladó az automata váltó 2 db. vezérlővel együtt) Az alkatrész árakról meg annyit, hogy komplett átalakító szettre (kéziváltósra) mondtak nekem Mo-on 300 eFt-tól 500 eFt+Áfáig mindent... Olaszoktól hozattam szállítással együtt 250 eFt-ért... Az átalakítás nem nagy dolog, már jár az autó, még elektromos szakember nem látta.
Sziasztok Egy Frontera vásárlásán goldolkodom. Végigolvastam a fórumot, de még nem tudtam dönteni, hogy milyen szériát/motorral vásároljam. Eddig a 2.2DTI-be gondolkodtam, de ma végignéztem az alkatrészárakat és kicsit kiakadtam (pl lendkerék 420k-650k között). Mindenképp 5 ajtósba (meg ha lehet automatába) gondolkodok; ti melyik motor mellett szavaznátok? A segítséget előre is köszönöm. Zs
Van egy kidobás előtt álló General XP2000 -es P255/70 R15 gumi 2-3-4 mm-es profilmélységgel Pótkeréknek biztosan jó. Én még egy hó nélküli telet is autóztam vele . Szerdán lomtalanítás ,ha kell szóljál. csa
Nagyon tutin néz ki a kis frontéra... épp szemezgetek valami hasonlóval második autónak - mondjuk én papírnélkülit keresek és sokkal olcsobban...
Amúgy érdekes dolog történt velem tegnap:
Bevillant az üzemanyagszint jelzőlámpa - mentem tankolni. Igen ám, de most és előtte is egy "maszeknál" tankoltam, aki 10 literes kannákból öntögette fel a tankomat. Na, de a lényeg: kicsit kevesebb mint 70 literrel 810 km-t autóztam el. Ez ugye olyan 8,7 literes fogyasztást jelentene 100-on. Ahhoz képest, hogy eddig 10 liter alá se nagyon mentem - meglepően alacsony.
Vagy az időjárás miatt, vagy mert a tiz literes kanna nem tizliteres (bár, akkor meg ugye nem fért volna bele...), vagy mert a maszeknál jobb a minőség, vagy mert a kutakon jobban lopnak, csalnak? Mit tudom én - ellenben ez nagyon tetszik. :))
Sziasztok! Eladósorba került szeretett Fronterám. 5 személyes autó vásárlása miatt meg kell válnom tőle :(
Opel Frontera RS Sport Van 2.2 DTi 2 személyes! Gyártási év: 2003 123e km Fogyasztás: 8-9 l ABS, klíma, e. ablakok/tükrök, levehető vonóhorog. A rakodótérben lévő elválasztó polc könnyen kivehető.
2006-ig az olasz autópálya mentőszolgálat autója volt. 104e km-t mutatott az órája akkor. Azóta nálam van, kb 20e km-t mentem vele problémamentesen. Második autóként kíméletben és gondoskodásban volt része. Havat csak az idén látott egyszer, de csak a kertek alatt, a szűz havas mezőn, mert a sós latyakba nem volt szívem kivinni. :)
sztem 5 de lehet hogy hülyeséget írok.. 130körül olyan 3000-3200 a fordulat.. Tudom hogy 90 körül még vált egyet, de ezt a váltást elöbb nem tudom belőle kicsikarni... és 130 körül már10-11 l fogyasztást is mutat. a hangja alapján a 110 et szereti a legjobban...
Szemezgetek a Fronterával valami 2002 utáni 5 ajtós 2.2DTi jönne szóba nálam.
Jó, hogy megtaláltam ezt a fórumot sok dolgot megtudtam erről a típusról!
Most egy 2004 es 2.0Dti Opel Zafirát hajtok, nagyon bejön, hogy tágas, elférek benne, elég nagy a csomagtartója és haladni is lehet vele. Most ha lehet, ennél még tágasabb autót szeretnék majd + néha lehetne magasabb a hasmagasság - ami a Fronterában meglenne -.
Továbbra is olvasgatom majd a fórumot, lehet előbb, mint utóbb belépek a klubba. :)
4 gangos az autómata váltód? - eddig csak olyat láttam azt hiszem - Nagyobb sebességnél ,130km/h körül mennyit forog a motor, érdekelne, hogy bírja az autópálya tempót ezzel a váltóval.
Tiszteletem.. Néhány tapasztalat és kérdés egy hónap használat után... 2.2d 5 ajtós 2000-es utómata váltós 120ezerkm a fogyasztás meglepöen kellemes 9.7 a komputer szerint... Át lehet állítani vhogy a hogy angol legyen?? németül sajna nem tudok.. A vízhőfokra lennék kiváncsi mert nekem egy kicsit melegnek tűnik. persze nem tudom ennél a típusnál mi az üzemi hőfok nekem üzemmelegen az alsó hőfok a középső állás de felmegy sokszor a következő osztásig és onnan vissza. Pedigmost tél van . Ha lenne tapasztalat szívesen hallanám.. /víz olaj rendben/ az autó nem igazán hangos de lomha de gondolom szokás kérdése ez is... a váltó jó van viszonyításom egy voyager volt elötte..
Nem jártam erre mostanában. Szóval ezek a gumik két éve vannak fenn és azóta sem volt semmi bajom sem a hajtással sem a futóművel. Ha a 80-as átmérőt jelent. akkor szerintem simán főlfér. Az enyém 31-es , az kb 78 cm-es és még bőven van hely.
Elöször is köszönöm a választ,de lenne még 1gondom:2.0ibenzinesem levegő szivó csövemet cserélnem kellene mivel elégé repedezett de nem kapok hozzá újat mert már nem gyártják (ami élégé meglepett és ki akasztott)létező bontok mindegyikénél kerestem de nem tudtak ez idáig szerezni!Lenne e valakinek ötlete hogy milyen más tipussal tudnám potolni? Elöre is köszönöm a tanácsokat!
Nem tudja valaki, hogy Fronti típusok valamelyikének (dizelek vagy benzines) a menesztő tárcsája(hátsó difi kardán kihajtás) egyezik -e a 2.3 turbó dizelével.
Esetleg nincs valkinek egy felesleges eladö darab?