Molnár Tibinek.Nekem is ugyanez volt problémám a HDI -vel mindig 1 fajta kúton kell tankolni + vettem hozzá PRO TECH adalékot 1 doboz 80 liter üzemanyaghoz kell 3 doboz megoldotta a problémát.Ha van kérdésed nagyjanika@freemail.hu Nekem kellene műszerfal ha valaki tud jelezzen 2000 11 havi HDI
Szia! Bocs a késői reakcióért, most olvastam csak! Probléma megoldva...kicseréltük 18000 Ft-ba fájt. :( Nagyon rossz helyen van..nehéz cserélni, de jobb ha ki van cserélve állítólag később hibaüzeneteket generál.! Üdv.
Modutop-ot lehet külön beszerezni? Csak a müa. elemekre gondolok, a plafont nem akarom kivágni és üveget belerakni de kell az extra pakolási hely és igen ritkán utazok cilinderben...
Bocs, hogy átszemtelenkedek a 206-os topicból. Lenne egy olyan kérdésem, hogy nincs-e valaki itt olyan, akinek cserélni kellett a COM2000-et (kormánykapcsoló) és a régi, ami rossz volt megvan? Mert nekem el van szakadva a hátsó ablaktörlő és fed. computer szalagkábele a jobb oldali kar belsejében, és ha találnék egy másik rosszat a kettőből szeretnék egyet csinálni. Azt nem vágom, hogy a Delphi és a Valeo itt különböző lehet-e. Na mindegy, ha van vkinek ne tartsa magában, aztán megpróbálunk megegyezni... mail:te.balazs@citromail.hu
Sziasztok ha hátsó futómű problémátok lenne, ha bedől a hátó kerék vagy ha odavan a futóművetek, vagy ha csak kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban hívjatok az alábbi telefonszámokon bizalommal, ezek új alkatrészek, utángyártottak, citroen szalonok beszállítoitól, beszerzési áron. A gyári alkatrészek árának feléért.
Gyári technológiával felújított, garanciális,több mint 10 éves tapasztalattal, gyári új állapotban, új Hátsó hídtetstek, lengőkarok, csapágyak, porvédők, szimeringek stb. komplett összefüzött állapotban is rendelhető hátsó futóművek, szállítással, garanciával. Tel: 30/393-0999 ; 20/528-4173
Mivel nekem is morog és nem találtam sehol választ egyik fórumon sem, kénytelen voltam utánajárni :) A következő ábrán látható 1-es vákuum szabályzó adja a hangot, ami a változó geometria vezérlését szabályozza. Amíg rendesen megy az autó, nem kell foglalkozni vele. Én a 8-as cső legvégén levő szellőzőn keresztül hallom legerősebben. A szellőző a kézi gázolajpumpa mellett van a motortakaró fedél alatt. További info: Pierburg
Az új berlingokat 2 fajta benzines 1,6 motorral szerelik. Az motorok fizikai paraméterei teljesen azonosak csak a teljesítményükben van különbség. 90Le-116Le
A motor típusjelzésében is csak egy kiegészítő betű a különbség TU5JP4 és TU5JP4B.
Nekem a gyengébbik motorra volt pénzem.. Elképzelhető, hogy csak át kellene programozni , hogy erősebb legyen? A Renaultnál az 1,5dci motoroknál ez a helyezt..
Szia fortesz. A pollenszűrő a kesztyűtartó rész alatt van ajobb oldalon a lábtérben.A kárpit(burkolat) patentekkel van rögzítve és 2 fekete csavarral.Azt kell kibontani és hozzáférsz. Elég kicsi itt a forgalom sajnos. Pedig jólenne ha legalább itt lenne egy kis összetartás ebben a rohanó világban.Van egy másik topic is citr-berlingo ,pug partner,ren kangoo néven.Ott nagyobb a forgalom.A toic nevét rövidítve írtam.Sok sikert.Írd meg,hogy sikerült-e.Üdv.
Sziasztok! Kérdésem van...1.6 hDi leállítás után még vagy 1 percig morgó hangot hallat a turbó felől...egyébként minden jól megy! Mi lehet ez...nekem egy mágnesszelep túl jó működését magyarázták ami a vákumot szabályozza!
Segitségre lenne szükségem egy Berlingo HDI 2001.évjáratú autó hiba feltárásához.
Talán valaki átélte már ugyanezt.
Az autó kb fél éve olyan hibát produkál hogy a motor kontrol lámpa kigyullad ugy alkalomszerüen és természetessen vészprogramba teszi az autot.
Ha leállitom alkalmanként elfelejti a hibát és van amikor nem.
Már minden volt,márkaszervizes teljes átvizsgálás ami csak lehetséges /porlasztok vizsgálata kecelen,nagynyomású szivattyú,teljes üzemanyag rendszer,elektronika,stb/
Az eredmény hogy senki sem tudja hogy mi is van.
A hibakod folyamatossan üzemanyag nyomás problémát jelez.Nyomás szabályzó szelep kicserélve.
Ha valaki találkozott már evvel a problémával kérem óssza ezt meg velem.
Szia! Ha még nem ismernéd, figyelmedbe ajánlom a citroenberlingo.lap.hu oldalt (vagy röviden berlingo.lap.hu), mely mindent összegyűjt az ÚJ és a régi Berlingo-ról egyaránt. Az összes megjelent magyar teszt, adatok, specifikációk, fórumok, vélemények, stb.
Érdekelne, hogy akinek 1.6Hdi van, mennyire elégedett vele? Írhatna róla egy rövid jellemzést is! Mennyire vált be a napi használatban, mennyire pakolható jól! Itt a családi verzióra gondolok, stb. Érdekelne az is, hogy az utasteret a csomagtértől el lehet-e választani ráccsal! Vagyis létezik ilyen tartozék? És egyáltalán milyen a gép?
Kissé leült ez a topic, de remélem legalább olvassa valaki.
Segítséget szeretnék kérni, nem tudtok-e valakit aki Műszerfal javítással foglalkozik?
Az enyém ugyanis elromlott (Berlingo 1.9D 2000). Amíg hideg a műszerfal, állandóan újraindul, megmozdulnak a műszerek, felvillannak a lámpák aztán újrakezdi egész addig míg be nem melegszik. Néha le is fagy teljesen, ilyenkor csak a teljes áramtalanítás segít.
Volt aki azt mondta, processzort kell cserélni benne.
Lehet, hogy egy bontott is jó lenne, 130ezernél kevesebb km-el.
Valahogy igy nézki az enyém is,de nekem a bal oldalon van az a bizonyos RDS és TA gomb és a jobb oldalon az EJECT, ellentétben a képen láthatoval. amugy ugyan ilyen. Ja és itt a képen olvashato a rádioado neve (Bartok). Én nem tudok az enyémböl ilyen jellegü infot kicsiholni.
Clarion van benne. Nem csinál látszólag semmit az rds gombra, se a tr gobmra. Viszont a könyv Berlingo cd-s rádióról szól, kicsit más a gombok elosztása. Ezt tisztázni kell.