Keresés

Részletes keresés

cssz74 Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13376
Azt gondolom az m3 folytatásánál, vagy az m44-nél 1000x fontosabb lenne az m4-et SZolnokot északról kerülő részével együtt megépíteni, statisztikailag ez a legvszélyesebb útvonal. A 8-as is igen terhelt helyenként, de mondjuk a Várpalotai elkerülővel már beérném...az m43 is ha már elkezdték, legyen meg, segítve a régió fellendulését.
Előzmény: micsubicsi (13370)
AcidMan Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13375
Ez nem tudom, hogy itt mennyire off...
kofy Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13374
A rajzon nem látom, hogy M3 Nyíregy felől le lehetne kanyarodni Gödöllőre. Vagy csak én vagyok a vak?
Előzmény: Törölt nick (13368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13373

hát ez nem klassz...

pedig a pécel-isaszeg-gödöllő és a cinkota-kistartya-kerepes-gödöllő útvonalaknak jót tenne egy díjmentes M31...

 

Előzmény: radio100jozsi (13371)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13372

már bocs, de ekkora marhaságot mán rég olvastam...

 

ha itt rendet akarsz, akkor deportáld a magyarokat az urálon túlra, ahonnan gyöttek, és telepíts be osztrákokat...

 

 

mint korábban írtam az ÉM0híd átadó banzáj kapcsán:

 

a (felnemlocsolt, porfelfőbe burkolózó) ideiglenes parkolótól a hídhoz vezető kerékpár út mellett méteres gaz és szemét.

(ill. a kerékpár út sem vezetett el a hídig, kb. 1-200m hiányzott, nyilván ez nagyon megdrágította volna a hídprodzsekket...)

 

 

ez olyan fokú hanyagság és nemtörődömség, hogy ezen te 1000 év alatt sem fogsz változtatni, ez benne van a génjeinkben...

 

(persze amilyen ütemben fejlődik a géntekknológia, lehet, hogy mégis... :-))

Előzmény: micsubicsi (13370)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13371
Az M0K kitáblázás szerint fizetős lesz az M31.
Előzmény: Törölt nick (13369)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13370
Tegnap néztem az Aktívot. Összehasonlították Nickelsdorfot és Hegyeshalmot. Nem volt számomra meglepő eredmény! Magyarország: fél méteres gaz, mindenhol szemét. Ausztria: tisztaság és rendezettség mindenfele. Ekkor gondolkoztam el rajta, hogy ekkora a különbség a 2 ország között, de NY meg K Mo. között is iszonyatosan sok különbség van, mind rendezettségben, mind gazdaságban. NY meg K Mo. sztem ég és föld, sztem épp ezért kéne főként keleten építeni a sztrádákat, hogy egy kicsit legalább K is fellendüljön. Nektek erről mi a véleményetek? M3at tovább építeni, M30at is, M44et is megkéne építeni....vannak teendők!
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13369

szegény gödöllői csp-t mit össze basztassák:

eredetileg féllóhere volt, aztán a hornék átszabatták - egy külön felüljáró építésével - trombitára, hogy a kapuknak legyen hely, meg 1 pontba tudják gyújteni a 4 csp-i ágat, mostmeg megint széttúrják az egészet...

 

mindenesetre az átépítése nem lesz 1xű mutatvány...

 

esetleg hamán itt ilyen nagy túrásfúrásban lesznek, a gödöllő-kelet csp-t is kiépíthetnék 1 füst alatt...

 

(aprópopó: az M31 fizetős lesz?

mertha nem, akkor az M3-at is érdemes díjmentesíteni gödöllőig, különben az M31en fogják kikerülni az Mberek...)

Előzmény: Törölt nick (13368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13368

én ilyesmi sávkiosztásra tippelek:

 

- Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is.

ne feledkezz el az M31 3as úti cspjáról: itt lesz van a gödöllői ipari park, ill a város nyugati része innen közelíthető meg...

szóval a 0-nál jóval több lesz a forgalom... :-)

 

- Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is.

 

ez a rámpa kicsit kacifántos, mert ebbe becsatlakozik a helyi csp rámpája, így itt kell 2 sávos szakasz is... 


- M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig.

a rámpa hossza miatt viszont kell a 2 sáv, amit az M3 becsatlakozás előtt 1re lehet fogyasztani...

 

- M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.

 

dehogynem: ott az a 180°-os kunkorrámpa...

a GIP, ill. gödöllő-nyugat felől biztosítja az M3-ra felhajtást Bp felé...

(persze ezt a gödöllő elkerülő nyugati szakasza is biztosítja, de hamán lúd legyen kövér... :-))

Előzmény: hotrod25 (13361)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13367

Ez, vagy ennél azóta még nagyobb forgalom az autópályán 28%-ként jelenik meg.

 

szerintem sokan maradtak a régi 5ösön, mert kisebb távokra nem akarnak matricát venni...

Előzmény: kvte (13366)
kvte Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13366

Ujabb remek érvek vannak benne Lacinak a "csak pesten építsünk utat" elvéhez:)))

pl M35 8-10 %:)

 

Azért ez így nagyon csalóka... Pl. az M5 Csongrád megyében Szeged előtt 28-29%. Vagyis a kapacitás harmada sincs kihasználva ha úgy vesszük. Ha viszont úgy vesszük, hogy mi volt az M5 előtt a régi 5-ösön Kiskunfélegyháza és Szeged közt, én még emlékszem: horror volt... Ez, vagy ennél azóta még nagyobb forgalom az autópályán 28%-ként jelenik meg.

 

Vagy manapság bent Szegeden, ahol az 5-ös és a 43-as a körútnál szétválik: esetenként a két balra kanyarodó sáv (43-as) többszáz méteres dugót duzzaszt vissza... És ez a 28%-nak még mindig az a része, aki bemegy Szegedre, miközben jópáran maradnak az M5-ön Szerbia felé (az is csak 8-9% az ap-n, mennyi lenne a városban?).

Előzmény: strangerr (13318)
BoGar Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13365
OFF
Értettem, hogy ugratsz, már elsőre is.
Biztos, hogy tévedsz. A jel miért is helyettesítené a hozzá kapcsolt toldalék - jelen esetben rag - első betűjét? A jel maga csak a leírt szót helyettesíti. Százalék helyett %. Ha ehhez hozzárakod a ragot lesz belőle "százalékkal", jel esetén pedig "%-kal". Remélem sikerült megértetni, hogy a második "k"-t miért is nem helyettesíti a jel.
ON
Előzmény: alibi-man (13363)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13364
Akkor, e logika alapján, az M30- és M35-nél - enyhén szólva - kicsit pazarlás a kialakított csp-k, nem? Feltételezem, hogy az M3-M31 csp. -ban mindig sokkal nagyobb lesz a forgalom, mint az M3-M35, vagy M3-M30 esetében.
Előzmény: hotrod25 (13361)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13363
OFF

Csak ugratlak, nehogy komolyan vegyél! :-)

Azt látnád, amit az angol fórumokon írnak. Na, az nagyon durva. Shakespeare forog a sírjában. Szóval ez itt - tekintetbe véve a magyar nyelv különös nehézségét - még egészen jó.

Bár ebben a %-kal / al dologban kicsit bizonytalan vagyok. Úgy rémlik, mintha ebben az esetben a - jel helyettesíti a 'k'-t. Vagy tévednék? Nem lennék meglepve...

ON
Előzmény: BoGar (13362)
BoGar Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13362
Na a "hát"-tal mondatkezdés nem érdekel. És bocs, hogy szóltam, de egyszerűen gáz ami helyesírásilag a fórumok folyik. Nem igaz, hogy a -val, -vel ragot is képtelen egyesek helyesen hozzákötni egy szóhoz, ha a szó helyett jelet használnak.
Előzmény: alibi-man (13359)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13361

Ebben a rajzocskában olyasmi logikát vélek felfedezni a sávok osztódásában, mint a régi M0*M5 csp-nál:

 

Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is.
Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is.
M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig.
M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.

Előzmény: Törölt nick (13357)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13360
Lécci, kicsit segítsetek már értelmezni ezt:

http://www.nif.hu/fejlesztes/383

Ugye a jól értem, a 23+ 200 km. azt jelenti, hogy 23.2 km-es pontnál? Csak ez így pongyola lenne.

Aztán, az első résznél, M6-51, abból 2.8 km. már kész van, nemde?
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13359
Hát csak úgy arányosítottam. De ha neked más infód, véleményed van, nyugodtan megvígasztalhatsz, jól fog esni. :-)

Túdóm bógár, túdóm, háááttal nem kezdünk mondatot... :-))
Előzmény: Törölt nick (13357)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13358

Jaja, én a galvani útira gondoltam, az valóban nem budafok még, de az sem lenne baj, ha nem volna egy síkban a Gubacsival...

 

Autós alagút, és a pályaudvarok összekötése "narancsos" álom, úgy valósul meg, mint sok igéretük...

Előzmény: hotrod25 (13335)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13357
ebből a móriczkaábrából hogy állapítod meg, hogy hol-hánysávos?
Előzmény: alibi-man (13356)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13356
Ezexerint csak 1 sávos lesz. :-( Nem lesz ez így kevés?
Előzmény: hotrod25 (13351)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13355

Sajnos semennyire sem kapkodnak, pedig 3 hónap van hátra, hogy befejezzék a nagy tél előtt a munkát, közműkiváltás meg itt is van dögivel.

 

Nem baj, ma délután is összement 4 autó ott.

Előzmény: hotrod25 (13337)
BoGar Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13354
Nagyon szépen kérlek: durva, %-kal. (Tudod, százalékkal. Ha csak a százalékot helyettesíted be, ott marad a "kal") Köszönöm!
Előzmény: radio100jozsi (13352)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13353
Ez alapján M3 gödöllői csp dózer, mint a gyáli csp M5-ön.
Előzmény: hotrod25 (13351)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13352

Nagyon dúrva, a 4-es úton Monornál 99%-os a kihasználtsága, ennél nagyobb csak az Albertirsa térsége 100%-os (itt belejön a 405-ös már), de a legnagyobb 114%-al a szolnoki elkerülő, valahol a Tisza hídnál.

 

Viszont a régi 4-es (400-as) Vecsés-Üllő forgalma is bőven 10.000 felett van, ami érdekes.

Előzmény: strangerr (13324)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13351
Előzmény: alibi-man (13348)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13350
Én eddig 2009-es kezdésről tudtam. Meglátjuk.
Előzmény: strangerr (13345)
strangerr Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13349
Arra azért ne vegyél mérget:) De ha már mérnök is lesz, az azért csak azt mutatja, hogy komolyan gondolják. De nem tudom, hogy pl. a területszerzéssel hogy állhatnak... 25 km-en az szerintem minimum másfél év...

A Monor-Pilis elkerülőnél amúgy 2016 vége szerepel, ergo az 2011 vége.

A többi négynyomnál 2015 vége ,akkor az meg 2010 vége...

Hát úgy legyen.

Előzmény: alibi-man (13347)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13348
Akkó semmi baj. Arról lehet valamit tunni, hogyan fog az M3-M31 csp. kinézni? Szal arra gondolok, hogy a gy/e 1 sávos lesz, vagy 2? Mint pl. az M30-as Miskolcs felé.
Előzmény: Törölt nick (13346)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13347
Szal akkó 2010-re kész lesz?
Előzmény: strangerr (13345)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!