Azt gondolom az m3 folytatásánál, vagy az m44-nél 1000x fontosabb lenne az m4-et SZolnokot északról kerülő részével együtt megépíteni, statisztikailag ez a legvszélyesebb útvonal. A 8-as is igen terhelt helyenként, de mondjuk a Várpalotai elkerülővel már beérném...az m43 is ha már elkezdték, legyen meg, segítve a régió fellendulését.
Tegnap néztem az Aktívot. Összehasonlították Nickelsdorfot és Hegyeshalmot. Nem volt számomra meglepő eredmény! Magyarország: fél méteres gaz, mindenhol szemét. Ausztria: tisztaság és rendezettség mindenfele. Ekkor gondolkoztam el rajta, hogy ekkora a különbség a 2 ország között, de NY meg K Mo. között is iszonyatosan sok különbség van, mind rendezettségben, mind gazdaságban. NY meg K Mo. sztem ég és föld, sztem épp ezért kéne főként keleten építeni a sztrádákat, hogy egy kicsit legalább K is fellendüljön. Nektek erről mi a véleményetek? M3at tovább építeni, M30at is, M44et is megkéne építeni....vannak teendők!
eredetileg féllóhere volt, aztán a hornék átszabatták - egy külön felüljáró építésével - trombitára, hogy a kapuknak legyen hely, meg 1 pontba tudják gyújteni a 4 csp-i ágat, mostmeg megint széttúrják az egészet...
mindenesetre az átépítése nem lesz 1xű mutatvány...
esetleg hamán itt ilyen nagy túrásfúrásban lesznek, a gödöllő-kelet csp-t is kiépíthetnék 1 füst alatt...
(aprópopó: az M31 fizetős lesz?
mertha nem, akkor az M3-at is érdemes díjmentesíteni gödöllőig, különben az M31en fogják kikerülni az Mberek...)
- Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is.
ne feledkezz el az M31 3as úti cspjáról: itt lesz van a gödöllői ipari park, ill a város nyugati része innen közelíthető meg...
szóval a 0-nál jóval több lesz a forgalom... :-)
- Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is.
ez a rámpa kicsit kacifántos, mert ebbe becsatlakozik a helyi csp rámpája, így itt kell 2 sávos szakasz is...
- M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig.
a rámpa hossza miatt viszont kell a 2 sáv, amit az M3 becsatlakozás előtt 1re lehet fogyasztani...
- M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.
dehogynem: ott az a 180°-os kunkorrámpa...
a GIP, ill. gödöllő-nyugat felől biztosítja az M3-ra felhajtást Bp felé...
(persze ezt a gödöllő elkerülő nyugati szakasza is biztosítja, de hamán lúd legyen kövér... :-))
Ujabb remek érvek vannak benne Lacinak a "csak pesten építsünk utat" elvéhez:)))
pl M35 8-10 %:)
Azért ez így nagyon csalóka... Pl. az M5 Csongrád megyében Szeged előtt 28-29%. Vagyis a kapacitás harmada sincs kihasználva ha úgy vesszük. Ha viszont úgy vesszük, hogy mi volt az M5 előtt a régi 5-ösön Kiskunfélegyháza és Szeged közt, én még emlékszem: horror volt... Ez, vagy ennél azóta még nagyobb forgalom az autópályán 28%-ként jelenik meg.
Vagy manapság bent Szegeden, ahol az 5-ös és a 43-as a körútnál szétválik: esetenként a két balra kanyarodó sáv (43-as) többszáz méteres dugót duzzaszt vissza... És ez a 28%-nak még mindig az a része, aki bemegy Szegedre, miközben jópáran maradnak az M5-ön Szerbia felé (az is csak 8-9% az ap-n, mennyi lenne a városban?).
OFF Értettem, hogy ugratsz, már elsőre is. Biztos, hogy tévedsz. A jel miért is helyettesítené a hozzá kapcsolt toldalék - jelen esetben rag - első betűjét? A jel maga csak a leírt szót helyettesíti. Százalék helyett %. Ha ehhez hozzárakod a ragot lesz belőle "százalékkal", jel esetén pedig "%-kal". Remélem sikerült megértetni, hogy a második "k"-t miért is nem helyettesíti a jel. ON
Akkor, e logika alapján, az M30- és M35-nél - enyhén szólva - kicsit pazarlás a kialakított csp-k, nem? Feltételezem, hogy az M3-M31 csp. -ban mindig sokkal nagyobb lesz a forgalom, mint az M3-M35, vagy M3-M30 esetében.
Azt látnád, amit az angol fórumokon írnak. Na, az nagyon durva. Shakespeare forog a sírjában. Szóval ez itt - tekintetbe véve a magyar nyelv különös nehézségét - még egészen jó.
Bár ebben a %-kal / al dologban kicsit bizonytalan vagyok. Úgy rémlik, mintha ebben az esetben a - jel helyettesíti a 'k'-t. Vagy tévednék? Nem lennék meglepve...
Na a "hát"-tal mondatkezdés nem érdekel. És bocs, hogy szóltam, de egyszerűen gáz ami helyesírásilag a fórumok folyik. Nem igaz, hogy a -val, -vel ragot is képtelen egyesek helyesen hozzákötni egy szóhoz, ha a szó helyett jelet használnak.
Ebben a rajzocskában olyasmi logikát vélek felfedezni a sávok osztódásában, mint a régi M0*M5 csp-nál:
Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is. Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is. M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig. M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.
Nagyon dúrva, a 4-es úton Monornál 99%-os a kihasználtsága, ennél nagyobb csak az Albertirsa térsége 100%-os (itt belejön a 405-ös már), de a legnagyobb 114%-al a szolnoki elkerülő, valahol a Tisza hídnál.
Viszont a régi 4-es (400-as) Vecsés-Üllő forgalma is bőven 10.000 felett van, ami érdekes.
Arra azért ne vegyél mérget:) De ha már mérnök is lesz, az azért csak azt mutatja, hogy komolyan gondolják. De nem tudom, hogy pl. a területszerzéssel hogy állhatnak... 25 km-en az szerintem minimum másfél év...
A Monor-Pilis elkerülőnél amúgy 2016 vége szerepel, ergo az 2011 vége.
A többi négynyomnál 2015 vége ,akkor az meg 2010 vége...
Akkó semmi baj. Arról lehet valamit tunni, hogyan fog az M3-M31 csp. kinézni? Szal arra gondolok, hogy a gy/e 1 sávos lesz, vagy 2? Mint pl. az M30-as Miskolcs felé.