Ez egy igen 'érdekes' 'Átveram a vaterát fogás' megveszem a képet 1Ft-ért és utána magánban a cumót is. Magyaroszágon az emberek felének még nincs bankszámlája. Vagy közös számlája van a házastársával, és nem akarja a vonatpénzt keverni, vagy nem akarja kiadni a számlaszámát, nem forintos számlája van, vagy számtalán más oka is lehet.
Sziasztok. Találtam egy "élelmes emberkét" a "többi" mellett a Vaterán. Nálam ő a nap embere kitűző viselője:)) Ma is több ember akadt a kínálatban aki a másikat totál hülyének nézi. Vajon átutalással miért nem lehet fizetni nála?:))Hajrá... http://www.vatera.hu/sajat_gyujtemenyemrol_fenykepek_eladok_31481873.html
Annyit helyesbítek, hogy nem kisszériás! Fröccsöntött a darab, a szerszám kb. 10 millió darabig biztosan felújítás nélkül tudja nyomni a darabot. Remélem hamar tönkremegy :)
Szerintem ebbe a topicba simán belefér. Annyira biztosan, minrt az, hogy milyen Roco vagon jelenik meg a boltokban. A ti terméketek pedig magyar, kisszériás, hiánypótló, szóval támogatandó a terjesztése. Szerintem!
énszerintem egy ilyen modelltermék sikerét bőven tekinthetjük közérdeknek is; egy céget is a siker motivál, és az adott modelltermékből származó siker és profit inspirálhatja leginkább az adott céget újabb modelltermékek előállítására. és ez nekünk jó. szóval sok sikert!
Ó, igen, az a rész még nincs kész. Köszönöm! Valamint szeretném bejelenteni, hogy ha minden jól megy, megint lesz domain neve az oldalnak. Vagy így, vagy úgy, de megcsinálom.
Üdv az Uraknak!
Végigolvastam az előző mintegy 200 hozzászólást és látom, hogy volt értelme félig zárt topicot nyitnom...
De mindenekelőtt egy elnézés kéréssel tartozok azoknak (Ernő, Luc, Kalivas, Crash, stb.), akik nem kaptak jogosultságot.
Ennek végtelen egyszerű oka volt: amikor próbáltam összeszedni az induló tagokat, akkor idő hiányában csak az utolsó pár oldalt olvastam vissza, és az ott hozzászólók közül néztem ki a neveket – így sokan kimaradtak – de hangsúlyoznám, hogy nem kirekesztési szándékkal, hanem pusztán feledékenységből.
De ez az állapot nem végleges és kőbevésett, ahogy Csíkos le is írta, természetesen a fent említett uraknak is lesz jogosultságuk a topicba íráshoz. Továbbmegyek: nem csak nekik, hanem mindenkinek, akit a klubtopic nagy többsége jóváhagy…
Bízok abban, amit a klubtopic 26. hozzászólásában meg is fogalmaztam, hogy újra kialakul egy olyan (akár virtuális, akár terepasztalon épített, akár kerti) vasútmodellezői kör, aki jól érzi magát egy virtuális társaságban, ahol nem szembesül azzal, hogy a lényegi mondanivaló eléréséhez nem kell átrágnia magát 10 érdektelen (mail ment, jött, stb.) hozzászóláson. De ezt RhB barátom szépen meg is fogalmazta, érdemben nem is tudott rá reagálni senki…
Talán észrevettétek, hogy elég sok olyan topiktárs már nem ír ide, akik elég sokat letettek a vasútmodellezés asztalára… Elárulom, sokan már nem is olvassák ezt a topikot, el kéne gondolkozni rajta, hogy miért… Remélem, ebbe a topikba visszatérnek majd.
Az új topic célja az, hogy létrejöjjön egy lehetőség szerint OFF-mentes klub, a lehető legnagyobb létszámmal. Megismétlem, a lehető legnagyobb létszámmal… De ebben a klubba engedtessék meg nekem (nekünk), hogy szelektáljunk, hogy ki kerülhet be. Ha valaki arra nem veszi a fáradságot hogy írásjeleket, nagybetűket használjon egy írott fórumon, illetve a szókincse a „vok” és egyéb rövidítésekben merül ki, azzal én nem kívánok egy klubban lenni.
Valaki reklamálta, hogy nem teljesen zárt a klub… Uraim, nem kötelező elolvasni!!! Ha én a tv-ben nem akarok megnézni egy műsort, akkor nem kapcsolok oda… Kéretik felnőtt fejjel gondolkozni…
Az olvashatósággal egyébként pont azt szerettem volna elkerülni, hogy kirekesztésnek tűnjön a dolog, senkinek nem szándéka a kívül maradottakat bármilyen formában szapulni – főleg nem úgy, hogy az érintett nem tud válaszolni.
Olvastam egy másik vélt problémát is, hogy aki oda ír, az ide már nem fog válaszolni – ez ebben a formában egyszerűen hülyeség. Ha itt, vagy a kertivasutas topikon felmerül esetleg valamilyen kérdés az LGB-vel kapcsolatban, amire tudom a megoldást, akkor – ha időm engedi – természetesen válaszolok rá – és szerintem a többiek is. De könyörgök, mielőtt valaki kérdez, szánjon rá egy kis időt, fáradságot és olvasson előtte! Vika, Martisz oldalain, vagy akár az oldal tetején kilinkelt FAQ-ban a legtöbb kérdésre választ talál, de nyugodtan használhatja akár az Index keresőjét is – működik.
Üdv mindenkinek
Brikó
Ha jól emlékszem, az ominózus eset előzménye az volt, hogy minden negyedik-ötödik hsz. ugyanazt a terméket reklámozta, de le lett tisztázva, hogy egy-egy hirdetés belefér, "de hadd ne használjuk már a fórumot óriásplakátnak" (elnézést, ha pontatlanul idéztem).
És persze itt is be lehet mutatni egy új terméket, szerintem ez nem gond. Személyes vélemény: Ebbe a topikba a szakmai leírást, börze topikba az üzleti részét lehet tenni, de ez meg már a ló túloldala...
Elkészült a próbanyomása az új termékünknek. Várhatóan jövő héten kerül piacképes, csomagolt állapotba. Addig is szívesen fogadunk minden megrendelést.
H típusú lábazatos íves MÁV kerítésTT méretben
A kerítés a MÁVSZ 2943:1996 Betonkerítés. H típusú lábazatos íves és egyenes kerítés c. MÁV szabvány szerint készült.
Anyaga: Fröccsöntött műanyag (ABS) anyagában színezve A csomag tartalma: - 8db kerítéselem - 9db egyenes oszlop - 1db sarokoszlop
A kerítés hossza: kb. 10.5cm
A kerítés elemenként összepattintható, a végleges rögzítéshez igény szerint összeragasztható!
A termékeinket megrendelni illetve a termékeinkről további információkat kapni a 06-20-549-17-77-es telefonszámon illetve az info@vulcanmodell.hu e-mail címen lehet. Hamarosan rakunk fel képeket a weboldalunkra (www.vulcanmodell.hu) illetve küldünk hírlevelet azoknak akik feliratkoztak(nak).
Ára: 800Ft (nagyobb mennyiség esetén további kedvezmény igénybe vehető.)
jobboldalt az első állomásról hátramenő vágányt eldugod egy alagútba , ez a vágány 1 szinttel feljebb a 4 vágányos állomás jobb oldalán jön vissza. A hátsó vágány is eltűnik és ő megy le a tárolóállomásra vagy jön vissza a másik alagúton. Természetesen közben egy félkört tesz az állomás alatt, mert szintet is kell vesztenie.
Nekem az egész olyan amerikainak tűnik, ez volt a célod vele? Az ilyen 2-vágányos forgalmi kitérők az alsó állomás hosszú megelőzővágány (baloldalt) is ott szokásosos. bár lehetne hosszabb. Esetleg érdemes lenne a váltót egy alagúttal elrejteni esetleg hátrébbtenni.
Az alsó állomás forgalmi szempontból, csak egy 2-vágányos állomás rakodóvágányokkal, ezt is lehet hogy érdemes lenne átépíteni.
Az alsó tárolóállomást nem kell 10 cm-re rakani a többitől hanem lehet jóval lejjebb is ha pl 20-30 cm-rel (mint a könyvespolc) lejjebb van, akkor már nyugodtan rakhatsz rá váltókat, mert belátható és könnyű hozzáférni is. (nem kell legbelülre tenni, hanem a külső 30-40 cm-t kell csak beépíteni.) Sőt akár egy második állomást is kialakíthasz akár tereppel világítással és háttérposzterrel.
Az első és a középső 4-vágányos állomás túl közel van, ráadásul egy szinten, ezen kéne még gondolkodni.
Ezzel a domborzattal elég szörnyű az egész. Kézi vonalak rajzolásával tudsz Szintvonalakat csinálni ( a kézi vonal magasságát kell beállítani.), és így saját akaratod szerint építhetsz hegyeket.
Ha európai akarna lenni akkor ez egy nagyon kisforgalmú mellékvonal (2 átmenő vágányos állomások miatt) Ha ez egy fővonal akkor a kétvágányos helyek csak megállók lehetnének, lezárt váltókkal, nem használhatod őket kerülésre. de így meg túl hosszúak is a vágányok. (persze esetleg városon belüli megálló lehetne.)
A baloldali második vágány az alsó állomáson ilyenkor eléggé megkérdőjelezhető. Egy esetben viszont maradhatna, középperonnal személypályaudvari részként. Másrészt nincs átmenő fővágánya sem ennek az állomásnak, csak kitérőn irányon keresztül lehet ki vagy bejönni. Ez nagyon szásszá teszi az egészet.
A belső balos összeköttetést az angol váltónál érdemes lenne egy ellenkező irányú kapcsolattal helyettesíteni, úgy hogy a belső vágányon csak egyenesben álló váltó maradjon. és ha lehet a balodali személyrész belülről legyen megközelíthető.