Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163794
"7 utas mi volt? bliccelő,v illegálisan utazó vasutas(gondolom pótjegyet nem vettek)...."

Az egyik Szentlőrincig utazónak biztosan volt felszállója .:-) Legalább egy vasutas pedig Sásdig utazott.
Előzmény: mcg (163785)
mcg Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163793

"Amúgy nem ártana, ha az a Pécs - Bécs viszonylatú IC végig drót alatt futhatna."

 

Ez jó lenne,de sajna már megtapasztalhattuk,hogy a MÁVnál a jó,s ésszerű dolgoknak nemigen jut hely....:(

Előzmény: Osmin (163789)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163792

mcg ...:..."......Aleszálló 7 utas mi volt? bliccelő,v illegálisan utazó vasutas(gondolom pótjegyet nem vettek..........

 

 

traficc .

 

Pont ugyanezen akadtam fenn én is.

 

Pécsről Szentlőrincre heten is IC-vel , ergo pótjeggyel utaznak ?

Mennyi a legolcsóbb pótjegy ?

 

voltak a vonaton...:

 

18-as kocsi: 15 utas
20-as kocsi: 17 utas
21-es kocsi: 75 utas

 

azaz 105-en.

bár az utolsó kocsiban az 75 fő.........???.........van ott annnyi ülőhely?????

 

De jó legyenek 105-en.

Mindjárt az első 19 km-en 7 szolgálati utas ???

 

hümmmm.

 

Persze, hogy az évi 160 millió utasából csak 120 miliót tart fizető utasnak a MÁV.......:-((((

 

 

Előzmény: mcg (163785)
v_peti Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163791

711 Ft/tekerés->6 vonat/nap->711*6=4266 Ft/nap, bruttóban. Azért viszont egész nap ott kell ülni. Kevés munka, kis pénz. De rengeteg szabadidő.

 

 

 

Előzmény: scsabi (163783)
mcg Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163790
Én akkor is boldog lennék,ha a jelenlegi útvonalon ismét 2:21 lenne a menetidő,mint anno a kezdetekkkor....:(
Előzmény: Törölt nick (163788)
Osmin Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163789

Érdekes elképzelés…

 

Amúgy nem ártana, ha az a Pécs - Bécs viszonylatú IC végig drót alatt futhatna.

Előzmény: mcg (163786)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163788

MÁS: Az az új "izé" ( :o) ) meg menjen már be akkor Hévízre is...nem mintha az nekem jó lenne,de felőlem mehet arra....

 

 

traficc :

Szívemből szóltál.

követelem/jük a Hévíz-Déli pu. közvetlen IC-t.

Előzmény: mcg (163785)
Osmin Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163787
Hiányolom akkor még a Székesfehérvár - Komárom, Székesfehérvár - Pusztaszabolcs és Székesfehérvár - Sárbogárd vonalakat is. Ezáltal nem kéne a Komárom - Dunaújváros viszonylatú vonatoknak Kelenföld felé kerülni. Persze ezeket a vonalakat nemcsak villamosítani, hanem felújítani, átépíteni is kell!
Előzmény: radio100jozsi (163780)
mcg Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163786

A Keszthely- Cellt meg azért,hogy a 30b-n drót alatt menjen az egyszem Bz....

..habár ha megint döglés lesz,akkor a Dália helyett viheti 1047es majd a kisegítő 20-67-es kocsit Khely-Tapolca között....:))))

Előzmény: oldmumus (163781)
mcg Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163785

Aleszálló 7 utas mi volt? bliccelő,v illegálisan utazó vasutas(gondolom pótjegyet nem vettek)....

Ha kell majd hétvégén utánajárok "pontosabb" számoknak...

 

MÁS: Az az új "izé" ( :o) ) meg menjen már be akkor Hévízre is...nem mintha az nekem jó lenne,de felőlem mehet arra....

 

de inkább rohanok a délibe,hátha maradt vmi a kocsmakocsi söréből....:))))

Előzmény: FOMA (163778)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163784

Ezt azért nem kell túúúl komolyan venni, pláne nem beszélgetni róla.

 

Maradjunk annyiban - , hogy ne bántsnk senkit -, hogy ez pár ember gondolat kísérlete, pijár újgyakorlat.

 

 

Ennél azért még e topic is komolyabb színvonalú-

Előzmény: FOMA (163777)
scsabi Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163783
Hát ha VPE-s ember tekeri, erre szvsz külön ajánlatot kell kérni, mert az min. kétnapos kiküldetés, hogy egy VPE-tisztviselő leutazzon Drávafokra sorompót tekerni. Ha a MÁV Rt. mint vasúti társaság* munkavállalója tekeri úgy 711,- Ft. Egyéb vasúti társaság alkalmazottja által végrehajtott tekerés feláras! :-)))

*vigyázni kell, ez egy ronda iparág, minden szónak sajátos jelentése van ;-)
Előzmény: hmsoft (163775)
v_peti Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163782

Lehet, hogy azért nincsenek a listán mert 0. kategóriásak?

 

Előzmény: scsabi (163779)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163781
Szerintem a Kaposvar-Fonyodot az esetleges alternativ kerulo miatt villamositjak. Amikor Gubanc van a 30-ason pl.

Előzmény: radio100jozsi (163780)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163780

Miskolc-Ózd,

 

Inkább csak Kazincbarcika-Ózd.

 

Kaposvár-Fonyód

 

Ez érdekes a listában, bár nem tudom mekkora szerepe van a teherforgalomban, de szerintem a Püspökladány-Biharkeresztes vonal fontosabb volna.

 

Sárbogárd-Bátaszék

 

Ez meg elég zsák megoldás volna, a jellemző bajai vonatok meg gépcseréznének Bátaszéken?

 

Nagykanizsa-Szombathely

 

Jó ötlet, de akkor már miért nem Hegyeshalomig?

 

De a lista elég érdekes, a Hatvan-Salgótarján és a Boba-Zalaegerszeg-Hodos vonalat, na meg a Szombathely-Szentgotthárd vonalat nem látom sehol. 

 

De nézve a listát, sűrgősen cselekednem kell, és utaznom amíg tudok csörgős IC-n.:-)))

Előzmény: FOMA (163777)
scsabi Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163779
Mondj egy táblás mh-t.
Mh-et találtam többet is pl. Dk-alsó II. kat, DK-gyártelep I. kat; de nem találom pl. Áporkát, Fityeházat, vagy Dunavarsányt.
Előzmény: v_peti (163770)
FOMA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163778
_nyunyukapress jelentése szerint IC1801 ma Pécsről így indult:

18-as kocsi: 15 utas
20-as kocsi: 17 utas
21-es kocsi: 75 utas
kocsmakocsi: több rekesz sör

Szentlórincen: 7 utas le, 4 fel
FOMA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163777
BU SZOS KA olvtárs kapta mailben:

"MVSzF Online, 2005. január 28.
Folytatódik a villamosítás

Hazánk uniós csatlakozása után az egyik legfontosabb feladat a közlekedési hálózat fejlesztése, ez alól a vasútvonalak korszerűsítése sem kivétel. Egy közelmúltban, Salzburgban megtartott konferencián, a MÁV szakemberei is bemutatták a magyarországi elképzeléseket. Röviden összefoglalva, azt lehet megállapítani, hogy a MÁV elsősorban a nemzetközi vonalakat favorizálja, így hamarosan felújításra kerül a Budapest-Dombóvár-Gyékényes vonal, de komoly fejlesztés várható Pécstől délre, az egyre népszerűbb Horvátországi nyaralások miatt. A villamosítási tervekben 2014-ig a Kesztely-Tapolca-Celldömölk, a Győr-Pápa-Celldömölk, Kaposvár-Fonyód, Sárbogárd-Bátaszék, Miskolc-Ózd, 2018-ig pedig a Székesfehérvár-Tapolca, Nagykanizsa-Szombathely valamint egy kis szárnyvonal a Godisa-Komló vonal szerepel. Ez utóbbi bár jelenleg kisforgalmú vonal, a hosszú távú gazdaságos üzemeltetés csak így képzelhető el. Másik variáció a vonal teljes megszüntetése, ez azonban a városközpontba esetleg betelepülő nagyvállalatok számára előnytelen lehet.
Bár a fejlesztések nagy részét saját, illetve uniós forrásokból kívánja előteremteni a MÁV, azért számítanak az adott régió gazdasági szereplőire is, hiszen számukra is hasznosak a beruházások....."

Kérdésem, mit takar az MVSzF? Nem találtam mvszf.hu-t, sem a Google MVSzF kifejezést.
zugkraft aargau Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163776
Az ilyen megállóhelyek a 0-ás kategóriába tartoznak, nem kell fizetni a megállásért.
Előzmény: v_peti (163770)
hmsoft Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163775
v_peti,

"Táblás mh-nél III. kategóriás díj van..."

Na meg: egy drávafoki megállás mibe kerül akkor, ha én tekerem le a sorompót, és mibe akkor, ha igénybe veszem ezt a szolgáltatást? Mibe kerül és kinek fizetendő, ha
a.) VPE által fizetett ember tekeri,
b.) vasúttársaság által fizetett ember tekeri?

hm
Előzmény: v_peti (163770)
v_peti Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163774

Kiegészítés: Egy mellékkocsit viygen magával, ne szólóban menjen.

 

Előzmény: v_peti (163772)
hmsoft Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163773
Sziasztok,

Bajcsa forg. kit. válaszokat köszönöm.

A 2. kérdés továbbra is játszik: Igaz-e az állítás, hogy a Szentlőrinc-Barcs (ex Pécs-Barcs) Pécsbánya-Rendezőtől szelvényszámozódik?

hm
v_peti Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163772

Még egy kérdés: Mennyit eszik egy Bz-mot 100 km-en, úgy átlagban.

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163771

?????????

Nem tudom.

Előzmény: v_peti (163770)
v_peti Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163770

Egy kérdés: Táblás mh-nél III. kategóriás díj van, vagy ott ingyenes a megállás?

 

Előzmény: Törölt nick (163741)
amicus Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163769
A számaid első ránézésre korrektnek tűnnek, egyetlen megjegyzésem, hogy egyelőre az IC_kocsikat 4 évente fővizsgálják :-) Ne adj tippeket Atyámnak :-)
Előzmény: bodecsabi (163754)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163768

azaz:

1./

zugkraft :.......184.846.8 Ft, ha ragaszkodunk az eredeti megállásokhoz és az éves igényléshez.

 

2./

bodecsabi : Legyen tehet mondjuk 50000- Ft. Ennyit becsulnek a szerelveny egy utra eső ées uzembentartasi koltsegeire.

 

 

3./

FOMA..:

A személyzet 1 fő gépészeti és 1 fő személyszállítási alkalmazott, valamint 1 fő vasútőr.

A MÁV átlag kereset, bruto 140.000 Ft.- A mv. többet a vasútőr kevesebbet keres az átlagnál. dr.Kukely szerint a humán költség megegyezik a brutto kereset duplájával.

Tehát egy vasutas havonta 280eFt-ba kerül, egy évben 3,3 millió Ft.ba. Van 200 munkanapja, de túl órák miatt legyen ( hogy olcsóbb legyen) 250 évi munkanapja.

Akkor 3.300.000 : 250 = egy munkanapja 13,200 Ft.-ba kerül.

 

Amikor felhozzák az esti IC-t Pécsről, akkor teljes napot számoljunk el, vagy csak fél napot ?

valószínűleg teljeset mert fizetik nekik az éjszakai alvást is, de én azt javaslom, számoljunk csak fél napot, hogy olcsóbb legyen.

Tehát van 3 fő, 3x13.200Ft.-= 39.600 osztva fél napra : 19.800, azaz 20.000 Ft.-ból megvan a humán költség is errre a vonatra.

 

 

Mit tudunk akkor eddig ?

zugkraaft :..pályaköltség :...184.846.-Ft.-

bodecsabi : kocsi költség ......50.000.-Ft.-

FOMA...humán költség ...........20.000.Ft.-

 

Ki tudja a mozdony km-költségét ?

sacc per kábé mennyi egy szili km-költsége ?

 



 

Előzmény: bodecsabi (163754)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163767
A VOLÁN topicban - talán - többet is kapsz.
Előzmény: Törölt nick (163766)
nohabpeti Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163765
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163764
Nagykanizsán át ha lehetne, nem e lehet eee, kérnem, tisztelettel......:-))))
Előzmény: maczko (163760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!