Az alsó kihajtású nem szennyeződik a homokvihartól! természetesen néha karban kell tartani! Nyitott helyzetben nem kell a kapunak ütköző mert a motoron van lehetőség végállást állítani. A "teleszkópos"-nál nem csak bezárt, hanem nyitott helyzetben is ütköztetni KELL a kaput! Ha nem ezt teszed hamar tönkre megy a motor... A döntéshez lényeges milyen hosszú 1 szárny? Tele deszkázva? Rácsos?, NAGYON FONTOS a kapu forgáspontjának távolsága a belső falsíktól (ahová a motort kell szerelni!) Pl. 40 cm es zsalukő oszlop közepére rakták a kaput, hiába 1,5m-es egy szárny és még könnyű is, 5m-es szárnyra való motorral lehet csak felszerelni! vagy a kissebb motort bevésed a falba! Vagy karos motort teszel annak viszont nyitott helyzetben oldalt kell kb. 40 cm hely!
Szia! Mint láthatod ide szakik nem nagyon írnak, és lehet nem is olvassák. Amit már magam is tudok a te elektronikádról az hogy 12 V-os motort tud vezérelni. De ezt gondolom te is tudod. És szinte biztos vagyok benne hogy van Motor 1 és Motor 2 kivezetése a motorhoz. Általában a M1 nyílik előbb és csukódik később. Fényképezd le és rakd be, hátha kisütünk belőle valamit. Amit én vettem az is 12V-os és van hozzá kezelési utasítás.
A szakik segítségét kérem:-( Van egy dupla nyitókapu vezérlőpanelom CTR 35 van ráírva 12V DC. Ezt szeretném beállítani a típust nem tudom programozási útmutatót szeretnék kérni. Aki tud segíteni előre is köszönöm.
Köszönöm a listát, tényleg az egész országot lefedi. Nekem kétszárnyú a kapum és megfelel egy nagyon olcsó megoldás is. Tudom a márkás nyitók nem romlanak el és azok bírják évekig, ellenben a kevésbé márkásak hamar bedobják a törülközőt .
Milyen kapud van, szárnyas vagy toló. A Bauhausban is láttam ilyeneket 60-130-ig garanciával, persze az sem mindegy hogy hol laksz, de itt egy majdnem országos lista. www.hungarocenter.com/ingatlan/kaputechnika/index.html
Majdnem 5éve nem írt ide senki, de remélem azért majd válaszol valaki a kérésemre. Kapunyitót szándékozom venni, lehetőleg nem nagyon drágát. Mivel szinte minden terméket már Kínában vagy Tajvanon gyártanak ezért oda valósí nekem is megfelelne. Tömegével várom a kedvezőbbnél kedvezőbb ajánlatokat.:-)
A kétszárnyú, motorral nyitható, távirányítós kaput mi tartja csukva? Úgy értem, hogy ha kivülről nekiveselkedem vállal, kinyílik-e? Nemsokára szeretnék egy ilyet csináltatni, de szeretnék előre informálódni.
Akkor ha kicsit barkácsolsz, ásás, betönfeltörés (ezt mindenki tuddja) megspórolsz magadnak 30E-t. Mi egy ilyen kaput általában 20-30E-ért csinálunk. A legtöbb esetben a tulaj gondoskodik a kábelek odavezezetéséről. Persze ha akarja mi is ásunk, természetesen mi is tudunk., DE lényegesen drágábban mint egy segédmunkás, vagy a tulaj.
Ma kaptam egy ajánlatot a régebben épített tolókapunk automatizálására. A "hardver" ára reálisnak mondható, de a szerelési díj nagyon szíven ütött:
a motor és a fogasléc felszerelése kb 30.000 ft (nettó) lenne, plusz az elektromos kábel odavezetése 15-20 méteres távolságból (igaz, egy kis betontöréssel + a lakáson belül műanyag házban vezetve) újabb nettó 30.000.
Egy pár órás munkáért ez elég irreálisnak tűnik. Valaki esetleg tudja, mit szoktak máshol kérni egy ilyen munkáért?
Ez az, mechanikát barkácsolni nem egyszerű feladat....
Ismeretségnen ezzel akartak spórolni, pedig sima húzókapu volt.... életzemben olyan sz@rt még nem láttam. Persze az lett a vége, hogy egy év múlva vettek egy gyárit....
Szerény szakmai ismereteim szerint sokkal olcsóbból ezekkel a feltételekkel nem fogod tudni kihozni. Két ajtót mozgató motor kell, a távirányító... szerintem a 84e nem is olyan rossz ár ezért. Mondjuk én a zárat úgy oldanám meg, hogy fix zárat beépíteni a szárnyba, és amikor akarod, akkor kulccsal zárod az ajtót. (Gondolom a mozgatómotorban van védelem, és nem fog leégni, ha elfelejted hogy bezártad, és megpróbálod kinyitni a távirányítóval).