Köszönöm soraidat, de nem töröltetem. Ha valakit zavar, töröltesse. Amúgy itt nem rólam van szó, igen kis pont vagyok a világban, hanem bizonyos elvekről.
Zoltán ne haragudj, de most igazat kell adnom naiv érvelésének.
Az ügyet részleteiben -természetesen én sem ismerem, de nem igazán összemosható a kitüntetés a Te ügyeddel. A Te ügyet kizárólag kettőtökre tartozik, Palkovics (nem tisztem védeni) nem résztvevője a Téged ért vegzálásnak.
A bemásolt levelet -én úgy gondolom elegáns lenne töröltetni a modikkal. Nem igazán illik a személyedhez ez az eljárás.
Palkovics komoly ember, komoly eredményekkel. Emellett az említett ügyben hibázhatott is (nem nézte meg, mi van a kitüntetés mögött) Az, hogy szembe megy az MTA-val, még pozitív is lehet.
(Az MTA számos betegséggel terhelt - átpolitizált, beltenyészet(haveri kör) stb.)
1989-ben végzett Palkovics a BME Közlekkar Járműgépész szakának Autógépész ágazatán. És ugyanekkor kezdtem ott. 1994-ben végeztem, Palkovics akkor lett a Gépjárművek tanszék vezetője dr. Lévai Zoltán (Lézó) után. Tanított minket, beszélni akkor sem tudott, ő elméleti szakember. Volt.
melegh "érdemei" (rengeteg hamis és hibás szakvélemény) elismeréseként Baross Gábor díjat kapott Palkovicstól:
"Dr. Melegh Gábor igazságügyi közlekedési szakértő kiváló színvonalú munkája elismeréseként kapta meg a Baross Gábor-díjat 2021. július 10-én. A díjat Dr. Palkovics László, akkori innovációs és technológiai miniszter adta át számára, a közlekedés érdekében végzett tevékenységéért. Melegh Gábor a Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara tagja és korábbi elnöke is volt, valamint a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) igazságügyi szakértője."
dr. meleghnek ez nem tetszett, magára vett valamit:
"Re: küldöttgyűlési meghívó Dr. Melegh Gábor <melegh.gabor8@upcmail.hu> küldőtől 2016-03-01 20:45 Részletek Fejlécek Egyszerű szöveg Pintér Zoltán!
A vélemények hamisságát visszautasítom a többi érintett nevében is, ezt az ítélet sem támasztotta alá és mondta ki. (El kell olvasni!) Ha valaki nem ismer egy ügyet közelebbről, ne nyilatkozzon benne, különösen nem olyat, mellyel vádol másik szakértőt. A hivatkozott kísérletek nem azt mérték, amely az adott ügyben kérdés volt, a méréseket végző két ember nem értette meg az ügyben érintett kérdés lényegét, amiről a vélemények és a szakmai vita szólt. (Ehhez a szakvélemények tartalmát kell ismerni és nem a sajtóból)
A jelen levél miatt indítványozom, hogy a BISZK elnöke, vagy az Etikai Bizottság elnöke kezdeményezzen etikai eljárást Pintér ellen, a másik szakértő véleményének meg nem engedhető minősítése miatt.
Üdvözlettel Melegh Gábor
2016.03.01. 20:26 keltezéssel, pizo@freestart.hu írta: A Rezesova-ügyben min. két szakértő nyilvánvalóan hamis szakvéleményt adott. Ezt 3 valós idejű kísérlet bizonyítja. Ez sajnos nem hangulatkeltés, hanem jogerős ítélettel is alá van támasztva.
Pintér Zoltán"
Ellenem akkor 36 órán belül etikai eljárás indult, amit a másodfokú Rezsová ítélet alapján megszüntettek.
Ezt csak azért tettem be hogy lássuk milyen ember Palkovics, és hogy milyen embert tüntetett ki.
Zoli
Ps: Bocsánat hogy ez ide került be, de van véleményem a két illetőről.
Igen, ez nekem is furcsa volt, úgyhogy 2x is megnéztem a hivatalos gyári kiadványban. Ha elírták, akkor én is hülyeséget írtam. Abban viszont maradhatunk, hogy tapasztalatilag biztosan kisebb körön fordul meg mint a Tesla.
Szerintem elég sok pénzt szedett be a buszgyártás jelszóval. De továbbra is az a véleméynem, hogy valós haszna nincs, nem is lesz. Nagy falat ez a buszgyártás. Főleg amíg Palkovicsok és hasonlók szédelegnek a hazai ipar körül...
Ismét teljesen alaptalan. SZG-t nem az Ikarus tarja el, s nem is annak általad vélt támogatása. SZG komoly céget csinált a Videotonból, ami megmaradt magyarnak (ellentétben pl. az Orionnal, melyből távolkeleti "piti" cég lett), s sok ezer embernek ad nívós munkát, miközben az európai elektronikai bérgyártók között az elsők között van, mid volumenben, mind technológiában. Az, hogy ő ebből komoly pénzt fordított a korszerű buszgyártásra és az Ikarus feltámasztására, nem haszonlesés, hanem érdem.
Egy magyar buszgyártás esélytelen a világpiacon. A hazain is protekcionálva van esélye. Azt írod:
"Szélessel!, az ő pénzéből megy a hagyományos és E busz gyártás viszonylag kis volumenben." Előtte írtam, hogy 30 éve csak pénzt akar kivenni kevés fáradsággal. Nagy manőverező az ember. Milliárdokat húz ki a költségvetésből felmutatható eredmény a nagy semmi.