Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
KZX-524 kézifékkel javít, LTL-922 műszaki felkészítés alatt, szélvédőt is cserélnek rajta. MRZ-362-t 1 órája vontatták be jerevánról. NKW-891-et nemtudom, de az is áll.
Melyek állnak most szervizben? NOS-033 és 072 kint vannak már. Többiek múlt héten is forogtak, értem itt a KLF-149 és 150, LTL-923, MRZ-398. Most ha jól figyelem az LTL-922 nem mozdul.
Az újvárosi buszok nem lennének hülyeség, például a KLF-ek helyére, vagy csak egyszerűen plusz tartaléknak.
Azért messze nem fogható hadra minden szóló most sem. Emellett megint felmerül az, hogy nagy eséllyel a sofőrök nem akarnak naponta buszt cserélni, főleg, hogy ez kint alszik. Ez jó, ameddig nem lesz rendben a sajátjuk.
Dunaújvárosban felszabadult egy pár Credo BN 12 most.
Nem mondom, hogy csúcsminőségű csere lenne, de jelenleg minden szóló hadrafogható és a JXW jelenleg is 3-ason dolgozott, tehát ezt véglegesnek gondolják (?).
Volt ma a KZX-524, de katasztrófa a 3. ajtaja. Alig lehet becsukni, láttam több percet állni egy megállóban emiatt. Nem csoda ha később már nem volt kint, de nagyjából 13-14 körül láttam még. MRP-098 utasként persze más, de a fűtés azon viszont nem volt épp a legjobb, megértem ha ez az egyik bajuk a sofőrőknek is.
És kérdésedre a válasz, a JXW most azt a fordát csinálja folyamatosan (kb. csak 3-asok, 23-as), amit alapból az MRP-098, annak ellenére, hogy a 098 is kint van. KZX-524 is volt ma kint állítólag.
Igen, mindig változik. A sofőrök azt hozzák ki, ami a telepen van, és megy (vagy ami nem nagyon megy de más nincs szóval kihozzák). NOS-033 helyett volt már kint pl. KLF-149, KZX-524, -525, MRP-086, MRZ-354 (ez csak az elmúlt 1-2 hétben)
Egyébként a JXW nem a NOS-033 miatt van kiadva helyibe. Helyette a KZX-524 van. Az MRP-098 helyén van a JXW, mert a gazdái nem hajlandók kivinni az MAN-t mert olyan sok baja van és nem bírják megcsinálni és elegük lett, JXW meg egyébként Brennbergbe jó, fűtés is full oké.
KPK-293 7010 - esen egyszer biztosan megfordult, és a városban is lehet látni időnként. Mellette van a kettő LKC. Többi tartalékot viszont a 3 csuklós Ikarus jelenti, mert a többi KPK-t nem igen látni továbbra sem.
Győrben tudna nekem valaki helyzetjelentést adni a 4 db KPK rendszámos helyközi Volvóról? Eddig igaz az, hogy szeptember óta csak a 293-ast sikerült kiadni?
Múlt hét pénteken és még egy azelőtti napon sem kizárólag azt a 11-es oda-vissza és 1-es járatokat csinálták vele, hanem 3-ast többször is és 10-es járatokat például, bár az szünetes menetrend volt ne felejtsük. Nekem úgy fest, ahogy épp esik.
Én azt nem értem hogy van az MRZ-374 ma. Reggel is volt. Elküldték erre Győrbe, és a reggeli helyijét így egy Credo Inovell csinálta. Ebben mi a logika?
A saját kocsival dolgozás és az idegen kocsival dolgozás közötti meghibásodási százalék különbség 20-30%-os de nincs olyan üzemegységvezető vagy műszaki főnök aki a +50%-on fenn akadna vagy csodálkozna rajta.
Évtizedes tapasztalat.
A kivülállónak ez busz-busz, sárga-sárga akkor miért nem ül át a másikra?
Ha megparancsolom átül.
De azon a másikon a dolgok negyede nem úgy működik mint a sajátján.
Még akkor se ha aonos típusról van szó.
Ha szigorúan üzemeltetési, költség szempontból nézem, akkor a lehető legrosszabb közép vezető megoldás a buszvezetőket hol erre ültetni, hol arra.
Lehet ilyet csinálni hisz hatalmuk, joguk meg van rá, de járatkimarásokkal, lerobbanásokkal fizet érte az üzemegység.
S nem azért mert aki átült szándékosan elrontotta volna a kölcsön buszt.
Csak egy észrevétel. Ha a JXW-458 Credo EC 11, NOS-033 hiánya miatt jelenleg huzamosabb ideig rászorul a helyizésre Sopronban, akkor nem lenne logikus ez időre kicserélni az MRZ-374-gyel, amelynek van egy nap 2-3 helyi járata, többit helyköziként közlekedi le. (?)
Vagy mindenáron csak saját kocsival dolgozhat a sofőr?