Hajdúszoboszló és az M4 között (ha jól látom) nincs lakott terület, viszont jó(?) minőségű 4-es út vezet a Budapest felé, a forgalom túlnyomó többsége arra menne az M4-felé. Ha a te útvonalad választották volna, akkor Földes felől "visszafelé" kellene indulni Budapest felé és kellene egy új út is Hajdúszoboszló felől az M4-ig vagy mehet a forgalom Hajdúszováton keresztül.
Talán be kellene vezetni a román rendszert, és mindenkinek, mindenhová matricát kellene venni. Akkor nem lenne érdemes a kisközségeken keresztül dübörögni senkinek, akinek nincs ott dolga.
Ezzel a 4-es, M4-es úttal díjfizetésileg sokan fognak még szopni. Mi lesz a Törökszentmiklóstól lévő 2x2 sávos szakasszal? Majd megkeresztelik M4-ek, aztán lehet fizetni ott is, vagy teljesen új nyomvonalon megy majd az M4? De akkor meg minek 2 db 2x2 sávos út egymás mellett? Vagy a 2x2-es lesz M4, és a 4-esnek 2x1 sávos utat építenek külön? Mert ugyebár most nincs alternatívája a 2x2 sávosított 4-es szakaszának.
Ja, ingyen... a mitőlünk beszedett adókból épülnének az utak (ha közben le nem nyúlnának belőle), a benzin árának nagy része is oda megy, meg még fizessünk is érte...
Nem szarrágásról van szó, ez elvi kérdés volt. Az M3-at is csak addig használtam amíg ingyenes volt. Nagyon szerettem az M0-ást, mert a Monor melletti állandó dugók ellenére gyorsan el lehetett jutni a Csepeli HÉV-ig, onnan meg BKV. De mikor ezt az üllői szakaszt kivették, azóta vagy Üllő-Vecsés-Üllői út, vagy Dabas-Alsnémedi-Csepeli HÉV... Most meg már évek óta Gyál-Szigetszentmiklós között is katasztrófa az M0 :(
Az a bajom, hogy nem alternatív útvonalakat csinálnak, hanem fizetőssé tesznek meglévőket :( lásd M4 Albertirsa-Szolnok közötti szakasza:(
Nem azért nem veszek megyei matricát, mert nem tehetném meg, de ezeknek a gazembereknek nem akarom tömni a zsebüket :( de úgyis megvámolnak)
Ha a sógoromékhoz megyünk 4 megyén kell keresztülmenni, ha az öcsémhez megyünk 6 megyén kell keresztülmenni, ha a Balatonhoz megyünk az szintén 5-6 megyén át vezet... sorolhatnám...
Azért használom a sarc kifejezést, mert nagyon ügyesen kitalálták hogy lehet megnövelni a bevételeket, ha nem csak az autópályákra szednek díjat, hanem egy-két más útszakaszt is fizetőssé tesznek...
Ahhoz, hogy eljuss a nemfizetős szakaszra, az eddigi Monor-üllői elkerülő helyett Dabas felől kell felmenni (szerintem ez se rosszabb, de a feleségem inkább a megszokott útvonalon szeretne menni)
20 éve napi rendszerességgel járok Diósd-Gödöllő viszonylatban. Amikor az M0 keleti szektorát átadták, hónapokig tök üres volt, érthetetlenül, Évekig tartott mire beállt a mai vonatozás, pedig ott aztán volt igény meg forgalom mindig is.