Múszaki hibánál pl. megnézik, az utolsó múszaki vizsga idején már kellett-e tudni róla, aztán akár kap a vizsgabiztos a nyakába egy büntetőeljárást. Stb.
Ha vasúton feladnak pár kocsi árut, az is eljut valahogy a címzetthez, pedig nem kíséri senki.
Igaz, a vonat elején van egy mozdonyvezető, de ő a legritkább esetben megy végig a rajttól a célig, és a kocsi összsúlyán kívül nem érdekli, hogy mivel van megpakolva.
Egy tolatómozdony becsattog vele az első komolyabb csomópontba. Ott besorozzák egy vonatba, egy rendezőpályaudvaron átsorozzák egy másikba, majd átmegy 2-3 országhatáron, párszor mozdonyt cserél, meg leváltják a mozdonyvezetőt, a végén kitolják a címzett iparvágányára.
Nem ül ott senki a vasúti teherkocsin, hogy kérésre átnyújtsa a papírokat, kinyissa a tolóajtót, ha a szerv ellenőrizni akarja a rögzítést, vagy a kirakodásnál veszekedjen a címzettel.
********
Az SWR1 mai témája a autópálya-parkolóhelyek zsúfoltsága illetve hiánya. Feltételezem, hogy az érintettek hatóságok minden olyan megoldást üdvözölnének, ami ezt csökkentené, akkor is, ha mondjuk a rendőrség eljárásrendjén ehhez valamit változtatni kell.
Ennél húzósabb az, hogy ha baleset van, lenne esély kinek elsőbbséget nyújtani, illetve egyéb jogi felelősség.
A római jog alapú hozzáállásunk nehezen tud mit kezdeni az önvezető autók által okozott balesettel. Minden balesetért lecsukunk egy főmuftit a gyártónál meg eltiltunk a szoftverfejlesztéstől egy kupac embert?
Szoktam nézni Autobahnpolizei filmeket, a német autópálya-rendőrség munkáját mutatják be.
Van például, hogy gyanús nekik egy autó, kék villogó, eléje állnak, Polizei, Bitte folgen (Rendőrség, kövessen!), kivezetik a parkolóba. Ott a rendőrök, kézjelekkel, megmutatják neki, hová parkoljon. Ezután felszólítják a sofőrt, hogy nyissa ki a rakteret, ill. hajtsa fel a ponyvát, és megvizsgálják, megfelelően van-e rögzítve a rakomány. Ha nem, pénzbüntetést kell fizetni (külföldiek esetén a helyszínen!), és nem mehet tovább, amíg nem rögzíti a rakományt megfelelően.
Ez elég viccesen nézne ki egy önvezető teherautóval, amelyikben nincs sofőr.
Munkaidőben lehet akár 70-80% is, de tennivalóban nem.
Akkor a bérköltség 70-80%-át máris meg lehet takarítani. Nem tudom, ez számszerűen mennyi pénz, csak azt, hogy rohadt sok.
Akkor féltsd a munkádat az önműködő kamionoktól ha azok majd tudnak ügyintézni, tudnak civakodni a lerakón, tudják őrizni a szállítmányt, és még 1001 dolgot.
A telefon, fax, és email feltalálása óta ügyintézéshez és veszekedéshez nem kell személyes jelenlét.
Egy önvezető jármű amúgy is körbe van aggatva kamerákkal és érzékelőkkel. Ha valaki meg akarja bolygatni, küldhet riasztást, és a központ eldönti, kell-e szólni a helyi rendőröknek. A sofőr sem nagyon csinálhat mást... gondolom, most sem áll oda a testével védeni a rakományt.
Ha mégsem sikerül valamit távvezérléssel megoldani, akkor meg odamegy a helyi képviselő, ezért nem kell minden kocsin egy embert utaztani Budapestről Rotterdamba meg vissza.
Már egyszer kérdeztem. Valaki válaszolt is, de nem volt egyértelmű. A magyar közút híépítés miatt terelő utat készít és a telkünből 140 négyzetmétert fog igénybe venni. Kérdésem, hogy mennyi bérleti díjat lehet kérni négyzetméterenként?
Esa cimen a portas hogy mongya mega zonvezeto kamijonnak, hogy melyik rampara alljon, es az honnan fogja tudni, hogy az hol van?
- Átküld a telefonjáról egy kódot, amiből tudni fogja.
- Felhívja a szállítót, és szól, hogy a ... rendszámú kocsi a 4-es rakodóra álljon, a barna épület mögött balra. Ők átveszik az irányítást 5 percre, és odaviszik.
- Felül egy FOLLOW ME feliratú pólóban a biciklijére, és megmutatja.
A nyelvet nem beszélő külföldi sofőr hogy találja meg a megfelelő rámpát? Megoldják valahogy, vagy el se indítják a kamiont, mert mi lesz ha a eltéved két raktárépület között?
Vagyha nem is rampara kell allni, mert ponyvas, es oldalrol rakodjak?
Felfestenek pár vonalat megy egy számot, a többit lásd fent.
sejtettem, hogy valamek nattudasu ellentmondast fog velni felfedezodni...
Dea barbatrukk ecceru: a napi forgalomban kicsi a tranzit aranya, de este 10 utan amikor az agglosok tobbsege mar reg otthon van, esetleg mar a lobortot is huzza, es csak nehany hodkoros, mint polo en, szedeleg a nullason, akkor a tranzitolok aranya hirtelen megugrik, mert azok meg kifejezetten szeretik eme kesei orat, mert mar lehet haladni, es nincs dogmeleg...
Ha tényleg vezetsz teherautót/kamiont akkor tudod, hogy a vezetés a munka kb. 10%-a.
Munkaidőben lehet akár 70-80% is, de tennivalóban nem.
Akkor féltsd a munkádat az önműködő kamionoktól ha azok majd tudnak ügyintézni, tudnak civakodni a lerakón, tudják őrizni a szállítmányt, és még 1001 dolgot.
Addig maradj nyugton.
Lehet, hogy az autópályás haladást kiveszi a kezedből 20-30 év múlva az önvezető kamion, de addig :
"Általában még olyan földre is vetnek (ez más munkáknál jött elő), amelyről előre tudható, hogy az aratásig úgysem marad meg, egyrészt a támogatás miatt, másrészt simán lehet, hogy csúszik annyit a kivitelezés, hogy még belefér az aratás."
Ha nincs müvelésböl kivéve a terület, akkor müvelési kötelessége van a tulajdonosnak/földhasználónak, azaz kötelessége az aktuális munkákat elvégezni a teljes földterületen, különös tekintettel a parlagfü irtására.
Megpakolom a teherautót, beállítom a címet, odamegy és betolat a rakodókapuhoz. Nem kell etetni a sofőrt, és nem kell félreállni, ha lejárt a munkaideje.
Nem azt mondom, hogy jövőre már meg lehet szüntetni a "C" kategóriás járművezető oktatást, de aki beiratkozik, az számítson rá, hogy nem tengelyről fog nyugdíjba menni.
Értem én, hogy Pécs nehéz helyzetben van, meg, hogy a választás előtt valaki ígérjen már nekik autópályát, de nincs jobb, és főleg olcsóbb megoldás?
Hát éppen hogy az ilyesfajta ígéret a "legjobb", de főleg a legolcsóbb megoldás. (Meg aztán a híroldalakat is lehet tömni velük, egy háromfejű borjú és egy überkirály között.)
te se birod felfogni, hogy az m0d forgalmanak tulnyomo resze nem tranzitforgalom, igy a szellem8 es 9eitek qrvara nem segitenenek rajt semmit... (45987)
Faxt, a tranzithordak nem varosolnak, azok mennek a nullason... (45999)
Érdekes, hogy egy évet sem bírt ki és már javítani kell. MOndjuk nem lepődök meg. Ez már csak így megy nálunk. Szart jó drágán. Amit csak lehet/nem szégyelnek, kispórolnak lenyúlnak mindenből.