Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2019.08.27 -1 1 46045

 

 

Egy újszülöttnek minden vicc, új.

 

 

Már 1999-ben vagy 2000-ben megírtam ennek a hozzászólásodnak a cáfolatát az akkori PÁLYAŐR magazinba.

 

Mivel - tudtommal - nincs cikk keresője a magazinnak, holnap megpróbálom legalább a címét megkeresni neked.

 

 

Előzmény: orangutan (46039)
jozsi244 Creative Commons License 2019.08.27 -1 0 46044

Ja.

A szen, a gabona, a zuzottko eljut, azokat a vagonokst ritkan fosztogassak...

 

Probald meg ezt ajfonnal meg lapostevevel.. 

Előzmény: orangutan (46039)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.08.27 0 0 46043

Múszaki hibánál pl. megnézik, az utolsó múszaki vizsga idején már kellett-e tudni róla, aztán akár kap a vizsgabiztos a nyakába egy büntetőeljárást. Stb.

Előzmény: orangutan (46040)
jozsi244 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 46042

Engemet a  satornaepitok kerestek meg, hogy munkagep es anyagtarolasra kiberelnek a telkemet.

50ft/m2-t kertem, de azt mondtak az tul sok, mert ok ingyen szereretnek...

Előzmény: famulus3 (46033)
jozsi244 Creative Commons License 2019.08.27 -1 1 46041

Aham.

 

Latszik, hogy nem a valovilagban elsz, ott ahol Murphy lakik...

Előzmény: orangutan (46032)
orangutan Creative Commons License 2019.08.27 -1 1 46040

A római jog alapú hozzáállásunk nehezen tud mit kezdeni az önvezető autók által okozott balesettel.

 

Jelenleg mit kezdenek az olyan balesetekkel, aminek az oka valamilyen műszaki, gyártási, vagy konstrukciós hiba?

Előzmény: ÁsítóSárkány (46038)
orangutan Creative Commons License 2019.08.27 0 3 46039

Ha vasúton feladnak pár kocsi árut, az is eljut valahogy a címzetthez, pedig nem kíséri senki.

 

Igaz, a vonat elején van egy mozdonyvezető, de ő a legritkább esetben megy végig a rajttól a célig, és a kocsi összsúlyán kívül nem érdekli, hogy mivel van megpakolva.

 

Egy tolatómozdony becsattog vele az első komolyabb csomópontba. Ott besorozzák egy vonatba, egy rendezőpályaudvaron átsorozzák egy másikba, majd átmegy 2-3 országhatáron, párszor mozdonyt cserél, meg leváltják a mozdonyvezetőt, a végén kitolják a címzett iparvágányára.

 

Nem ül ott senki a vasúti teherkocsin, hogy kérésre átnyújtsa a papírokat, kinyissa a tolóajtót, ha a szerv ellenőrizni akarja a rögzítést, vagy a kirakodásnál veszekedjen a címzettel.

 

********

 

Az SWR1 mai témája a autópálya-parkolóhelyek zsúfoltsága illetve hiánya.  Feltételezem, hogy az érintettek hatóságok minden olyan megoldást üdvözölnének, ami ezt csökkentené, akkor is, ha mondjuk a rendőrség eljárásrendjén ehhez valamit változtatni kell.

Előzmény: Fradista Utazó (46036)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.08.27 0 0 46038

Ennél húzósabb az, hogy ha baleset van, lenne esély kinek elsőbbséget nyújtani, illetve egyéb jogi felelősség.

A római jog alapú hozzáállásunk nehezen tud mit kezdeni az önvezető autók által okozott balesettel. Minden balesetért lecsukunk egy főmuftit a gyártónál meg eltiltunk a szoftverfejlesztéstől egy kupac embert?

Előzmény: orangutan (46034)
troglodita Creative Commons License 2019.08.27 0 0 46037

Na igen, baromi drágán lehetne nagyon sok munkanélkülit termelni ;-)))

Előzmény: trizs77 (46035)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.08.27 0 0 46036

Szoktam nézni Autobahnpolizei filmeket, a német autópálya-rendőrség munkáját mutatják be. 

Van például, hogy gyanús nekik egy autó, kék villogó, eléje állnak, Polizei, Bitte folgen (Rendőrség, kövessen!), kivezetik a parkolóba. Ott a rendőrök, kézjelekkel, megmutatják neki, hová parkoljon. Ezután felszólítják a sofőrt, hogy nyissa ki a rakteret, ill. hajtsa fel a ponyvát, és megvizsgálják, megfelelően van-e rögzítve a rakomány. Ha nem, pénzbüntetést kell fizetni (külföldiek esetén a helyszínen!), és nem mehet tovább, amíg nem rögzíti a rakományt megfelelően. 

Ez elég viccesen nézne ki egy önvezető teherautóval, amelyikben nincs sofőr. 

Előzmény: orangutan (46034)
trizs77 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 46035

A telefon, fax, és email feltalálása óta ügyintézéshez és veszekedéshez nem kell személyes jelenlét.

 

-------------------------------------------------

 

Ez még ugyanabban a városban (Bpest) se működik mindíg, nemhogy 1777 km-re.

 

A szolgáltató cég ad kódot, és ötször elmondja, hogy intézzem emailen.

Ok.

 

Mikor nem megy és felhívom őket, akkor a válasz :

 - jöjjön be,

 - ülje ki a sorát,

 - hozza az igazolványait,

 - munkatársunk majd elintézi.

 

 

Nem a következő 20 évben fogják Európa útjait elözönleni az önvezető teherautók.

Bizonyára lesznek ilyen útszakaszok, de egy ország útjainak ilyenre való felkészítése, felszerelése számomra alig leírhatóan nagy összeg.

 

Gondolom én, mert nem tudom, de például a Portugál utak ilyentén való felszerelése belekerülhet,

3000-9000 milliárd euróba.

????????????

 

Kevésbé hiszem, hogy Portugália pont erre költene ennyi pénzt, ha lenne ennyiük.

De nincs is.

 

 

orangutan Creative Commons License 2019.08.27 0 1 46034

Munkaidőben lehet akár 70-80% is, de tennivalóban nem.

 

Akkor a bérköltség 70-80%-át máris meg lehet takarítani. Nem tudom, ez számszerűen mennyi pénz, csak azt, hogy rohadt sok.

 

Akkor féltsd a munkádat az önműködő kamionoktól ha azok majd tudnak ügyintézni, tudnak civakodni a lerakón, tudják őrizni a szállítmányt, és még 1001 dolgot.

 

A telefon, fax, és email feltalálása óta ügyintézéshez és veszekedéshez nem kell személyes jelenlét.

 

Egy önvezető jármű amúgy is körbe van aggatva kamerákkal és érzékelőkkel. Ha valaki meg akarja bolygatni, küldhet riasztást, és a központ eldönti, kell-e szólni a helyi rendőröknek. A sofőr sem nagyon csinálhat mást... gondolom, most sem áll oda a testével védeni a rakományt.

 

Ha mégsem sikerül valamit távvezérléssel megoldani, akkor meg odamegy a helyi képviselő, ezért nem kell minden kocsin egy embert utaztani Budapestről Rotterdamba meg vissza.

Előzmény: trizs77 (46027)
famulus3 Creative Commons License 2019.08.27 0 1 46033

 

 

 

Már egyszer kérdeztem. Valaki válaszolt is, de nem volt egyértelmű. A magyar közút híépítés miatt terelő utat készít és a telkünből 140 négyzetmétert fog igénybe venni. Kérdésem, hogy mennyi bérleti díjat lehet kérni négyzetméterenként?

A gyors választ előre is köszönöm.

orangutan Creative Commons License 2019.08.27 0 0 46032

Esa cimen a portas hogy mongya mega zonvezeto kamijonnak, hogy melyik rampara alljon, es az honnan fogja tudni, hogy az hol van?

 

- Átküld a telefonjáról egy kódot, amiből tudni fogja.

- Felhívja a szállítót, és szól, hogy a ... rendszámú kocsi a 4-es rakodóra álljon, a barna épület mögött balra. Ők átveszik az irányítást 5 percre, és odaviszik.

- Felül egy FOLLOW ME feliratú pólóban a biciklijére, és megmutatja.

 

A nyelvet nem beszélő külföldi sofőr hogy találja meg a megfelelő rámpát? Megoldják valahogy, vagy el se indítják a kamiont, mert mi lesz ha a eltéved két raktárépület között?

 

 

Vagyha nem is rampara kell allni, mert ponyvas, es oldalrol rakodjak?

 

Felfestenek pár vonalat megy egy számot, a többit lásd fent.

Előzmény: jozsi244 (46030)
jozsi244 Creative Commons License 2019.08.27 -5 0 46031

https://index.hu/belfold/2019/08/26/baleset_hat_auto_balaton_mhetes/

 

ugyesek ezek a mi katonajink: egymast es magukat mar lyool meg tugyak olni, a kerdes mar csak az, hogy az ellensegetet megtugyak e?

 

 

amugy az az osanos csp egy katasztrofa, en mar regen mondtam, hogy ott bazdmeg lesz, es tenyleg az lett...

 

 

a linkelt cikkben a kozut irja is, hogy atepitik a korforgot, meg lesz uj csp is...

 

szoval a helyzet megse remenytelen, a szellempalya cunami mellett azert csurrancseppen egyket hasznos dolog is...

jozsi244 Creative Commons License 2019.08.27 -1 0 46030

Ja. Beallitod a cimet...

 

Esa cimen a portas hogy mongya mega zonvezeto kamijonnak, hogy melyik rampara alljon, es az honnan fogja tudni, hogy az hol van?

 

Vagyha nem is rampara kell allni, mert ponyvas, es oldalrol rakodjak?

 

Előzmény: orangutan (46024)
jozsi244 Creative Commons License 2019.08.26 -1 1 46029

sejtettem, hogy valamek nattudasu ellentmondast fog velni felfedezodni...

 

Dea barbatrukk ecceru: a napi forgalomban kicsi a tranzit aranya, de este 10 utan amikor az agglosok tobbsege mar reg otthon van, esetleg mar a lobortot is huzza, es csak nehany hodkoros, mint polo en, szedeleg a nullason, akkor a tranzitolok aranya hirtelen megugrik, mert azok meg kifejezetten szeretik eme kesei orat, mert mar lehet haladni, es nincs dogmeleg...

Előzmény: adiaboli (46020)
rm40 Creative Commons License 2019.08.26 0 1 46028
trizs77 Creative Commons License 2019.08.26 0 3 46027

Ha tényleg vezetsz teherautót/kamiont akkor tudod, hogy a vezetés a munka kb. 10%-a.

Munkaidőben lehet akár 70-80% is, de tennivalóban nem.

 

Akkor féltsd a munkádat az önműködő kamionoktól ha azok majd tudnak ügyintézni, tudnak civakodni a lerakón, tudják őrizni a szállítmányt, és még 1001 dolgot.

 

Addig maradj nyugton.

Lehet, hogy az autópályás haladást kiveszi a kezedből 20-30 év múlva az önvezető kamion, de addig :

     - Te már nyugdíjba mégy,

     - még sok százezer kilométert levezetsz,

     - senki sem csinálja meg helyetted a munkádat.

 

 

 

 

Előzmény: adiaboli (46022)
dimelo Creative Commons License 2019.08.26 0 1 46026

A tranzit értelmezése a konfliktusforrás.

Ha a határtól határig áthaladókra gondolunk, az tényleg nem többség az M0D szakaszon.

 

De ha a Kecskemét-Tatabánya, vagy Miskolc - Győr relációkat tekintjük, úgy már jelentős.

Csak azért mert a teherforgalomnak nincs alternatív útvonala.

 

Az ettől rövidebb szállításoknak sincs.

 

Ezzel együtt nem azért kell az M8, M9. Az populista duma, hogy mentesítené az M0-t.

De új kapcsolatokat nyitna az országrészek között.

 

Bazi drágán, de átalakítaná a sugaras úthálózati struktúrát.

 

Az elméleten még elvitatkozgatunk évtizedekig.

 

Unokáink (se) fogják látni...

Előzmény: adiaboli (46020)
van_Persil Creative Commons License 2019.08.25 -21 1 46025

"Általában még olyan földre is vetnek (ez más munkáknál jött elő), amelyről előre tudható, hogy az aratásig úgysem marad meg, egyrészt a támogatás miatt, másrészt simán lehet, hogy csúszik annyit a kivitelezés, hogy még belefér az aratás."

Ha nincs müvelésböl kivéve a terület, akkor müvelési kötelessége van a tulajdonosnak/földhasználónak, azaz kötelessége az aktuális munkákat elvégezni a teljes földterületen, különös tekintettel a parlagfü irtására.

Előzmény: Ashi Valkoinen (46004)
orangutan Creative Commons License 2019.08.25 0 0 46024

Ebben mi a vicc?

 

Megpakolom a teherautót, beállítom a címet, odamegy és betolat a rakodókapuhoz. Nem kell etetni a sofőrt, és nem kell félreállni, ha lejárt a munkaideje.

 

Nem azt mondom, hogy jövőre már meg lehet szüntetni a "C" kategóriás járművezető oktatást, de aki beiratkozik, az számítson rá, hogy nem tengelyről fog nyugdíjba menni.

Előzmény: troglodita (46023)
troglodita Creative Commons License 2019.08.25 0 0 46023

;-)))))))))))))

Előzmény: adiaboli (46022)
adiaboli Creative Commons License 2019.08.25 0 1 46022

Ha ez így megy tovább, lassan már rám sem lesz szükség...

 

Az önvezető utáni még fejlettebb fázisban pedig már be sem ülünk, csak maguk a járgányok mennek jobbra-balra.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (46000)
adiaboli Creative Commons License 2019.08.25 0 0 46021

Értem én, hogy Pécs nehéz helyzetben van, meg, hogy a választás előtt valaki ígérjen már nekik autópályát, de nincs jobb, és főleg olcsóbb megoldás?

Hát éppen hogy az ilyesfajta ígéret a "legjobb", de főleg a legolcsóbb megoldás. (Meg aztán a híroldalakat is lehet tömni velük, egy háromfejű borjú és egy überkirály között.)

Előzmény: hegyaljai3 (45957)
adiaboli Creative Commons License 2019.08.25 0 1 46020

te se birod felfogni, hogy az m0d forgalmanak tulnyomo resze nem tranzitforgalom, igy a szellem8 es 9eitek qrvara nem segitenenek rajt semmit... (45987)

Faxt, a tranzithordak nem varosolnak, azok mennek a nullason... (45999)

Aha.

Előzmény: jozsi244 (45999)
puntooo Creative Commons License 2019.08.24 0 2 46019

Öröm minden épülő út. Sajnos azonban ilyenkor eszünkbe jut minden kormány mostohagyereke: az M4-es.

Előzmény: Central 01 (46018)
Central 01 Creative Commons License 2019.08.24 0 4 46018

Üdvözlöm a fórum olvasóit!

Pár szerény kép az épülő M85 földmunkáiról, Sopron és környékéről:

https://indafoto.hu/central01/m85os_gyorsforgalmi_ut_epitese

Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.23 0 0 46017

Érdekes, hogy egy évet sem bírt ki és már javítani kell. MOndjuk nem lepődök meg. Ez már csak így megy nálunk. Szart jó drágán. Amit csak lehet/nem szégyelnek, kispórolnak lenyúlnak mindenből. 

Előzmény: pentium10 (46015)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.23 0 0 46016

Holnap lesz egy hete hogy jártam arra, úthibának nyomát sem láttam. Leszámítva azt a billegtetős esővízelvezetőt. (?) Ezt javítanák? 

Előzmény: pentium10 (46015)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!