Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.06 0 0 45420
Ugyan sehol nem írtam higy a varosokon keresztül menjen az új 2*2 sáv, de azt se hogy elkerülő lenne.
De természetesen elkerülővel...
Előzmény: trizs77 (45417)
totyit Creative Commons License 2019.07.06 0 4 45419

Éppen ezért kellene az összes ilyen és ehhez hasonló utat úgy megcsinálni mint a 21-est meg a 8-ast veszprém és Fehérvár között meg 67-est Kaposvár és az M7 között. Nem kellene egy teljesen új 2x2 . Meg kell nézni hogy csinálják a lengyelek az S útjaikat. De ugye nálunk is van sok példa.

Előzmény: trizs77 (45417)
dimelo Creative Commons License 2019.07.06 0 0 45418

Van kis ellentmondás az állításodban:

A 4-442 csomóponttól 10 perc Törökszentmiklós kelet. Ennyi idő alatt a városon keresztül a besenyszögi M4 csomópontig sem jutsz el.

 

Igen: nemcsak rövidebb, hanem gyorsabb is a régi 4. úton Szajolon keresztül. Egyébként 13 km.

 

Az M4 Besenyszög csp-n keresztül 18 km, de ha a skiccem szerint lenne egy rejtett csp. az ártéri híd utáni pihenőnél,

már csak 15 km lenne az M4-en a Törökszm. csp-tól.

 

De ez sajnos nem így fog megépülni... egyszer.

 

Nyugat felé igazad lehet, de nem csak martfűiekre kell gondolnunk, például a szajoliaknak vagy kelet felé kell menni 4,6 km (tehát 9 km fölösleges út)

vagy át Szolnokon a 32. csp.-ig 16,5 km, esetleg 23,5 km a déli elkerülőn.

 

Az M44 Martfű-Bp. relációban kerülő. (+20 km)

 

Minden másban egyetértünk:)))

Előzmény: bp01 (45415)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 45417

csak a politikusok lenyúlós agyában szükséges az M47-es

bőven elég lenne egy alapos felújítás + nagy városok előtt 2x2-re bővítés

és ha nagy lesz a forgalom, akkor végig 2x2-re bővítés

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jobban örülnék annak, hogy a 47-es út 224 km-n úgy lehetne végig menni, hogy lakott területre ne kelljen behajtani.

 

Nem előre mutató dolog, huszon településre akár 2x2 sávon is bevezetni a forgalmat.

 

 

Előzmény: Mash_bakter (45413)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.06 0 0 45416

Azért a település elkerülőkre szükség van...

Előzmény: Mash_bakter (45413)
bp01 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 45415

"Ugyanakkor délről 442. út felől növekedhet a Szolnokon átmenő szgk. forgalom az M4-re. (32. úti csp)

Ennek legalább annyi esélye van, mint a besenyszögi csp. miatt. esetleg csökkenő keleti agglo forgalomnak."

 

Szerintem inkább a 0-hoz fog közelíteni azon autósok száma akik a 442-ről az M4-re a városon keresztül akarnak majd felhajtani. A 4-442 csomóponttól 10 perc Törökszentmiklós kelet. Ennyi idő alatt a városon keresztül a besenyszögi M4 csomópontig sem jutsz el. Nyugati irányba szintén: gyorsabb lesz 4-es déli elkerülőn végigmenve Abony-Szolnok között felhajtani majd az M4-re. (Martfűtől délre meg ott lesz az majd egyszer az M44-M8-M5 is)

 

Viszont keletről az 5 km kerülő ellenére is sok olyan reggel lesz amikor gyorsabb lesz bejutni a Szolnokra a Besenyszögi úton. (Főleg ha elkészül a Dr. Sebestény Gyula út keleti meghosszabbítása.) Pár év és meglátjuk :)

Előzmény: dimelo (45412)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.06 0 0 45414

ha gonosz lennék, akkor azt mondanám, hogy kamu volt az M9 a lényeg a híd volt, 

azon lehet szakítani nagyot....

 

mondjuk ennek ellentmond, hogy DOmbóvár Szekszárdnak már jó ideje érvényes építési engedélye van

Előzmény: aladar644 (45408)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.06 0 3 45413

csak a politikusok lenyúlós agyában szükséges az M47-es

bőven elég lenne egy alapos felújítás + nagy városok előtt 2x2-re bővítés

és ha nagy lesz a forgalom, akkor végig 2x2-re bővítés

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45406)
dimelo Creative Commons License 2019.07.06 0 2 45412

Csak azért hozom vissza a skiccemet, mert legyen vizuálisabb, hogy a régi 4. főúttól észak felé távolodó nyomvonal + 2 km,

és az M4 csomópont helyzete miatt a besenyszögi úti behajtás jelentős kerülő (+3,6 km) kelet felől.

Tehát 5-6 km-es többlet út.

 

Ugyanakkor délről 442. út felől növekedhet a Szolnokon átmenő szgk. forgalom az M4-re. (32. úti csp)

Ennek legalább annyi esélye van, mint a besenyszögi csp. miatt. esetleg csökkenő keleti agglo forgalomnak.

 

Ezért kiemelt jelentőségű a csomópontok helyszínkiválasztása. (Ez itt nem sikerült)

Előzmény: bp01 (45411)
bp01 Creative Commons License 2019.07.05 0 1 45411

Azért talán valamit mégis fog számítani az M4.

Jelenleg a városba tartó déli és keleti teljes forgalom ezen az egy hídon halad, egy sávon be és egy sávon ki. (Abszurd, hogy a helikopteres körforgalomtól a város felé egy sáv vezet, míg a bevásárlóközpontok felé kettő.)  

Az M4 északi elkerülővel viszont adott a lehetőség a keletről (kivéve Szajol) a városba tartóknak, hogy a besenyszögi utat használják. Valóban pár hete ez téma volt. Kerülő lesz, de még így is gyorsabb lehet a reggeli és délutáni csúcs idején.Ez csak akkor fog kiderülni ha végre elkészül az északi elkerülő.

 

 

 

 

 

Előzmény: dimelo (45395)
NAR Creative Commons License 2019.07.05 -1 1 45410

Volt szerencsém a minap a Balaton felől Graz felé és vissza menni: a 84-es útra helyenként ráfér egy kis felújítás, de többnyire jó minőségű és alacsony forgalmúnak tűnt, a 8-as út közelében kicsit erősebb forgalommal. A 8-as út Vasvárig is jónak tűnt, több 2+1 sávos résszel, aminek az "elmélet" szerint halálúttá kellett volna változtatni ezt a szakaszt, de nem tudok róla, hogy ennyire rossz híre lenne ennek az útnak... Vasvár és Körmend között már kicsit több falu volt az úton és kezdett rosszabb lenni az út is. Körmendre talán ráférne egy elkerülő, de a fantom-vasúti kereszteződést biztos jó lenne megszüntetni. Az út innen a határig volt talán a legrosszabb minőségű, de olyan nagy forgalom nem volt, lehet, hogy M8 helyett a 8-as felújítása egy-két elkerülővel célszerűbb lenne. Apropó M8: az M44 építésénél láttam ilyet, hogy ahol le-/felhajtanak az építők, kitesznek egy 60-as, majd egy 40-es táblát - ez tipikusan olyan helyzet, amit mondjuk Nagy-Britanniában sebességkorlátozás nélkül egy "SLOW" táblával oldanának meg, bár traffipaxszal akkor nem lehetne pénzt behajtani. Aztán a határátkelés után (ahol az osztrák határőr ellenőrzött, mintha nem lenne Schengen) jött ugyanaz a kultúrsokk, amit 30+ éve, első ausztriai látogatásomkor éreztem. Nem hittem volna, hogy a különbség ennyi év alatt ennyire nem csökken semmit... Itt jóval erősebb volt a forgalom és a településből is több volt az út mentén, ott nagyobb értelme lenne egy gyorsforgalmi útnak. Hazafelé már igencsak éjfél körül jöttünk, az összes, sebességhatárt és záróvonalat figyelmen kívül hagyó autós magyar rendszámú volt, kivétel nélkül. Hozzátenném, hogy a 100-as korlátozást túlzásnak éreztem a kanyargós osztrák főúton, nem is ott előztek, hanem lakott területen. Itthon bemutatkozott a fauna is, macskák, nyulak, sündisznók, őzek mentek keresztbe előttünk, egy helyen még szarvasok is, mindenki épségben túlélte.

aladar644 Creative Commons License 2019.07.05 -1 2 45409

Na azt várhatod. Onnan legfennebb koppintást kapsz az orrodra,hogy ne csinálj ilyeneket,mert nekik ez nem tetszik. Sokan látják,és még számonkérhetik. addig a jó nekik,ha összevissza hazudozhatnak,és ezt ellenőrizhetetlenül tehetik.

Előzmény: troglodita (45400)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.05 0 1 45408

Igen,ez nagyon érthetetlen,hogy a déliországrészt  nem lehet bejárni folytonosan legalább egy olyan minőségű úton,mint amilyen lett néhány éve a Baja Szeged.

Egyszerűen nem fér a fejembe,hogy miért hagyják lesüllyedni ezt az országrészt?

Mivel ugyanezek kezdték el az M9-et 20 éve,olyan,mintha magukat köpték volna szembe.

Úgyanúgy szánalmas,hogy Debrecen Szeged között nincs egy gyorsforgalmi. a 47-es,amit említesz Békéscsaba után észak fele rémes.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45406)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45407

Még egy dolog. Jártam Szabadkán is. Helyre kis mezőváros, de egyre több a rác szó arrafelé is... Meglepett a Palicsi tó kiépítettsége.

 

Tompánál iszonyú hosszú sor várt bebocsájtásra, így elhatároztam, hogy Bajmoknál jövök vissza. Ott udvariasan továbbtanácsoltak Bácsbereghez, mondván emitt csak rác és EUs útlevéllel lehet keresztül menni. Amott jó volt a kanadai is...

Ezt jó tudni anyázások elkerülése miatt.

Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.05 0 2 45406

Na, az elmúlt pár napban megízleltem az M6-55-M5-M43-47-44 utakat.

 

Szellemek nem voltak most az M6-on, hanem elfogadható forgalomban utaztam.

Az 55-ös Bátaszék-Baja szakasza megérett a felújításra, onnan Szegedig nagyon jó.

M5+M43 semmi különös.

A 47-es jó állapotban volt Bcsabáig, normális forgalommal, azonban teli volt fegyelmezetlen úrivezetőkkel.

Nem értem miért nem duplázzák meg a 44-es Bcsabát elkerülő szakaszát a gyulai bevezetőhöz hasonlóan. A forgalom megkívánná.

 

Az itt olvasottakkal ellentétben nem találtam semmi indokot egy M47-re, a városelkerülők sallangmentesen végzik a dolgukat. Elegendő lenne egy alapos útfelújítás és elkerülők építése fel Debrecenig. És olcsóbb is... 

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.05 0 1 45405
https://m.kisalfold.hu/gyori_hirek/keszek_a_negysavos_83-as_fout_tervei/2602246/

Május óta tartanak az ásatások
Azt lathattad
Előzmény: zirtz (45399)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45404
Nem gondoltam volna a 26ezret...
Nem volt jó ötlet oda engedni eputkezni ..
Anno a Tesco nak kellett megépíteni a Budaörs i körforgalmat
Előzmény: dimelo (45395)
troglodita Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45403

Ne szorizzál, az a jó User Interfész, amit nem kell magyarázni ,-)))

Előzmény: adiaboli (45402)
adiaboli Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45402

Sorry/izvinyitye:)

Előzmény: troglodita (45397)
troglodita Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45401

nem rossz, de a csomópontoknál nem mindig lehet látni, hogy milyen forgalmi rend lett oda kitalálva, mert a sávok ugye már nem látszanak, max. annyi, hogy körforgalom van vagy sem

Előzmény: zirtz (45399)
troglodita Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45400

Csak a NIF-től nem keresett még meg senki, hogy megvennék jó pénzért ,-)

Előzmény: aladar644 (45398)
zirtz Creative Commons License 2019.07.05 0 1 45399

https://www.infopapa.hu/hirek/olvas/nezze-meg-a-83-as-uj-utvonalanak-terveit-2018-04-03-105851

 

A Pápa északi határában tervezett csomópont helyén, a marcaltői elágazásnál már földmunkák kezdődtek. A Kisalföld cikke szerint első ütemben Győrtől kezdik az útépítést?

Előzmény: Mash_bakter (45357)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45398

Ögyes! kösz

Előzmény: troglodita (45386)
troglodita Creative Commons License 2019.07.05 0 1 45397

De, jelöltem, csak az a másik végén levő buborékban van. A közepére kéne tegyem az információt, de ugye sokkal egyszerűbb az elejére, ezért is van ott (egyelőre):

 

 

Előzmény: adiaboli (45393)
drummond Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45396

Pontos, jelenlegi forgalmi adatot nem tudok.

Előzmény: Mash_bakter (45392)
dimelo Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45395

A régi Tisza-hídon 26 000.

 

De a bevásárlóközpontok dobják meg és az agglomerációs ingázás.

Értekeztünk róla 2-3 hete.

 

 

Ezen nem változtat az M4.

Előzmény: Mash_bakter (45392)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45394
Most meg gugliztam
a 402esen bemehetnek
Előzmény: Mash_bakter (45392)
adiaboli Creative Commons License 2019.07.05 0 1 45393

Kösz!

 

Az M44 Tiszakürt-Kondoros, még az idén átadni tervezett szakaszánál nem jelöltél időpontot, csak Kondoros-Bcsabánál.

Előzmény: troglodita (45389)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45392
Mégis mekkora forgalma van annak a hidnak???
A 4esbek van hidja délen és emlékeim szerint van is út a tiszt mellett Szolnok központba
Előzmény: drummond (45385)
troglodita Creative Commons License 2019.07.05 0 0 45391

Múlt szombaton meg Balaton átúszás volt, jó reggel kívánok, portfolio.hu!

Sőt, amúgy meg nyár van és vakáció és idén is majdnem mindenki a Balatonhoz zarándokol el, mint tavaly meg tavalyelőtt is tette...

De hogy mi a f@szt lehet avval a nyomorult 710-essel két éven keresztül pöcsölni, azt végképp nem tudom megérteni ;-((((((((((((((((

Előzmény: trizs77 (45390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!