Ez is igaz, és sok más negatívumot lehet mondani; ugyanakkor most tényleg épül a (sajnos autóút M4), és jelentős szakasza átadásra is kerül. Örülhetsz annak, hogy van min bosszankodnod:-)
Egyelőre ott tartunk, hogy szellem autópályákat az eu ösztökélésére (és támogatásával) építünk, hogy minden autópályánk elérjen a határig. Szóval ha szidnod kell valakit, az az eu, és nem a kormány.
Amiről itt vita van, az az m4 autópálya. Bár itt is csak arról van vita, hogy ki miatt nem épült meg eddig.
Sztem ennek kellett volna lenni az első páros számú kész autópályának. Ehelyett az m2 is előbbre tart, és az m6 is készen van.
Kérdés: Mikor is csináltak m6-ot az m4 helyett, és kik is?
Igen, de a törzsközönség itt meglehetősen kulturáltan társalog. Egy kívülvaló rúgta ránk az ajtót az anyázással, és még ennek ellenére is kulturált választ kapott. Úgyhogy nem értem, hogy ezt miért nekünk írod.
Hát igen, ha lenne koncepció és lenne menetrend, akkor nem lennének ezek a furcsa improvizációk. Bár akkor meg mindenki nyávogna, hogy kinek és minek építettek ennyi vasbetont oda, tizenvalahány év nem használatra...
Az a következő körben, mert az Üllő felőli ágat csak akkor tudja bekötni a körforgalomba, ha elbontják mellette a mostani ideiglenes terelést.
Szerintem az lesz, hogy beterelik a 4-es út forgalmát a két körforgóba és felüljáróra. De az Üllő felőli forgalom marad egyenesen Gyömrő felé, és a körforgón ki lesz szolgálva a 4-es úttal. Addig elbontják a régi terelést, és megcsinálják az új ágat, mert nem csak aszfaltozni kell, földmű sincs meg pont az ideiglenes út keresztezése miatt.
a vecses/ullo elkerulo ugyanis kenyszerbol epult az m0 4-m5 szakaszanak epitesekor, hogy meg tudjak epiteni az m4xm0 csomopontot, mivel itt kozvetlen kapcsolat a 4es uttal felesleges lett volna...
a koltsegeket csokkentendo ullonel ezert megsporoltak egy feluljarot, meg sok100m csomoponti agat, hogy az legyen majd a folytatast epitok gondja...
az hogy kozben tizeneven keresztul mindennap 10ezrek araszolnak a lampas vegcspnal az nagyivben le van szarva...
(hasonlo a szitu az m0xm10 csomoponttal is: kenytelenek lesznek epiteni egy par km-es m10 szakaszt, hogy az m0 eszak vegcspjat kiepithessek, mivel a 10es uttal itt sem lesz kozvetlen kapcsolat...)
talan az kellene vazze, hogy a nagyobb kereset utan fizetett nagyobb adobol itt epitsenek kurvara szukseges utakat es ne nogradba, meg a tobbi tanyan szellempalyakat...
(amugy elkepeszto ez az egigero pofatlansag amit eloadtok: siman meg koszonetet is vartok, amiert szorgalmasan szivjatok a gazdatest veret...)
Szerintem 2 héten belül ráterelik a forgalmat az új körforgalmi és felüljáró rendszerre. A M4 végén csak a szélső sávok járhatóak, középen elbontották már a korlátot, készítik elő a terelést az ideiglenes szakaszra, ami a Gyömrő félöli körforgalomba vezet.
Gondolom attól lesz "olcsóbb" autóútként építeni, mert most autóút/autópályaként is meg lehet tervezni rajta minden négyzetcentiméter aszfaltot és műtárgyat...