Keresés

Részletes keresés

Aladár46 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44131

Ha sikerül beszélni a polgival M47-tel kapcsolatban, akkor jöhet az infó. Ide és az SSC-re is. :)

Előzmény: Landsmann_ (44094)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44130

biztos, hogy fizetos...

 

a fizetossegnek nem feltetele, hogy csatlakozzon az orszagos halozathoz...

(pl. az m6 is rogton fizetos volt, pedig az m0-erditeto szakasz meg par evig hianyzott)

 

az m4 cegledbercel eseteben inkabb az jatszik, hogy nagyon rovidke, meg kevesebb, mint 1 evrol van szo (mig elkeszul az ullo-cegled szakasz tobbi resze is), csak anyazas lenne belole, bevetel nemnagyon...

Előzmény: RadiX (44129)
RadiX Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44129

Vajon az M44 fizetős lesz, amikor még nem lesz bekötve Kecskemét felé? Hamarabb lesz M44 átadva a megyében, mint az M4.

Előzmény: józsi24 (44127)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44128

Szerintem nem. Ha odáig fizetős útszakaszon tud eljutni, akkor mi értelme letérni egy ingyenes szakaszra, hogy a város után megint a fizetősre menjen? 

Előzmény: józsi24 (44127)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44127

szerintem tsztmikloson es kisujszallason megno az atmeno forgalom... ☺

Előzmény: RadiX (44126)
RadiX Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44126

Nem kell rajta fizetni, mert még nem összefüggő a fizetős hálózattal. Pest megyei matricával kb. mindegy is, majd az lesz érdekes, ha Jász-Nagykun-Szolnok megyében is lesz matricás szakasz.

 

A Google Maps valóban 4-nek jelöli, viszont a Waze már M4-nek (éljen a konzisztencia :).

Előzmény: józsi24 (44124)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44125

eleg 1-2 pelda...

 

pontositas vegett: nem az elso 5lettol szamitva a teljes kiepitesig eltelt idot, hanem az elso szakaszanak ( akar felpalyakent megepitese, meg a kozeli nagyvarossal osszekotodes megvalositasa kozott szamolva...

Előzmény: Fradista Utazó (44123)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44124

ez igaz, de ha jol tudom nem kell rajta meg fizetni (csak majd szeptembertol), es a guglimap sem jeloli m4-nek...

Előzmény: RadiX (44121)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44123

>szerintem a vilagon nincs megegy olyan autopalya, amelyik fel evszazad vajudas reven szuletett meg...

Soroljam? Nemzetközi öszevetésben nem kirívó eset egyáltalán.

Előzmény: józsi24 (44120)
Herodes68 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44122

elkezdődött a kivitelezés az M86-os autóút Körmend és Szombathely közötti szakaszán "

 

Ez szerintem konkrétan nem igaz.

 

A Körmend-Egyházasrádóc közötti szakasz épült meg, a meglévő 2x1 sáv mellé építésével.

De ez meg már egy befejezett történet, ezt fölemlegetni folyamatban lévő projektnek

nem túl korrekt.

 

"Az M35 és 47 külön szégyene a szakmát alázó hatalomnak."

Ismerem az idézett projektekről a véleményedet amivel mélységesen egyet is értek.

Ezért is volt furcsa hogy a 2200 tgk/nap forgalmi adatot kevésnek látod a 86-os főút

2x2 sávosításához. 

Előzmény: dimelo (44118)
RadiX Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44121

Albertirsa-Ceglédbercel is ki van már táblázva M4-nek:

Előzmény: józsi24 (44120)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44120

egyedulallo lesz az m4 a szeptemberi utatnevezesi cunamiban is...

 

jelenleg hivatalosan 3,5km m4 van (m35-47 kozott)

 

szeptembertol viszont lesz tobb is atnevezesek reven:

 

vecses-ullo elkerulo 4 -> m4

vecses-ullo atkelesi 400 -> 4

 

albirsa-cegled elkerulo 4 -> m4 (ez a 70es evekben keszult)

albirsa-cegled atkelesi 40 -> 4

 

megmajd kesobb:

 

cegled-abony elkerulo 4 -> m4

cegled-abony atkelesi 40 -> 4

 

torokszmiklos/kisujszallas elkerulo szakaszok detto...

 

szerintem a vilagon nincs megegy olyan autopalya, amelyik fel evszazad vajudas reven szuletett meg...

 

Előzmény: józsi24 (44119)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.28 0 1 44119

es aza rohej, hogy szinte mindenutt (fokent a szellempalyakon) ugy epul meg a szakaszhatar, hogy az a forgalom zavarasa nelkul folytathato legyen...

 

az m4 persze ez alol is kivetel, hiszen azon qrva nagy forgalom van, ott nem gond, hogy jo nagy forgalomzavarassal es terelesekkel lehet a folytatast megepiteni...

Előzmény: Samott (44110)
dimelo Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44118

Nekem mondod?!

 

Az M35 és 47 külön szégyene a szakmát alázó hatalomnak.

 

A frissítés, aktualizálás javít-e?

Akinek van fotója, tudja igazolni Mosóczi nyilatkozatát:

elkezdődött a kivitelezés az M86-os autóút Körmend és Szombathely közötti szakaszán,

Előzmény: Herodes68 (44116)
mash.69 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44117

ebből a cikkből indult odaát a beszélgetés:

 

http://propeller.hu/itthon/3411358-mosoczi-laszlo-harom-even-belul-kiepul-szombathely-kormend

 

Három éven belül kiépül a Szombathely-Körmend-Zalaegerszeg és az M7-es autópálya közötti új közúti kapcsolat, zajlik a kivitelezési program

 

Ámen! Úgy legyen!!!

 

 

Van erről valahol egy térkép? Nem valami álmodozós térkép, hanem igazi, rendes, hivatalos...

 

 

Előzmény: Herodes68 (44116)
Herodes68 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44116

Ez egy 2 évvel ezelőtti cikk!

 

Egyébként a 2200 tgk/nap elég komoly terhelésnek számít magyarországi főút esetében.

Az M35-ös autópályán!! ennek még a fele sem közlekedik!

 

Az M47-es láz(ár)álmokról nem is beszélve.

Előzmény: dimelo (44115)
dimelo Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44115

Elfogultság és nagyotmondás halmaz:

https://www.vaol.hu/hirek/tovabbepul-az-m86-os-fout-1848603/

 

86-os út túlterheltsége szűnne meg, amit az okoz, hogy Ausztria korlátozta a 86-ossal párhuzamos A2-es autópálya forgalmát,

a magyarországi oldalra terelve a kamionokat.

Ez 2004-ben az útdíj megemelésével történt, ma már a magyar E-útdíj is brutális.

 

Az érintett útszakasz leterheltsége valóban óriási, naponta csaknem 11 ezer jármű robog végig a keskeny, kanyargós szakaszon, köztük rengeteg a kamion.

 

Az agglomerációs ingázás miatt Kisunyomig igaz, Rádócig már nem. (a szgk. forgalom átmegy Vasvár-Zeg felé.)

A rengeteg kamion 2200/nap, ami elég masszív, de "csak" 70 %-a a 4. főút Szolnok megyei szakaszán áthaladóknak.

 

A kiírás szerint el kell készíteni a tervezett Körmend-Szombathely szakasz megvalósíthatósági tanulmányát, a várható megtérülés mértékét is értékelve.

A becsült összeget is csak az engedélyezési tervek elkészülte után tudják megmondani, azt sem lehet tudni, hogy mikor történhet meg az első kapavágás.

Egyházasrádóc polgármestere elmondta, ő még hivatalos értesítést nem kapott arról, hogy kétszer kétsávos lesz az út, ám ő is úgy emlékszik, hogy már két évvel ezelőtt is erről volt szó.

 

Rettenetes ez a lódításokkal vegyített szakmaiatlanság.

Egyszerűbb lett volna csak annyit mondani a képviselőnek: ezt akarják a haverjaim...

puntooo Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44114

Úgy legyen!

Előzmény: radio100jozsi (44113)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44113

Üllő-Albertirsa 2019.09.30-at tudok eddig, nincs hír csúszásról. Az Albertirsa-Cegléd az is addigra meglesz, sőt tán hamarabb. A Cegléd-Abony akkor az lesz 2019 év végére.

Előzmény: puntooo (44081)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44112

A 44078-ban pont ezt írtam, de nézve a fotókat, már még jobban áll a csomópont, már útburkolati jelek, és a táblák is a helyén vannak.

Előzmény: RadiX (44104)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.27 0 1 44111

az olcsó lesz a drága...

most ugyan ezt csinálják szerintem a 710-esnél

 

https://index.hu/belfold/2018/08/14/m7_dugo_balaton_elkerulo/

 

elvileg az M8 egyik csomópontja az, ami most épül az M7-esen...

 

A 710-es főút és az M7-es csomópontja aszimmetrikusan épül ki, azaz a most épített ágak a Budapest-Balatonfűzfő útirányt fogják biztosítani mindkét irányban. Aki Balatonfűzfő felől Siófokra tartana, még várnia kell a következő ütemre, és a 71-es út felé kerülhet. A másik irány majd akkor épül ki, amikor a tervezett M8-as gyorsforgalmi út építése megkezdődik, a tervek szerint 2023-ban. (Az M8-as az M7-es autópálya és a 710-es főút csomópontjánál fog kezdődni, és a dunaújvárosi Pentele-hídon keresztül egészen Kecskemétig halad.)

 

Na majd akkor 2023-ban lehet szétverni az egész balatonfőkajári csomópontot...

https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2073/20733/207331/20733120_6cbfba420f5f38488414c97736c27fb3_wm.png

 

Még véletlenül se úgy csinálják meg, hogy a körforgalom a majdani csomóponthoz is jó legyen....

Ha már úgy is lesz körforgalom, akkor igazán lehetne jó helyre is építeni, nem?

Ha már úgy is lassítani fogja a forgalmat, mert eddig a 7205-ös főút balra kanyarodott....

Ilyenkor csak legyint az ember, hogy hülyék....

Hogy mi minidg beletudunk lépni ugyan abba a folyóba, nem hiszem el

Előzmény: Samott (44110)
Samott Creative Commons License 2019.04.27 0 1 44110

Es azzal megszunik ott a lampa, a keresztezodest kivaltja a korforgalom. Mar 2006-ban igy kellett volna megepiteni az egeszet...

Előzmény: RadiX (44104)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44109

szemétszedés kontra út felújítás...

 

https://index.hu/mindekozben/poszt/2019/04/27/egy_ev_alatt_annyit_kolt_szemetszedesre_a_kozut_amennyibol_kijonne_15_kilometernyi_ut_felujitasa/

 

ők is az 1km = 100 millió ft-os árat használják :)

 

RadiX Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44108

És ha már május közepe, gondolom az Albertirsa melletti tereléseket is akkor fogják megváltoztatni az átadás előtti utolsó állapotra (körforgalom Albertinél, rávezetés a jobb pályára a Szentmártoni útnál).

Előzmény: RadiX (44104)
puntooo Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44107

:-)

Előzmény: RadiX (44104)
RadiX Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44106

Az is látszik hogy lesz még mit befejezni novemberig.

Előzmény: Mash_bakter (44105)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.26 0 1 44105

Rengeteg jó fotó is van!!!

Előzmény: RadiX (44104)
RadiX Creative Commons License 2019.04.26 0 3 44104

még ez jött ma: https://magyarepitok.hu/utepites/2019/04/a-vegehez-kozeledik-a-burkolatepites-az-m4-es-ulloi-tersegeben

 

A tervek szerint a beruházásban szintén átépített 4603-as utat – mely Üllőt és Gyömrőt köti össze - május közepén ideiglenesen újra forgalomba helyezik. Ez egyrészt jó hír a régió lakosságának, másrészt amiatt is fontos, mert azt a 400 métert, ami szélesítésre kerül a megújuló 4-es főúton, a kivitelező enélkül nem tudja elkezdeni. A 4603-as út forgalomba helyezésével párhuzamosan a jelenlegi 4-es főút forgalma ideiglenesen új nyomvonalra kerül.

 

Szóval ráterelik a forgalmat a felüljáróra és körforgalmaira Üllőnél hamarosan.

Előzmény: puntooo (44102)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.26 0 2 44103

egy kicsit off:

https://index.hu/gazdasag/2019/04/26/meszarosek_nyertek_el_a_belgradi_vasutepitest/

 

vannak még véletlenek...

több mint 570 milliárdot költünk el tök feleslegesen....

ebből az M8 egy jó része megépülhetne

Előzmény: Fradista Utazó (44093)
puntooo Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44102

Kösz, végre valami konkrétum. Azt gondoltam, júniusra több lesz kész. (A vége meg ugyebár átcsúszik 2020-ra. -a 20% készültségből nem az év eleje valószínűsíthető, de november után azért jelentősen rövidül az útidő.)   

Előzmény: RadiX (44091)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!