Keresés

Részletes keresés

puntooo Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43505

Tulajdonképpen Egyetértettem Veled, aztán vitatkozol:-) Én is azt mondom, hogy a meglevő 47-est gyorsforgalmúsítsuk! De akkor már kössük be az M35-ösbe, és így lenne komplett a külső gyorsforgalmú gyűrű, 1/3 áron. És nem dupla 50km/h-s városi résszel, + több kilométernyi, vacak országúti szakasszal lenne megszakítva a gyűrű.   

Előzmény: józsi24 (43504)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43504

es megis hanyan jarnak debrecenbe bujfalutol delrol?

naponta 2-300-an?

 

erre a hatalmas forgalomra tenyleg kell az m35 folytatas...

Előzmény: puntooo (43502)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43503

akkor gyere el pestmegyebe, es megtudod mi a remalom...

 

vagy arrafele is kilometeres sorok vannak a korforgalmak behajtasanal meg az autoutak vegen levo utelagazodasnal???

 

mezobereny es berettyo kozott gyakorlatilag ures az ut, ha neked az a "meg elviselheto", akkor ne gyere pestmegyebe, mert 2 perc alatt agyfaszt kapsz...

Előzmény: Landsmann_ (43495)
puntooo Creative Commons License 2019.03.21 0 1 43502

olyan valtozatot neme lehetne-e megvizsgalni, hogy a meglevo 47re raknak par elkerulot, oszt jonapot?

 

Mivel a 47-es burkolata katasztrofálisan amortizálódott, így józan paraszti eszemmel én is a legtakarékosabb megoldásnak (egy zöldmezős, 4 milliárdtól a csillagos égig terjedő költségű, új nyomvonalú M47-es +a régi 47-es teljes felújítása helyett) a régi 47-es 4 sávúsítását a településeket elkerülő szakaszokkal; autóútként gondolnám. 

A felszabaduló kapacitásokkal meg a mostoha M4-est építeném tovább, több szakaszon egyszerre.

 

kulonosen, hogy beekeresztes es beeujfalunak faszantos elkeruloje van tok ingyenesen

 

A berettyóújfalui elkerülő a hegyesszögű háromszög alakja, és a Berettyóújfalut gondosan, nagy ívben elkerülő M4 miatt a dél-bihariak számára sok kilométernyi kerülőt jelent. Ez a Debrecen-Dél ipari körzet bejáró dolgozói számára jelentős, naponta akár 2x15 perc=1/2 óra többlet időt, és költséget jelentenek az M35-nek a 47-es útig terjedő folytatása (Berettyóújfalu-nyugati elkerülő) +a 47-es négysávúsításával szemben.

Előzmény: józsi24 (43490)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43501

Kamionnal a Debrecen-Derecske szakaszon egyel találkoztam. Pont az, amelyik a körforgalomnál előttem jött ki. :) Szóval az autópályán sem volt nagy kamion tobzódás. Valószínűleg a hétvége miatt. A hétköznap azért más, főleg a csúcsidős időszakokban. 

Előzmény: Anytime (43500)
Anytime Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43500

A legutóbbi videód szerint már nem rémálom a 47-es.

 

Bár a dátum szerint vasárnap délután járhattál arra.

A személykocsik húznak, kamion nincs.

De ahhoz hétköznap is tesztelni lenne jó.

 

Az útminőség általánosan kifogásolható a másodrendű főutakon (is).

 

A 42. forgalomátterelődése az M4-re, véleményes.

Nagyváradról felhajthatnak azok, akik észak (M35) felé mennek majd, de

a nyugati irány mérlegel, vagy marad a 42-n.

A kamionok ettől egyértelműbben maradhatnak az E-útdíj miatt.

 

Így lesz, vagy nem

Előzmény: Landsmann_ (43495)
Anytime Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43499

Ebből is láthatod, hogy megalapozzák a hosszútávú polémiát,

amely mindig kapóra jön az aktuális döntéshozóknak.

 

És telnek-múlnak az évek.

Előzmény: Landsmann_ (43488)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43498

Azért van a 47-esnek olyan szakasza is, ahol nem ártana megduplázni a sávokat az elkerülők mellé. Annál többre nem lenne szükség.

(Dehát ezt is csak az én évenkénti egyszeri használati kényelmemre alapozom, ami nem eléggé tudományosan megalapozott indok.)

Előzmény: józsi24 (43490)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43497

pentium10  2019.02.12   

S most beszeljunk egy teljesen mas A3-rol, a nagykereki hatarmenti 5km-en a roman Selina ceg dolgozik, s elkezdtek kihordani az anyagot a telepre.

2018 december 14-en kaptak meg a szerzodest, es van 4 honap tervezes + jovahgyas.

Orvendetes hogy mar most dolgoznak a nyersanyag raktarok kiepitesen. 

Előzmény: józsi24 (43490)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43495

A 47-es Berettyóújfalutól Debrecenig rémálonm. óriási forgalom van rajta, a minősége meg kritikán aluli. Mezőberény és Berettyóőújfalu között még csak-csak elviselhető a forgalom rajta. A 47-es forgalmát vajmi kevésbé befolyásolja az M4 elkészülte is. Az észak-déli irányba közlekedő teher és személy forgalomra nem lesz hatással. A 42-est viszont rendesen tehermentesíti majd. Ha kész lesz Püspökladányig a hatrártól, ott csak a helyi, kis távolságú utazások lesznek többségben. Meg mondjuk akik Debrecenbe tartanak, de sóherek megyei matricát venni. Pedig akkor már megéri.

józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 1 43494

hat a muholdkepen meg semmi nem latszik a roman oldalon...

 

a teherautok amugy nalunk  nem matricaval mennek, nekik csak akkor eri meg felmenni a palyara, ha a parhuzamos fout nem jol jarhato...

 

itt viszont az...

Előzmény: Mash_bakter (43491)
trizs77 Creative Commons License 2019.03.21 -1 0 43493

amikor a minap belém kötöttél, hogy Kecskeméten nem kell Híd

 

-----------------------------------

 

Mire jutottál ?

Kell oda híd vagy nem kell ?

 

Esetleg javasolhatom, hogy építsenek oda egyet a kínaiak ingyen, nem hitelből.

 

 

Előzmény: Mash_bakter (43492)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 -2 0 43492

tök mindegy hogy építettek vagy sem.

te hülyeséget írtál, mert a józsi gyerek nem azt írta, amit te bele látsz vagy láttatni akarsz.

egy okoskodó .... vagy

 

amikor a minap belém kötöttél, hogy Kecskeméten nem kell Híd mert nincs folyó

miközben Győr kontra Budapest volt a téma a hídépítés+forgalom tükrében

Előzmény: trizs77 (43487)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 -1 1 43491

a román tranzit fogja használni, aki nyugat felé megy és vesz matricát, mert M1/M0/M3/M35/M4 miatt úgy is kell

persze majd akkor ha a román oldalon bekötik a saját rendszerükbe...

pentium mintha azt írta volna, hogy valaki már az épülő út mellett depózik is

már készülnek az építésre

 

az elkerülőkből nem lehet eleget lopni, új AP-t kell építeni!!!

szerintem is bőven elég lenne az elkerülők és a 47-est a nagyobb városok előtt 2x2 sávosra bővíteni 

Előzmény: józsi24 (43490)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 5 43490

olyan valtozatot neme lehetne-e megvizsgalni, hogy a meglevo 47re raknak par elkerulot, oszt jonapot?

 

muszaj minden tanyasi mellekut melle szellempalyakat epiteni???

 

 

(amugy arrais kivancsi lennek, hogy a roman hatarnal javaban epulo szelleM4 szakaszt kia faxom fogja hasznalni jo dragan?

kulonosen, hogy beekeresztes es beeujfalunak faszantos elkeruloje van tok ingyenesen...)

Előzmény: gyoparOHs (43483)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43489

Majd ultiban eldöntik :)

Előzmény: Landsmann_ (43488)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43488

Na, de akkor most így mi lesz a helyzet? A két megye képviselői birokra mennek és aki győz, annak a változata nyer? :)

Előzmény: gyoparOHs (43483)
trizs77 Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43487

                A kínaiak az utóbbi 20 évben, EURÓPÁBAN,  építettek már ingyen- bármely országban - utat, vasutat ?

 

 

 

Előzmény: Mash_bakter (43486)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 -1 1 43486

hülyeséget írtál. ennyike.

most meg terelsz, terelsz...

Előzmény: trizs77 (43485)
trizs77 Creative Commons License 2019.03.21 -3 0 43485

 

 

Tehát NEM kínai hitel, hanem ők fizetik!!!

 

.----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ők már csak olyanok.

 

Nem tudnak mit kezdeni a pénzükkel és dobálják kifelé.

 

Eddig még senkinek nem jutott eszébe (itteni topic hozzászólón kívül), hogy a kínaiak fizetnék, de szólni kéne nekik, hogy ne kérjék vissza a pénzüket, adják inkább ide, nekünk, ajándékba.

 

 

Előzmény: Mash_bakter (43484)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 -1 1 43484

Neked meg a szövegértéssel van a gondod:

 

Ez jó lenne Belgrádnak és  Budapestnek is, de csak akkor, ha a kínaiak állják a cehhet, nekünk meg dőlne a lé..

 

 

 

Tehát NEM kínai hitel, hanem ők fizetik!!!

Előzmény: trizs77 (43476)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43483

KIVONATBékés Megyei Önkormányzat Közgyűlésének, Békéscsaba, Árpád sor 18. szám alatti hivatalihelyiségében 2018. november 15-én tartott nyílt ülése jegyzőkönyvébőlTárgy:Az M47 jelű gyorsforgalmi út tervezett nyomvonal változataival kapcsolatosvéleménynyilvánításA Közgyűlés jelenlévő 13 tagja 12 igen szavazattal – 1 tartózkodás mellett – az alábbihatározatot hozta:HATÁROZAT114/2018. (XI.15.) KGY. sz. határozatA Békés Megyei Önkormányzat Közgyűlése1.üdvözli az M47 gyorsforgalmi út tervezésének a megindítását.2.a gyorsforgalmi út Békéscsaba és Berettyóújfalu közötti szakaszán a 47 jelű főút nyomvonalát kö-vető, de attól elkülönült, Békés, Mezőberény, Körösladány, Szeghalom, Dévaványa, Füzesgyarmatvárosok érintésével megállapított új nyomvonalak valamelyikének a továbbtervezését és megépíté-sét támogatja, attól függően, hogy a későbbi vizsgálatok, eljárások során a szakmai, környezetvé-delmi, természetvédelmi stb. megfontolások alapján melyik bizonyul megfelelőbbnek. Nem értegyet olyan nyomvonal változattal, amely a meglévő 47 jelű főúttól távol, a főút és a román határközött vezetve lenne megállapítva.3.a Békéscsaba és Szeged közötti szakaszon a 47 jelű főút nyomvonalát követő, attól elkülönült,Csorvás és Orosháza városok érintésével megállapított új nyomvonalak valamelyikének a tovább-tervezésével és megépítésével ért egyet, attól függően, hogy a későbbi vizsgálatok, eljárások sorána szakmai, környezetvédelmi, természetvédelmi stb. megfontolások alapján melyik bizonyul alkal-masabbnak. Nem ért egyet olyan nyomvonal változattal, amely Orosházát nem délről kerüli el.

Előzmény: troglodita (43467)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.03.21 0 3 43482

Véleményt nyilvánított a testület az M47 jelű gyorsforgalmi út tervezett nyomvonal változataival kapcsolatosan. Állami költségvetésből finanszírozva jelenleg folyik a Szeged és Debrecen 2×2 sávos közúti összeköttetés kialakításának tanulmánytervi vizsgálata, melynek célja a kiépítés lehetőségeinek feltárása, a változatok kidolgozása. Ezek közül kettőt tart a megyei testület elfogadhatónak attól függően, hogy a későbbi vizsgálatok során melyik bizonyul a legmegfelelőbbnek. Mindkettő a 47 jelű főút nyomvonalát követő, de attól elkülönült új nyomvonal."

 

Mint ez már meg is történt..

Előzmény: troglodita (43467)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43481

Ha azok is úgy épülnek mint a tanuszodák, akkor autópálya hamarabb lesz mint dutyi.

Előzmény: troglodita (43478)
troglodita Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43480

Csak most nézem, hogy 2021 tavaszára-nyarára azért egészen szép kis kapacitás szabadul fel, szóval jöhet majd az M47, M8 és M9 ;-)))

Előzmény: troglodita (43479)
troglodita Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43479

A teljes épülő úthálózat: http://www.nagymarton.eu/nif/index.php (na jó, némi tengelymérő állomás és zajvédő fal kivételével). Most következnek a kivitelezőre váró, már végleges nyomvonalak ;-)

troglodita Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43478

de még csak most tervezik az öt közül három bv intézet építését!

Előzmény: Törölt nick (43475)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43477

mondom: ha a kinaiak alljak a cehhet... (gyk: fizetik a szamlat)

Előzmény: trizs77 (43476)
trizs77 Creative Commons License 2019.03.21 -3 0 43476

 

 

Ez jó lenne Belgrádnak és  Budapestnek is, de csak akkor, ha a kínaiak állják a cehhet, nekünk meg dőlne a lé..

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Ugye közgazdaságtan alapjaiból NEM Te voltál az osztályelső középiskola másodikban ?

 

 

A 150-es vonalra költendő 770 milliárd forint kínai hitel.

Mondom hitel.

Tudod mi a hitel ?

 

Azt vissza kell fizetni.

Kamatostúl.

 

Amit Te is fizetni fogsz, én is, mindenki, Mári néne is, aki ki sem mozdult Bódvalenke községből az elmúlt 44 évben.

 

 

Előzmény: józsi24 (43473)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43475

M47 Komádi nyomvonalt nevezhetjük sittespályának?

Előzmény: troglodita (43461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!