Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2018.11.03 0 0 41472

És még az sem minden szakaszon pontos...

 

Akkor miért teszik most közzé?

 

Prof. Dr. megmiegymás ennyire "odafigyel" mit adnak ki a nevében?

Előzmény: Fradista Utazó (41471)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.11.03 0 0 41471

Ezek a 2015-ös forgalomszámlálási adatok. Mára eléggé elavultak.

Pl. az M0 csúcskeresztmetszete (az OKKF-ben 13668-as mérési pont) 2015-ben 78.025, 2017-ben viszont már 98.913. 

Előzmény: dimelo (41470)
dimelo Creative Commons License 2018.11.03 0 0 41470

Vessetek a mókusok elé, de nem találom meg a közleményben a kiadás dátumát:

http://www.kormany.hu/download/d/1c/71000/2018_09_06_ITM_kozlemeny-lista_nagyforg_kozl_letesitmeny_es_kozelezettek.pdf

 

A pdf címében van 180906, de az, hogy melyik év adataiból készült, az sehol nincs benne.

 

Jelezném, hogy pontosan nem is egyezik, sem a 2017, sem a 2016 OKA adatsorokkal.

 

Ja, és hová álljanak a belgák: A 2 900 ezer/év, az már nem számít?

 

 

Emlékszem régebbről, hogy az 1 millió feletti tehergépkocsi forgalmat is közölte a KTI.

adiaboli Creative Commons License 2018.11.03 0 0 41469
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.11.02 0 0 41468

Szlovén forgalmi adatok. Ott is úgy van: minél távolabb mész Ljubljanától, annál kisebb a forgalom. A ljubljanai körgyűrű viszont elég erős. Figyelem, ezek nem egységjármű, hanem sima darabszám-adatok.

dimelo Creative Commons License 2018.11.02 0 0 41467

M35 véghajrá...

 

Az egész arc rá sem fért a képre:)

dimelo Creative Commons License 2018.11.02 0 0 41466

Na ja, alagutak...

Azt nekik nagyon nem akarózik építeni....

 

Sosem lesz kész sem az A1, sem az A3 alagutak nélkül.

Előzmény: troglodita (41463)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.11.02 0 0 41465

Amúgy komolyara fordítva a szót, tavaly jártam Felcsúton és meglepődtam, hogy mennyire szar az út.

Tehát ráfért a felújítás, de gondolom találnánk még Fejér megyében is rosszabb állapotban lévő útat.

 

A minap néztem valami autós videót és Budapest felől mentek Bag/Túra felé

és olyan botrányos volt az út, hogy az átlagsebesség nem volt 20 km, 

miközben éppen fogyaasztási tesztet csináltak...

Tudom ez Pest megyében van

Előzmény: Mash_bakter (41464)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.11.02 0 0 41464

Az csak merő véletlen, ahogy a Puskás fc szopnorai is piaci alapon mentek oda...

 

https://www.pfla.hu/?q=static/supporters

 

Előzmény: RadiX (41460)
troglodita Creative Commons License 2018.11.02 0 0 41463

Alapvetően a vadátjárók/alagutak miatt.

Előzmény: dimelo (41459)
dimelo Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41462

Köszi!  Légy óvatos, mert Te is megkaphatod, hogy hazudsz:(((

 

A Dart Vader trollok sohasem pihennek...

Előzmény: RadiX (41460)
dimelo Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41461

4. A látványterven szép, és mennyivel könnyebb megrajzolni, mint megépíteni:)))

    Valaki beleszerelmesedett a rajzba,mielőtt engedélyt adtak az építésre?

 

2. Már független fórum sincs...

 

 

Előzmény: pentium10 (41454)
RadiX Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41460

Az a 18 kilométeres útszakasz is pont a családi birtokokat köti össze, Felcsút-Csákvár-Gánt viszonylatben.

Előzmény: dimelo (41458)
dimelo Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41459

2018 A1: Deva - Lugoj Lot 4 (Soimus - Ilia) In executie   22,14

2019 A1: Deva - Lugoj Lot 3 (Ilia - Cosevita)In executie  21,14

2019 A1: Deva - Lugoj Lot 2 (Cosevita - Margina)Partial in executie 4,39

 

Lot 4 már biztosan csúszik,

de az igazán nagy csúszás a Lot 2 lesz... (miért is részkivitelezés?)

 

Bőven összefüggenek a problémák.

Előzmény: adiaboli (41456)
dimelo Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41458

Látom, nem hagy nyugton a radikális véred. Mély levegő...

 

A cikk nagyobbik fele részletesen felsorolja éppen a kisebb munkákat.

De mindenütt kiírva az azonos kivitelezői kört. Miért nem írták mellé: ez itt a reklám helye.

Csodálatos világ, még egy zebra festést is átadnak manapság.

 

Már a cím is sugall:

7 milliárd... fejleszti, az meg mi? Egy töküres stadion sem jön ki  belőle...

 

Előzmény: netuddkivogymuk (41457)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2018.11.01 -1 0 41457

A cikkben van egy csomó fontos bővítés, felújítás, te ezeket szerényen elfelejtetted, és most a reszlin csámcsogsz.

Tudsz máskor is így hazudni?

Előzmény: dimelo (41434)
adiaboli Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41456

Tanulságos eszmecsere (mint ahogy a témakörben feltett képek is). Mindemellett sajnos: http://130km.ro/calendar.html

E pillanatban 153,53 km:(((

Valójában ez az igazi probléma, nem pedig a kipécézett szakasz kivitelezési technológiája és megvalósítási időtartama. (Bár lehet, hogy a kettő egy okból ered.)

van_Persil Creative Commons License 2018.11.01 -21 1 41455

Magyarországon nem egyszerü drónfelvételt készíteni, ugyanis 30 nappal korábban légtérhasználati engedélyt(!)kell kérni...

https://infostart.hu/belfold/2018/08/04/keves-az-engedellyel-rendelkezo-dronhasznalo

Előzmény: pentium10 (41454)
pentium10 Creative Commons License 2018.11.01 0 1 41454

1. Nagyon sok az onkentes dron felvetel. En rairtam minden magyarorszagi illetore akitol valaha megjelent kis dron video 1-1 csomopontrol mert nyomvonalrol nem jelent meg, es feldobtam az otletet hogy filmezze az egeszet, es mindegyik kivetelesen finanszirozva kepzelte el csak, nem hobbybol. 

 

2. Es van fuggetlen sajto meg Erdelyben.
Magyarorszagon van meg fuggetlen sajto?

 

3. amugy sok video nagyon hasznos egyetemi kepzesen, hisz hiaba mutatod a kinai nagy falat amikor itthoni szituacioval jobban azonosulnak

 

4. kepek hogy kb hol lesz - mondjuk mindket kepen tul fentre sikerult a nyomvonal de kb 3-5 meterrel lejebb lesz.

 

radio100jozsi Creative Commons License 2018.11.01 0 1 41453

Ebből a videóból nekem az nem jön le, hogy miként vezet a két irányú autópályatest, mert hely még sehol sincs hozzá, mennyit kell még ebből a hegyből faragni?

Ami viszont érdekes, hogy az FB--n is követve az eseményeket, mely útépítés van hazánkban, ami ilyen szintű majdhogynem napi publikációt kap képekkel, és drón videókkal? Mert én nem tudok ilyenről.

Előzmény: gyoparOHs (41452)
gyoparOHs Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41452
Előzmény: pentium10 (41450)
dimelo Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41451

Megijedni nem kell, de a kivitelezés mindenképpen aggályos.

 

Sok az időveszteség és mint régóta tudhatjuk:

"time is money..."

Előzmény: pentium10 (41450)
pentium10 Creative Commons License 2018.11.01 0 0 41450

nem kell megijedni a devai foldcsuszamlastol

ez mar a masodik, pont tavaly 2017ben akkor is talan septemberben megindult egy kicsiket

a kozettan kimutatta ott vagy 50 meteren homokos a reteg, s balrol es jobbrol is kemeny kozet veszi korul

az epito is tudja, es valoszinu rendszeresen kell "takaritani" amig egy termeszetes szintre nem jut
nem tudom biztosra, de a terv talan az hogy lesz egy fal ami mogott felgyulhet es onnan el kell idonkent hordani

 

 

 

Előzmény: Hírfigyelő (41449)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.11.01 -2 0 41449

És a vastag függőlegesen felfelé futó vasbeton támfallal mi a helyzet? Az sem tudná már megállítani? Sok hegyoldalban látom, hogy a szerpentinutak feletti kőomlásokat vastag vasbeton támfalakkal stabilizálták meg, sikeresen. Ami falakat én láttam, azok a Bükk-hg. útjain vannak a közepes, vagy nagyobb mészkőomlásoknál, és kb. 15-20 méter magasságúak.

Szóval egy ilyen támfal megfogná-e még, (vagy már az sem)??

 

De ha ezt a csúszást nem lehet megállítani semmivel sem, akkor nem jobb lett volna inkább a hegyet megkerülő, és a völgyben futó nyomvonal megtervezése és kivitelezése?? (Ami lent van, az már csak nem tud lejjebb csúszni... .)

Előzmény: van_Persil (41448)
van_Persil Creative Commons License 2018.10.31 -21 0 41448

Ha egyszer megindult, akkor már senki és semmi nem tudja megállítani...

 

Előzmény: radio100jozsi (41447)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.10.31 0 0 41447
Előzmény: radio100jozsi (41446)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.10.31 0 0 41446

Friss képek Dévánál az épülő A1-ről, és benne egy ilyen is, azaz mint ha kicsit megindult volna a folyó felé a hegyoldal:

https://scontent.fbud3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/44948661_1105524772954862_4559630061317128192_o.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent.fbud3-1.fna&oh=448529de2d91ed6b9330788891bb1d7f&oe=5C8A4488

 

Volt olyan diskurzus, hogy miért nem a folyón vezették át híddal a pályát, de kimagyarázták, hogy ez a hegy elhordás dolog olcsóbb, és gyorsabb megoldás.

eMPet Creative Commons License 2018.10.31 0 0 41445

Valahol a németeknél megoldották azt, hogy ha robbantás van a kőbányában akkor kb. 20 percre leállítják a forgalmat. :-)

Igaz, itt az út alatt robbantanak, tehát takarítani nem kell, legrosszabb esetben is csak a viaduktot kell megszemlézni.

2017-ben három robbantási időpontról adtak előzetes tájékoztatást (05.09., 08.08, 10.17.).

 

https://www.insuedthueringen.de/region/meiningen/meiningen/Drei-Sprengungen-im-Steinbruch-drei-Mal-Stillstand-auf-der-A71;art83442,5403345

 

 

Ha itt a kérdéses román építkezésnél robbantanak, az minimum teljes útzárral járna. Plusz a takarítás, ha kicsit máshogy sikerül, vagy kevés a hely.

Egyébként fényképek alapján nekem is kicsit feleslegesnek tűnik a hegybontás.

 

Előzmény: NAR (41436)
Mézgár Creative Commons License 2018.10.31 0 0 41444

Epületet robbantani teljesen mas. Es mar ott is lattam olyat, hogy nem arra dölt, mint kellett volna.

Jelen helyzetben a robbantas itt kb. igy nezne ki: https://youtu.be/G9fjkcKl4ZI?t=29

Egyreszt a detonaci az ut fele küldi az kirobbantot törmeleket, es utan a rezsüne elkezd leszaladni par tonna kö. Ezt nem hiszem, hogy egy epületrobbantashoz hasonlitani lehetne.

Előzmény: NAR (41436)
dimelo Creative Commons License 2018.10.31 0 0 41443

Látod ez a rohadtul bosszantó.

A jelen problémáit random módon "kezelik", de a "fényes jövőt" folyamatosan propagálják. "Igény van rá..."

 

Elgondolkodhatnánk a dróntechnológia korában, hogy meddig tartható az egyre zsúfoltabb agglomerációban a közúti forgalmat bővítő igény.

Az önvezető járgányok kora is már közel.

 

Többségében Nimby helyzet...

Azért csak fantáziáljunk, agysejtjeinknek használ.

Előzmény: mash.69 (41442)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!