Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2018.05.01 -1 1 39633

Erre nem tudok válaszolni mert az "ITTEN" nevű dokumentum, amiből idézel, nekem nincs meg.

Előzmény: Mash_bakter (39632)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39632

akkor ITTEN miért írják, hogy nem 32, hanem 12 tonna?

és csak külön engedéllyel mehet a 32?

 

Sátoraljaújhely és Cigánd között pedig 12 tonnás a súlykorlátozás, itt külön engedéllyel haladhatnak majd nehéz gépjárművek,

Előzmény: trizs77 (39630)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39631
Előzmény: trizs77 (39630)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39630

Megkerestem.

Megtaláltam.

Tehát Cigánd-Pácin- Sújhely felé van súlykorlátozás.

Max = 32 tonna.

 

Ez Sárospatakot nem érinti.

trizs77 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39629

mErt itten azt írják 7,5 tonnás a súlykorlátozás.

 

--------------

 

Hol írják?

 

Mit jelent az "itten" ?

 

 

Előzmény: Mash_bakter (39627)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39628

 

 

Előzmény: Mash_bakter (39627)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.05.01 0 1 39627

hány híd van Cigándon?

mErt itten azt írják 7,5 tonnás a súlykorlátozás

talán van egy másik, ahol nincs korlátozás?

Előzmény: trizs77 (39626)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39626

Sárospatakról szó sem volt a leírásomban.

 

Én pont Cigánd-Pácin felé vivő utat írtam le, amit a cikk is.

 

Ott milyen tiltás van ?

 

 

Előzmény: Mash_bakter (39625)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39625

Hörcsik Richárd elmondta: a helyiek életminősége sokat javul ezzel az intézkedéssel, hiszen számtalan panasz érkezett hozzá a kamionforgalom, valamint az nehézgépjárművek által tönkretett utak miatt. Szilvai József Attila bejelentette, hogy Sárospataktól a cigándi Tisza-híd felé vezető úton 7,5 tonnánál nehezebb járművek nem közlekedhetnek a jövőben. Sátoraljaújhely és Cigánd között pedig 12 tonnás a súlykorlátozás, itt külön engedéllyel haladhatnak majd nehéz gépjárművek, de azzal is csak a helyi forgalmat bonyolíthatják le például Sátoraljaújhely és Kisvárda között. 

Előzmény: trizs77 (39623)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39624
Előzmény: trizs77 (39623)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39623

Tehát a Nyírségből majd akkor lehet gyorsan eljutni Eperjesre, a Tátrába, Lengyelországba, ha a magyarok építenek egy hidat Záhony alatt Szlovákia felé és a D1 eljut az ukrán határig.

 

-----------------

 

A Kékcse-Cigánd - (381-es út) Pácin-Karos- (381)- Felsőbereczki- (381) Sátoraljaújhely nem pont ez az út amit keresel?

Mash_bakter Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39622

Via-Baltica ???  nem Via C-rpatia az amire gondolsz?

Ezt az EU nem támogatja 80-85%-ban, mint nálunk?

 

A szlovákok mire költik az EU pénzeket? Van erről valami kimutatás?

 

Előzmény: hegyaljai3 (39620)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39621

az M44-et megtervezték és már építik.

pont ez lesz a sorsa az M4 hiányzó szakaszainak...

más kérdés, hogy az M44 kecskemét környéki szakaszain újra tervezés van...

nem tudom az éppen hogy áll

Előzmény: dimelo (39619)
hegyaljai3 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39620

Kelet-Szlovákiában most a két nagyváros, Kassa és Eperjes elkerülő szakaszai élveznek elsőbbséget. Utóbbinál hosszú alagútra is szükség lesz. A D1 folytatása Kassa térségétől kelet felé csak azután jöhet. Ez a mostani építés is inkább azt szolgálja, hogy a várost délről elkerülő R2 utat legyen hová bekötni. Nagymihályi jelentősebb város, mint Terebes, és Kassa felől arra vezet a rövidebb út Ungvár felé. Igaz hogy itt is alagútra lesz szükség a Zempléni hegység alatt, ahol a Dargó hágó 475 méter magas. Természetesen a szlovákok saját gazdasági érdekeik alapján építik az autóútjaikat, messze a magyar határtól. Az R4 sem a magyar határ miatt épült, hanem a Kehnyencen létesült ipari parkok miatt. A Balkán, Románia felől jövő kamionok továbbra sem akarnak behajtani Ukrajnába, ha a Baltikum felé tartanak. A legrövidebb  kerülőút a Nyíregyháza-Tokaj-Sátoraljaújhely-Terebes irány a kamionok számára tiltott. A Via-Baltica kifejezést én nem nagyon látom a szlovák fórumokon. Tehát a Nyírségből majd akkor lehet gyorsan eljutni Eperjesre, a Tátrába, Lengyelországba, ha a magyarok építenek egy hidat Záhony alatt Szlovákia felé és a D1 eljut az ukrán határig. Ez nem holnap lesz.

Előzmény: MGP (39616)
dimelo Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39619

Többnyire...

speciel az M4 nem ez az eset.

A G-nap előtt is volt TAO, de inkább oligarcha csere történt.

 

2016-ra ígérték a Tisza-híd szakaszt, most a 2020- sem biztos.

 

Mire alapozzam a reményt?

 

Ehhez képest az M44-nél haladnak, mint kés a vajban.

 

Vajon ezekben a hetekben melyik oligarcha mondhatott valami megbocsájthatatlant?

Előzmény: Mash_bakter (39617)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.05.01 -1 0 39618

nézzük csak a szponzorokat

Mészáros és Mészáros

Duna Aszfalt  https://www.dunaaszfalt.hu/

Switelsky  http://www.swietelskymagyarorszag.hu/

Belfry  http://www.belfry.hu/#service

Starabag  http://www.strabag.hu/

 

aztán nyomd csak a mínuszokat :)

ettől még tény, akik tendereket nyernek a nem túl árazott, teljesen piac i alapon épíülő útaknál/hídaknál/vasútnál, azok hirtelen szponzorok lesznek a törpe agyaament csapatánál...

 

Előzmény: Mash_bakter (39617)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.05.01 -1 0 39617

azért amit ezek elkezdenek tervezgetni, azt többnyire meg is építik...

ahogy most épül az M4 Pest megyében és a Szolnok előtt...

nincs kétségem afelől, hogy pár év múlva neki is állnak ennek a szakasznak

 

kell a szpozor és tao pénz felcsútön a törpe csapatának, így etetni kell melóval a haverokat

legfeljebb nem 1,5 milliárdért épül, hanem 2,5-ért atöbbit szépen ellopják

Előzmény: dimelo (39611)
MGP Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39616

Csak iránynak írtam Terebest, ezen már látom hogy Nagymihály és Terebes között kb félút. Igazából az érdekelt hogy hova csatlakozik. de Ukrajnába, így a Nyírség felől nem sokat gyorsít.

 

Előzmény: adiaboli (39614)
adiaboli Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39615

Ez pedig egy kéthetes cikk: https://www.ndsas.sk/press/spravy/2018-rok-sutazi-1

A közlendőinél fogva azért a fordítóval is érthető valamennyire.

adiaboli Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39614

Úgy érted, hogy Magyarbődtől Terebes felé is épülne? Meglepő lenne...

Tavaly december: http://dialnice.szm.com/  

Előzmény: MGP (39613)
MGP Creative Commons License 2018.05.01 0 0 39613

Tegnap Kassa felől tartottam Nagymihály felé a 19-es főúton.  Kassaolcsvárnál már felüljáró pilonok állnak a sztrádához. Aztán Magyarbőd előtt még egy útépítés keresztezi a főutat, ezt nem tudtam mi. A Waze-en fent van mindkettő, ezek szerint kb Tőketerebes felé is épül a pálya de egyik sincs végig rajzolva. Az észak-dél szakasz elég egyértelmű, most Kassamindszent magasságában vége az R4-nek oda kell becsatlakozni. De a keleti irányba menőről van valakinek infója hogy pontosan merre is viszik? 

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 39612

Egyszer azért kipróbálnám. Próbáltam már keresni, de még Angliában sincs régi út, régi autókkal. Bár az angolok gyártanak egy régi sportautót gondolom azért modernizáltak már rajta ezt - azt. 

 

Pedig jó program lenne, meg persze elég drága is :(

Előzmény: Fradista Utazó (39609)
dimelo Creative Commons License 2018.04.30 0 0 39611

A propaganda-média már megint csúsztat:

 

Ezzel a lépéssel már Hajdú-Biharig ér az M4-es...

 

ezzel a lépéssel csak elkészülnek a hiányzó tervek-engedélyek... (Építési engedélye lett 2016-ban)

 

Kivitelezés még sehol... (Vajon Lőrinc és barátja Szíj meddig lesz a kegyekben?)

Mintha egy hangzatos címadással elővarázsolni lehetne a hiányzó szakaszokat.

 

A Püspökladány-Berettyóújfalu szakasznak nincs építési engedélye, és erről most sem szól a hír...

Előzmény: Mash_bakter (39605)
dimelo Creative Commons License 2018.04.30 0 0 39610

Legyünk pontosabbak:

 

3405 Püspökladány-Nádudvar összekötő út     4600 m

4211 Püspökladány-Sárrétudvari összekötő út 4275 m (ez Szerep és Sárrétudvari közötti szakasz)

4212 Püspökladány-Szeghalom összekötő út    2100 m  (Szégyenszemre néhány évvel ezelőtt az országgyűlési képviselő, csak a Sárrétudvari közig. határától a falujáig vezető szakaszt aszfaltoztatta le

                                                                                          most majd a 42. útig hiányzó 2,1 km is elkészülhet. közben a korábbi már romlik..)

34103 Karcagi bekötő út                           874+ 1525 m (Ebben az a "szép", hogy a vasútfelújításkor felüljárót építettek a 4. úttól, de az 1-5 km-ek közötti szakaszt nem újították fel... (és most sem)

 

 

Mintha az volna a cél, hogy jó hosszú legyen a lista, de az nem érdekel senkit, hogy foltos lesz minden érintett út...

Előzmény: Mash_bakter (39605)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.30 0 1 39609

>Ha jól láttam a képeken az első autópályájuk is ilyen volt, beillesztett burkolati jelekkel. Mondjuk nem tudom mennyire volt meg a tapadás. 

Bowdenes fékkel, virsligumikkal, nem a tapadás volt a leggyengébb láncszem. :-)

Előzmény: GOLAZ111 (39608)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.04.29 0 0 39608

Ha jól láttam a képeken az első autópályájuk is ilyen volt, beillesztett burkolati jelekkel. Mondjuk nem tudom mennyire volt meg a tapadás. 

 

Ma is vannak klinkerrel burkolt utak, de mellékutcák/utak, vagy parkolók.

Előzmény: Fradista Utazó (39604)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.04.29 0 0 39607

Kockakő nem sok, kiskockakő és beton annál több helyen. 

Előzmény: Fradista Utazó (39604)
gyoparOHs Creative Commons License 2018.04.29 0 0 39606

 

Én úgy tudom, hogy ez a klinkeres rész  még ma is megvan a gádorosi út alatt.

 

https://repozitorium.omikk.bme.hu/bitstream/handle/10890/775/ertekezes.pdf?sequence=1

 

 

 

 

 

"Ezek az utak teremtették meg az áruszállítás zavartalanságát. Az indóházi utak közepe 3 m szélesen „idomított kővel,” két szélén pedig hasított kővel készült. Ezt hívták „vegyes építési mód”-nak. Orosházán, Gyulán és Békéscsabán több utcát is kiköveztek az 1880-as évek végére. Bár 1890-ben az indóházi- és törvényhatósági utak hossza 480 km-re nőtt, de ebből alig 40 km volt a kikövezett út. Közülük is csak 8 km-t tettek ki a makadám utak. A kövezett utak hossza 1904-ig 122 km-re nőtt.58 Az 1901-ben Orosháza–Gádoros között épített út nevezetessége, hogy klinker téglából rakták ki."

Előzmény: Fradista Utazó (39604)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.29 0 0 39605

A héten sorjáznak a jó hírek...

 

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/ezzel-a-lepessel-mar-hajdu-biharig-er-az-m4-es

 

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/ez-a-47-utszakasz-ujul-meg-az-eszak-alfoldon

 

4211 Püspökladány-Sárrétudvari összekötő út

méretezett burkolat-megerősítés két réteg aszfaltozással, lokális pályaszerkezet cserével

4275méter

Előzmény: dimelo (39603)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.29 0 0 39604

Hollandiában nekiálltak az N35 felújításának. A kopórétegek felmarása után ezt találták. 

Hány magyar úton lehet még kockakő az aszfalt alatt, főleg lakott területen kívül (Budapesten sokhelyütt, azt tudom)? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!