Keresés

Részletes keresés

tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38839

szep volt a magaslabda, be is indult a motolla :D

Előzmény: Hírfigyelő (38836)
dimelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 38838

Az elmúlhatatlan gondom az, hogy 10 évvel ezelőtt lejátszott meccseken nincs értelme már polemizálni.

 

Útfejlesztési javaslataim közül 3-4-5 is hasonló sorsra jutott, azonos indoklással.

Mindegyik esetben az volt a válasz, jó, de már késő...

 

Jelzem 2008-2009-ben történt. és mint tapasztaljuk csak 1-2 éve kezdődtek a kivitelezések.

 

Az ideillő fejezet:

M35 Kelet, amit szépen megindokoltak miért nem lehet, majd a derecskei gazdák évekig pereskedtek, lenyomták a torkukon (volt kis korrekció)

Ez nekem és sokaknak azt jelzi, hogy lehetett volna Derecske-Kelet is.

Mert a románok még mindig állnak, de "nekünk" sürgős volt, ezért ne "akadékoskodjunk"...

 

Kapcsolódóan M4 P.ladány - Berettyóújfalu nyomvonal:

8 év déli nyomvonal vizsgálat után visszatértek az északihoz, (Fidesz-tempó)

de erős északra húzás látható Kaba volt Cukorgyárnál. Agyrém! Részletektől megkíméllek...

 

De ha már Cukorgyár, akkor miért nem maradtak már Hajdúszovátig vonalban, ott lett volna egy delta csomópont, ami Debrecennek is közelebb, Újfalunak sem rossz változat.

És nem úgy elk.rva mint a Görbeháza csp. M3-M35.

 

Most van egy kv. engedélyes ökörh.gyozás,

B.újfalu É-Ny-nál a semmi közepén egy csp. aminek 2 ága hiányzik.

hosszabb útvonal, az EU pedig "gyanakszik"

 

https://24.hu/fn/gazdasag/2018/02/05/kilometerenkent-45-milliard-egy-sztradaert-amelyik-a-mezon-vegzodik/

Előzmény: Hírfigyelő (38836)
dimelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 38837

Rendben.

Nem is Te értetted félre.

 

Előzmény: Hírfigyelő (38834)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.05 0 0 38836

Na jól bent van "a maci a málnásban", lent a 147. oldalon:

 

dimelo -- [2016.10.28] -- (34326)

Útép.-Útterv. top./147. topikoldal

 

Szóval erre írtam hogy nagyon jó ötlet. Amit én rajzoltam, az ettől csak annyiban tér el, hogy én az M44-est nem Törökszentmiklósnál, hanem Szolnoknál ágaztatnám ki az M4-esből.:

 

 

<-- Ui.: A két út harántirányú átkötésére ott a 47-es főútvonal!

 

Egy kérdés dimelo-hoz: Te szerinted Hajdúszováttól milyen nyomvonalat kellett volna továbbgondolniuk??

Előzmény: Hírfigyelő (38834)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38835

Ezt a meccset megnyerted :) . Bar a masik felnel nagy a handicap :D

Előzmény: Hírfigyelő (38834)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.05 0 1 38834

A kép linkelésével egyértelmű, hogy én nem a saját művemnek tulajdonítom a képet, sőt még rá is írtam, hogy ez egy nagyon jó megoldás az M4-M44-re!

 

Azt is írtam, hogy azért a kép linkjét hoztam és nem a hsz.-ét, mert a google-kereső csak a képet találta meg, a hozzá tartozó hsz.-t már nem, amit szintén linkkel támasztottam alá, a topik-oldal linkjével.

 

De köszi hogy megadtad a hsz.-számot is hozzá, mert így visszakeresem a (34326)-os hsz.-t, hogy a képhez tartozó szöveget és érveket is elolvashassam, ui. emiatt kerestem volna rá eredetileg is! Mondom, köszi a hsz.-számot!;-)

Előzmény: dimelo (38822)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38833

Ha olvasnal is, nemcsak okollel potyognel, akkor nem kellene sajat magadat se lehulyzned, mind az tetted nemregen is. Teljesen elfogahato modon amugy :D 

Előzmény: Mash_bakter (38831)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38832

nem irnek hosszabb politikai felhangu gazdasagi megjegyzeseket itt. nem arra valo ez a thread. megha a kattogo forumozo ezt nem is veszi eszre. 

 

De igen.

 

Volt ugy egy gyors Csornaig epult M85 is (utana lassabb lett az utem), Mohacs fejlesztese is most felporgott hirtelen, M6 legdelebbi szakaszai, mind osszefugg ilyen ertelemben.

Előzmény: aladar644 (38830)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.05 0 0 38831

ja. megint ez a fideszes hülye tempó

van egy út, ami mondjuk 450km

építünk egy másikat, ami 525km

majd elvárjuk, hogy a hülye törökje, románja, szerbje, arra menjen, ahol

- drágább

- lassabb

aha

a hülyék meg a túl oldalon vannak, na meg az igazság is.

Előzmény: tocsikolnak (38829)
aladar644 Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38830

Bonafarm? ez a Csányi birodalom netán?

Előzmény: tocsikolnak (38826)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38829

Hianyosak az informacioid,  M0 + M5, nem eppen ures kombinacio.

 

Helyette: M6+M9

 

Ha sok zero van egy szam mogott az nem, azt  nem kulon kell nullankent nezni LOL.

 

 

Előzmény: Mash_bakter (38828)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.05 0 0 38828

autópálya szinten zéró forgalmú utakról beszélsz

Előzmény: tocsikolnak (38827)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38827

olvasd el a teljs mondatot is akar

Előzmény: Mash_bakter (38825)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -2 0 38826

Az M9 megepiteset Kaposvar ~ M6 kozott a tersegben eros Bonafarm jelenlet is indokolja. Bar vannak ennel fontosabb okok is, de megis kb ilyesmik miatt indulnak utepitesek.

 

Az M9 dunatiszakozi reszerol elobb irtam, hogy mi lehetne peldaul szerintem.  

 

M8 tenyleg ezek moge szorul fontossagban. 

 

 

Előzmény: aladar644 (38821)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.05 0 0 38825

évi 2*3nap avagy visszafelé 4*3 nap miatt építeni autópályát???

Előzmény: tocsikolnak (38823)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.05 0 0 38824

Nem a tied lett törölve, hanem 1-2 troll összes hozzászólása és ezáltal elcsúszik a címzés.

Szerintem.

Előzmény: dimelo (38822)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38823

A M8 Lepsenytol a Dunaig valo torlesenek az oka az M1 3x3szorositasa nagyon surgos, ezert le kell venni minel elobb a forgalom egy reszet (legalabb a balkani / delalfoldi / erdelyi egy reszet) rola Gyortol, erre esely

 

 

a teljes M83mal (M1tol 8as foutig),

2x2es 8as fouttal (Herendtol Fehervarig) es

a 62sel (ill. annak ketszezesevel (lsd. 21es fout sikeres megoldasa)) van esely.

 

Ha pedig ez mar megepult gyorsabba, olcsobban, kevesebb km~en, akkor mar nem lesz ertelme par 10 kilometerrel meg egy kvazi parhuzamost epiteni.

 

A Mohacs ~ Szeged gyorsforglmi kapcsolat (55os fejlesztese, 51es fejlesztese Bajatol delre, bekoto ut a Dunatol/ig, hid) mar reszben elokeszitett, formalisan/informalisan eldontott, megkezdett (Morahalom, Asotthalom) kerdes.) Ami ennek hozadeka, hogy ezzel az M9 Tompa/Szabadka nyugati elkerulo ut fele terelheto; az M6tal kombinalva ujabb csatornat biztositva a balkani / nyari torok forgalomnak az M5 mellett. 

 

M0 nyugat kell a helyieknek, de ha nem megy akkor az R11 es az M10 kapcsolata Uny/Tinnye  es Pilisvorosvar kozott megoldas lenne nyugti elkerulonek az eszaki M0 (Solymar ~ Duna es a megyeri hid fele.

 

Nem ilyen korvonalban gondolkodnek, mint a lila. Van egyszerubb is. 

 

 

Előzmény: Hírfigyelő (38820)
dimelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 38822

A 34326. sz. hozzászólásom nincs törölve.

 

 

De az M4-M44 vázlatom szövegtől elkülönült közlése után,  máris vannak, akik más gondolatának tulajdonítják.

 

Végül is "közkincs", nincs rajta copyright... (De létezik valamilyen etika)

 

 

Előzmény: Hírfigyelő (38817)
aladar644 Creative Commons License 2018.02.05 -2 2 38821

Szerintem az M9-es hídra kellene rákötni az 55-ös utat,ha már megvan,és azt tovább vinni gyorsforgalmiként a kaposvári meglévő M9-es szkaszig.és aztán tovább.Ha már megvannak a szakaszok.

Az M8-as létjogosultságát én is látom,viszont mivel túl közel van az M4-hez,és M3-hoz is,inkább az M9-et csinálnám hamarább.Ezzel szintén csökkenne az M0 forgalma,és legalább kitöltődne az az űr,ami a déli országrészben tátong egy Ny-K irányú átkötés területén.

Előzmény: Hírfigyelő (38820)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.05 -2 2 38820

Miért törölnéd az M8-nak a Lepsény-Dunaújváros-Kecskemét-Szolnok szakaszát?? Ha megépül, jelentősen tehermentesítheti majd az M0 déli szakaszát, elcsalogatva a forgalmat a főváros közeléből, legalábbis azt a részét, amelynek nem célja a főváros közelében vagy azon áthaladva menni K-Ny-i útirányban oda vagy vissza.

 

Délen viszont jó ötlet az 55-ös korszerűsítéséből kiinduló új utat Mohácsnál híddal átvezetni a Dunán. Viszont itt érzek egy régi hiányt is: magát a régi 55-öst meg kellene hosszabbítani Bátaszéktől a Bátaszék-Bonyhád-Mázaszászvár-Dombóvár irányban, ahonnan a 61-es úton át Szeged-Kaposvár között teremthetné meg a kapcsolatot egy csaknem ugyanolyan hosszú főútvonalként, mint amilyen Szeged-Debrecen között a 47-es út.

Ez beleilleszkedhetne egy határhoz közel futó decentralizáló körvonalba, amelynek része lehetne a 47-es, 55-ös, 61-es, 74-es út, onnan tovább fel Zalaegerszeg-Szombathely-Kőszeg-Győr felé, a keleti ág pedig a 47-es folytatásaként mehetne úgy, hogy onnan határmenti kapcsolatot lehessen létrehozni Szatmárnémeti, Beregszász, majd ezt innen az északi ág felé folytatva pedig Tőketerebes, Kassa, Rozsnyó, Rimaszombat, Losonc, Léva, Révkomárom, Dunaszerdahely, és Pozsony felé.

 

Ezenkívül be kellene már fejezni az M0-ás Ny-i szektorának elkészítését is!!!

 

Valahogy úgy ahogy a lila vonalakat berajzoltam a térképbe: >>

 

 

Előzmény: tocsikolnak (38819)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 38819

Koszi a rajzodat. 

 

Es errol mit gondolsz, Hirfigyelo ? Racionalizaltam par reszt; szukseges es szuksegtelen 2x2 terveket.

Előzmény: Hírfigyelő (38818)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.04 -1 1 38818

Egyébként az ezen a képen lévő megoldás tényleg jó megoldás lenne az M4-M44-re! ;-)! ---->

https://img.index.hu/imgfrm/3/4/3/5/MED_0014033435.jpg

Előzmény: dimelo (38814)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.04 -1 1 38817

OFF

Nem nyúlt senki sem mellé. Volt már olyan, hogy valahonnan régebben törölték egy hsz.-omat, amiben kép volt, de a kép arrról az URL-ről, amit a "kép megnyitása új oldalon" parancsról érsz el, továbbra is elérhető maradt.

A fórumon más URL-en van a tárolva A hsz., és megint más URL-en a benne lévő kép.

 

Ez tehát egy törölt hsz. után megmaradt kép. Ez a magyarázata... .

ON

Előzmény: dimelo (38814)
dimelo Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38816

Örülök, hogy sikerült:)

 

Ezen az úton láthattad, hogy mikor volt róla szó (egyébként korábban és később is, csak rajz nélkül)

Előzmény: Mash_bakter (38815)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.04 0 1 38815

de akkor miért nem a képet linekled?

https://img.index.hu/imgfrm/3/4/3/5/MED_0014033435.jpg

Előzmény: dimelo (38814)
dimelo Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38814

Maradjunk a képnél:)

 

De egy kicsit lapoztam és a fórum 147. oldalon megtalálod.

(Operátor mellényúlt?)

Előzmény: Hírfigyelő (38813)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38813
Előzmény: Hírfigyelő (38812)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38812

A képet megleltem a google-keresőre vezető linkeddel, de képre kattintva a kereső nem tudja belőni a hsz.-számot, hanem mellétrafál egy másik régebbi oldalra a topikon belül.

 

Hányas a képedet tartalmazó hsz. sorszáma?

Előzmény: dimelo (38810)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38811

Nem volna egy szavam se, hanem írná be baromi rég minden nap kétszer ugyanazt...

Előzmény: adiaboli (38809)
dimelo Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38810

Okfejtésedben van logika, bár olyan mintha 1990-ben írtad volna a Záhonyi fejezetét:)))  (Téves-túlzó Helsinki folyosó definiálás Ukrajna felé)

 

Záhony már nem döntő tényező, bár ennek indokával épült az M3 és a 403 elkerülő... (Ja és végig elkerülőzve a 4. főút Szabolcsban)

         összes   teher   szgk.

2010:   2670    486   2162

2016:   2720    417   2054   a személyforgalom több mint fele kishatár...

 

 

A közös M4-M44-nek már évekkel korábban vázoltam az optimális közeli megoldását. (nem csak a fórumon)

Az is későn volt...

Emlékszem az ügyeletes államtitkár arcának rándulására (2007-2010 között volt legalább 4! Még meg sem melegedtek, máris szólt a "szállj el kismadár"...)

 

https://www.google.hu/search?q=M46+aut%C3%B3p%C3%A1lya&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi0-N_F6IvZAhXImLQKHUF-ADkQ_AUICygC&biw=1920&bih=915#imgrc=DHaBacp6bt0ouM:

Előzmény: Hírfigyelő (38805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!