Szia. Kíváncsian várom Neked meddig lesz jó a kettőstömegű. Nekem is picit remegett a kp pedál, váltáskor kb. 2500 ford.
a kuplungot kinyomva csúnya morgó hang ahogy esik a fordulat úgy csökken a zaj alapjáraton már semmi hangja. Lendkerék
komplett kuplung csapágy is csere, egy Olasz kanyar kb. 4000 km újból jelentkeznek ezek a jelenségek, 200000 pengő kidobva. Egy nagy rakás szar ez a lendkerék a következő egy hagyományos kuplung lesz.
Akkor gondolom sírva is fakadtál ettől a mutatványtól. Arra rájöttetek mitől dugult el a railcső? Azt írták hogy nagyon kényes a gázolajszűrőre, csak ufi vagy sofima szűrőt szabad berakni mert van olyan ami szétmállik és telemegy a szűrő anyagával az egész rendszer. Én 1,5 éve vettem az enyémet jóval az akkori piaci ár alatt, céges autó volt és sokat szívtam a gazdátlansága miatt. Az előző boxeremre ( 1.9 szívódízel ) a 10 éves használat alatt nem költöttem ennyit szervizelésre.
Remélem hogy a következő 300 000 km alatt nem lesz már problémád a géppel!
Szia! Meg lett a hiba.Rail cső dugulás,hibakód nélkül.A vége 500 pengő lett.Kuplung full+lendkerék+injektor diag és csúcsok,rail cső használtan,2 gömbfej meg egy fő vízcső repedés.Igazság szerint a tünete annyi,hogy remeg a pedál,mikor benyomod vmeddig,egyre keményedik,a végén már alig tudod lenyomni.Berezonál a full karosszéria induláskor.Jah,nekem az önindító szabadonfutójába ment a lendkerék apró szürke sz#rdarabjai.Egy rossz önindító is elcseszi a lendkereket....pedig "csak" egy fogaskerêk ;) Annyi rezgés csökkentő kis rugó van benne...bonyolult,es finom szerkentyű.Dióhéjban ennyi :D
Szia!Elég sok a hengerfej problémás 3.0-ás.Elég nagy szívás kivenni az injektorokat,ezért nem akarják vállalni.Amennyiben lesz megoldás,megköszönném ha megosztanád velünk a történteket!(130€ a csere injektorok darabja.)https://www.youtube.com/watch?v=2pEAHpAdg4o&feature=youtu.be
Szia. Kb. 700km. mentem így vele. Vettem rá új hűtősapkát de semmi nem változik.Mindenki azt mondja hogy szerintük hengerfejes de nem akarják vállalni a javítást.
A hétvégén azt vettem észre hogy induláskor rázkódást érzek alacsony fordulaton induláskor. A kérdésem, neked hogy szált el a kettős tömegűd, mi volt a kezdő tünete? A haverod szerint összefüggésben van az injektorok és a kettős tömegű halála? Mert ha igen, és neked is emiatt vannak a bajaid akkor kezdek aggódni vagy inkább sírva fakadni. Nekem 279 000 km van óra szerint, neked mennyinél jöttek a hibák?
Szívesen, ennyit tudtam hozzászólni. Nekem mint már írtam lejjebb az a tapasztalatom hogy a szerelők is találgatnak cserélgetnek aztán vagy bejön vagy nem. A környékemen nem merném otthagyni a kocsit egyiknél sem.Hozott alkatrészből nem dolgoznak mert azon nincs hasznuk. Pedig lehet azért olcsóbb alkatrészt találni ha körbenézünk. Azért légy szíves írd meg ha meglett a probléma megoldása. Nekem már megy a gép csak nincsenek az injektorkódok feltanítva a szerelő aki feltanítaná, meg nem veszi fel a telefont hogy egyeztessünk a feltanításról így meg vagyok lőve egy kicsit. Van ismerősöm akinek van diagja de az még soha nem csinált ilyet ezért nem mer nekiállni.
Minden tökéletes! Ez a vicc benne...megbontotta haver a csövet,ami rámegy a magasnyomásúra,ü.anyag szállítás is rendben....köszi a képeket! Na meg a segítséget!!
Megnézném milyen pofát vágnának egy márkaszervizben egy 1998-as sima nem turbós szívódízel Ducatonak :D Fizetnének hogy maradjak kint. A kocsi egyébként azóta is megy, magam cseréltem eddig egy váltókapcsolót meg olajat levegőszűrőt olajszűrőt és szelepfedél tömítést. A helyzet az hogy az olaj a blokk közép tömítésnél megállás után kb 10 percig csöpög, aztán eláll, amíg jár a motor addig nem csöpög, ezért meg nem buríttatom szét a motort az hót ziher.
Figyi nekem nem ezzel a topiccal van bajom. Feltettem én is itt egy kérdést és ott a Ducatomról, ott kaptam értelmes választ itt meg semmilyet. Nem vagyok kibic utálom én is a hozzáállásukat most épp a temprám fikázása van napirenden, állítólag ha beleszáll egy clio abban meghalok, aztán most hogy belinkeltem az oldalmerevítéseit meg kuss van, helyükön kell őket kezelni de ott több eséllyel találsz segítséget mint itt.
Sosem tudtak segíteni,de rengeteg hülyeséget összehordtak.Pörög a topikjuk,mert ráérnek,a topiktárs esetében is tisztán látni,a kibicnek semmi sem drága!Minden topik haldoklik,innen is elmentünk,nagyrészt töröltettük magunkat.
Én is csak tippelek, kérdezek. A légtömeg mérő és a map szenzort néztétek koszosak-e vagy a kipufogón a katalizátorok nincsenek telirakódva? A tankban a kis szivattyú nyom rendesen a szűrői mennyire koszosak vagy a tank?
Sziasztok! 2013-as 3,0 ,180LE Citroen Jumper. Tünetek kb 2 hete kezdődtek. Hideg motornál indítás után kb alapjárattól úgy 1000 fordulatig rángat a motor. Nagyobb fordulatszámnál már nem. A rángatás kis fordulatnál is elmúlik ha a vízhőmérséklet eléri az üzemi tartományt. A vicc, hogy hideg motornál sem jön elő a tünet, ha napon áll a kocsi és 25-30 fok van. Sima autocom diagnosztika fiat ducatoként kommunikál a kocsival és gázpedál hibát írt ki. Megvettem az új gázpedált feleslegesen. Tünetek maradtak. Sajnos itt a közelben senkinek nincs Lexia. Esetleg valami tipp? Köszi, Zsolt
Alakult a helyzetem,sajnos nem jó irányba...mind a 4 injektor cserélve,feltanitva,a szabályzó szelep is,de a hiba megmaradt.. dadog,füstöl,lefullad. :/ Igy felujitva haver 220-ba mondja,4 csúcs,g.szűrő,próbapad,meg a kódolás...
Sziasztok! Szerelőt keresek Szabolcs megyében aki ért is hozzá és el is vállalja a 2013-as évjáratú 3.0literes 177-le Ducato javítását. Hiba- Fordulaton a hűtővíz felhabzik és kinyomja a hűtősapkán a vízhőfok jó az olaj tiszta füst semmi. Csak 2000-es fordulat felett csinálja.
Ha tudnátok valakit ajánlani vagy volt már valakinek hasonló tünete kérem jelezze.
Mondtak árat felújitásra? Én 250 000 körül járok úgy hogy én cseréltem ki az injektorokat + 32 000 a légtömegmérő és a mapszenzor. Nekem annyi szerencsém volt hogy hazajöttem még de útközbe prüszkölt a motor, másnap reggel már nem tudtam melózni menni mert nem indult be a gép. Kiolvasva tápellátás problémát dobott a diag. Innen indultam az indiántáncal, kezdve a üzamanyagszűrő és így tovább, mire eljutottunk az injektorokig. Légtömegmérőt 21 880 -ért vettem HELLA, map szenzor 9600-ért BOSCH, a légtömegmérő ugyan az mint a gyári csak a gyári cikkszám ki van gravírozva belőle.A Kovács autótól Szegeden rendeltem. Így már remélem fel tudják tanítani az új injektorkódolást. Így is jár a motor csak kopogós a járása.
Porlasztókat kell felújítani,mind elszállt! Így még szerencsés volt,hogy haver segített,pedig 10 perce jöttem tőle lendkerék,és kuplung csere után! :D Nem lesz olcsó játék ez sem.... :(