Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lacipécs Creative Commons License 1 órája 0 0 228188

Igen.

Épp itt áll nálam egy ilyen kombi H-astra.

Gyönyörűen végigkúszik az olaj a forró kötegben az ECU-ba és abból a csatiból minden felé(pl nálam ez egy szakadt szonda fűtés miatt derült ki,mivel széthúzva a szonda csatit olajos volt).

Előzmény: zsoltmester (228179)
nick name74 Creative Commons License 9 órája 0 0 228187

Lenne egy kérdésem!
Land Rover Freelander td4 '05 2.0 82kw dízel.
Visszahűlt vagy hideg motor indításkor gázadás nélkül pár robbanás után lefullad. Gázadással indítva nincs gázreakció az első kb 3 másodpercben. Utána kisimul,teljesen normális, menet közben is, leállítás-újraindítást követően is.
Lehet vmi saját nyűgje, vagy csak sorban ellenőrizve a perifériákat lehet kiszűrni?
Köszi a válaszokat!

409 Creative Commons License 1 napja 0 1 228186

Miután (legalábbis elmondva...) gyújtás* és üzapumpa volt, nem valószínű, hogy főtengjeladó gondja lenne. (szerintem)

 

* féktisztítóval indult

Előzmény: cam aro (228185)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 1 228185

Tipushibas volt a szenzor es a csatja is. ..nem csak ebben..

erre adtak ki egy ' fejvesztett' modositast, ahol a szenzor es csatija is modosult.

(ranezesre stimmel. de old /new csati nem csere szabatos )

szvsz ha csatolot nem csereltetek, akkor jo eselyel a hibas szeria szenzort raktatok vissza.. 

 

szint jelleg > tipp.

Előzmény: cobra46 (228184)
cobra46 Creative Commons License 1 napja 0 0 228184

Csak szenzort cseréltünk, kellett volna valami problémának lenni a szenzor cserénél??? Úgy rémlik hogy sima ügy volt...

 

Üdv. 

Előzmény: cam aro (228182)
Quattroman Creative Commons License 1 napja 0 0 228183

nocsak, eltelt két hét?

 

Előzmény: cam aro (228182)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 228182


Hab a tortán kb két hónapja már eljátszotta ezt a figurát a Megán---akkor uj felsőholtponti szenzort kapot ""

 

Csatit is csereltetek, vagy csak a szenzort ?

az uj,(10+eve.) modositott szenzorhoz uj csati is kell.

 Nem csere szabatos a ketto.

 lehet mas baja is. 

Előzmény: cobra46 (228181)
cobra46 Creative Commons License 1 napja 0 0 228181

Sziasztok!

 

Renault Megane MK2. 2004. 14i 72Kw. K4JD7.

 

A történet :Parkolóba visszamenetkor az autóhoz.., Autó hajtott rendesen, de nem indult., elözmény semmi extra.,időközben lemeritették az akksit ..,de az ujj akkuval se tudták elinditani...

Kimentünk: Diagban csak egy db figyelmenkivülhagyható hibakód volt Df073, de ez már nagyon rég megvan ebben az autóban mentettként....,teljesen hibamentes állapotban is!!!

 

Fordulatjel volt.., befecskendező jel nem volt!!! AC ment gyujtásra, az autóban csak felsőholtponti jeladó van gyárilag. Mivel befecs.jel nem volt---adtunk féktisztitót neki és be is ugrott a motor..,rövid idő alatt stabilizálodott az alapjárat stb.., elindult  leállitás után rögtön és nem is állt le, inditható stb, hibakód nincs , Befecs.jel természetesen megjelent élőadatban . Azóta teljesértékű üzemállapot van az autón huzamossabban próbálva!!!!

 

Hab a tortán kb két hónapja már eljátszotta ezt a figurát a Megán---akkor uj felsőholtponti szenzort kapott., mai napig egyetlenegyszer sem volt probléma vele!!!

 

Épitőjellegű hozzászólásokat., tapasztalatmegosztásokat előre is köszönök!

irzogolo Creative Commons License 1 napja 0 0 228180

Kapilláris hatás lép fel, az olaj simán kúszik ideoda. Akár a szigetelésen belül, a vezeték elemei szálai közt, akár a kötegben a vezetékek közt.

Önmagában problémát nem okoz, amíg minden össze van dugva, mert ugyan szigetelő az olaj, de nem jut a kontakrusok közé, amíg ki nem húzod.

Viszont az olajban átitatott köteg szigetelései általában nem kellően nem olajállóak, ekkor jön a különféle rejtélyes szakadások, zárlatok, nagy szidások, anyázások kora.

Nem egyszer évekkel azután ,hogy a szivárgó akármi már régen feledésben merült az autó történetében.

 

Előzmény: zsoltmester (228179)
zsoltmester Creative Commons License 2 napja 0 0 228179

sziasztok!z14xep opel ecuja a csatlakozó tüskéknél olajos.nem csöpög rá semmi,kívűlről teljesen száraz.nem javította előttem ezt a részt senki.ugyanezt az olajat megtalálni több helyen pl.első-hátsó szonda csatlakozó.elmélet:az olajnyomásgomba fosta az olajat.lehet,hogy ezen a szálon elvándoroljon az olaj ? ecu javító ember szerint igen,gázolajjal mindenképpen volt már ilyen.hallott már valaki olyanról aki látott már olyan embert akinek az unokabáttyánaka szomszédjának a keresztapja így járt?

Adm Creative Commons License 2 napja 0 0 228178

Örülnék, ha nem kéne pl az INA-t megvennem. Gyári sajnos már nincsen.

Előzmény: mica-r (228176)
atuc Creative Commons License 2 napja 0 0 228177

B+!

Sose figyeltem, hogy két külön cég. (Fisher Automotive)

Mondjuk, mindig a jobbak közül szoktam alkatrészt választani. FAI doboz még nem volt a kezemben.

Előzmény: 409 (228175)
mica-r Creative Commons License 2 napja 0 0 228176

én egyikben sem bízom

Előzmény: Adm (228172)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 228175

FAI = Flexatherm Automotive International

Előzmény: atuc (228174)
atuc Creative Commons License 2 napja 0 0 228174

Helyesbítek: FA1

Előzmény: Paco155 (228173)
Paco155 Creative Commons License 2 napja 0 0 228173

FAI

Előzmény: Adm (228172)
Adm Creative Commons License 2 napja 0 0 228172

Maxgear hidrótőke mennyire vállalható minőség? Avagy BGA vagy FAI? Vagy jobban járok, ha a régi tökéket kitakarítom?

no_holy_shit Creative Commons License 5 napja 0 0 228171

(Ezek 250ekm utan eldobos kocsik..)

De Ee is örülök :-)

Előzmény: mica-r (228169)
kormi07 Creative Commons License 6 napja 0 1 228170

"Kalifornia domborzata, földrajzi elhelyezkedése, meleg, napos klímája tökéletes feltételeket biztosít a légszennyező anyagok helyben maradásának.

A legtöbb kaliforniai város hegyekkel körülvett sík területen, illetve zárt völgyekben épült. Topográfiailag Los Angeles is egy medencében fekszik, a várostól keletre a San Gabriel Hegység található. Ezek a természetes „teknők” csapdában tartják a szennyezőanyagokat, és nem engedik azokat a friss levegővel kiszellőzni"

 

..pontatlan voltam bocsi, de a lényeg érthető így is.

a légszennyezésnek több oka is van ezen kívül még.

de náluk hatványozott a dolog, nem véletlen onnan indult ki.

Előzmény: kisfo (228168)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 228169

Szerencséd, hogy nem szerelsz mélyebbrehatóan ilyen "modern" kocsikat. 
Elektrosokkolna :-)

Előzmény: no_holy_shit (228167)
kisfo Creative Commons License 6 napja 0 0 228168

csak a földrajz reszere: " kalifornia...azok besz*pták, földrajzilag egy gödörben laknak"

 

ezt hogy érted ?  nagyon nem homogén, van ott -86m  meg 4000m felett is, most rakerestem: atlagosan 880m magasan vannak;

 

helyneknet tul sürüen laknak, rengeteg jarmüvel, mas reszein meg baromi ritkasan laknak

Előzmény: kormi07 (228143)
no_holy_shit Creative Commons License 2025.09.07 0 0 228167

Hmm. Engem is sokkolt h mennyire gagyi.

 

Alapbol azt mondanam, h minden jo ami olcsobb/konnyebb es megis ellatja a feladatat es hogy neha atesik egyik masik autogyar a lo tuloldalara aztan visszalaviroznak a jo oldalra... (Mert igy van es kuloben meg mindig lovaskocsival jarnank ha soha senki nem merne bevallalni semmit, de ez a fotengelyszimeringhau muanyagbol ez a bovlik bovlija... :-( )

Előzmény: mica-r (228164)
mica-r Creative Commons License 2025.09.07 0 0 228166

igen, és nem csak ezt

Előzmény: Capt.IQ229 (228165)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2025.09.07 -1 0 228165

Vágtad már szét? :)))

Előzmény: mica-r (228142)
mica-r Creative Commons License 2025.09.07 0 0 228164

Az nem érdekes, fő hogy 50 centből legyártható egybeöntött műanyag :-)

Előzmény: no_holy_shit (228163)
no_holy_shit Creative Commons License 2025.09.07 0 0 228163

A seatnak es a t6-nak is kb 40ekm kora ota folyik a vezerlesoldali fotengelyszimeringje

 

 

Előzmény: mica-r (228162)
mica-r Creative Commons License 2025.09.07 0 0 228162

Van itt egy hasonló '16-os, abban is vezérelt hozamú vízpumpa van.
Tele vannak moslék megoldásokkal meg anyagminőséggel, láthatóan nem olyanok tervezik, akik valaha is láttak hőerőgépet.

Előzmény: no_holy_shit (228161)
no_holy_shit Creative Commons License 2025.09.07 0 0 228161

Az enyem 2015-s abban meg a szgk -bol ismert elektromosan szabalyozott vizpumpa is van (2016-tol elhagytak), ami szeret ugye megragadni

Sima 1 körös AGR van benne, tehat telefossa a szivosort.

Szivosor leszedeshez le kell szedni a magasnyomasut, ahhoz meg nyilvan a vezerlest.

(Erre mondom, hogy nem az AGR a problema, mert az ingyen van es csökkenti a nox-t brutalisan, hanem a fasz megoldasokkal)

Elso evjaratokban meg a HF-k is szarok

 

Jobban örülnek ha nem delphi befecsi lenne benne hanem bosch mint az ea288 szgk-kban ill. Mint az eu5 ea189 t5-ben, de eu5-tel nem jöhetek be a varosba...

 

Alternativa a renault traffic 1.6dci eu6 lett volna, de olcsobbnak az se lett volna olcsobb par evesen es keves km-rel.

Előzmény: mica-r (228153)
irzogolo Creative Commons License 2025.09.06 0 0 228160

Mindnegy, hogy a villa, kinyomócsapágy, a szerkezet, vagy mi esett szét/akad össze félállapotban néha.

Úgyis le kell venned a váltót ,hogy kiderüljön.

 

Előzmény: greencroc (228159)
greencroc Creative Commons License 2025.09.06 0 0 228159

sziasztok!

még mindig egy korábbi problémával jövök, erősítsetek meg, hogy nagy eséllyel a kuplungszerkezettel van probléma! vagy nem? -.-

Nos 2001-es citroen xsara, 1.9 D. Azt csinálta/csinálja a kuplungpedál, hogy néhány váltásnál berántódik padlóig. A pedál padlón volt, nem akart feljönni, eközben a kuplung nem volt nyitott állapotban vagy csak részben volt nyitva... nem tudom, de váltani ekkor nem lehetett, ha gázt nyomtam akkor gyorsult az autó. Kivettem a bowdent, tettem bele újat, gondoltam (meg ahogy itt is írtátok) az automata ment tönkre, egy ilyen rugos berendezés van a bowdenen. Az új bowden, amit rendeltem alvázszám alapján megérkezett, beszereltem, de basszus egyszerűen nem nyit semmit vagy nem tudom... a pedálút utolsó 2 cm-én érződik valami keménység, addig egy lepke is benyomja a pedált, utolsó kb 2 centin nehezül el. Váltani nem lehetett, nem nyitotta a kuplungot. Kivettem a bowdent, újra megnéztem a hosszt a régivel, stimmel. Visszaszereltem, nem jó. Autó sürgős volt, mondom túrok valami bowdent aztán ha jó a hossz és összetudom rakni a pedálnál, akkor jó lesz az most egy darabig, találtam egy barkas kuplung bowdent, stimmel a méret, pedál másik végével összetudtam párosítani, a tűzfalnál a furat is oke. Beraktam, kibaszott kemény lett a kuplungom (gondolom az a rugos cucc az ilyen rásegítős a gyáriba). Mentem vele 30 km-t, nehéz volt nagyon benyomni, de gond nem volt vele. Másnap ismét megállt a pedál féluton és lábbal kell felhúzni.... Pedál félútjánál megnéztem a villát, mármint ahol a bowdent beakasztom, az is kb félig nyitott állapotban áll, kicsit meglöktem a kezemmel és zárt állapotba löttyent meg a pedál is felugrott. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!