Hát lehet eltévedtek, mert erre a forgalomra szerintem egy kopóréteg frissítés is elég lett volna. Sz@r volt a kopóréteg mert ugye az M5 építése után nem lett megcsinálva, de azért alapig Én nem bontottam volna meg, inkább abból a pénzből hosszabban cseréltem volna kopóréteget.
Nem sok olyan kisváros lehet az országban ahol akkora az átmenő forgalom mint Fegyverneken. Ennél jóval kisebb forgalommal terhelt falvak is simán kaptak már elkerülőt..
Sosem fogom megérteni milyen elveket, prioritásokat követve döntenek infrastrukturális fejlesztésekről.
Alapvetően politikai érdek is lehetne a leginkább terhelt utak rendbetétele/fejlesztése hiszen azokon "szív" a legtöbb potenciális szavazó :) De ez láthatóan nem szempont.
A színeknek nincs igazán jelentősége, az évszámok és a grafikák talán érthetőek, a hidak melletti adat a híd hossza (néhány esetben több híd van egy tételben).
"Az Európai Unió forrásaiból finanszírozza az észak-erdélyi autópálya Marosvásárhelytől a magyar-román határig tartó szakaszának a befejezését Románia,
közölte Razvan Cuc szállításügyi miniszter szerdán a Főtér beszámolója szerint.
Az észak-erdélyi pálya Kolozsvártól nyugatra eső szakaszainak építését eddig állami költségvetésből állták,
a múlt héten azonban Corina Crețu regionális fejlesztésért felelős biztossal tárgyaltak az uniós finanszírozásáról – mondta a miniszter.
Razvan Cuc hozzátette: biztos benne, hogy mandátuma végéig autópályán lehet majd közlekedni Marosvásárhelytől a Bors-Ártánd határátkelőhelyig.
A Grindeanu-kabinet mandátuma 2020 decemberéig tart."
Hát értem Én hogy mindig van magyarázat a lassú haladásra ... :-) Ne is terheljük ezzel a szervereket. :-)
3-an voltunk a kocsiban, és szerencsére időben voltunk 14:40 voltunk arra ... onnan még 1 óra Szeged így nem volt meg a napi 10 óra ... úgy mond húztuk az időt ... mondván nem tudtunk előzni akkora volt a forgalom. :-)
Tudod mint az M5-őn a 70-el száguldozó magyar kamionok ... vezetik a sort ... brrr ... órabérbe.
De mondom ha Én vezetek akkor nem akadunk be az tuti ... ezer dolgom lett volna sokkal jobb mint abban a zúgó dobozban ülni akár 5 perccel többet. Annyi idő alatt van hogy 10 sor php scriptet is megírók vagy egy terméket felviszek a webshopomba. :-)
52-esnél maradva, amíg nem lesz M8, addig is sokat javulna a helyzet egy solti elkerülővel (amit már szintén régóta ígérgetnek) és a nyugati szakasz burkolatfelújításával.
És mennyivel később értél Kecskemétre azért mert mondjuk 20 km/h-vak kevesebb átlagot hoztál az utolsó 15 km-en? kb 3 perccel. Nem tudom mennyit keresel három perc alatt, de kéltem hogy azért megéri kocsisort előzve kockáztatni más emberek életét. Rengeteg dűlőút csatlakozik a főútra. Életveszélyes azon a szakaszon száguldozni.
Egyébként a hétvégén énis oda-vissza végigmentem az 52-esen. Nagy volt a forgalom, de keleti irányba folyamatosan lehetett haladni 95-105 km/h-s tempóban (nagyjából így haladt az autók többsége). Kecskemét közelében mindig nő a forgalom és ezt vannak akik nehezen kezelik. Pénteken egy dűlőútra forduló autó mögött épp két német csúcsmárka képviselői nem tudtak időben megállni és csúnya baleset lett belőle. Így aztán tényleg lelassult mögöttük a forgalom...