Keresés

Részletes keresés

kawa550 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 783

Ilyen ronda fagyit utoljára Pécsett láttam.:))))))

Előzmény: Mr Dok (780)
csokaby Creative Commons License 2017.04.10 0 0 782

A fagyis bódé mögött:)

Előzmény: Mr Dok (780)
csokaby Creative Commons License 2017.04.10 0 0 781

Ahhoz képest, hogy csak 5 éves, elég faxán néz ki! 

Én már rendelném is az új szettet...

Előzmény: SzVZoli (777)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.10 0 0 780

 No, ez merre van?

 

abdulesmia Creative Commons License 2017.04.10 0 0 779

Köszönöm szépen ez abszolut kielégítő válasz volt. 4tx-et szeretnék egyébként.

Előzmény: ronin23 (776)
SzVZoli Creative Commons License 2017.04.10 0 0 778

Megfordúltak a képek,az első 2 az első gumi

SzVZoli Creative Commons License 2017.04.10 0 0 777

 Sziasztok ! 

 

Tegnap fedeztem fel ezt a szexi kis repedést az első gumimon

Ami mind a 2 oldalon körbe megy (utolsó 2 kép,az elsőkép a hátsó repedései) még az ide i szezont bírná kilóméterileg a futófelület 

Tapasztaltabbak vagytok így a véleményetekre vagyok kíváncsi,mivel eddig terep motorjaim voltak nem tudom hogy ez azonnal cserés vagy ne izgúljak annyira 

Nem vagyok igazán nagy kanyarvadász ,mivel felénk is a körforgalom a legnagyobb kihívás,ami kanyar meg jó lenne az hepe-hupás ,nyomvályús 

Sebesség rekordokat sem szoktam döntögetni általában 90- 110  

https://goo.gl/photos/DJCxFccff9GypULu7 

 

 

ronin23 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 776

Erre a kérdésre szerintem nem igazán lehet számszerű, általánosan érvényes választ adni. Kezdve azzal, hogy 850-es vagy 900-as. Ha 850-es, akkor 3VD vagy 4TX? A teljesítményadóra itt van kalkulátor:

 

http://kalkulatorlap.hu/teljesitmenyado_kalkulator.html

 

A műszaki az NKH-nál emlékeim szerint 6000 körül volt legutóbb, de ha máshová viszi az ember akkor ennél több, helytől függ.

 

A fenntartási költség attól függ milyen állapotban veszi az ember. Ha abban az évben csak olajcsere van és abból pl kettő, akkor 20 ezerből meg lehet úszni, de ha kényeztetni akarom az olajjal és gyári szűrőket veszek akkor 30 ezer fölött van. Én idén kb 100 ezret költöttem az időszakos nagy karbantartásra:  vezérműlánc csere, tömítések, szelephézag, gyertyák, hűtőfolyadék stb, mindezt gyári Yamaha alkatrészekkel. Állapottól és futásteljesítménytől függ, hogy mikor jön el az ideje. Ha jó az utángyártott, akkor olcsóbb. Ha gumicsere is van abban az évben, akkor plusz kb 70 ezer, gumitól függően. Ha elfirkálok és idomokat is kell javíttatni, valamint ha kütyümániás vagyok és elkezdek rápakolászni mindenfélét: markolatfűtés, túraplexi, nyereg átalakítás, kézvédő, fokozatkijelző, akkor azzal ismét megdobom az éves költségvetést. Ha az előző gazda elhallgatott dolgokat az további költségekkel jár.

A kiszemelt gép függvényében lehet kalkulálni ezekkel a tételekkel. Éves büdzsé szerintem nincs, én legalábbis nem osztom el a 4 év után vagy 2-3 évente vásárolt alkatrészek költségét az elmúlt évekre, hogy kapjak egy használhatatlan összeget.

Gyári alkatrész árakra infót ad a boats.net, ha kedvező árat akar az ember, de oda tudni kell az alkatrész kódot és annak az alkatrésznek kompatibilisnek kell lennie más, Amerikában forgalmazott Yamaha modellekkel, mert TDM-ből csak a 3VD-t forgalmazták kinn. Mindemellett nagy tételben érdemes venni a cuccot, mert úgy szépen felszívja a szállítási költséget. Egyébként bármelyik Yamaha kereskedésben lehet érdeklődni, általában hajmeresztő árakat kaptam, de néha kifizettem.

Utángyártott alkatrészekre ott az E-Bay, vagy pl a nagyvas.hu.

Előzmény: abdulesmia (775)
abdulesmia Creative Commons License 2017.04.10 0 0 775

Sziasztok!

Leendő tdm tulajdonosként kérdezem, hogy tudnátok írni tapasztalatokat, átlagosan mennyibe kerül évente egy ilyen motor fenntartása? A kötelező jellegű dolgokra gondolok: adó, vizsga, karbantartás, alkatrészek. Köszönöm előre is!

csokaby Creative Commons License 2017.04.10 0 0 774

6 cm?! Vigyázz, mert hanyatt vágod magad!:)

Előzmény: pisti66 (770)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.10 0 0 773

A sima Tourane -ot próbáltam én is nehezen adja meg magát. Mástól hallottam, hogy kőguminak is nevezik. :)

A gépet Tourance -al vettem igaz 6 éves volt az abroncs és csúszott mint a takony. De felcsiszoltam a felületét és hőkezeltem 300 - 400 fokos gőzzel. 1000 Km -en keresztül hozta az elvárást. Utána visszaesett a fáradt abroncs állapotába.

5 000 Km -t tettem bele, majd meguntam a bohóckodást és lecseréltem. A lényeg az volt, azért csináltam, mert érdekelt mit lehet kihozni egy öreg abroncsból, ami még szinte nem is volt használva. Semmit. :)

De egyszer kifogom próbálni új állapotában.

A Tourance Next nálam nagyot ütött. Jól kitalált abroncs.

PR3 -ra vagyok most rácuppanva... Jövőre az első is cserélve lesz a párjára.

Előzmény: pisti66 (770)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 772

Itt is süt a napocska, én is kénytelen leszek motorral menni melóba, kipróbálom a gyári kormánytartót. :D

Előzmény: pisti66 (770)
Roby70 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 771

Igen. Legtöbbször kétszeméllyel, gyakran feldobozolva megyünk.

Előzmény: Ifj. Padavan (765)
pisti66 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 770

Kormány magasító teszt megvólt,fényévekkel jobb a testartásom kényelmesebb az ülés pozició .A 6 cm es kivitel maradt de akár van lehetőség még tovább is emelni egyszerű kiemelővel csak akkor a bowdenokat meg fékvezetéket cserélni kell.

A szélvédő még mindig kicsi de majd a guru megoldja :).

Simma Tourance gumim volt nekem is bő 20 felett elment de a 3 dik évre megkeményedett .A 2 személyt jobban kezelte mint a z6.Erősebb a fala.

Ma még egy gurulás lessz valamere mert úgy van kedvem :)))))

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.10 0 0 769

Végül is majd kiderül.. :)

Előzmény: kawa550 (767)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.09 0 0 768

Üdv köreinkben! Újra!

Van pár név ami változott, mert itt már foglalt, vagy más néven regisztrált a motoros régebben.

ExKarex........

Előzmény: Khoi (766)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 767

Nálam a 3 15-öt ment, de azt már a kopásjelző alá koptatva. Azt a 20-as reményt kicsit sokallom...:))))

A Z8-ra ma mértem rá miután hazaértünk, a nem éppen gumikímélő rexin, nem éppen gumi kímélő stílussal 1700km alatt 0.3mm-t csökkent a minta, 5.5 helyett 5.2 hátul középen. Az elég jónak tűnik szerintem, szárazon hibátlan a cucc, jobbnak gondolom mint a pr4, esőben még szerencsére nem tudtam kipróbálni, remélem ez így is marad. :D

Előzmény: Ifj. Padavan (765)
Khoi Creative Commons License 2017.04.09 0 0 766

Sziasztok,

 

Foglalt a nevem az indexen, úgyhogy maradok ez. (Vandis)

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.09 0 0 765

Király!

 

A Metzeler Tourance Next -et már 4 éve koptatom és még mindig van 7 mm koptatni való (20 000 -et tettem bele).

Hidegen kicsit már bizonytalan, de bemelegítve hozza az elvárást.

Esőben nem voltam idén vele így csak sejtem, hogy a víz miatt csúszni fog.

Hartára még ezzel gurulok. Elől Z6 van. Az még idén elmegy.

De a PR3 az első abroncs mintázata miatt jobb lenne nekem.

 

Hátra még néztem a Roadtec 01 -et is, de 46 000 -et sokallom érte. Bár a Z6 -nak odavert.

 

A PR3 hátsó gondolom 2 személlyel ment 12 000 -et.

Az nálam meg lesz 20 000 -is és az kb 2-3 év. Több időt nem is adok egy abroncsnak, ha csak nem kilométert. :)

Előzmény: Roby70 (759)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 764

Jóvan, majd nemsoká megyek fel "véletlenül" pestre, ha nem lesz jobb dolgod, hozz magaddal egy marékkal a kicsi de erősből. :)))) Vagy kűggyé párat egy borítékban. :D

Előzmény: ronin23 (763)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 763

Nekem akad egy pár a pincében. Több formában, színben, erősségben, ha jó leszel kapsz egy marékkal és játszadozhatsz velük. :-)

Előzmény: kawa550 (748)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 762

Mi is kerültünk egy kis kört ebéd után, 240km a kalte kuchlihoz meg a 27-en haza. Bár ezzel óvatosan kell fogalmaznom hogy kis kör, mert a minap a soproni motoros facse oldalra betettek a srácok egy képet hogy "hétvégi túra" és a kép szerint kimentek a görbehalmi tóhoz, ami kb 6+2km Soprontól, lehet a tónál már a szívatót is vissza kellett tolniuk....:)))))))))))))

Na, mind1, lényeg a lényeg, tökéletes idő volt, langyi meleg, napsütés, szél 0,  hasítottunk mint a szélvész, igen gyó vót! :D

https://forum.index.hu/img/indafoto/nem_elerheto.png

https://forum.index.hu/img/indafoto/nem_elerheto.png

 

SzVZoli Creative Commons License 2017.04.09 0 0 761

Szia !

Most néztem utánna tavaly március 10 én lőttem a képet Szandaszöllösön,akkor csináltattam a kipufogó összekötőmet !

Úgy emlékszem hogy a Bendorf mondta is hogy már régen kész van ,csak nem mentek érte,mintha valami Dunamenti településről vitték volna oda 

 

 

Előzmény: MiKályha (714)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 760

Báááázmeg! Egy 99Ft-os mágnest el is küldenének 1500Ft postaköltséggel. Baxák mög, ma 240Km-t toltunk a rexikébe, jórészt osztrák kanyargás közepette, 21-es mariazelli szerpentin meg a 27-es Höllental, szintén kanyarhegyek, egyszer se váltott mellé, tökéletesen működik a cucc, asszem marad így, csak a lemezeket hegesztem rendesen össze, mert elsőre csak pöttyöztem hogy könnyű legyen szétkapni ha alakítani kell rajta.

Előzmény: Mr Dok (749)
Roby70 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 759

Van. Faxa! 1 garnitúrát koptattam el belőle. Elégedetten. 12ezret bírt a hátsó és a dupláját az első. Amióta van pr4, azóta az kerül hátra. Előre továbbra is pr3, mee (TDM-es szemszögből) hiányos a pr4 méretsora. Úgyhogy bátran csapj bele!:)

Előzmény: Ifj. Padavan (758)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.09 0 0 758

Pilot Road 3 -ról van valakinek tapasztalata?

Persze megnézhetnék pár teszt oldalt, de engem a TDM -es tapasztalat érdekel.

Roby70 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 757

Igen, mert itt vannak egyenesek is néha, ahol lehet haladni.

Szívesebben mentem volna 200at az oszi Alpokban!:)))

Előzmény: csokaby (755)
csokaby Creative Commons License 2017.04.09 0 0 756

Szerintem semmi galiba nem lesz azért, mert a szelep áram nélkül marad. Sokunknak így van kiiktatva a flapantyú és nincs se hibakód se más jele, hogy ez így ebben a formában gáz lenne.

Előzmény: Sander67 (753)
csokaby Creative Commons License 2017.04.09 0 0 755

Az már aztán szép távolság!:)

Előzmény: Roby70 (752)
csokaby Creative Commons License 2017.04.09 0 0 754

Csak az ECU-t intéztem el. Az első motoromon mind a három variációt megcsináltam és mintha fulladt volna a gép, de lehet hogy csak beképzeltem. Most nem veszem ki a helyéről a vákuumszelepet, elég az elektromos blokkolás.

Előzmény: Sander67 (753)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!