Szerintem semmi galiba nem lesz azért, mert a szelep áram nélkül marad. Sokunknak így van kiiktatva a flapantyú és nincs se hibakód se más jele, hogy ez így ebben a formában gáz lenne.
Csak az ECU-t intéztem el. Az első motoromon mind a három variációt megcsináltam és mintha fulladt volna a gép, de lehet hogy csak beképzeltem. Most nem veszem ki a helyéről a vákuumszelepet, elég az elektromos blokkolás.
Te is a barna/fekete vezetéket kiitatva intézted el a flapantyút, vagy még a szűrőház tetején is kiakasztottad, nem tudom hogy okoz e galibát ha vákuum szelep nem kap áramot.
Mert van aki csak mechanikusan iktatja ki, ledugózva a vákuumcsövet.
Összejött ma kétszáz kilcsi és a végén kiheréltem a flapantyút. Nagyon itt volt már az ideje, mert városi tempóban elég idegesítően reagált a markolat legkisebb mozdítására is. Most faxa:)
Lassan a fogyasztás is beáll a régi értékre. 5 felett jártunk eddig, ma volt először alatta. A folyamatos csökkenés egyértelműen tapasztalható.
Na, müxik, de elég macerás egy cucc ez. A mágnest nem hogy gyengíteni kell, de csak akkor kapcsol, ha hozzáér a szenzor burkolatához, és a mozgó nyelvet is ki kellett cserélni műanyagra, mert ha fémlemez, akkor akármilyen vékony, csak az az oldali szenzor müxik, amelyiken a mágnes van, a lemez túloldalán már nem. És az se mindegy neki, hogy mennyire távolodik el utána a mágnes, mert ha nem eléggé, akkor megint nem müxik. Szóval el voltunk a finomhangolással egész délután.
Annál is inkább, mert A cucc benn van a műszerfalnál, a vezetékelés kész, minden müxik, de ezek a szenzorok csak akkor kapcsolnak ha hozzáér a mágnes, és még az se mindegy nekik melyik oldalával. Ölég kényes jószág ahogy nézem, valami hajlítható kis lemezkarokra kell tennem a cuccot hogy könnyű legyen állítani.
Ha a mágnes túl erős gázégővel vagy gáztűzhelyen oda teszed az egyik végét és gyengülni fog a mágnes. Valahol 600 fokon veszíti el végleg a mágnesességét, mert a rácsszerkezet onnantól képes átrendeződni. 400-450 foknál átmenetileg elveszíti el a mágnesességét, míg le nem hűl.
Abból kiindulva, hogy a gopronak a 3M-es ragasztóval rögzített dolgait például hajszáritó segítségével el lehet távolítani. De gondolom az a lemezkar sem egy fél kilós alkatrész, akár meg be is válhat.
Azt neked kő tunni, te vagy a villanyászmérnök, én szakács vok!:D
Az érzékelőket már ráforrasztottam a kijelző kábelére, asztalon kipróbáltuk, patentul műxik fel le, attól függően melyikhez közelíted a mágnest és ha testet kap a fehér vezetéken akkor a nulla is szépen megtalálja magát. Hogy mitől megy, azt én nem tom. :)
Ha meg is keveredik, amint üresbe teszed, megtalálja magát.
Úgy van ahogy Gyula írja ha sw motechost akarsz abbol van fekete és ezüst is .Lehet variálni az 5 vagy 6 cm ,lehet 22 /28 vagy azok kombinációi,de nekünk a 22 egál kell tehát 22 mindkét mérete.A másikat nem tudom milyen minőségű .