Keresés

Részletes keresés

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.01 0 0 571

Én 6 - 8 000 -et megyek (Motul 10w-40) vagy 1 év.

Mert azért bomlik az olaj rendesen.

 

A 10 000 az sok! Saját tapasztalat...

Ha cserénél nyúlósan folyik ki a blokkból a vége és nem "csöpörög" az kellő időben volt cserélve.

 

 

Addig ken az olaj míg egybe van, ha összetört az már nem sokat segít.

Az idő meg egyéb hatásokat vált ki belőle. Az most nem ugrik be mik azok.

 

Néha ellenőrizd az olaj állagát, ha nem vagy benne biztos. A vezetési stílus is befolyásolja az olaj elhasználódását.

Fecskendővel vagy az olajleeresztőnél egy féldecin ellenőrizhető.

Előzmény: furton (568)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 570

Nekem motoron nem, de autón van kínai gumi. Téli garnitúra kínai, nyári Michelin. Van egy tesztkanyar az autópálya gödöllői M31-es lejárója, amit napi szinten végrehajtok. A Michelin 120-nál még meg sem nyikkan, a kínai azért már 110-nél elkezdett sodródni (vegyük a csere előtti hőmérsékletet, de gyakorlatilag mindig ugyanúgy viselkedett), így nagyjából 100-as tempónál tudta látszólag ugyanazt. Idén csere lesz, bár a profilmélység még bőven a kopáshatár fölött van, egyszerűen nem érzem magam olyan biztonságban, mint a Michelinnel, úthibákon csúszkál összevissza a kanyarban, a nyári viszont nem. Nem beszélve arról, hogy nagyon zajos, bár az egy motoron nem szempont. Motoroknál sem várok ezektől a diszkont gumiktól jobbat, ésszel használva teljesen jó lehet, de kicsit virgoncabbul motorozva már nagy valószínűséggel nem tudják ugyanazt, mint pl a Michelin, vagy Séf bácsi kedvéért a Z8. :-) Nekem megéri azt a pluszt, mert ha gáz van akkor az általában sokkal többe kerül, mint az árkülönbözet. Autónál és motornál is első helyen van nálam az abroncsok és a fékek, utána foglalkozom a többivel (olaj, gyertya stb).

Előzmény: csokaby (560)
jobbkormányos Creative Commons License 2017.04.01 0 0 569

Majd 10000-nél.

Előzmény: furton (568)
furton Creative Commons License 2017.04.01 0 0 568

Szerintetek,ha tavaly nyár derekán cseréltem olajat és három ezret mentem vele,lecseréljem-e most.

Motul5100 as van benne.

MiKályha Creative Commons License 2017.04.01 0 0 567

Pedig már úgy beleéltem magam.. de csak egybe érdekelt a szett. Fazéé vagyok ilyen engedékeny, rá kellett volna csapnom az ajánlatodra, csak fostam gumivásárlás előtt még 60k-t költeni a motorra. Na mindegy is, világéletemben szakadt motorokkal jártam, azt hiszem ez már így marad. Egyébként is tegnap, ahogy áttörtem a bozótoson, elgondolkodtam, tényleg nekem valók-e a szépen fényezett alkatrészek.... Pedig a fehér a repülős színem is. De ami a tank alatt van az akkor már ugye fixen ez enyém?

 

 

 

Előzmény: kawa550 (565)
furton Creative Commons License 2017.04.01 0 0 566

Persze persze,tudom én.Csak passzolt az én hozzászólásomhoz is.Jót rötyögtem rajta:-))

Előzmény: kawa550 (558)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 565

Fejidomról mmeg a tankról lemondhatsz, szerdán viszik, a többi a téd lehet. Monnyuk pl az oldal idomok 2 rugó/db. :))))

Előzmény: MiKályha (563)
furton Creative Commons License 2017.04.01 0 0 564

Nem Kínai,hanem Taiwani gumi.Szerintem nem kevés motorkerékpár van arra felé,és nem Európai gumikon gurulnak. Na lényeg a lényeg,itt található a nemzetközi teszt a Nankangról.  https://www.r17.hu/blog/nankang-hetek-az-r17hu-n

Előzmény: csokaby (560)
MiKályha Creative Commons License 2017.04.01 0 0 563

Nekem is az jött ki.. A csolnoki benzinkutas aszonta, nem gáz :)) jóhogy, mert az előző motor, amivel jártam(ETZ125) jó, ha havonta fordult meg arra, amióta ez megvan, azóta már heti rendszerességgel látjuk egymást. De frankón, tegnap este is úgy mosolygott rám, amikor meglátott, ahogy csak lányok szoktak, dícsérte a motrot, hogy deszép, meg minden.. hát,  ha meglátja majd tehénbőrben, asszem meg is kerget, mint faun a nimfákat!

Amúgy nem is ment nagyon jól a gép, mármint Fehérvárra menet, ahol azér vannak egyenes szakaszok, volt olyan, hogy 5.-be nyélen már nem nőtt a fordulatszám... de tényleg, nem tudom mihez hasonlítani, másik tádém nem volt, nem is ültem még másikon, de az R1-gyel összehasonlítani nem igazságos, az RD350-nel meg hát bizony komolyabb élmény volt a száguldás, (hiába 15 lóval kevesebb, de 60 kilóval is, meg hát a rezós kétütem, az kétütem rezóval). Szóval nagyon várom már Kawabácsi szeretetcsomagját, mert nem hiszem, hogy van komoly gond a motorommal, amit nem fog megoldani...

 

Hátsógumi szépen rajzol, ha szűken fordulunk nagy gázon, de az első hirtelen csúsz....

 

Előzmény: Mr Dok (544)
MiKályha Creative Commons License 2017.04.01 0 0 562

Azt várhatod, mert pluszt kapott! Nem vetted még észre, hogy fél áron szoktam vásárolni? Olajcsere is megvolt 9ből :) Ezért annyi lesz, a karbi, amennyit Kawa mesterrel megbeszéltünk... de igen, a dupláját éri..

Előzmény: Roby70 (554)
Fidó 71 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 561

Babettával kapcsolatban van még tapasztalatom / kizárólag a kisvörösnek ;) /.

Fortuna vagy Fortune márkájú moped gumit vettem rá.

Körforgalomból kifele jövet egyszer csúszott meg /még nyélgáznál sem/.

Vizes úton az elejét bizonytalanabbnak éreztem.

2500 km alatt simára kopott hátul, amin nagyon meglepődtem, mert sokkal többet vártam tőle... :(

csokaby Creative Commons License 2017.04.01 0 1 560

Én kíváncsi lennék egy független véleményre is ezekkel a kínai gumikkal kapcsolatban. Kutyáék nem fogják lehúzni. Fidó véleménye már inkább mérvadó, nincs érdekkapcsolat és már rengeteg km-t vezetett. Viszont egy autóabroncsot nem feltétlenül hasonlítanék össze egy motorra gyártottal. Menni kell vele, megnézni mit tud! Nekem még mindig az első szerelésű dunlopok vannak fent, amiket annyira fikáztak mindenhol. Aláírom, hogy a kanyarban sincsenek egy Z8-hoz képest, de nem is annyira rosszak, mint vártam. Arra elég jók, hogy váltásnál elgondolkodjak a 3. generációjukon.

Scopy Creative Commons License 2017.04.01 0 0 559

10 liter körüli fogyasztás nagyon sok. Szerintem Elnök úr fogyasztás alapon is megérdemelte a címet... Eddig. A. Vikusz féle "ribanc karbi" (ajándék- csere) óta 6-6,5 fölé nem megy.

 

Élj a karbicsere lehetőségével!

 

Sajnos mostanában annyira keveset tudok motorozni h ha gumit cserélek majd biztosan az új és olcsóbb lesz a választás.  Az is hamarabb elöregszik mint elkopik. 

Persze Kawának igaza van. Ő annyit megy h megéri neki. Meg aztán nem pont úgy dönget mint én. Oda már ke) komoly tapadás.  Bár a technikai tudás alapján a rossz gumi miatti csúszást is jobban tudná korrigálni. 

 

Szerintem mindenki el tudja dönteni mire van szüksége. Én pld hamis biztonságérzetet kapnék a húdenagyonjó gumitól. Aztán meglepődnék.

kawa550 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 558

Nem, csak ezt az imént láttam a zrx csoportban a facsén, ölég szépek ahhoz hogy megmutassam itt is, főleg mert volt itt nálunk eccer kehelycső láz, ráadásul fertőző volt. :)))))))))))

A sisak téma akkor lenne jó hasonlat, ha az olcsóbbikat 2 évvel előbb kéne cserélni mert elkopik, és úgy már az e érné meg és akkor még nem beszéltünk a + biztonságról. De nem így van, az én lidlim már asszem 5 éves lesz, de még a plexi se karcos, bélés is egyben van, minden patentul müxik rajt most is. És aszongyák hogy 5-6 évenként illik cserélni a sityakot. Monnyuk csak ezért nem fogom.... :))))))))))

Előzmény: furton (557)
furton Creative Commons License 2017.03.31 0 0 557

Ezt most nekem? Mert occó gumit néztemkimagamnak:-))

Előzmény: kawa550 (553)
Roby70 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 556

Gyöngyszem mindkettő. A szakik fotó sorozatban lenne a helyük.

De a lánc a patentszemmel és az 5-ös csavarokkal, visz mindent.

Előzmény: kawa550 (553)
furton Creative Commons License 2017.03.31 0 0 555

Ebben tökéletesen igazad van.De,megveszünk mindenféle nevesincs sisakokat is,pedig fejünk is csak egy van:-)Pedig azok a sisakok sem rosszak csak a kis gyártók megveszik a kifutott márkás termékek licencét,esetleg még fejlesztik is kicsit így lesznek a Lidl s,Probiker STB.sisakok.Én úgy látom hogy a guminál is sokszor a márkát is meg kell fizetni,holott lehet hogy nem is éri meg az árát.

A TDM et sem azért vettem meg,mert kétszázat tud menni,hanem mert dinamikus,jól gyorsul és bírja a 

cuccolást.Nekem ha százhatvanat tudna csak az is elég lenne:-)

Előzmény: kawa550 (549)
Roby70 Creative Commons License 2017.03.31 0 1 554

Még Mikályha mínuszát várom ugyanerre a hsz.-re.:)

Előzmény: kawa550 (552)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 553

Ezt nézzétek baccki! Fillérbaszás amcsi módra. Házilag eskázott kehelycső műjjanyagbúl, mer jójjaz úgy! Nehogy mán megvegyük a mellette lévő 20 dolláros eredetit! A láncos témát asszem magyarázni se kell. :D

kawa550 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 552

plusszoltam likeoltam a hozzászólást robika! :))))))))))))

Előzmény: Roby70 (545)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.31 0 1 551

ja és a 14 az sok. a tehén is jó étvágyú, de 7 fölé azért nem szokott menni százon, benzinből. csak olajból....:))))))))))))

Előzmény: MiKályha (543)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 550

B+, van egy eladó varta akksim, 1 éves, számlával dobozában ytx12bs. 5.000

Előzmény: MiKályha (543)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.31 0 1 549

Tudom hogy foghúzás a gumivétel, nekem is, de a pr3 jobb is és tartósabb is annyival, amennyivel többe kerül, pénzt nem fogsz spórolni ha azt veszed, mert amit nyersz az áron, azt elveszíted futásteljesítményben. És akkor a + biztonság már csak ráadás.

Én pl tegnap este még a zsír új z8-at is simán megcsúsztattam körforgalomból kifelé 7000-nél, pedig az nem egy nagyiking vagy mifaxom. Igaz, rexike se egy tádé. :))))))

Előzmény: furton (542)
furton Creative Commons License 2017.03.31 0 0 548

Csak én maradtam? Vagy mindenki motorozik,vagy megettek mindenkit a Zombiek:-)

furton Creative Commons License 2017.03.31 0 1 547

Fáradt Barum és Pneumant gumin nőttem fel kéremszépen. Mit nekem egy ilyen két komponensű izé.

Majré csíkot a gumin még hírből sem ismertem. Lábtartóig nyomtuk a haverokkal:-) 

Előzmény: Scopy (539)
furton Creative Commons License 2017.03.31 0 0 546

Ez a beszéd! Megrendelem. Mindjárt kettőt:-) Két Nankang rendel!:-)))))))

Előzmény: Scopy (537)
Roby70 Creative Commons License 2017.03.31 -1 2 545

Ez tesók között is 9.3 liter. Ammeg sok. Qrva sok.

Tehénke karbija nem pénz költés lesz, hanem befektetés. Méghozzá rövid távon megtérülő befektetés.

Kawa a mai naptól dupla pénzt ér a karbid!:)))

Előzmény: MiKályha (543)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.31 0 0 544

Hát, ránézésre majdnem 10L/100Km.

Nekem sokk!

Ha neked jó így, akkor ne babráld! :D

 

Gumi: szinte mindegy milyen, csak ne legyen kemény, tapadjon. Nem a kanyarvadászathoz kell, hanem a megálláshoz egy necces helyzetben.

Ha erős fékezéssel meg tudod csúsztatni az elejét viszonylag könnyen, illetve bő gázra lazán kipörög a hátulja, akkor cserés szerintem.

Előzmény: MiKályha (543)
MiKályha Creative Commons License 2017.03.31 0 0 543

Na srácok, országúti üzemben a 14 liter 150 km -re most akkor sok? :) Mondjuk kaptam új akksit félúton egy tizesér, szóval még így sem döglök bele az üzemeltetésbe... de a gumikérdés foglalkoztat engem is, nem jó érzés hogy csak azért élek még, mert a szembejövő autó lement a padkára.. ezúton is köszönöm neki!

furton Creative Commons License 2017.03.31 0 0 542

Nankang Roadiac WF1 52ezer párban. Michelin Pilot Road3 65ezer.??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!