Keresés

Részletes keresés

Vosseler Creative Commons License 2013.05.07 0 0 32994

...no meg persze a hátsókat is illik cserélni MZ-re. Úgy lesz"ütős" a darab.

Előzmény: Vosseler (32993)
Vosseler Creative Commons License 2013.05.07 0 0 32993

125-ös MZ első telóket kell betenni és olyan magas lesz, hogy nem tudod majd csak oldltámaszra állítani,mert a gyári nekm ér le a földre. Enduro-bb lesz mint a gyári enduro.

Előzmény: csonter2 (32992)
csonter2 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 32992

Mert nekem túl lent van, meg általában terepen megyek, és sokszor kő vay valami kis fű csomó nekimegy. 

modell13 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 32991

Hali!
Miért akarod meg emelni? 

Előzmény: csonter2 (32990)
csonter2 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 32990

Helló!

Azt szeretném kérdezni, hogy valamilyen úton módon a blokkot meglehet e emelni a motoron? 

imbuszmester Creative Commons License 2013.05.07 0 0 32989

Hali. Ez is egy megoldás,de jó még a trombita lemez is.

Előzmény: Pucuka69 (32988)
Pucuka69 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 32988

Nekem is mozgott az új kondi, és sokkal parasztosabban oldottam meg, alufóliával "ki ékeltem" kb. 1 éve jó. :)

Előzmény: imbuszmester (32987)
imbuszmester Creative Commons License 2013.05.06 0 0 32987

Sziasztok. A kondi mikor mozgott a fészkében a mi időnkben a leg egszerűbben oldottuk meg. Vettünk egy Lada vagy Skoda kondit és az alaplap semleges peremét megfúrtuk a blokk két bordálya között és oda csavaroztuk fel úgy,hogy besülyesztettük a csavar fejét és az alaplap mögé átmenő 4-es csavarral felfogattuk, a vezetéket meg egyből a megszakítóra kötöttük rá és a gy.tekercsnek a vezetékét is oda fogattuk,ha rövidvolt a vezeték,újat forrasztottunk.

modell13 Creative Commons License 2013.05.05 0 0 32986

Nekem régen akkor csinált ilyet mikor még a régi alaplapom volt benne. Ki volt már kopva a kondi helye és a rezgéstől ki "táncolt" a kondi a lendkerékfelé és ahogy hozzá ért egyből le állt a gép letestelt..

Előzmény: balazsxd (32985)
balazsxd Creative Commons License 2013.05.05 0 0 32985

Hali.. most jelenleg egy lada trafó van rajta mert még lusta voltam visszatenni a másikat .. igen próbáltam autó akkumlátorról sőt levettem a gyujtó tekercset és beröffentettem járattam ott egy darabig  nem volt baja, visszatettem a tekercset ment most megint 10 kilóméter után megint mintha elvágták volna megállt, azért meg 2 tekercs már csak ne legyen ugyanolyan rossz :D valami más bibi lesz itt, vagy letestel valami,vagy nemtudom, holnap átvezetékelem az egész gyujtás részt, a kondit meg kivezetem,beteszem a dobozba, ha tovább is szórakozik akkor még egy megszakító csere, és akkor már minden része másik lesz, ha akkor is előadja ezt a dolgot még mindíg akkor lesz az hogy passz  :D

Előzmény: DJ. RYLO (32984)
DJ. RYLO Creative Commons License 2013.05.05 0 0 32984

Milyen trafód van?Külsős,vagy belsős?Én úgy szoktam,hogy kiveszem a trafót és a gerjesztőtekercsét váltakozóárammal(figyelj a feszültségre!) terhelem úgy,hogy közben szaggatom.A szekunder kivezetésre teszel egy gyújtókábelt a végén egy jó gyertyával és a trafó külső házához letesteled.Ilyenkor adnia kell szikrát.Ha nem ad,akkor simán csak a kábelt teszed annyira közel,hogy ívet tudjon húzni.

 

Én a helyedbe megnézném,hogy a lendkerék nem-e nyalta el az éket.Nálam sűrű előfordult.

Előzmény: balazsxd (32981)
imbuszmester Creative Commons License 2013.05.04 0 0 32983

Hali. Nem biztos,hogy futóra kell tenned a gépet. Egy igen egyszerű és nagyon régi trükkel meg próbálkozhatsz. Döntsd meg a gépet és féktisztítót fújál be a tengely belsejébe, ha szerencséd van akkor kicsúszik, de ha nem akkor keress egy 5mm es gömb anyagot valamivel hosszabbat mint egy arasz és annak a végére tegyél egy pici kemény gép zsírt és told be a tengely közepébe koppig majd lassan kezd kihúzni és ha jól csináltál mindent akkor rátapad az 5-ös gömbanyagra és így kitudod venni a pálcákat.

Előzmény: Szmuk (32982)
Szmuk Creative Commons License 2013.05.04 0 0 32982

THX! Az útbaigazítást! A szerelés folyamatban van. Ugyanis a kiemelópálcát csak az külsőt tudtam kivenni... nincs hozzá megfelelő szerszámom. Haverhoz elfutózom a mocit. de remélem nem az lesz ami a legrosszabb hogy eltört a kiemelőkar a blokkban.

Előzmény: imbuszmester (32973)
balazsxd Creative Commons License 2013.05.04 0 0 32981

Na én már kicseréltem kondit,trafót, megszakítót, kábelt, gyertyakábelt, pipát,mindent, se kép se hang.. a gyujtótekercset, hogy tudom leellenőrízni??? köszi

balazsxd Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32980

balazsxd Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32979

a mostani projekt amiről szó is van, még csak készülődő félben van.. de holnap arról is töltök fel képet, ha minden jól megy :D

imbuszmester Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32978

Üdv. Ha a megszakító szikrázik az már kondi probléma. A megszakító üzem közben nem szikrázhat. Esetleg még végig nézheted a vezetékeket,hogy nem dörzsölődött ki valahol. Nézd meg,hogy a trafó gyújtókábel becsatlakozása a trfóban a tüske megvan-e, ha nincs akkor kuka ha megvan akkor mérd ki egy multiméterrel,hogy nem szakadt-e vagy nem zárlatos.  A trafó helyett is kipróbálhatsz egy akár milyen autónak a trafóját csak megszakítósé legyen pl.: Lada, Trabant, Dacia stb.csak a mérete nagy.

Előzmény: balazsxd (32974)
modell13 Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32977

Értem akkor próbálkozz. Cseréld ki az előbbieket. Kondiból viszont valami jobb minőségűt érdemes venni. 

Előzmény: balazsxd (32976)
balazsxd Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32976

Durrogni nem durrogott, de a gázadásra nem igazán reagált elég lassan vette a fordulatot már 1-2 napja..

modell13 Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32975

Próbálkozz 1 kondi cserével és nézd meg a megszakitó nem égett-e be ugyanis annak nem nagyon kellene szikráznia. Ha be égett fel csiszolod polírpapíral vagy csere. Nem durogott mielőtt meg állt? Gázt jól vette?

Előzmény: balazsxd (32974)
balazsxd Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32974

Sziasztok. azt szeretném kérdezni, hogy kondi, vagy gyujtótrafó baja lett-e a motoromnak, ha mentem városba, és egyszer csak megállt, azóta nem tudok szikrát kicsiholni belőle.. a megszakítónál látom hogy szikrázik ha kézzel forgatgatom a lendkereket, de azon kívül semmi... vagy hogyan tudnám legalább szűkíteni a kört a hibalehetőségek terén?.. köszi

imbuszmester Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32973

Szia. Először nézd meg,hogy csúszik e a kuplunk mikor beakarod rúgni, ha igen akkor a kuplung központi rigója elvan törve. Ha nen akkor vedd ki a dekni közepéről a műanyag záró csavart és azon belül van a kuplung állító hernyócsavar egy anyával rögzítve és nézd meg,hogy nem lazult e fel vagy nem szakadt meg a menet, ha minden rendben van akkor vedd ki a hernyócsavart és nyúlj bele valamilyen vékony csavarhúzóval vagy pálcával és kézzel húzd meg a kuplungkart és érzékelt,hogy mozog-e a benne levő pálca, ha nem mozdul akkor valamilyen módon vedd ki belőle a két hosszú és egy kicsi rövid nyomó pálcát és utánna tudod kiszedni a kiemelő kart a jobb oldalon, kettö db csavarhúzóval alányúlsz és kitudod emelni a blokkból és ott lessz a hiba. Ez a könnyebb része és az olcsóbbik,de van a leg rosszabb,mikor elvan törve a kuplung tengely a blokkban.

Előzmény: Szmuk (32972)
Szmuk Creative Commons License 2013.05.03 0 0 32972

Sziasztok!

 

Így látatlanba mi lehet a simsonommal(s51e)?

  

nem a kuplung bowden szakadt el,

  

hanem belül valami. ellenállás nélkül be tudom húzni a kuplungbowdent... . nincs benne rúgóerő.

 

ehez szét kell húzni a blokkot? vagy elég levenni a bal oldali deknit?

mert a kuplungkar a blokkon a jobb oldalt van.

Szerintetek mi lesz a hiba?

 

 

Üdv_Szmuki

75 mustang Creative Commons License 2013.05.02 0 0 32971

köszönöm mindenkinek a segitséget......

imbuszmester Creative Commons License 2013.05.01 0 0 32970

Nekem az Opel váltó olaj van benne a piros és egyáltalán nem fapados télen ugyanis ezek az olajak olyan sűrüek mint a 15-ös motorolajak. A 75-ös olajak vannak az autók váltójában is, különben nem lehetne váltani. Az 1-1,2dl olajat nekem nem köpi ki a tetején és nem dobol a kerék. Nekem ez így bevált.

Előzmény: Mary bx (32969)
Mary bx Creative Commons License 2013.05.01 0 0 32969

Gyári érték 34ml villaszáranként.10w-30,15w-30 stb motorolaj tökéletes bele,mivel nincs csillapítási funkció,csak a becsúszó szárakat keni.Sűrűbb olajjal hidegben fapados lesz az első rugózása.Előtte érdemes a régi olajat kiönteni,a belsejét kitisztítani.

Robbantot kép az első telóról.

Előzmény: 75 mustang (32967)
imbuszmester Creative Commons License 2013.05.01 0 0 32968

Hali. A kormány alatt a teleszkóp szár tetején van egy-egy 13 as kulcs nyílású csavar amit ki kell venned, de csak akkor ha felhúztad a porvédőket és magasra bakoltad a gépet. Könyebb ha kiveszed a kereket és leveszed a sárvédőt,így egyenként letudod engedni a telókat anyira,hogy tudsz önteni bele olajat. 1,2dl olajat rakjál bele és jó a 75-80 vagy 75-90 váltó olaj amit autós boltban meg kapsz. 

Előzmény: 75 mustang (32967)
75 mustang Creative Commons License 2013.05.01 0 0 32967

helló

légyszi segitsetek nekem simson elsö villájába hol kell belle tölteni az oljat és milyen ??

köszi elöre is aki segit...

üdv

James -boond07 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 32966

megvételre keresek %§esre való kilométer óra konzolt ha lehet órával és matrica szettet tankra és a 2 oldaldeknire cserébe tudok adni 51es alkatrészeket szinte minden van kivéve a külső belső gumikat.

Dreamer Creative Commons License 2013.04.30 0 0 32965

A billegést ugyan az a kis feszítő gyűrű nem fogja megakadályozni, de az alsó gyűrű ciripelését meglehetősen csökkenti.

 

Dreamer

Előzmény: Mary bx (32963)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!