Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ipal Creative Commons License 2012.09.14 0 0 49874

Hali,

 

Önindító csere megoldotta. Szépen indít, Bosch került bele.

 

Üdv.

Ipal

Előzmény: somagyik (49869)
somagyik Creative Commons License 2012.09.14 0 0 49873

Szia!

 

Valahol itt a fórumon láttam, hogy a Késmárk utcában vagy, meglátogatnálak egy meghallgatásra?

Előzmény: Cs_Attila (49871)
gtoth26 Creative Commons License 2012.09.14 0 0 49872

István! Hogy érted, hogy szeleptömb? Mi történik azzal, mi megy rajt tönkre? Gondolom inkább 2-300 ezret akartál írni? :)

Cs_Attila Creative Commons License 2012.09.13 0 0 49871
Dízel autó indításának a lelke az önindító forgató képessége. Ha nincs akkora lendület, hogy létrejöjjön a 800fokos kompressziós hő akkor minden más felesleges..... Bár a mai csúcs dízelknél ezt a helyet átvette a kialakult rail nyomás. Ha nincs 350-400baros üzemanyanyag nyomás a csőben akkor nem nyitnak a porlasztók. neked is azt tudom mondani hogy hallani kéne az indítási hangját. Az alapján tudok többet mondani.
Előzmény: somagyik (49869)
R István Creative Commons License 2012.09.13 0 0 49870
Tipikus hiba . Szeleptömb . Addig jarsz vele míg nem akarsz 2-300forintot rákölteni
Előzmény: Pipaaa14 (49868)
somagyik Creative Commons License 2012.09.13 0 0 49869

Szia!

 

Nekem ugyanezt csinálja. Akkucsere, izzítórelé csere, vezérműtengely jeladó csere, üzemanyagszűrő csere és semmi változás! Ha beindul normálisan megy, nem rángat, nincs fura hangja, nem fogyaszt többet. Egyszerűen csak nehezen indul. Nincs valakinek valami ötlete mi lehet?

Előzmény: Ipal (49848)
Pipaaa14 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 49868

Hali. segitséget kérnék! Vettem 1 C vectra 1.9 diesel 150 lovas automata járgányt!! a váltóval vannak gondok!! amikor hideg a motor minden jó, de amikor be melegszik bizonyos km után a 3-4 be való kapcsolás nem tökéletes!!! ránt 1 et mintha kuplung nélküli váltásnál!!meg fel magy a fordulat 2000-3000 ig és mig le nem esik normálra nem vált át!! mi baja lehet!lehet e vele igy közlekedni?meg mennyibe kerülhet a javítása. köszönöm válaszotokat!!

ati-racing Creative Commons License 2012.09.13 0 0 49867

sziasztok

 

az 5 ajtóra való (2006-os) GTS hátsó szárnyat keresek, tudtok segíteni???

 

jambiyya Creative Commons License 2012.09.13 0 0 49866

Azért nem olyan nagy baj, hogy ide tette...facebook ide vagy oda.

Előzmény: G.attamán (49864)
Ipal Creative Commons License 2012.09.13 0 0 49865

Szia,

 

Köszi a tippet, kicseréltük az önindítót meg ha már ott jártunk a teljes kuplungot is, most nagyon szépen indul.

 

Üdv.

Ipal

Előzmény: Cs_Attila (49851)
G.attamán Creative Commons License 2012.09.13 0 0 49864

Szia a Facebook-ra ted fel ott van Vectra Club  itt a link

 

http://www.facebook.com/groups/vectracsignumclubhungary/

Előzmény: kékled (49861)
jambiyya Creative Commons License 2012.09.12 0 0 49863

szia, engem nagyon érdekelne.

kérdés: mosható?

 

156er: ha jól rémlik, aisin gyártotta darab. japán váltóspecialista cég.

ami rémlik nekem a többiek beszámolóiból (csak hoyg ne kelljen nagyon sokat visszaolvasnod): nincs különösebb típushibája. sokak szerint nem szabad benne (gyakran) olajat cserélni, mások szerint meg kell. 2-3 rángatni fog egy idő után, de vezérlés csere segít. 2-300000km után lesz valami költségesebb javítás.

de persze itt is igaz, hogy olvass vissza :)

Előzmény: kékled (49861)
156er Creative Commons License 2012.09.12 0 0 49862

üdv.

 

2008as vectra c autómata váltóról mit lehet tudni? "kitől" való, megbízható e vagy érdemesebb kerülni őket?! 

 

kösz 

 

 

kékled Creative Commons License 2012.09.12 0 0 49861

Sziasztok.

 

Érdelekne titeket ilyen fejtámla huzat?

Adósság fejében fogok kapni pár darabot.

1000ft/pár

Ha esetleg érdekelne valakit, az email címem publikus.

Köszönöm a figyelmeteket.

Bocs a zavarásért.

 

 

(Króm színű az emblémázás rajta, elasztilus pamut viszkóz az anyaga, szerintem nem méretpontos, univerzális.)

gsis Creative Commons License 2012.09.12 0 0 49860

Olvass vissza légyszíves , és kezdd el gyüjteni a "  kiflipénzt  " a javításra , mert  tuti szükség lesz rá !

Előzmény: szuhi86 (49857)
gtoth26 Creative Commons License 2012.09.12 0 0 49859

Szerintem előbb kicsit olvass vissza, minden hónapba felteszik ezt a kérdést, van sok válasz a kérdéseidre korábbi hozzászólásokban.

szuhi86 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 49858

Ilyen alap dolgokat tudok, hogy hidegen nem jó hajtani,meg nem tankolunk hordóból innen-onnan:)

szuhi86 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 49857

Sziasztok! Pár hete vettünk egy 2005ös 1,9 cdti-t. Nagyon szép fekete, jó állapotban is van, csak nem volt még dízel autóm, pláne ilyen kaliberű. Mire kell vagy érdemes leginkább odafigyelni (motorikusan pl.) mert olvastam h némely alkatrésznek;turbó,részecskeszűrő,légtömegmérő elég borsos ára van. Itt vannak nálam jóval tapasztaltabbak, mit tehetek hogy jó eséllyel elkerüljek egy nagyobb kiadást? Előre is köszi!:)

gtoth26 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 49856

ati-racing!
Mi ment le könnyebben, de ellenállással?

 

kertbarátok!

Az nem semmi, hogy letört a foga a folytószelepnek. Hogy befolyásolja ez a kettőstömegűt? Durvább leállítás?

kertbarátok Creative Commons License 2012.09.10 0 0 49855

kertbarátok Creative Commons License 2012.09.10 0 0 49854

Kicsit késve, de felteszek egy-két képet a folytószelep meghibásodása kapcsán,ugyanis úgy néz ki, hogy ez nagyban hozzájárult a duplatömegű elgyengüléséhez, köszi attila a segitséget mégegyszer .....

ati-racing Creative Commons License 2012.09.10 0 0 49853

Hát úgy emlékszem könnyebben, de azért ellenállással ment le és "erővel" alányúlva kellett visszahúzni.

 

de már volt szerelőnél, szétszedték ....

 

kettőstőmegűn látszott csak hogy kivan, de akkor már kuplung szett csere és kinyomócsapágy csere is :(

245000 a vége: sachs, és Luk kuplung szett szereléssel.

most jó! Na de ennyiért legyen is egy darabig!!!!

Előzmény: Cs_Attila (49827)
Ipal Creative Commons License 2012.09.10 0 0 49852

Köszi,

 

Valóban van egy fura csattatnás (becsörgés)szerű hang indulásnál, a lendkerékre gyanakodtam eddig - ezt még nem cseréltem mert a bizonytalan indítás csak megöli az új lendkereket.

Ac pumpa csere után másnap jól indult, de a következő 2 napon már nem volt az igazi. Az ac-t 7.én cserélték.  

Szivesen felhívlak, ha adsz számot.

 

Üdv.

Ipal

Előzmény: Cs_Attila (49851)
Cs_Attila Creative Commons License 2012.09.07 0 0 49851

Hát hallani kéne.... de így a vakvilágba azt mondom elkoptak a perselyek az önindítóban, kersztbe fordul a forgó rész. És megszorul az egész. javítása 8000Ft, ha velük szedeted le az önindítót akkor vagy 20.000 mire leszedik. Mókás helyen van. Mondom ezt csak vakvilágba mondom. Esetleg ha felhívsz, és oda tartod a telefont a motorhoz, tudok pontosabbat mondani :-)

Előzmény: Ipal (49848)
rsi Creative Commons License 2012.09.07 0 0 49850
Szia! Küldtem e-mailt, de hibaüzenet jött vissza... Jó a cím???
Előzmény: vectramania (49847)
rekupapa Creative Commons License 2012.09.07 0 0 49849

Próbáld meg új akkuval!

Előzmény: Ipal (49848)
Ipal Creative Commons License 2012.09.07 0 0 49848

Sziasztok,

 

Légyszi segítsetek,

Autó: Vectra C, Z19DT - 120LE, évj: 2007-

Jelenség: nehezen indul, jellemzően hideg motornál

Cserélve lett: AGR, 4db komplett porlasztó - BOSCH felújított, légtömegmérő, ac pumpa, izzító gyertya, izzító vezérlő egység

Elektromosan nem találunk hibát, tech2 nem mutat semmit.

Gázolaj van benne :))

 

Ha van vkinek használható ötlete, kérem ossza meg velem.

 

Üdv. Ipal

vectramania Creative Commons License 2012.09.07 0 0 49847
capt Balu Creative Commons License 2012.09.07 0 0 49846

szia,

 

itt be is szerelték: http://caesaralarm.hu/riasztok/220/220.html

Előzmény: gtoth26 (49843)
rekupapa Creative Commons License 2012.09.07 0 0 49845

Hurrá, nekem is van bajom! :)  :(

 

Betojt a klímakompresszorom, csere lett belőle - bontottra. A klímás megállapította, hogy a kompresszor folyadékütést kapott, azért ment tönkre. A folyadékütés oka szerinte az volt, hogy forró napon, forró motorral megálltam, felforrt a hűtőközeg, és a hűtőventillátorokat kezelő elektronika valószínű hibája miatt nem indult el a hűtőventillátor, viszont a kompresszor igen.

 

Állítólag a két hűtő között van valami modul, annak elromlása tipikus.

 

Járatos valaki ebben a témában?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!