Dízel autó indításának a lelke az önindító forgató képessége. Ha nincs akkora lendület, hogy létrejöjjön a 800fokos kompressziós hő akkor minden más felesleges..... Bár a mai csúcs dízelknél ezt a helyet átvette a kialakult rail nyomás. Ha nincs 350-400baros üzemanyanyag nyomás a csőben akkor nem nyitnak a porlasztók. neked is azt tudom mondani hogy hallani kéne az indítási hangját. Az alapján tudok többet mondani.
Nekem ugyanezt csinálja. Akkucsere, izzítórelé csere, vezérműtengely jeladó csere, üzemanyagszűrő csere és semmi változás! Ha beindul normálisan megy, nem rángat, nincs fura hangja, nem fogyaszt többet. Egyszerűen csak nehezen indul. Nincs valakinek valami ötlete mi lehet?
Hali. segitséget kérnék! Vettem 1 C vectra 1.9 diesel 150 lovas automata járgányt!! a váltóval vannak gondok!! amikor hideg a motor minden jó, de amikor be melegszik bizonyos km után a 3-4 be való kapcsolás nem tökéletes!!! ránt 1 et mintha kuplung nélküli váltásnál!!meg fel magy a fordulat 2000-3000 ig és mig le nem esik normálra nem vált át!! mi baja lehet!lehet e vele igy közlekedni?meg mennyibe kerülhet a javítása. köszönöm válaszotokat!!
156er: ha jól rémlik, aisin gyártotta darab. japán váltóspecialista cég.
ami rémlik nekem a többiek beszámolóiból (csak hoyg ne kelljen nagyon sokat visszaolvasnod): nincs különösebb típushibája. sokak szerint nem szabad benne (gyakran) olajat cserélni, mások szerint meg kell. 2-3 rángatni fog egy idő után, de vezérlés csere segít. 2-300000km után lesz valami költségesebb javítás.
Sziasztok! Pár hete vettünk egy 2005ös 1,9 cdti-t. Nagyon szép fekete, jó állapotban is van, csak nem volt még dízel autóm, pláne ilyen kaliberű. Mire kell vagy érdemes leginkább odafigyelni (motorikusan pl.) mert olvastam h némely alkatrésznek;turbó,részecskeszűrő,légtömegmérő elég borsos ára van. Itt vannak nálam jóval tapasztaltabbak, mit tehetek hogy jó eséllyel elkerüljek egy nagyobb kiadást? Előre is köszi!:)
Kicsit késve, de felteszek egy-két képet a folytószelep meghibásodása kapcsán,ugyanis úgy néz ki, hogy ez nagyban hozzájárult a duplatömegű elgyengüléséhez, köszi attila a segitséget mégegyszer .....
Valóban van egy fura csattatnás (becsörgés)szerű hang indulásnál, a lendkerékre gyanakodtam eddig - ezt még nem cseréltem mert a bizonytalan indítás csak megöli az új lendkereket.
Ac pumpa csere után másnap jól indult, de a következő 2 napon már nem volt az igazi. Az ac-t 7.én cserélték.
Hát hallani kéne.... de így a vakvilágba azt mondom elkoptak a perselyek az önindítóban, kersztbe fordul a forgó rész. És megszorul az egész. javítása 8000Ft, ha velük szedeted le az önindítót akkor vagy 20.000 mire leszedik. Mókás helyen van. Mondom ezt csak vakvilágba mondom. Esetleg ha felhívsz, és oda tartod a telefont a motorhoz, tudok pontosabbat mondani :-)
Betojt a klímakompresszorom, csere lett belőle - bontottra. A klímás megállapította, hogy a kompresszor folyadékütést kapott, azért ment tönkre. A folyadékütés oka szerinte az volt, hogy forró napon, forró motorral megálltam, felforrt a hűtőközeg, és a hűtőventillátorokat kezelő elektronika valószínű hibája miatt nem indult el a hűtőventillátor, viszont a kompresszor igen.
Állítólag a két hűtő között van valami modul, annak elromlása tipikus.