Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bergember2 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4429

Ez mán "köfa" ! :-)

Ez azt jelenti, hogy azonos motor, azonos váltó, teljesítménytől függetlenül?

A "torque" valami előtéttengelyt takar?

És ha még lehetne egy kérdésem....

Mit takar az 

F9Q

G9Ut

F4R

kód?

 

 

Előzmény: T_H (4427)
T_H Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4428

És van aki PK6-018-as LAguna váltót hírdet 2001-es gépből.

Előzmény: T_H (4427)
T_H Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4427

szabykRST Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4426

ugy tunik ;)

Előzmény: bergember2 (4425)
bergember2 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4425

ezek a motortipuskódokhoz tartozó áttételsorok?

Előzmény: szabykRST (4424)
szabykRST Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4424

elmeletileg igen...bar talaltam valami mast is..

 


PK6-007  G9Ut 16:67 11:43 19:40 31:43 41:40 41:31 47:28 27:47
PK6-008  F9Q 17:67 11:51 19:40 31:40 41:37 41:29 47:30 27:47
PK6-009  F4R 17:82 11:43 19:40 31:43 41:40 41:31 47:30 27:47

Előzmény: bergember2 (4423)
bergember2 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4423

Ezek szerint az összes 6-os váltó áttétele egyforma?

Előzmény: szabykRST (4421)
bergember2 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4422

Ok, köszönöm!

Megkereslek ha aktuális!

Előzmény: KCTUNING (4420)
szabykRST Creative Commons License 2012.01.02 0 0 4421

PK 5 GEARBOX
PK5-011 F9Q

16/67 11/51 17/38 31/43 41/40 41/31 27/47


PK 6 GEARBOX
PK6-008 F9Q

17/67 11/51 19/40 31/40 41/37 41/29 47/30 27/47

 

itt vannak az attetelek..ha valami n em tiszta szolj :)

Előzmény: bergember2 (4417)
KCTUNING Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4420

B.U.É.K mindenkinek!

Akár meddig faragod 90le-nél nem lesz több:))

Ha én faragok rajta akkor 140le is lehet,nem fog hosszu távon sem károsodni

a motorod sem a többi alkatrésze.Nekem is volt 90le-s(csak két napig volt ennyi:))

elözni nem lehet vele.Ha érdekel keress meg.Chip után olyan lesz mintha másik

autót kaptál volna.

Előzmény: bergember2 (4407)
ktmfun Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4419

hahaha, ezt a hirdetést épp ma néztem a racingbazáron és holnap akartam már hívni-:)))

szóval jobb vagy bal előre szeretnék egyes ülést, illetve van már hátra 1 db kivehető ülésem és az mellé szeretnék még egy kivehetőt. ha ez nem jön össze akkor hátra kivehető üléssort. tudsz képeket küldeni,hogy milyenek vannak, mert én pesti vagyok te meg hevesi és akkor tudnám eldönteni milyen variáció legyen, ha tudom mi a pontos kínálat. addíg nem tudok választani sem. zsm250@gmail.com azért holnap kereslek telefonon.  üdv

Előzmény: attys (4406)
T_H Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4418

És így az új programmal milyen az auto gyorsulása?

pl 90ről 130ra 6.ban

Előzmény: csipike01 (4415)
bergember2 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4417

OK!

Nagyon köszönöm az infót!

Akkor teljesítmény kipipálva.

 

A váltóáttételekről tud valaki valamit?

Előzmény: csipike01 (4415)
FightR Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4416

Szia! Persze, hogy nem zavar, szivesen veszek minden hozzászólást, de csodálkoznék a dolgon, mivel kb 50 ezer km-t mentem velük, kapott 4 új csúcsot, de ezen kívül megvan a régiből is három, amiket szintén bemérettem és jók, szóval ha nem jutok a légtömegmérővel előrébb, azért nézek egy résolajmennyiséget, végülis ezek bosh, porlasztók, a németeknél minden előfordulhat!:S 

Előzmény: GARFIELD (4411)
csipike01 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4415

Megvan neki az enyémnek a programja is.

Ezt egy miskolci emberke írta.

idáig kb 300 000 km-t men el simán, minden motorikus gond nélkül, tehát csak ajánlani tudom.

KC-t meg keresd bizalommal.

Előzmény: bergember2 (4413)
GARFIELD Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4414

Tudtommal megvan neki az is.... De annál erősebb is :) De keresd meg, a gugliban, van lapja is.

Előzmény: bergember2 (4413)
bergember2 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4413

Ő a gyárit tudja rátölteni?

 

Előzmény: GARFIELD (4412)
GARFIELD Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4412

Nem chipelni kell, az az idő már elmúlt...

 

El kell vinni KC tuning kollegához, aki odamegy a notebookjával a kocsidhoz, rácsatlakozik, azt mondja, hogy download, majd upload, és máris 1XX lóerő lesz a werda :D

 

 

Előzmény: bergember2 (4407)
GARFIELD Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4411

Ha nem zavar, akkor válaszolhatok én is?

 

A befecskendezőfúvókák valszeg cserére érettek. Vagy javításra....

Előzmény: FightR (4401)
FightR Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4410

Szia! Köszönöm szépen a gyors választ, nagyon kedves vagy!
Beszámolok majd a fejleményekről, mire jutottam a légtömegmérő cseréje után.
Holnap leveszem a coolert, kimosom, kiváncsi vagyok mi van bennt, meg arra a turbó tengelyre is, hogy mennyit lóg.
Ez a megan turbos project birizgálja a fantáziámat, szerintem ez ügyben mindenképp találkozni fogunk, ha azt mondod csináltál már ilyet,megnéztem 190km-re vagy tőlem, ezmár nem tétel egy turbocseréhez képest.
Köszi mégegyszer!:)

Előzmény: vargamunka (4403)
bergember2 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4409

Erre gondoltam én is. Lehet olyat hogy régi flash kivesz, és az új betölt?

A 2DCI másik vátozata a Vivaroban/traficban 115 ló. Nem?

Amúgy meg utálok furkálni.

Előzmény: fúrómester (4408)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4408

Fúrd fel 2,4-re a köbcentit, akkor lesz csipp nélkül 115! :-)

 

A gyárban is pprogramozással döntik el, hogy 90, vagy 115 lesz.

Előzmény: bergember2 (4407)
bergember2 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4407

BUÉK mindenkinek!

 

A 2-es DCI 90 Lóerősből lehet valahogy 115lóerőset faragni? (chip nélkül)

A váltó azonos áttételű mindkettőnek?

attys Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4406

*4377

attys Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4405

Jó évet mindenkinek!!

 

3477. hozzászólásom.

Előzmény: ktmfun (4404)
ktmfun Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4404

BÚÉK mindenkinek. az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek 1-es ülése a vivaroba lehetőleg kivehetős vagy esetleg üléssor hátra valamilyen. Nekem meg van eladó első kettes ülésem hibátlan. Akinek van eladó illetve az enyém érdekli az dobkon mailt a zsm250@gmail.com-ra.

 

üdv

vargamunka Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4403

szép napot 

és boldog új évet neked is 

szeretnék konkrét dolgot mondani , neked több probléma is van 

ha gondolod vargamunka@gmail.com küld el a telszámod délután hívlak 

üdv mindenkinek  buék

Előzmény: FightR (4401)
szabykRST Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4402

várom a képeket :)

gyártmány esetleg?

 

 

köszi

 

 

Előzmény: GARFIELD (4400)
FightR Creative Commons License 2012.01.01 0 0 4401

Sziasztok!
Először is B.U.É.K. Minden kedves fórumozónak!:)

Van egy vivarom, 1.9 dti 100 lovas, motorcserés volt f9qU760 motorkód.
Elsősorban Vargamunka és Vanyek82 válaszára számítok, látom ti nagyon otthon vagytok a renault témában.

A gond az lenne hogy 270 ezer km-nél elkezde azt játszani, hogy hidegen nem indul elsőre, hanem elindul, ketyeg alacsony fordulaton pár másodpercet, majd megáll, utána simán indul, és veszi a lapot, de valamikor rá kell indítani 3szor is, mire összeszedi magát.
Ezen felül 1900-2000 fordulat alatt "halott" a gép, semmi erő nincs bennt.
Turbóra gondolok, de érdekes mód az olajat nem eszi, egyébként 15 ezrenként lecserélem, 8ezrenként légszűrőt, mert az nagyon alulméretezett, most kapott új gázolajszűrőt is.
A tankban még régebben cseréltek ac-t, azóta nem is mér rendesen a szintjelző, meg világítani sem világít a tartalék, ráadásul full tele tankal sem megy feljebb háromnyegyedénél a mutató....na de ez nem ide tartozik:)
Az egr-t kitakarítottam, hátha azért nincs töltőnyomás, de mozog rendesen, furcsállom a dolgot, mert 2000 környékén fütyül rendesen a turbó, utána viszont abszolút semmi hangja.
A másik meg hogy ha logikusan gondolkozok alacsony töltőnyomás miatt még elsőre kellene indulnia hidegben, vagyszar turbó miatt csinálhatja ezt a leállást?
Amúgy melegen nem egy erőgép, de 2000-2500 között simán autózható teherrel is.
Turbonyomás szabályzó szelepet kicseréltem, a vákumot megkapja, próbáltam ugy is, hogy összekötöttem egy fékcsővel és direktbe kapta a turbo a vákumot, ugy sem javult a helyzet, de 2500-nél letiltja az ecu, szóval nyomásnak meg kell lennie, ha letilt....
A real cső végén a biztonsági szelepről lehúztam a csövet, arra gondoltam hátha az adta meg magát, de az jó.
Cseréltem még a magasnyomásún a szabályzó szelepet, semmi változás.
A szivattyú kb. 30 ezer km-t ment mióta felkerült a kocsira, az akkor be lett méretbe 1850-bárt nyomott, azt mondta a szerelő, hogy hibátlan.
 El is felejtettem majdnem mondani, hogy hibakódot természetesen nem ír.
Van esetleg valami ötletetek, németbe járok az autóval, nem szeretném, ha otthagyna valahol, de kell a szekér és nem igazából tudnám hónapokra otthagyni szervízben.
Köszi előre is!:)) 

 

GARFIELD Creative Commons License 2011.12.31 0 0 4400

TEMPOMAT:

 

Kb 120 ezer forint a CAN buszos változat (ha jól emléxem) + a beépítés.De majd jövőre pontosan meg tudom nézni. Ha érdekel valakit, be is tudom építeni.

 

Majd holnap rakok be képet, hogy néz ki, nálam :)

 

Mindenkinek boldogságosat :D

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!