Keresés

Részletes keresés

Vargabandi Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31014

Igazábol az érdekelne, hogy meglehet e csinálni pálcásra , bowdenes helyett.

Előzmény: DJ. RYLO (31013)
DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31013

Ma este már nem,hanem holnap lekapom.Pontosan mire vagy kíváncsi a fékkel kapcsolatban?Ha más kérdés is van,segítek!

Előzmény: Vargabandi (31011)
DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31012

Cimborámmal korábban összetraktuk zsíros papírral,de nem sokat segített.Sok tényező befolyásolja,például hogy mennyi idős a motor,milyen hosszú utakra van használva és hogy hogyan hajtja a "pógár"

Amilyen tünetet leírtam,olyat akkor is produkál,ha kevés olaj van a sebváltóban.Ezt mondjuk nem értem,mert a sebváltó külön térben van a forgattyúsháztól.

A kondit nem néztem.Lehet,hogy a nyári túra (1140 km)megtette a hatását?Nálam annyit tett,hogy piszkosul jól éreztem magamat.

Előzmény: 88GABOR88 (31007)
Vargabandi Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31011

Hali köszi! :)

 

 

Tesóm ügyködik egy Star-al, keresek róla majd képet.

Előzmény: DJ. RYLO (31005)
88GABOR88 Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31010

Szia!Nekem is volt "hasonló" esetem csak nekem a subertü tartóját nyelte be valahogy a henger és kammattyolt mint állat,azonnnal leállítottam.Otthon leszedtem a hengerfejet láttam a veréseket, mondom átforgatom kézzel a berugót és összerakom, a karbut is.Elindítás után jo lett minden gondolom a kipufogón nagy szerencsére kiköphette...

De tökéletesen csak a széthúzással derülne ki ,hogy van e ott valami maradék:S

esetleg ilyen hajlékony mágneses végű  "karral" kiemelni az aprólékokat..

Előzmény: ianlot (31008)
ianlot Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31009

Vannak képek is, bár homályosak de vannak ha kellene.

ianlot Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31008

Üdv mindenkinek!

 

Segítségeteket kérném!

Ígyekszek mindent leírni ami számíthat:

 

- Egy reggelen a melóba menetkor a motorom megállt, Kattogott, csattogott, olyasmi hangja volt mintha a dugó beleverne a hengerfejbe. Aztán leállt, és berúgás után szintén iszonyatosan kattogott. Többet nem is kísérleteztem vele, nem rugdostam be.

Otthon leszedve a hengerfejet és a hengert azt láttam, hogy réz darabok vannak a forgattyús házban, de még nem volt bedarálódva, vagyis egészen nagy darabok voltak benne (2 darabot vettem ki), ez ahogy vizsgáltam, a kipufogó réz tömítése lehet, azt kaphatta visszafelé be.

- És egy puha vas anyagú (1,5-2mm vastag, és Kb. 1,5 centi hosszú) drótot szedtem ki a hengerfejből, (ez nem tűgörgő) ami a gyertya elektródája, és a test elektróda közé volt beékelődve (könnyen kiszedtem kézzel), és ez ütütte a dugó fejét, amlyen látszódik is. Kis sérülés van még a dugó fején egyik oldalt a felömlő nyíláson. Egyébb sérülés nincs sem a dugón, sem a henger falán. Jól megvizsgálltam, teljesen éppek.

- Kb. 20 métert mentem vele így, és amikor jelentkezett ez a hiba, akkor is csak ha jó emlékszem 2-ben mentem vele, közép fordulaton, és azonnal behúztam a kuplungot.

- Épp be van járatva a gép, talán egy dugó csere elég lenne neki, és a főtengelyet sem szívesen ujjítanám fel, mert rocket hajtókaros.

- A gondom az lenne, hogy miképpen szedjem ki az esetleges darabokat a forgattyús házból? Ki lehetne e így is, vagy szét kell húzni a blokkot? A viton szimeringek miatt nem szívesen tenném, de természetesen ha kell széthúzom, és ha kell csapágycsere + ami kell.

Valaki találkozott már ilyen prblémával? Kíváncsi lennék hogy lehetne ezt megoldani.

 

Azt ne kérdezzétek hogy került bele az a drót darab, mert gőzöm sincs.

88GABOR88 Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31007

szia! Én még annó a blokk összerakásakor a tömítő papírt megkentem kétoldalt zsírral ez is elég volt neki,ahhoz ,hogy ne engedjen sehol...azóta eltelt 4 év.

Ami meg a gyújtásod illeti valóban próbáld még finomítani,esetleg kondi,illetve megszakító bezavarhat!!? De még azis lehet,hogy a sok zsír a forgattyúsházból nem hamar ürül ki,ezis okozhat zavart,bár 20km után már elvileg kikell öblítenie.

Előzmény: DJ. RYLO (31006)
DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31006

A héten összeraktam a blokkot.Úgy tűnik,hogy most már elfelejthetem az olajfolyást,mert azóta mentem vele vagy 20 km-t és nem is könnyezik sehol.Többszörösen be van biztosítva.A frissen csiszolt blokkfelek közé mindkét oldalt megkent tömítés került.A plusz tömítőanyag a teszkós szilikon.Kiégni nem fog,mert rákentem egy nyalást a vegyeskályha kéménycsövére próbaként.Száradás után rágyújtottam és sasoltam.Még a színe sem változott.

Most viszont annyi gond van,hogy menet közben kihagy a gyújtás és ha leáll,akkor nehezen indul újra.Ez egy kicsit dezsavü,mert ilyet már művelt egy párszor.Az is lehet,hogy a gyújtással van valami,mert szemre lett belőve.

DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31005

Hali!

Az enyémnek belső fékkulcsos mindkét fékje.Délután megpróbálom lefényképezni és felrakni.Amúgy nincs benne semmi extra.Gyári a fékem.

Előzmény: Vargabandi (31004)
Vargabandi Creative Commons License 2011.12.29 0 0 31004

Hali Dj!

 

 

Na figyu. Emlékeim szerint neked Star-od van. Le tudnád fényképezni a hátsó fékrendszerét, hogy hogyan néz ki?

Előzmény: DJ. RYLO (30987)
kristof2323 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 31003

Kösz nem,raktam egy sima kapcsolót..bekötöttem de még nemtudom megpróbálni megyen-e mivel a motor kivan véve:/ 

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.28 0 0 31002
Ha kell, van egy felesleges gyújtáskapcsolóm a hozzá való 2 kulccsal.
Előzmény: kristof2323 (30999)
kristof2323 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 31001

Köszönök szépen minden segítséget :) nagyon hálás vagyok remélem működni fog minden :) mégegyszer köszönök mindent :) Remélem ha valami problémám lesz segítetek :) 
üdv.:Kristof2323 

Dreamer Creative Commons License 2011.12.28 0 0 31000

31-2 között egy sima kapcsoló is megteszi, ugye az lenne a gyújtáskapcsoló.

 

Dreamer

Előzmény: kristof2323 (30999)
kristof2323 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 30999

Köszönöm nagyon szépen de azt a "zündchloss" részet hogyan oldjam meg? nekem olyanom nincsen vagyis elképzelésem sincs hogy mielhet az.

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30998

Előzmény: kristof2323 (30997)
kristof2323 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30997

Valahogy így képzeltem el. így jó vagy nem ? kérlek segítsetek már nagyon akarok motorozni egy jót :)
u.i.-nem vagyok valami nagy Picasso :D 

kristof2323 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30996

Egyébként trisztoros gyújtásom van bocsi hogy nem szóltam :/ Azthittem az ábrából látható lesz

kristof2323 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30995

Egyébként trisztoros gyújtásom van bocsi hogy nem szóltam :/

kristof2323 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30994

Fúúha köszönöm a válaszoakt. Nemnagyon sokat értek belőlük esetleg valaki nemtudná ugyan igy lerajzolni csak helyesen ? vagy esetleg paintba valamit osszedobni?

Gombacsíszár Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30993

Üdv!

 

Segítség kellene nekem... Szilentet cserélek a simómban, s amiket kivettem szilent -perselyek, 3 db egyforma hosszú, s van egy hosszabb benne... nem tudom ez miért van így...

Gyárilag van így? vagy véletlen? 

 

Választ előre is köszönöm!

 

 

Dreamer Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30992

A kapcsolási rajz lehet tirisztoros (megmondom őszintén nem is figyeltem), de a kolléga nem részletezte, hogy milyen gyújtása van.

 

Természetesen az általam felvázolt kapcsolás tirisztoros gépre nem jó, de ez ki is emeltem, hiszen a tirisztorosban nincs megszakító :).

 

Helyes az észrevétel, köszönöm.

 

Dreamer

Előzmény: adam_89 (30991)
adam_89 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30991

Ha jól értettem, egy tirisztoros változatról van szó. Ott pedig egészségtelen a gyújtótrafót rövidre zárni, valószínűleg azonnal elpatkol a fekete doboz. Nem véletlen a leállításhoz a cdi töltőtekercsét testelik le.

 

Adam89

Előzmény: Dreamer (30990)
Dreamer Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30990
Esetleg egyszerubben a megszaktiotol egy vezetek a gyujtotrafora, a gyujtotrafo masik kivezetese a motorblokkra valahova. A trafi ket kivezetese kozze egy kapcsolot vagy nyomogombot a leallitashoz.

Dreamer
Előzmény: adam_89 (30989)
adam_89 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30989

A berajzolás nem nyert!

Kell a gyújtás töltőtekercse: a rajzon a jobb oldali alaplapi tekercs 14-es kivezetéssel piros drót -> ez megy rá a doboz 14-es pontjára.

Kell a jeladó, a rajzon 3-as pont /kék vezeték/, ez megy a doboz 3-as pontjára.

Trafó 1-es pontja a váz testpontjára (barna vezeték), a 15-ös pontja a doboz 15-ös kivezetésével legyen összekötve (fekete vezeték). Doboz 31-es pontja ugyancsak váz testpontjára (barna vezeték). Doboz 2-es pontja a leállító, leállításhoz testre kell kötni nyomógombbal vagy kapcsolóval (vagy megtartani a gyújtáskapcsoló ezen funkcióját, akkor csak ez a drót megy a gyújtáskapcsolóra meg egy testelés.

 

Adam89

Előzmény: kristof2323 (30988)
kristof2323 Creative Commons License 2011.12.26 0 0 30988

Valaki tudna nekem válaszolni a lejjeb említett kérdésemre????? 
A választ elore is kosznom :) 

DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.26 0 0 30987

Az elmúlt napokban szétkaptam a motoromat,hogy megszüntessem a blokk olajcsepegést.A síkba csiszolás megvolt mindegyik felületen a pozicionáló perselyeket egyszerűen kifúrtam,majd csiszolás után pótoltam.Ma délelőtt összeraktam.Jövő héten kiderül,hogy milyen lett,mert nem sok kedvem van megint széthúzni.Ha jó lett,akkor még az idén megyek vele egy utolsó kört.

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.24 0 0 30986

Békés Boldog Karácsonyt Kívánok minden fórumozónak!

 

DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.24 0 0 30985

Boldog Karácsonyt kívánok minden fórumozónak!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!