Locsolgatom már második napja fékolajjal a cuccost, de még nem igen próbáltam mozgatni. Majd még este kap egy adaggal és holnap munka után megnézem mi lett. Ha ez nem megy, akkor felszeleteljük a tengelyt és apránként szedjük ki a maradék tengely dabarokat a csőből és a 2 szilentből.
sziasztok tudnátok nekem segiteni.van egy simson star motorom és neem veszi az 1 sebeséget de a tőbit veszi nem tudom mi a baj valakinek valami őtlete van??
Fecskendőből kapott egy jó adag fékolajat, közben ütöttem a csavart minden irányból és a motortartót is csavargattam. Most hagyom pihenni hátha, de ez most reménytelenül megállt.
Hogy mi a különbség, azt nem tudom megmondani, talán az 51-esé rövidebb. Mindenesetre a két típusnál ezek nem csereszabatosak, még a persely és a szilent sem.
Mondjuk, ebben igazad van. Ahogy most néztem, az 1300ft-os tengely az H származású, ami - csúnya előítélet, de - gyakran kétes minőségű, tapasztalt Simsonos már alapból tart tőle.
Pedig valahol találkoztam D jelzésűvel, de most nem találtam, és annál sem lehet tudni.
Ha más nem akkor tényleg az lesz. Tengelyem még van is másik, egyik börzén volt aztán taposólemez tartókkal együtt vettem, de esélyes, hogy s51é. Miből lehet megtudni? Majd du. megnézem a legszűrőházat.
Egyelőre eddig jutottunk, és most ismét nem mozdul.... :-/
Most így néz ki amúgy a gép. A blokkot kivéve nagyjából mindenre rá kell nézni. A kábelezést mikor megvettem nagyjából átnéztem és a töltést és indexet vissza kellett alakítsam gyárira. Az előzző gazdinál ELBA nélkül működött, az indexnek meg egy autó relé volt bekötve..... Mostanra csak a hátsó lámpák és indexek kábelezése maradt az esztétikai dolgok mellett. Meg persze a motortartó, mert az valami félelmetes állapotban van. :-o)
Tegnap kapott WD 40et, kicsit nyúztuk majd abba hagytuk. Most ütögettem, már mozog oldal irányba 3-4mm-ert. Most fújtam rá egy jó adag csavarlazítót és ütöttem. Egyelőre semmi más változás. Nem soká mennem kell vissza dolgozni, így mára ennyi lesz. Remélem közben a befújt anyag megteszi a hatását.
Bé kell fújni, várni vele, vagy fél óránként újra befújogatni. Fél nap múlva kicsit megkocogtatni a végén (szigorúan csak anyával), aztán visszahúzni, és közben adagolni a WD-40-et. Óvatosan ki be mozgatni, azért kell ki és vissza, hogy a WD-40-et vigye be a mozgatással.
Türelemmel és apró mozgatásokkal ki lehet játszani.
Tudna valaki segíteni abban, hogy hogy lehet kivenni sr50ből a berohadt hátsó villatartót? Motortartót kéne cserélni mindenképp a gépen, de elakadtunk.
SZia szerintem ebből a rendszámoztatásból semmi nem lesz ahogy eddig sem lett..bár tökéletes pénzbeszedési módszer lenne a férgeknek,dehát ezt nem tudják megoldnai olyan könnyen.Ha belegondolok,hogy a falvakban vajon mennyi kismotoron van biztosítás?!Tehát azok nincsenek is regisztrálva,így nemis nagyon lehet megoldani a nyilvántartásukat.Dehát majdcsak megoldják az ebadóval egyetemben... :D szánalom ami itt folyik.