Tényleg volt már szó erről korábban,de azért vetették el az ötletet,mert fontosabb dolog is volt,mint a segédmotorok rendszámosítása.Az biztos,ha bevezetik az gáz lesz,mert nagyon kevés motor fog átmenni a vizsgán,mert minden apróságba belekötnek.Én az enyémet vagy 2 éve el akartam vinni veteránvizsgára,de letettem róla,mert sok mindenbe belekötöttek.A képembe toltak egy csomó papírt,amit ki kellett volna tölteni.Eredetvizsgálat és még szerepel az is,hogy melyik szerelőhöz viszem javítani.Magamat persze nem írhattam.A sima műszaki vizsgán is hasonló lenne.Ráadásul itt van újra a szmogriadó is.A rendszámos Simsonok a többi kétütemű motorral együtt fekete plakettet kapnának a környezetvédelmi vizsgán.
A rádió szerint azért akarnák bevezetni,mert a segédmotorral okozott balesetnél(pl cserbenhagyás) a motoros el tud menekülni.Én ha már balesetet okoznék(sosem volt ilyen részemről),akkor ott maradnék,mert van bennem annyi emberség,hogy elismerem a hibámat.
Tegnap az M1 hírekben:2012.Január.1-től csak olyan segédmotorkerékpár vagy moped vehet részt a forgalomban amin a megfelelő hatósági jelzés van!
Magyarul: jan 1-től többek közt a simsonokra is kell rendszám,műszaki,forgalmi,kötelező STB. De a jogsi korhatárát nem emelik. A műszakiztatás díja elvileg 25.000 FT! Remélem nem vezetik be!
Vettem egy Simsont 15 000 pénzért a múlt héten. Motorikusan tökéletes és nagyon erős is, gyorsan megy. Most már csak esztétikai megcsinálásra van szükség de a pénzem sajnos elfogyott. Ezért majd olcsó segítségekre, vagy otthon megcsinálható segítségekre lenne szükségem.
A motort lásd a képen:
Szóval ide írhat bárki akinek Simsonnal kapcsolatos terve vagy bármilye van!
Én elhiszem, hogy senki nem úgy születik, hogy mindent kisujjból tud, de könyörgöm, ha valaki neki áll valami szerelni, akkor ugyan olvasson már utána hogy mi hogy működik, legalább nagyvonalakban....
Nem, egy nagyobb fúvókától nem fog jobban menni, sőt, ha most jól van beállítva a motor, akkor már egy 75ös is annyira sok neki, hogy nem is menne vele.
És még egy olyan kérdésem is lenne, hogy jelenleg a karbiba 72-es fúvóka van. néztem a neten van 120as meg még nagyobb is. ha mondjuk beletennék egy 130-as fúvókát akkor oké, hogy több benzint kap a motor, de teljesítményileg érezhető különbség lesz? Előre is köszi a válaszokat :)
Szeretném kérdezni, hogy schwalbe teleszkópokat hogy "ültetünk" ? Van kettő aminek már mind1 így lehetne rajta próbálkozni, melegítéssel? Vagy vágnak belőle? Valaki csinált már ilyet?
és olyat hol tudnék szerezni? csak bontóba? interneten nem nagyon találtam. egy használt könyök 1500 forint :/ a probléma az hogy több olyan dologra kell költenem az elkövetkezendő időbe ami fontosabb ennél. ezért próbálom minél olcsóbban megúszni a dolgot.
Sziasztok! Már nagyon régóta olvasgatom ezt a fórumot csak eddig még nem írtam. Nekem van egy Simson star motorral szerelt Mini rigám. első motorom ezen tanulok meg mindent. és olyan problémám van, hogy a kipufogó rengeteg helyen lyukas. és ezért hangos is nagyon. a kérdésem az lenne, hogy mivel új kipufogót nem nagyon akarok venni mit tudok tenni ez ellen? mivel tudnám leszigetelni a kipufogót? Előre is köszönöm! :)
Lehet hogy összességében ugyanannyi az áttétel, viszont a váltó kiosztása így még szarabb mint gyárilag, és akkorát ejt váltásnál, hogy nem biztos hogy azt a motor áthúzza. Főleg ha olyan jó minőségű a henger mint ahogy tippelem. (ami meg valószínűsíthető abból, hogy egyesben sem akar menni)
Így az ő 4.-je olyan, mintha egy széria S70-be (21:62 primer, 16:34 szekunder) lenne egy 23:32-es 4., vagy 5. fokozat.
Épp 6 000-nél, a teljesítménycsúcsban megy 70-et... Na, most veszem észre, hogy valamit rosszul tápláltam be a programba.
Szóval itt is látszik, hogy negyedikben 64-70km/h között tudja a legnagyobb vonóerőt kifejteni a keréken a gép. De még így is mennie kellene 80-82-t, mert azért rendesen túl lehet ezeket forgatni. Persze itt a programban a motorblokk tudja a gyári könyvi teljesítményt, karakterisztikát, míg az as nem feltétlenül, ez tény.
Tibinél más probléma van, elsőben sem forog ki, pedig abban egy 50-est is harminc km/óra fölé lehet forgatni...
Talán egy normális, vagy kijavított vezérlésű hengerbe megéri befektetni (új dugattyúval), hátha, bár az valóban tény, hogy ebben a formában a jó zárt Simson váltó is nagyon elcseszettül szét van húzva.
Még a 24/32-t is éppen csak elviszi egy egy jobban sikerült henger, de egy ekkora áttételt egy bolti as szabvány henger meg pláne nem fog elbírni, főleg 70es kuplunggal...