Van egy 2.8 cm3 1999 évi 94 KW-os Dukim. Ami szerintem hideg indulás után nagyon lassan melegszik be. Kérlek segítsetek, ha van valakinek ilyenje? Mennyi idő és km múlva kell elérnie az üzemi hőmérsékletet. Köszi.
Fiat Ducato 2.8 JTD 2004-essel lenne problémám. Indításnál van a megszokott kattanás, de utána nincs búgás, majd nem indul. Önindító rendben van. Szeretnék ötleteket kérni, hogy mi lehet a hiba és esetleg megpróbálni megjavítani kezdetben szerelő nélkül.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem 2012-es fiat ducatón kiéget a visszapillantó tükörbe az index izzó. Hogy tudom szétszedni a tükröt h ki tudjam cserélni az izót?
2007-es 2.2-es fiat ducatonk van. használtan vettem, 130e km-t vallottak be benne.
volt garanciális visszahívási kampánya az indítási rendszerrel kapcsolatban, amire be is vittem a márkaszervízbe.
ez tul.képpen semmit sem számított, mert az autó ugyanolyan nehezen indul.
az egyik izzítógyertyája rossz, ez nincs is bekötve az indítórelébe.
a jelenség indításkor annyi, hogy a kulcs elfordításakor alkalmanként nem csinál semmit, majd anélkül, hogy akár a kulcsot megmozdítanám, ránt egyet-kettőt az indítómotor gyengén, majd a következő pillanatban úgy megrántja a motort, mintha semmi gondja sem lett volna.
elvileg a hiba olyan, hogy nem lehet sem akksi, sem izzítógyertya, sem gyújtáskapcsoló.
van esetleg valakinek ötlete, hogy mit lehetne tenni vele?
Sziasztok kocka ducato alkatrészeket tud valaki?Váltókar gumiharangot, meg váltó 1-ből 2-esbe reccsen nem tud erre valaki valami gyógyírt, gondolom szinkron gyűrűs, esetleg jó váltó?
Nos levelem egy kicsit megkésve ( 4év ) ér utól, ha még egyáltalán ezen a topicon olvasol valamit.
Nos nem azt mondom , hogy a Fiat Ducato 94-től gyártott modeljei a világ legjobb autói, de más hasonló felépítésű autói sem birják sokkal jobban a kritikát, főleg a magyarországi utviszonyoknak vesszük figyelembe.
Nekem egy 2,5-ös szivódieselem van 14q terhelhetőséggel, alacsony tetővel 1995 decemberéből. 99-decemberében jutottam hozzá kb 200-300 ekm futás ( az autókereskedő biztos, hogy visszatekerte az órát, már sima volt a kormány, stb..) után. Már 170eKm -t mentünk az alapértékhez képest, most már kezd fáradni a kicsike, főleg azért mert egy 2tengelyes traylert huzgálunk vele látástól mikulásig.Ennek a modelnek az első futómüi gyengék, dehát melyik autónak nem amelyik McPherson felfüggesztésű, eszi a toronycsapágyakat, iránítókarokat, talpasokat. A kormánygépet folyás miatt cseréltük egy kevésbé használtra. Motorolajfogyasztás kb 1500km/1-1,5lit. Na jó csöpög it is ott is.Viszont ez a szivódiesel tartósságban szerintem veri a turbósokat, meg a Commonrail technológiás új csodabogarakat. Sokan panaszkodtak az új modellekre, hogy a anagynyomású szivattyú 70-80eKm-nél megmakacsolta magát és vége lett az utazásnak. De amit te leírtál az még egy prototipusnak is szégyenére válhatott volna ilyen rövid idő alatt, ill távolság alatt. Szerintem a taljánok direkt selejtes minőséget gyártottak neked.