Keresés

Részletes keresés

szsrobert Creative Commons License 2011.01.23 0 0 29661

DJ. RYLO Creative Commons License 2011.01.23 0 0 29660

Tengermély tiszteletem az uraknak!

Tegnap délután elektromos szempontból is életre kelt a 68-as erőmű.Még annyi van,hogy a kompresszort kell bekötni.Ha minden jól megy,akkor délután megyek vele egy kört.Estére beszámolok a folyamatokról.

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.22 0 0 29659

S70 4 felömlős zyír új henger (almot) eladó!

Módosított nyílások+ 4 felömlő, igényesen kialakítva.

 

Keystone sport dugattyú, vékony,krómos gyűrű, csapszeg jár hozzá!

 

Postai úton, vagy személyesen (budapest)

 

Ár: 20.000Ft

 

06-70-530-5174

 

 

szsrobert Creative Commons License 2011.01.21 0 0 29658

Van választási lehetőséged, melyik rendszámot akasztod a motorra. Észrevettem a Lada-jelet a falon. :-)

 

 

Ámberek!

Az SR50 gumiját ugyanúgy gumiszerelő vassal lehet bontani, mint a normál 16-os Simoét?

Előzmény: p20-feri-tb (29654)
Peti251 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 29657

S50B-t elég keveset hoztak hozzánk, ez ugye 75-től jött. '78 tól jött az S50N, lemezfelnivel, kék színben kis porvédővel az első teleszkópon. A sárvédő már csak két pálcás volt szemben a korábbi S50B vel, ahol előre felé is volt pálca. A hengerben is ott volt a folytás,(S50N) viszont az alu hengertestek egyformák voltak.

Előzmény: Törölt nick (29655)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.21 0 0 29656

Simsonos honlap azt írja, hogy a Schwalbe eredetileg 3,4 LE-s volt, aztán valamit változtattak a hengeren, talán az átömlő nyílásokat, onnan kezdve már 3,6 LE-s volt.

 

Nem mintha sokat számítana az a 0,2 LE különbség...

Előzmény: Peti251 (29652)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.21 0 0 29655

Szia!

 

Az S 50 sorozatból ugyanúgy volt fojtott N-es és teljes értékű B-s verzió, mint az S 51-ből, jól tudom?

 

Motorteljesítményben volt különbség S 50 és S 51 B között?

Előzmény: Peti251 (29652)
p20-feri-tb Creative Commons License 2011.01.21 0 0 29654

Őrá is kell sisak??.-)))))

Gumicsizmás Terminátor Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29653

Igen, teljesen megegyeznek.

Egyetlen dolgot kivéve.

A Schwalbe blokk gyújtás oldali deklijén a kis alutuskó ki van marva a fékbowden beakasztásához.

a Star blokkon nincs ez a kimarás.

Előzmény: Taxxi (29651)
Peti251 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29652

Tudja a fene. De nem! mert a star 3.4 lóerős, a Schwalbe pedig 3.6!!! Egyszer mentem egy kevés km-es Starral, javításon volt nálam, berúgó tengely csere. az a motor kurva jól ment. Dombtetőn lakunk, és a felfelé vezető útban van egy éles kanyar. Egyetlen egy S50 volt, ami végig harmadikkal felhozott. Így teszteltem, hogy melyik mennyire erős. Tapasztaltam olyat a később mindennapos igáslóvá avanzsált 51-es Scwalbe paripámmal, ha rodeóztam a városban egy karikát, a hazafelé vezető nagy dombot a végére csak kettessel tudta. Viszont ha a dombhoz közeli haver garázsában szereltünk, és egyből haza indultam, csak úgy szaggatta az aszfaltot harmadikban felfelé!

Előzmény: Taxxi (29651)
Taxxi Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29651

Én úgy tudtam, hogy a Star és Schwalbe blokkok megegyeznek. :)

Én amikor Starral mentem, arra se volt panaszom! :)

Előzmény: Peti251 (29649)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29650

no ezt tévedésből a Mustang topikba raktam be, de inkább ide való, bekopizom ide is:

 

Nálunk a faluban a tuningolt S 51 N-esek nemcsak gépészetileg, de némiképp külsőleg is eltértek a gyári járgányoktól.

 

A leggyakoribb különbség az volt, hogy szinte mindenki magasított ún. túrakormányt tett rá. Egyébként szerintem is sokkal kényelmesebb volt hosszabb távon ezzel motorozni, mint az alacsony gyári kormánnyal.

 

Gyakori volt még az ülés mögé fölszerelt ún. dupla féklámpa is, amelynek két, egymás mellett vízszintesen elhelyezett kör alakú lámpatestje volt. Zsaruk állítólag tiltották.

 

Majdnem mindenki tett föl előre műszerfalat, vagy legalábbis egy kilométerórát. A többség az S 51 B gyári kilométeróráját használta.

 

Sokan a kipufogót is megvariálták, mégpedig úgy, hogy nagyjából középen megtörték és a hátsó részt kb. 30-45 fokban fölfelé hajlították. Nagyon sportosan néztek ki ezek a görbített kipufogócsövű kék Simsonok (bár volt aki lefestette ébenfeketére).

Peti251 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29649

Ez olyan érdekes különben! A turbós/S50 sokkal lomhábbnak hat pedig rövidebb a lökethossza!! Az S50 és a turbós hüvely viszont nem egyezik meg! Volt egy Star-om, új hajtókar új csapágyak fúrott henger és hiába, akkor sem ment úgy, mint egy kopott S51. vérszegény volt.  Viszont szerintem azok a turbós blokkok amiket Schwalbe-ba szereltek azok többet mentek végre! meg erősebbek is voltak!

Előzmény: Taxxi (29648)
Taxxi Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29648

A turbós blokkok ugyan lomhábbak, viszont a végsebességük van 70km/h körül mindenféle tuning nélkül. Jól karbantartott, helyesen használt fékkel bajok se lesznek. A tárcsafék meg leblokkolhat ilyen motoroknál, na az biztonságosabb? :) Annyira ott se tudod a féket taposni.

Előzmény: Törölt nick (29643)
szsrobert Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29647

Motorozásuk ihlette a Mad Max című klasszikust. :-)

Előzmény: Törölt nick (29644)
szsrobert Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29646

Mindegy, csak 1 liternél ne egyen többet. azt is gázból. :-)

Előzmény: Törölt nick (29643)
Endrú 001 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29645

Köszi a segítséget. Haverom szerint elcsuszott az alaplap.Szerintem is mert néha fulákolt mint ha gyertya hézagoslenne. Rugdosodásnál van valami fura hangja.Szerintem az alaplap.Holnap megnézzük.

Előzmény: koko_1997 (29638)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29644

Nálunk a faluban különben 82-86 körül volt egy nagy Simsonos banda.

Voltak vagy tizen-tizenketten, néha még többen is.

Együtt jártak motorozni (nem is keveset), de sokszor szórakozni is együtt jártak.

Nagy részüknek tuningolt S 51 N-ese volt, talán egy két S 51 B volt csak a csapatban.

 

Bukósisak akkoriban kismotoron még abszolút nem volt divat, nyáron fedetlen fővel, hidegebb időben bojtos-gombócos sapkában motoroztak.

 

Nem semmi látvány volt, amikor 10-12 Szimós 60-nal végigdöngetett a falu főutcáján…:-))))

 

Néhány évvel korábban a Mustangosoknak is volt egy bandájuk, de ők kevesebben voltak, meg kevesebbet is motoroztak együtt, mint a Szimósok.

Előzmény: szsrobert (29640)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29643

Szia Robert!

 

Ha ismét lenne S 51-es Szimóm, nem akarnék versenygépet csinálni belőle.

Inkább csak egy mérsékelt tuningot, amely alkalmassá teszi a gépet 60-65, esetleg a 70 km/h végsebességre.

Ami már bőven elég ahhoz, hogy föl tudd venni a városi közlekedés dinamikáját.

 

A 40-45 km/h viszont kevés ehhez.

 

Vedd figyelembe azt is, amit a Zsiga írt a Musztángos topikban, hogy ezek a kis gépek a végsebességük 65-75 %-ánál üzemeltethetők a leggazdaságosabban.

 

Különben meg Te magad is azt írtad az alternatív energia topikban, hogy a Simson fékrendszere 70 km/h fölött már nem biztonságos.

Előzmény: szsrobert (29640)
Qmg Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29642

valamint még eladó:

s50-51 gyújtás alaplap megszakító nélkül lendkerékkel:5000.-

schwalbe tank fémtisztára csiszolva:3000.-

cross kormány,merevítős:1000.-

simson star/schwalbe blokk gyújtás henger,hengerfej nélkül:5000.-

star/schwalbe henger plusz fej:3000.-

 

 

Qmg Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29641

eladó babetta gyújtás simsonra alakítva,közdarabbal.lendkerék kúpolva hornyolva a főtengelyékhez.

f.a.g.y. elektronikával,nagyvasmagos tekercsekkel.

magamnak vettem de nem került beépítésre.

ára fix 8000.-

qmg21@heroin.hu

06-20-öttizenhárom-nullanulla-35

gábor

szsrobert Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29640
Előzmény: Törölt nick (29635)
koko_1997 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29639

Sziasztok!

 

Nektek mi a véleményetek a 16coll-os Fortune 41N F-914 TT 4PR gumiabroncsról?

MO-FA-KER kft.-nél 3.100 Ft-ért árulják darabját.

 

http://mofaker.hu/?termek_id=006754

koko_1997 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29638

Megszívattad a motort.

 

A benzincsapot azonnal zárd el majd kezd el berúgni a motort legalább 5percen keresztül (ha addig be nem indul).

Ha nem indul be akkor szedd le a karburátort - mosd ki - majd tedd vissza.

A benzincsap még mindig legyen elzárva és megint rúgdosd a motort 5percig vagy tovább ha kell...

 

Ha a kipufogóból netán valami ''benzin szerű anyag'' jönne ki akkor ne ijedj meg és ne hagyd abba a rugdosást - az a jó. (!)

 

De ha még így sem indulna be akkor vidd el szerelőhöz mert látszik, hogy te nem értesz hozzá... :S

 

Sok szerencsét!

 

 

Előzmény: Endrú 001 (29637)
Endrú 001 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29637

Sziasztok volna egy kérdésem. A simsonom nem indul.A kipufogó és könyök taláklkozásánál csöpög valami benzin szagú anyag.Normális ez?

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29636

Rajta van az is az általad belinkelt Simsonos honlapon, hogy a fojtott karburátorokból hogyan lehet eltávolítani a fojtásokat.

 

Már ha egyáltalán akarsz gyorsabban menni 45-nél...

 

Mert ismerek olyanokat is, akik megelégednek azzal, ha egy kismotor 45-tel megy, de azok vagy csajok vagy öregemberek:-)

Előzmény: szsrobert (29633)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29635

"Túlreszelésnek" hívták nálunk otthon afaluban azt, amikor valaki túl sokat reszelt ki az S 51 N hengerének kiömlő nyílásából.

 

Voltak néhányan, akik így jártak a nagyobb teljesítmény és sebesség ígéretének hajszolása közben, így azonban a motor valóban veszített a teljesítményéből.

 

Volt egy-két mestere ennek a "kireszelés" témakörnek, akik elég tapasztalatra tettek szert e téren, de a tuningolást ők is házilag, "sufnituning" keretében végezték.

Előzmény: szsrobert (29624)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29634

Nálunk a faluban a kék színű S 51 N-eseket szinte mindenki megtuningolta.

A henger kiömlő nyílásának kireszelése és a kipufogó rendszer variálgatása (könyök végének lefűrészelése, hangtompító betét helyett kifúrt sörösdoboz a dobban stb.) voltak a leggyakoribb módszerek.

 

Szinte minden S 51 N-es a faluban tudott 60-at, de legalábbis 55-öt biztos.

 

Akié nem, azt a többiek kinézték maguk közül:-)))

 

De volt olyan is, amelyik 65-70-et is tudott, a gyári S 51 B-seknél is jobban ment...

Előzmény: szsrobert (29633)
szsrobert Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29633

Nem tudom. De barátom kék N-ese sárga jellel a szívócsövön 45-öt ment gyárilag. Sr501B-H40-es robogóm szívócsöve szintén sárga, a fojtott karbival. 45km/h a vége 15-ös lánckerékkel. Unokatesód gépéből valaki már kiszedte a fojtásokat.

 

16-17-es kis lánckereket elbír az SR50-es?

 

 

Előzmény: Törölt nick (29626)
Taxxi Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29632

Nem hiszem hogy a színeknek valami köze lenne a teljesítményhez, hiszen például a 70-es Enduro-ból is volt piros. Az pedig nem gyenge motor.

Előzmény: Törölt nick (29629)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!