Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29643

Szia Robert!

 

Ha ismét lenne S 51-es Szimóm, nem akarnék versenygépet csinálni belőle.

Inkább csak egy mérsékelt tuningot, amely alkalmassá teszi a gépet 60-65, esetleg a 70 km/h végsebességre.

Ami már bőven elég ahhoz, hogy föl tudd venni a városi közlekedés dinamikáját.

 

A 40-45 km/h viszont kevés ehhez.

 

Vedd figyelembe azt is, amit a Zsiga írt a Musztángos topikban, hogy ezek a kis gépek a végsebességük 65-75 %-ánál üzemeltethetők a leggazdaságosabban.

 

Különben meg Te magad is azt írtad az alternatív energia topikban, hogy a Simson fékrendszere 70 km/h fölött már nem biztonságos.

Előzmény: szsrobert (29640)
Qmg Creative Commons License 2011.01.20 0 0 29642

valamint még eladó:

s50-51 gyújtás alaplap megszakító nélkül lendkerékkel:5000.-

schwalbe tank fémtisztára csiszolva:3000.-

cross kormány,merevítős:1000.-

simson star/schwalbe blokk gyújtás henger,hengerfej nélkül:5000.-

star/schwalbe henger plusz fej:3000.-

 

 

Qmg Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29641

eladó babetta gyújtás simsonra alakítva,közdarabbal.lendkerék kúpolva hornyolva a főtengelyékhez.

f.a.g.y. elektronikával,nagyvasmagos tekercsekkel.

magamnak vettem de nem került beépítésre.

ára fix 8000.-

qmg21@heroin.hu

06-20-öttizenhárom-nullanulla-35

gábor

szsrobert Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29640
Előzmény: Törölt nick (29635)
koko_1997 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29639

Sziasztok!

 

Nektek mi a véleményetek a 16coll-os Fortune 41N F-914 TT 4PR gumiabroncsról?

MO-FA-KER kft.-nél 3.100 Ft-ért árulják darabját.

 

http://mofaker.hu/?termek_id=006754

koko_1997 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29638

Megszívattad a motort.

 

A benzincsapot azonnal zárd el majd kezd el berúgni a motort legalább 5percen keresztül (ha addig be nem indul).

Ha nem indul be akkor szedd le a karburátort - mosd ki - majd tedd vissza.

A benzincsap még mindig legyen elzárva és megint rúgdosd a motort 5percig vagy tovább ha kell...

 

Ha a kipufogóból netán valami ''benzin szerű anyag'' jönne ki akkor ne ijedj meg és ne hagyd abba a rugdosást - az a jó. (!)

 

De ha még így sem indulna be akkor vidd el szerelőhöz mert látszik, hogy te nem értesz hozzá... :S

 

Sok szerencsét!

 

 

Előzmény: Endrú 001 (29637)
Endrú 001 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29637

Sziasztok volna egy kérdésem. A simsonom nem indul.A kipufogó és könyök taláklkozásánál csöpög valami benzin szagú anyag.Normális ez?

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29636

Rajta van az is az általad belinkelt Simsonos honlapon, hogy a fojtott karburátorokból hogyan lehet eltávolítani a fojtásokat.

 

Már ha egyáltalán akarsz gyorsabban menni 45-nél...

 

Mert ismerek olyanokat is, akik megelégednek azzal, ha egy kismotor 45-tel megy, de azok vagy csajok vagy öregemberek:-)

Előzmény: szsrobert (29633)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29635

"Túlreszelésnek" hívták nálunk otthon afaluban azt, amikor valaki túl sokat reszelt ki az S 51 N hengerének kiömlő nyílásából.

 

Voltak néhányan, akik így jártak a nagyobb teljesítmény és sebesség ígéretének hajszolása közben, így azonban a motor valóban veszített a teljesítményéből.

 

Volt egy-két mestere ennek a "kireszelés" témakörnek, akik elég tapasztalatra tettek szert e téren, de a tuningolást ők is házilag, "sufnituning" keretében végezték.

Előzmény: szsrobert (29624)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 29634

Nálunk a faluban a kék színű S 51 N-eseket szinte mindenki megtuningolta.

A henger kiömlő nyílásának kireszelése és a kipufogó rendszer variálgatása (könyök végének lefűrészelése, hangtompító betét helyett kifúrt sörösdoboz a dobban stb.) voltak a leggyakoribb módszerek.

 

Szinte minden S 51 N-es a faluban tudott 60-at, de legalábbis 55-öt biztos.

 

Akié nem, azt a többiek kinézték maguk közül:-)))

 

De volt olyan is, amelyik 65-70-et is tudott, a gyári S 51 B-seknél is jobban ment...

Előzmény: szsrobert (29633)
szsrobert Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29633

Nem tudom. De barátom kék N-ese sárga jellel a szívócsövön 45-öt ment gyárilag. Sr501B-H40-es robogóm szívócsöve szintén sárga, a fojtott karbival. 45km/h a vége 15-ös lánckerékkel. Unokatesód gépéből valaki már kiszedte a fojtásokat.

 

16-17-es kis lánckereket elbír az SR50-es?

 

 

Előzmény: Törölt nick (29626)
Taxxi Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29632

Nem hiszem hogy a színeknek valami köze lenne a teljesítményhez, hiszen például a 70-es Enduro-ból is volt piros. Az pedig nem gyenge motor.

Előzmény: Törölt nick (29629)
koko_1997 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29631

Sziasztok!

 

Nektek mi a véleményetek a 16coll-os Fortune 41N F-914 TT 4PR gumiabroncsról?

MO-FA-KER kft.-nél 3.100 Ft-ért árulják darabját.

 

http://mofaker.hu/?termek_id=006754

 

 

Peti251 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29630

Az áttételtől függ a sebesség. az pedig mindegyikben ugyan az. A kisipari negyedig esetleg növel a végáttételen, de nekem volt olyan utólagos négyesem, ami szinte alig ejtett a fordulaton negyedikbe kapcsoláskor.

Előzmény: Törölt nick (29629)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29629

Motoroztam különben S 51 B-sen is, mikor az egyik haver kölcsönadta.

Az N-eshez képest határozottan erősebb, húzósabb motor volt, de nem feltétlenül gyorsabb.

 

A haver tunningolatlan zöld S 51 B-sét pl. sík úton 60-65-ig lehetett kipörgetni.

 

Apropó színek:

 

annak van-e valami alapja, hogy az S 51 B-sek közül a zöld színűek voltak a legjobbak, míg a piros és sárga színváltozatok gyöngébbek voltak? Vagy ez csak aféle Simsonos urban legend?

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29628

Használt, de megkímélt állapotú, nem agyonpiszkált S 51 N-es vagy B-s Simsonok milyen árfekvésben mennek most?

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29627

Az is érdekes, hogy bár az S 51 B-sek végsebessége gyárilag elismerten is 60 km/h volt, mégis lehetett hasunálni Magyarországon segédmotoros kerékpárként...

Előzmény: Törölt nick (29626)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29626

Szia Szrobert!

 

Nagyon érdekes ez az oldal, ami az S 51 N-esek fojtásainak megszűntetésével foglalkozik.

 

Gyárilag egyébként mekkora különbség volt az S 51 B és az S 51 N motorteljesítménye között?

 

Másrészről az tényleg igaz, hogy az N-esek gyárilag csak 40 km/h végsebességet tudtak vagy a gyár egyszerűen ennyit adott meg, hogy megnyugtassa a magyar hatóságokat?

Azt olvastam ugyanis, hogy az N-eseket zömében direkte magyar exportra gyártották és a cél az volt, hogy megfeleljen a magyar KRESZ akkori segédmotor v max = 40 km/h előírásának.

 

Namost ehhez még egy adalék:

 

1990 körül vettem rokontól egy megkímélt állapotú, 1983--as évjáratú S 51 N-est.

Mondja a srác (második unokatesó), akitől vettem, hogy ő semmiféle átalakítást nem végzett a gépen, minden úgy van benne, ahogy azt gyárilag belerakták.

Én sem nyúltam hozzá semmihez.

Ennek ellenére a motor végsebessége így is 60 km/h körül volt.

 

Igaz, hogy óra nem volt rajta, de úgy mértük le, hogy egy hosszú egyenesen 3-asba odaadtam neki mindent, amit lehetett, az egyik haver meg jött utánam kvázi azonos sebességgel szgk-val, ő mondta, hogy 60 km/h volt a vége.

 

Namost akkor 40 km/h volt  a gyári N-esek vége vagy nem 40?

Szerintem nem...

Előzmény: szsrobert (29624)
szsrobert Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29625
szsrobert Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29624

http://www.simson.hu/index.php?mit1=cikkek&mit2=kivalaszt&mit3=cikkek&id=109&fokat=4&alkat=

 

Nálam a tölcsér előtt van egy egyenes kerek lemez kis furatokkal. Ezek szerint nektek nincs.

 

Kipufogó kiégetés:

Előzmény: Peti251 (29622)
DJ. RYLO Creative Commons License 2011.01.18 0 0 29623

Az én eredetimben ha jól emléxem,nem volt benne.

Előzmény: szsrobert (29620)
Peti251 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 29622

Szerintem a gyáriakban van. Az N-es kicsit másabb...(úgy emlékszem)

Előzmény: szsrobert (29620)
janixs007 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 29621

Hali tudna nekem valaki segiteni,lenne egy hengerem elvileg Sós Anti csinálta 70cc 5 felömlős plusz 2 segéd kipuf nyílásos és mikor rátettem a hengert a motorra azt csinálta hogy nem lehetett hozzákalibrálni semmilyen karbit amikor bebírtam valahogy lőni hogy jó legyen akkor kevés volt neki az anyag alsó fordulaton nem megy el se indul jóformán, utána meg mint az állat majd le tép úgy elindul .De nagyobb sebesség fokozatokba csak tartja a sebességet nem gyorsul fel.Ezután csináltam rá membrán szelepet hogy hátha belehetne kalibrálni és tettem rá egy 150 Mz karbit 24 torkút ezzel valamivel jobb de akkor is ugyan ezt csinálja.Lenne e esetleg valami elképzelésed neked hogy mi lehet a probléma.Ja és van egy Varga Robi készített kipufogó ehhez a hengerhez tervezve.

szsrobert Creative Commons License 2011.01.17 0 0 29620

A Simson gyári kipufogójában a diffuzor(táguló rész) után van egy talán hatlyukú lemez, utána a tölcséres konfúzor(szűkülő rész). A tiétekben is van ilyen lemez?

Peti251 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 29619

kb 2-3 éve láttam, és nem szerelte szét. Semmi érdemi információval nem tudok szolgálni..

Előzmény: janixs007 (29618)
janixs007 Creative Commons License 2011.01.16 0 0 29618

Hello mikor látad schwabe nemtudod ki lehet az? Vagy nemlátad hogy oldotta meg?

Előzmény: Peti251 (29610)
Taxxi Creative Commons License 2011.01.16 0 0 29617

Bele ne rakj már valami kínai szart! :)

Előzmény: LC 9246 (29611)
Taxxi Creative Commons License 2011.01.16 0 0 29616

Igen, ezért nem is írtam. Amúgy durván néznek ki az oylan schwalbek! :)

Előzmény: Peti251 (29610)
Peti251 Creative Commons License 2011.01.16 0 0 29615

Gagyi úszót vettél. Mind egyforma.

Előzmény: Ze78 (29614)
Ze78 Creative Commons License 2011.01.16 0 0 29614

Mesterek segítsetek.

Vettem egy úszót a simson star motoromhoz,de nem fér bele az uszóházába.

Igaz hogy simsonhoz kértem de azt hittem egyforma az úszó mindben? Szerintettek?

Vagy csak utángyártott selejt. 16N1-6 a karbi típusa. /régi fajta/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!