Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NKSB1 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 10

Szervusztok!

 

Lehet, hogy már megoldódott a probléma, de egy kis adalékkal tudok szolgálni.

A környezetemben (rajtam kívül -2005-ös 1,4 TDCI) még egy tulajról hallottam a márkakereskedőnél.

Mindkettőnknek ~ 11 év után ugyanazon probléma jött elő a robotizált váltóval.

Állítólag alul a váltónál, van egy kábelcsatlakozás, ami a felcsapódó víztől kontakthibás lesz és emiatt jönnek a gondok.

Nekem ezek után volt még egy "afférom", amelyet egy környékbeli menő autóvillamossági szerelő rendbe hozott (BENDIX Nagykanizsa).

Erről csak annyi infóm van, hogy a váltó-vezérlő elektronikával volt probléma.

Én egyébként imádom ezt a kocsit, 170 ekm-nél tartok vele, újonnan vettük, eddig nagyon kevés gond volt vele.

 Üdv

Ford tulaj Creative Commons License 2018.04.02 0 0 9

Szia, megoldódott a hiba?

Előzmény: Ford tulaj (8)
Ford tulaj Creative Commons License 2018.02.18 0 0 8

Szia, megoldódott a hiba?

Előzmény: my-lan80 (7)
my-lan80 Creative Commons License 2018.02.16 0 0 7

Sziasztok!

2006-os Ford Fusion automata váltós (robotizált) autóm nem indul. Indításkor ég a piros lámpa a műszerfalon, a digit kijelzőbe nem ír ki fokozatot, csak villog és sípol, és a következő üzenetet írja ki: TRANSMISSION MALFUNCTION stb. vagy ezt: SELECT NEUTRAL és természetesen nem tudtam beindítani.
Úgy tűnik, hogy nem érzékeli, hogy N-ben van a váltó, holott abban van.
Van valakinek tapasztalata ez ügyben?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Ford tulaj Creative Commons License 2018.01.31 0 0 6

Szia, sokáig én is azt mondtam, csak a kézi váltó a jó...

Aztán volt szerencsém autózni Kanadában, és az USA-ban is, ahol szinte minden kocsiban automata váltók vannak.

Kár, hogy nem tanultam ki ezt a szakmát ott, itthon milliomos lehetnék belőle.

A robotizált Fordom most vándorol szervízről szervízre, (tréleren),mert csak tapogatják (szó szerint) az autót.

Ezért várom, hogy írjon olyan is ide, aki tud nekem és márkatársaimon valami hasznos infóval segíteni.

Köszönöm hozzászólásodat, szép napot!

Előzmény: BaGira-79 (5)
BaGira-79 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 5

Nézd, ha autó, akkor nekem csak automata. A robot pedig még jobb - legalábbis gazdaságossági szempontból talán. 

De itthon valamiért misztikum övezi. "Magyar ember kézzel vált, az amerikaiak lusták..." stb, és emiatt nagyon kevesen javítják és nagyon drágán. 

Előzmény: Ford tulaj (4)
Ford tulaj Creative Commons License 2018.01.26 0 0 4

Látom a hozzászólások is tükrözik a magyar (v)iszonyokat.

Azt gondoltam,hogy olyanok írnak ide, akiknek konkrétan van tapasztalatuk, mint szakembereknek, vagy akik hozzám hasonlóan nem találnak még a márkaszervízekben sem hozzáértést, szintén nem értik azt, miként lehetséges 2018-ban az, hogy egy típus meghibásodása esetén az az egyetlen javaslat, hogy fabrikáljuk át manuális (gyengébbek kedvéért; kézi) vezérlésűre az autót...

 

Még egyszer, azokat, csakis azokat várom, akik értelmes, hasznos hozzászólásukkal tudnak segíteni ennek a típusnak ezen gondján, előre is köszönve a használható infójukat.

Szép napot mindenkinek...(Have nice Day)

 

pajaci Creative Commons License 2018.01.23 0 0 3

Ettől most nagyobbnak érzed magad?

Előzmény: Mr Reacher (2)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.01.22 -2 0 2

Akkor simogasd meg a buksiját.

Előzmény: pajaci (1)
pajaci Creative Commons License 2018.01.22 0 0 1

Lehet kevésbé sértően is csinálni a "kötelező" nullázást. Új topiktársunknak, rögtön elvetted a kedvét a fórumozástól.

Előzmény: Mr Reacher (0)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.01.22 -2 0 0

A t0pik egy nagy nulla.

Ford tulaj Creative Commons License 2018.01.22 0 0 topiknyitó

Várok minden hozzászólást a Ford Fusion robotikus váltó karbantarásával, szerelésével kapcsolatban.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!