punto 2 dobfékkel kapcsolatos kérdésem volna. Lehetséges, hogy van olyan fékbetét, amiről az önbeállót nem tudom levenni? A képen láthatóról van szó, és nekem úgy fest, ez szegecselve van. Amit vettem betétet azon viszont nincsen...
Fiat Punto 1.2 16v Sportingomon üzemanyagszivattyú csere volt és azóta, mintha nem úgy reagálna a gázra, nem érzem, h úgy menne mint azelőtt, főleg 6.ban érzem de mindegyik sebességi fokozatban lomhabbnak tűnik...mitől lehet ez?
Van egy Fiat Punto Sportingom 1.2 16v 2002 és üzemanyagszivattyú csere volt a múlt héten de a benzin szűrőt sehol sem találtuk, ha esetleg valaki tudja hol keressem azt nagyon megköszönném?!
Szeretném megkérdezni, hogy mit gondoltok az alábbi hibáról, az-e aminek látszik illetve ha az, akkor érdemes e vele még foglalkozni:
Akksi vadiúj (pont emiatt lett cserélve) de nem indul a kocsi se bikázásra se kulcsra...Nem is teker az önindító csak kattan (illetve néha egy nagyon kicsit mintha tekerne).
Próbáltuk betolni nem indult. Ekkor a szerelő megnézte a főtengelyt (mert behúzni is akartuk), de szerinte szorul valamiért. Önindító forró volt a bikázás után.
A kocsi napi használatban volt, előtte 2 nappal mentem vele és hibátlan volt, szóval ez állóhelyben, 2 nap alatt jött elő.
Akksi cserekor a kocsi feszültség alatt volt, hogy a radio ne szálljon el. Riasztó előtte napokban már csak 2.-3. nyitásra oldott fel, az lehet esetleg hogy a riasztó miatt nem kap benzint (penzimpumpa relé nem old ki esetleg?) vagy biztosan beszorult a főtengely valahogy? Ha igen az mitől lehet, és mit lehet érdemes ilyenkor tenni (olajszint rendben)
Köszönöm!
ui.: amit kaptam még tanácsot de nem néztem meg:
- Ha 5.-be rakod és gyújtás ráadás nélkül megpróbálod tolni, és sikerül, akkor nem szorult meg a motor.
- még egy próbát csinálj meg, kB fél méter vastagabb kábelt értess az akku negatívjához a másik végét meg a hengerfejhez és valaki indítson rá
Van egy olyan problémám a 2003-as II-es keskeny lámpás Puntommal, hogy nem megy az ablakmosó motor. A lapátok törölnek, azonban a mosóvíz nem jön, és a szivattyú hangját se hallani.
Nézegettem már új motorokat/szivattyúkat, és láttam, hogy többféle is van. Bontás nélkül hogyan tudom megállapítani, hogy melyik jó a kocsiba? Vagy esetleg mindegyik jó?
Végignéztem a hozzászólások nagy részét, és nem igazán találtam olyat, ahol leírják, hogyan zajlik ennek a motornak a cseréje. Ebben tudna valaki segíteni? Nem tűnik veszélyes dolognak, de nulla infó nélkül nem akarok nekiállni.
Sziasztok adott egy punto 2005 kiadású 1.2 benzines.Hibajelenség a következő:kulcsforditásra indul de nagyon nehezen gyorsul ez olyan 50 km körül be is fejeződik kb ez a végsebesség.Üzemanyagnyomás 4 bar,hengerfej problémára utaló jelek nincsenek,szépen jár mind a négy henger.A ventillátor szinte folyamatosan megy.van amikor rángat van amikor le is áll.Alapjáraton ha "lerugod a gázt általában leáll.Ötlet esetleg valakinek?segitséget előre is köszönöm
Sziasztok, Adott 1 2001-es 1.2 16v akivel eddig nagyon jó viszonyban voltunk, viszont tél óta kezdi kihúzni a gyufát... Úgy indult a történet hogy nagyon nehezen érte el az üzemi hőfokot és ha nem nyomtam neki, egyből vissza is esett. Termosztátot cseréltek ami nem oldotta meg a gondot. Egy idő után már fel is forrt, máskor meg a negyedet sem érte el a mutató. Aztán néha nem ment egy henger és sokszor dadogott a motor. Fűtés csak akkor volt h pörgettem. Ezen felül indítás után bugyogó hangot adott (bár ez már 2 éve is így volt de nem okozott gondot). Lényeg a lényeg, 2 hete hengerfej tömítést cseréltek, azóta hőfok rendben, minden henger megy rendesen, fűtés pöpec. Viszont úgy érzem hogy nincs ereje az autónak, plusz néha minimálisan dadog gázadásra. Az érdekes, hogy nem mindig érzem erőtlennek, de ma pl. 2-esben 3-asban 4.000 körül pörgettem és nagyon nem úgy gyorsult ahogy kellett volna. Van tippetek hogy mi lehet? Kezd már az agyamra menni ez a történet...
Ha elő van készítve a motortérben vagy még jobb, a kormánykapcsolónál, akkor nyert ügyed van. Ha nincs, akkor nem annyira, mert vezetékezni kell, stb. Tanítani nem kell, ha minden stimmel.
Melyik óracsoportod van? (3 féle lehet: [1] fordulatszámmérő nélküli, [2] két soros kijelzős, [3] multifunkciós, 3 soros kijelzős).
Mert az óracsoportból is olyan változat kell, ami vissza tudja jelezni a tempomatot.
Épp egy ilyen projektet (is) csinálok épp, csak én 1.2 16V-be, de abba nem biztos, hogy lehet. A tiédbe elméletileg lehetséges.
Szóval, a motortérben a biztosítéktábla mellett keress egy barna színű csatlakozót, ha az ott van, akkor az már fél siker. Ha össze is van dugva a másik felével, és a kormányburkolat alatt van egy fehér 6 (5) pólusú csatlakozó, ami szabadon van a bal oldalon, akkor gyakrolatilag nyert ügyed van.
Adott egy Punto 2B 1.9jtd. Sokat járok vele pályán, régóta agyalok hogyan lehetne tempomat-ot bele tenni. Találtam hozzá kormány kapcsolót. A kérdésem az lenne, hogy kell-e a bele szerelésen kívül mást csinálni? Gondolok itt tanítás stb.
sziasztok,jelenleg angliaban elo magyar vagyok,gyorsan vennem kell egy autot,mert elvesztem a munkamat. 67ezer merfoldes kb105ezer km)2001es punto lenne,1.2es amit ma megneztem, az lenne a kerdesem hogy indexelésnél ugy villog a muszerfalon a jelzo mintha elakadásjelzo lenne,tehat 2 nyilacska villog egyszerre,nekem ez szokatlan minden autonál arra villog a nyil,amerre indexelek.valamint megér ez a kocsi kb 150 ezer forintot?marmint mennyire sok benne a tipushiba?kb fel evre kellene a kocsi,de lehet megtartom ha jo. velemenyek?koszonom https://www.gumtree.com/p/fiat/fiat-punto-1.2-5dr-metallic-blue/1229618922
Sziasztok kérdezném hogy 2003-as puntoban (elvileg Mk2) hogy a fenébe tudom levenni a fejtámlát???Mozgatom tolom--húzom......Nyomkodom...Semmi... Ötlet?
Sziasztok! Fiat Punto II. 1.2 16 v tiptronic fokozatmentes váltó! Az alábbiak a tünetei: fékezésnél felvillan az kis felkiáltójeles napocska középen, majd elkezd villogni az automata váltó meghibásodását jelző ikon. Beteszem P vagy N állásba, akkor megszünnek az ikonok, majd megint a fékpedálra lépek, akkor újra kezdi. Ahogy nyomom a fékpedált a műszerfalon az N és R felváltva villog. Én valami elektronikai hibára gyanakszok! Amúgy a gép rendesen vált, nem rángat, nem csúszik a kuplung. Tipp?