Keresés

Részletes keresés

smith Creative Commons License 2019.05.20 0 0 350

Ment róla mail az észrevétel@-ra.

Előzmény: ÁsítóSárkány (349)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.05.20 0 0 349

A te szempontodból nézve ez is lehet technikai ok, a MÁV meg belül majd elrendezi...

Előzmény: ÁsítóSárkány (347)
smith Creative Commons License 2019.05.20 0 0 348

Szerintem nem technikai volt az ok, mert a boglári pénztáros megmutatta később, ott van az. Valószínűleg némi ismerethiány inkább...

10 perccel a vonat indulása előtt elég sokan álltak még mögöttünk, nem akartam velük kiszúrni, megoldottuk másként, egy HC szelvényre, de hát azért na...

Előzmény: ÁsítóSárkány (347)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.05.19 0 0 347

Ilyenkor nem árt ha ezt írásba adja, pecséttel. Pl: technikai okok miatt a jegykiadás meghiúsult.

Akkor a kaller pótdíj nélkül kell adja a jegyet.

Előzmény: smith (346)
smith Creative Commons License 2019.05.18 0 0 346

Ma reggel egy forgalmas balatoni pénztárban nem tudta kiadni a pénztáros a kerékpáros túrajegyet, mert "nem találta" a gépben... :-O

smith Creative Commons License 2019.05.16 0 2 345
Re:barbara Creative Commons License 2019.04.24 0 0 344

Köszi a tippet. Végül máshová megyünk, de mindenképpen rajta marad a listán ez az útvonal. :)

 

Előzmény: r_tamas (343)
r_tamas Creative Commons License 2019.04.23 0 0 343

Talán még érdemes nagyon korán menni és a többi kerékpárost "megelőzni" :)
Esetleg még lehet a váci személyel és a veresegyázival is menni kb egyidőben vácig azon szinte alig van bringa, bár ez drágább és lassabb.

Váctól jó út van kár továbbmenni vonattal

Előzmény: Re:barbara (341)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.04.16 0 0 342

Ha csak pár ember kési le, akik elférnek a következő vonaton, és elindultak nélkülük, az talánn még kezelhető... ő meg csatlakoznak ahol tudnak?

Előzmény: Re:barbara (341)
Re:barbara Creative Commons License 2019.04.16 0 0 341

Köszi az infót.

Egyre jobban látszik, hogy ez nem nekünk való. Főleg a "nem lekésni" kitételre (ismerve a túratársakat) nem mernék nagyobb összegben fogadni. :-D

 

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (339)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.04.16 0 0 340

Pont Budapest pereme és Dunakeszi között eléggé semmilyen a kerékpáros infrastruktúra...

A 2-es út környékét nem ajánlanám, esetleg Dunakeszi, Pálya utca felől..

Előzmény: rendezget (336)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.04.16 0 0 339

Emlékeim szerint üresfutási díj van...

És persze előre el kell dönteni, melyik vonaton utaztok, nem lekésni stb.

Előzmény: Re:barbara (337)
Re:barbara Creative Commons License 2019.04.15 0 0 338

Az a probléma, hogy kb. Dunakeszitől lett volna a vonatozás az eredeti tervünk szerint.  Onnan vonattal Szobig, és aztán visszacsurogni.

 

Előzmény: rendezget (336)
Re:barbara Creative Commons License 2019.04.15 0 0 337

A külön kocsinak előnyei mellett kötöttségei vannak anyagi oldalról is.

 

Ezt úgy értsem, hogy a menetjegy + kerékpárjegyen kívül még kérnek pénzt?

(utoljára kb. ált. iskolás koromban utaztam ilyen különkocsiban, nyári táborba  :-))) )

 

 

Előzmény: kombi (335)
rendezget Creative Commons License 2019.04.14 0 0 336

Nyugatitól Vácig a zónázóval jól lehet kerékpárt vinni, mer nem áll meg sehol, így a peronok berakhatók, csak a hosszanti átjárást kell biztosítani. Váctól jó kerékpár út van Szobig.

Előzmény: Re:barbara (328)
kombi Creative Commons License 2019.04.12 0 1 335

Ekkora csapatot, ha biztos vagy benne, hogy egyszerre jön - megy,feltètlenül  érdemes bejelenteni. Más kérdés, hogy a Flirt nem bővíthető könnyen, két egységnél nagyon ritkán jár több összekapcsolva.

 

Flirtenként egyébként gyakori hogy egységenként a 15-20 bringa is összeszalad a szezonban. Más kérdés, hogy jegyvizsgálója válogatja, ki hogyan áll hozzá, van aki nem engedi, de a többség általában a megoldás felé hajlik.

De azt sem szabad elfelejteni, hogy ha csoporttal mész és esetleg más, azaz további 10-15 bringás is utazni akarna, na ebből már bőven lehet kravál.

 

 

A szobi oldalban egyes zónázó vonatokban az átalakított, bringaszakaszos  Bmx kocsik is futnak még, kocsinként 16-16 kampóval. Ezekhez a szerelvényekhez előzetes egyeztetés esetén a tavaszi-őszi időszakban szvsz rendelhető  még akár külön kocsi is. (a nyári menetrendben nem, akkor a Balaton északi partjára mennek ezek a kocsik). A külön kocsinak előnyei mellett kötöttségei vannak anyagi oldalról is.

Előzmény: Re:barbara (328)
Re:barbara Creative Commons License 2019.04.12 0 0 334

Köszi, átgondoljuk... Egy próbát végül is megér. 

 

Előzmény: etomcat (333)
etomcat Creative Commons License 2019.04.11 -1 0 333

> Szerveznék egy 20-25 fős társasággal kirándulást, vajon felfér mindenki bringája?

 

Ez már csoportos utazás, tehát nem is a bringától függ, mindenképpen előre be kell jelentened a MÁV felé. Aztán vagy elutasítják valamilyen ürügyre hivatkozva az elszállításotokat vagy jó esetben ők gondoskodnak a megfelelő kapacitású szállító vagonról és annak lefoglalásáról a számotokra.

Előzmény: Re:barbara (328)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.04.11 0 0 332

Tegyük mellé ezt is:

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/kerekparszallitasra-alkalmas-jarmutipusok

 

Még nem igazán láttam a FLIRT villamos motorvonaton szabályosan 6 kerékpárt, az övek elég rövidek, de a 2x6 mázlistának is mondható...

Mázli esetén 2 db távolsági kerékpárszállító kocsi is lehet a szerelvényen, 2x16...

De pech esetén csak egy felújított ingavonati személykocsi (vezérlő) van amin 5 kerékpár szállítható.

 

Itt elég soványka a kerékpáros tartalom:

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/tudnivalok-csoportos-utazas-szervezesehez

Előzmény: Re:barbara (331)
Re:barbara Creative Commons License 2019.04.11 0 0 331

találtam egy ilyet, de hogy mikor melyik fajta vagon van a szerelvényben...????

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/kerekpar_bp_agglo_ek_04-3_2019-04-01.pdf

Előzmény: Re:barbara (330)
Re:barbara Creative Commons License 2019.04.11 0 0 330

Köszi, sejtettem, hogy nem teljesen egyszerű...

Na majd felhívom őket, hátha hétvégén van  kerékpáros vagon is pár járatukon...

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (329)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.04.11 0 0 329

Ki tudtok fogni motorvonatot, ami még ha dupla is, akkor is hivatalosan 2x4 bringa fél el rajta összvissz.. szóval érdemes előre bejelenteni a csoportos utazást...

Előzmény: Re:barbara (328)
Re:barbara Creative Commons License 2019.04.11 0 0 328

Van valakinek tapasztalata, hogy a Szobi vonalon közlekedő (flirt???) vonatokon mennyire korlátozott a bicajok szállítása?

Szerveznék egy 20-25 fős társasággal kirándulást, vajon felfér mindenki bringája?

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 327

Régen volt ezen a vonatszámon, az idén 15607, de Jászberényt nem érinti.

Előzmény: Herjan (326)
Herjan Creative Commons License 2019.04.10 0 0 326

Egy vasutas ismerősöm mondta, hogy lehet lesz. Március végén az elvirán még fent volt, ”15609 EZÜSTPART  EX (Miskolc-Tiszai - Keszthely) Jászberényből 07:19-kor indul és Keszthelyre 12:46- ra érkezik,” de azóta már ott sem található, de reménykedek. 

Előzmény: oldmumus_v.2 (325)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 325

Feltettek vasutas fórumba menetrendet, de ott nem  találtam rá.

Előzmény: Herjan (324)
Herjan Creative Commons License 2019.04.02 0 0 324

Én úgy hallottam, hogy idén lesz közvetlen vonat Jászberenyből Balatonra. 

Előzmény: oldmumus_v.2 (322)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 323

Utaztam rajta egy tucatszor. Akkor gondolom tapasztaltad mennyivel szervezettebb és van külön személyzet is.

Előzmény: Sinbiciklis1 (46)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 322

Egy jó hete olvasgatom ezt a topicot mivel egy ismerősöm évet óta kerékpárszállítás kontra királyi vasúttal küzd. Jászság fővárosából visz lassan 20 éve iskolásokat a Balatonra*. A kezdetekben minden stimmelt pl. kiértek Hatvanba volt annyi idejük, hogy az átlós vonatot - akkor Avasnak becézték - elérték. Mire átaluljáróztak vagy kedvesebb személyzet esetén segédkeztek a vágányos átkelésben. 

 

Az utóbbi időben olyan volt, hogy ha minden menetrend szerint volt éppen a 82-es vonalról a hatvani deltát elérve robogott el az optimális átlós vonat. Ezáltal vagy vártak a következőre vagy eggyel korábbival indultak el Jászberényből.

 

Próbálkoztak külön kocsit kérni. De egy véleménye van a pedagógus ismerősnek: Jobb lenne ha legalább napi egy igazi kerékpáros vonat lenne. Ezt nem csak azt jelenti, hogy egy igazi biciklis kocsi van benne (netán kettő is), hanem személyzet. Aki segít a ki és be pakolásban, vigyáz az értékekre. Valamint ezen vonatok menetrendje olyan lenne, hogy 10 perc tartózkodás egyes helyeken nem lenne gond.

 

*Szegénynek az az álma sem lesz valós, hogy most 80-ason folyó munkát miatt az átlós vonatokat terelik  és esetleg Jászberényben is lenne alkalom fel meg leszállni...

 

 

Előzmény: FoJoe (6)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2018.09.19 0 0 321

Ez már egész közel van ahhoz, amire gondoltam. Ami nem árt még, és a képról legalábbis nem látszik: térfigyelő kamera, aminek az adait a központban rögzítik, és pár napig megőrzik, hátha panasz érkezik.

Előzmény: bessera (320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!