Piaggio NRG robogóról szóló topic, melyben MC, MC2, MC3, DD stb... Lesznek középpontban. A topik nyitása, abból adódott, hogy még senki nem nyitott meg ehhez a robogóhoz az indexen fórumot. Kérnélek titeket, hogy hozzászólásaitokkal, észrevételeitekkel segítsétek a fórum fejlődését! Legyetek jók!
Sziasztok! Van egy Piaggio nrg vízhűtéses, szivárog a hűtővíz, a blokkból csepeg ki, ha leveszem a berugó karnál a deknit látszik, hogy vizes belül. Hogy tud bejutni a hűtővíz oda? Henger blokk tömítésnél talán? Köszönöm
Üdv! Adott egy Piaggio nrg mc4 purejet ,injektoros gép- hidegen nem indult csak nagyon nehezen ,kb 10-15 ik indításra. javaslatra cseréltem benn levegő kompresszort,maradt a gond. most vettem bele egy új benya pumpát,maradt a gond! Ötlet valakinek,hogy mi is lehet még ? Injektorok tömítései cserélve,gyertya cserélve! Bácskiskun,,Kalocsa. Ha esetleg tudtok valakit aki rendberakná annak örülnék!
Magánéleti gondjam miatt ritkán vagyok, és biztosan is egy lerágott csontot' hozok.. Mi, robogósok, hogyan vehetjük igénybe a benzinár stoppot? Nincs forgalmi, mit kell bemutatni--avagy ez ránk, nem vonatkozik?
Heti két napra kiszállítót keresünk Piaggio Ape motorvezetôi gyakorlattal. Munkanapok: mindig kedd és péntek reggel 6-tól (teherbírástól függôen 12-ig vagy akár este 6-ig) Megadott címlista szerint kell haladni Budapest belvárosában. Munkabért, benzint fizetünk és ezen felül némi borravalóra is lehet számítani. Jelentkezni a az info@nekedterem.hu emailen lehet vagy telefonon +36203432440
Sziasztok! Van egy 2009es piaggio nrg mc2-m, új gyújtás trafó került bele. Első rúgásra indult teljesen jól ment, nem volt vele probléma, és ha leállitottam egy pár percre utána is teljesen jól működött. Aznap este(olyan 3ora múlva) újra megpróbáltam berúgni, de nem indult és nem is volt szikra. Vettem hozzá egy újabb trafót megint ugyanúgy indult egy rúgásra jól ment stb. Aztán 2-3órával a leállítás után megint nem volt szikra. Ezzel kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni remélem valaki tud segíteni.
Sziasztok! Piaggio nrg mc2-nél (vízhűtéses) olyan probléma van, hogy hideg indítás után az első "kihuzatásnál" még jól megy, de utána nagyon elmegy az ereje és nem akar gyorsulni (kb 25 km/h felett).
Mit javasolnátok? (rossz főtengely szimering okozhat ilyet? vagy mi egyéb?)
Hali! Mc3 vizpumpahoz szet kell a blokkot huzni? Valahol talaltam itt a hozzaszolasokban egy videot, miszerint nem, de akkor a lapat hogy lesz kicserelve?
Valahol olvastam / régen / hogy a Rannerét rakták át. De hogy mit kellett átalakítani azt nem tudom. Nem sokat vátoztattak a több mint 10 év eltelte után a motoron .
Pacsi Mindenkinek! Van egy Piaggio Zip 2t 98-as robogom. Első villába szeretnek olajat cserélni, de nem tudom milyen és mennyi kell bele. Próbáltam letölteni a géphez Service Manualt de sajna nem találtam. Nem vagyok nagy robogos, GSX-R-t hajtok. Hozzám került a régi kis Zip, elég megbízható viszont az első teleszkóp nem csillapit semmit. Szétszedtem, valami keves olaj van benne de az is régi lehet már. Jó lenne ha segítenétek nekem ebben vagy egy link Service Manual. Előre is köszönöm.
Adott egy 2009-es Mc4 Power DD. A kérdés az lenne, hogy ki lehet-e cserélni a gyári fosadék, fordított első teleszkópját normálisra? Láttam 2018-as modellt, azon az volt.
Sziasztok! Van egy Piaggio nrg mc3 léghűtéses motorom.Hosszabb távon úgy 1-2km után leáll.Újra lehet indítani kis idő múlva.Valahol az üzemanyag ellátással lehet a baj,de mi?Kérlek segítsetek,mi lehet a baja!?
próbáldd a saját tolattyújával... A gyárilag szerelt 17es Dell'orto-ban 54-56 körüli főfúvóka van az mc4-ben. Azzal nem egy rakéta, de legalább nem eszik 5-6 litert...
Hello!2008 power dd-be cseréltem karbit. Dellorto 12 phva volt benne. Nem tudom miért. Kapott egy 17-es Tun’R karbit. Beindult de a gázkar mozgatásra nem reagált.Azt látom hogy a tolattyú hoszabb mint a 12-es karbié.A gázbowdenen kellene valahogy állítanom?A karbi felett lévő menetes csavaron állítgattam de nem lett jobb.
Most belettem a 12-es karbi tolattyúját.Beindítom ,felbőg kapásból ötezres fordulatig. Keverékcsavart hány fordulatra állítsam?Jelenleg 1,5-re van állítva. A főfúvóka ebben a karbiban 98-as. Nekem kissé nagynak tűnik. A 12-esbe 60-as volt.
Kaparászd le a retket a blokkról, ha jól állnak a küllők meg fogod látni. 2 db 10es, vagy 11es fejű csavar fiber alátéttel. Alsón kifolyik, felsőn betöltöd. Nem agyontépni, mert a fiber alátét nem bírja.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Most került hozzám egy Piaggio NRG mc1, 1994-es évjárat. Olajat szeretnénk rajta cserélni, de nem találjuk a leeresztő és a feltöltő csavart. A neten nem találok róla infót. Köszönöm szépen!
Sziasztok! Májusban vettem egy NRG Mc3 Purejet-et ( injektoros). Sajnos nem sokáig élvezhettem.... Pár alkalom után, fulladt és később már nem is indult a motor. 1 hónapig volt "szerelőnél" , az idézőjel azért, mert semmit nem csinált rajta az biztos. Ugyanúgy toltam el tőle, ahogy odatoltam. Hitegetett folyamatosan hogy még "küzd vele". Na nem is ez a lényeg. Azóta sem tudom mi baja van.... Nőként sajnos nem tudok nekiállni szerelgetni. Fb-on motoros csoportban írták hogy mielőbb adjak túl rajta, mert mindig lesz vmi gond vele, mivel nem karbis. Egy kiindulási pontot tudok,hogy akitől vettem, 1 évet állt nála, benzinnel a tankban. Ezt elmondtam annak az illetőnek is akinél 1 hónapot ott volt. Azt mondta hogy azzal kezdi hogy lecseréli a régi benzint és átmossa frissel a rendszert. Ezt biztos nem csinálta meg, mert még mindig a régi büdös benzinszagot érzem.
Szóval ha valaki tudna így látatlanban segíteni, azt nagyon megköszönném . Vagy ha olyan olvassa aki környékbeli (Dunakeszi) és szerelőt tud, annak meginkább örülnék! Köszönöm ha végig olvasod! Anikó
Hát én az alapjárat állító csavar melletti (remélem levegő) csavart próbáltam állítgatni,de a fulladás mindegyik állásban megmaradt. Egyedül csak az alapjárat változását lehetett észrevenni.