Személyes kedvencem, minden idők legdögösebb rock'n'roll zenekara, akik ugyan már kiírták magukból a legnagyobb dalaikat, és a lemezeik egyre gyengébbek, de néha még meglepnek bennünket egy egy ütős dallal. Nemrég láttam Angust egy képen kopaszodó ősz hajjal, de az ujjaiban még mindig ott a bugi! Irjon ide, aki szereti őket!
Emberközeli zeneelmélet, ritmus és pengetési gyakorlatok, akkordozás, szólózás alapjai kezdőknek és haladóknak. Kortárs poptól kezdve (The Black Eyed Peas, Miley Cyrus, Beyoncé, One Direction, Avril Lavigne, Iggy Azalea, Pink, stb), klasszikus popon (The Bangles, SEAL, Michael Jackson, Marvalettes, Temptation, Hungária, Neoton, Abba), régi magyarokon (Bikini, Illés, Tankcsapda, Kispál, Rúzsa Magdi, LGT, Cseh Tamás, Hiperkarma, Quimby, stb) és régi külföldi rockon (Beatles, Rolling Stones, Elvis, Black Sabbath, AC/DC, Bon Jovi, stb) át kortárs rockzenekarokig (Pearl Jam, Mcfly, Guns N` Roses, Metallica, Rage Against The Machine, Ed Sheeran, Queens of the Stone Age, The Black keys, White Stripes, stb) bármilyen dalt szívesen tanítok. Gitáron és basszusgitáron egyaránt.
A XI. kerületi otthonomban (Fehérvári út eleje, Allee-nál) fogadok tanítványokat.
Ezen az albumon van egy kakukktojás. A "What's next to the Moon"-t egy totálisan ismeretlen együttes dolgozta fel, valami elképesztően trágya színvonalon, még próbatermi ökörködésnek is hihetetlen gyenge.
Esetleg valaki bennfentes tudja, hogy az a szarkupac hogy került fel, erre az amúgy kitűnő lemezre?
PhilRudd Budapesten! Head Job European Tour 2017 Az AC/DC legendás dobosa május 7-én Budapesten játszik.Aki spórolni szeretne, január 1-ig még beszerezheti az Early Bird jegyét. Budapesten a Wave lemezboltban és a CD Pincében, online pedig a tixa.hu felületén találjátok meg a korlátozott számú belépőket.
Épp tegnap néztem -hallgattam a youtube oldalon a prágai kondertjüket AXL ROSE szóló énekessel. Nem mondom, hogy rossz( mert ezek már viszonylag jól lettek felvéve). De egy a biztos : AXL hangja olyan Brian handjához képest, mint a Málta foci csapata és a Real Madrid. Dicséretes AXL igyekezete, de BON SCOTT is sokkal tömörebben énekelt, és BRIAN őt is lehengerelte. A végeredmény szerintem: ha nem tud BRIAN visszatérni, vagy nem lesz olyan , legalábbis hozzá hasonló ÜTŐS énekes, akkor a TRUBUTE bandák szintjére süllyednek, sőt azok között is vannak JOBB szólóénekesek, és valóban, ez már nem az AC / DC . Az pedig végképp nem megoldás, hogy AXL egy fenékkel lét lovat üljön, de lehetőleg MARADJON a saját bandájában, és ANGUS vegye komolyan a jövőt, és az szerint szervezze újjá az AC / DC-t. ITT már csakis a kőkemény minőségnek szabadna dominálni, és nem a haverságnak.
A PINK FLOYD esetében mindig azon kesergek, hogy SYD BARRET miért tette tönkre az életét a droggal, szesszel? Holott Ő volt a legjobb szólógitáros, és a legszebb számokat is Ő írta, nekem azok tetszettek jobban: SEE EMILY PLAY, ARNOLD LAYNE, JULIA SREAM, MATHILD MOTHER.....-utolérhetetlen szárnyaló volt ez a zene, persze ez más mint az AC / DC, nem lehet összehasonlítani, de mind a csúcson van.
Miután igazat adok neked, én nyilván a könnyebben megjegyezhető számokra gondolok, mert a kezdeti BON által énekelt blues utolérhetetlen, ő a blues-ben is a nagyon sikeres lett volna. A másik nagy kedvencem a JETHRO TULL talán 2 legjobb albuma volt a THIS WAS, STAND UP, ezek bizony igényes elvontabbak voltak, és valóban a menedzser kérésére "slágerossabbá " tették a továbbiakban, így született a BENEFIT album -ezeket is királyi szinten játszották.
Érdekesség, hogy talán a ROLLING STONES képviseli a végleteket, van csodálatos, és csapnivaló zenéjük is.
Igen, az interneten egy BRIAN interjúban olvastam, akkor mielőtt a BLACK ICE lemezt kiadták volna, illetve a studió felvétel elkészült. Ezt azóta sem találom, sem az ANGUS interjút, amiben megkérdezték tőle, mit kér ? TEÁT -mondta.-De ANGUS ne viccelj, mi készültünk, és 16 féle márkás ital van a hűtőben.-Ha van TEA, akkor csakis azt kérek.......
Ez a két interju egy oldalon volt a google keresőben. BRIAN arról beszélt, meg volt ijedve a studióban vonuláskor, de mire a 6-ik számot is felvették, megkönnyebbült: "....ez nem más, mint rock & roll....
Akkor mondta, hogy mindig kötelező számokat írnak elő, és talán a német olimpiai stadion előtti koncerten megszavaztatta a metal újság az olvasókat, a leendő nézőket mit kérnek? Így jött össze a műsor aminek a sorrendjét is egyeztették, persze azért lehetett pár számot a kötelezőn kívül betenni.
Ez a módszer JIMMY HENDRIX-nél is dívott, folyton a régi számokat kérték tőle, és kesergett is emiatt.
Ezek az interjúk nem találhatók, az sem, amiben MALCOLM kirúgta PHIL-t alkoholizmusa miatt, majd 2 hét múlva megkapta a behívót, hogy mehet - mármint MALCOLM -a kórházba a bentlakásos alkohol elvonóra. És még azt is olvastam, hogy BRIAN csak úgy lehetett tag, ha elvonóra megy, és TISZTA - ezt BON halála után hozták meg, végül az egész zenekar absztinens lett, a testüket is sokat edzették, de a cigi az maradt. Ezek elég régi interjúk, de utána nézhetsz, de szerintem levették , és frissítették az oldalt. Amit lehetett mindent nyomon követtem, azt is, amikor BON halála után fel akartak oszlani, és BON apja mondta, hogy folytassák, mert a fia is ezt szeretné......
Nincs azzal baj, ha nem egyezik a véleményünk, kinek a pap, kinek a papné.
Nekem pl a "sláger" szóról biztos nem az AC/DC ugrik be, hanem a diszkó, vagy Korda Gyuri, de te tudod. Valaha a rockzenészek leszarták a slágerlistákat, és ez így volt jó. Egy Pink Floyd, egy Jethro Tull nem a slágerlistának írt.
12 voltam, mikor Scott meghalt, és hát... megsirattuk. Hiányzik a humora, az egyszerűsége, a természetessége. Nincs már ilyen, csinált sztárok vannak. Itt merül fel újra, múvészet-e a könnyűzene, vagy szimplán egy kereskedelmi termék. Az is felmerül, születik-e ma olyan könnyűzene egyáltalán, amit 100 év múlva is érdemes lesz elővenni, mert a divatos trendeken kívül is van benne valami plusz.
Én élőben hallottam Axl-t egy hónapon belül kétszer, nagyon jól nyomja a Guns-ot és az AC/DC-t is. A youtube-os felvételek valóban gyengék. Én is próbáltam videókat készíteni, de csapnivaló lett. Csak a dob meg egy zavaros gitár hallatszik, Axl meg szinte egyáltalán nem. Szerintem mindhárom énekes nagyon jó, de Axl-nek nagyon nehéz dolga van, mindenki Bon és Brian hangzást vár tőle, elfogadóbb lesz vele a közönség, ha kijön egy Axl/DC lemez. Apropó, állítólag kész az új Guns lemez.
Nagy általánosságban jók a megállapításaid. A blues számokat BON nagyon jól előadta, csakhogy ezek nem azok a sláger zenék, és már a 3-ik lemezükön nem is játszottak ilyen nagyobb odafigyelésre való számokat - bizonyára szóltak nekik, hogy könnyebb számok kellenek. Az már más, hogy ezek az elvontabb számok, többszöri hallgatás után már nekem jobban tetszettek, mint a slágerek. Egyébként BRIAN elmondta, hogy a műsorukat a koncert szervezők állítják össze, KÖTELEZŐ számok vannak, és a sorrendet is megszabják -ők csak pár igényes számot tudnak betenni, mint a Borotva éle , de ez a felvétel csak a CD-n szerepelt, a DVD-n a megszokottak voltak. BON showman volt, és skót dudán is virtuoz módon játszott, és dobosként is helytállt volna. De pótolni csakis BRIAN tudta egyenrangúan. A hangja jobb volt, és a technika tökéletesen ahhoz volt igazítva, mint a minden idők legjobb AC / DC lemezén a BOLL BREAKER-en is. Viszont ha EZZEL a technikával is hallottuk volna BON-t, akkor tudnánk végső következtetést levonni. Csakúgy, mint AXL esetében is ha végre studió felvételt hallanánk tőle -ezek az amatör felvételek csapnivalóak, gyenge, vékony, cincogó a hang amit elnyom a zene. De BRIAN hangját nem nyomta el, az a hangszerelés csodás volt.