Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Prefetto Creative Commons License 2011.11.30 0 0 25

Azt hívják fék-gáz vezetőnek.

Előzmény: PT5 (22)
Vtechkorr Creative Commons License 2011.10.31 0 0 24

Van jogosítványa, de nem volt lehetősége rutint szerezni? Gondot jelent a parkolás, a téli jeges, csúszós úton való közlekedés? Vezetéstechnikai korrepetálást/magánórákat vállalok Kecskeméten és környékén igény szerint saját gépkocsival vagy oktató autóval is. Részletekért hívjon! Tel.:06 70 7023 570

robicsek Creative Commons License 2010.08.08 0 0 23
Anyagilag nem érdekeltek a sofőrök? Annál kevés jobb motivacio van.
Előzmény: PT5 (22)
PT5 Creative Commons License 2010.08.05 0 0 22
Tökre igazad van...
A jó sofőrt nem pótolhatja semmi... csak tudod bosszantó, hogy az egyik sofőr átlaga 33 liter, a másiké 35, ugyanolyan fuvar, ugyanolyan gép.
És amikor mennek átlagban 10 ezret is egy hónapban, akkor ez a 2 liternyi átlagos különbség már kitesz 200 litert is. Ha csak 240-es nettó áron számolom, akkor 48 ezer Ft/hó/jármű... Nem ragozom tovább.
Ja, és persze a fékei sem bírnak annyit, mint a másiké...
Na erre keresek valami megoldást.
Vagy nem lehet semmit tenni?
Előzmény: robicsek (21)
robicsek Creative Commons License 2010.08.03 0 0 21
Az engem nem érdekel, ha a fogyasztáscsökkentésre mennék, akkor Toyota Priusom lenne, és nem 280 lovas V6-os motoros gépem:)

különben hujeség ehhez kutyu.

ha sporolni akarsz, mindig a leghamarabb felkapcsol, legalacsonyabb fordulat, legfontosabb!! érezni a forgalmat, előre tudni, mit csinál a többi, és minimális fékezés, mert az energiapazarlás.

Ja, és kemény arcbőr, hogy a tötymörgésedet a többiek elviseljék.

A vezetéstechnika az nem egyenlő a fogyasztáscsökkentéssel.....Kicsit több.

Japán kocsikban vannak muszerek, amik mutatják, hogy mennyire gazdaságosan mész. Honda Civicben tutti.
Szart se ér, mert csak a pillanatnyit mutatja, azt nem láthatja, hogy a hosszutavu gazdaságos menethez pont az kell, hogy most padlogazon előzz egyet, azt csak a jo sofőr tudhatja, gép nem....
Előzmény: PT5 (20)
PT5 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 20
Fogyasztást és költségeket lehet vele csökkenteni úgy, hogy javítja a vezetéstechnikát. De valami komoly számokra emlékszem.. 5-10%. Külföldön kamionosok használják, de már van személyautósoknak is.
Előzmény: robicsek (19)
robicsek Creative Commons License 2010.08.03 0 0 19
milyen szempontbol optimális? gyorsaság, fogyasztás, csajok bámulása, stb?
Előzmény: PT5 (17)
robicsek Creative Commons License 2010.08.03 0 0 18
a BMWs. kérdés, mit nevezel jo árnak.

De saját autoval érdemesebb.
Előzmény: Isti betyár (16)
PT5 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 17
Egyszer olvastam, hogy külföldön létezik olyan kütyü, amit a kocsiba beépítve segít optimálisan vezetni. Nem tudjátok van ilyen itthon is?
Isti betyár Creative Commons License 2010.07.25 0 0 16
Tudna valaki mondani egy olyan céget, aki normális áron tart ilyen tréninget és akár bérautót is tud nyújtani?
Gépkocsivezető Creative Commons License 2010.04.19 0 0 15
találtál azóta?

Előzmény: cbhonda (13)
robicsek Creative Commons License 2009.12.13 0 0 14
hello,

no én voltam ezeken, meg több máson is.

a legjobb kb ez: http://www.bmw.hu/hu/hu/owners/fahrertraining/driverTraining/advanced_training.html

az autoklubos (illetve a hungaroringes, ez több, de a lényeg ugyanaz) az alacson sebességű, a rantopad baromi jo moka, de a valo eletben hasonlo csuszkálás nem nagyon fordul elő.

A tököli az nem annyira csuszik, meg gyorsabb is, eletszerűbb.

a bmw-s meginkább, ott csak száraz meg nedves aszfalt van, semmi műgyanta, semmi rántopad. Mint az életben általában.

az árral kapcsolatban - mennyi is a casco önrészed, ha a tanultak miatt csak egy törést meguszol, már megéri...
Előzmény: cbhonda (13)
cbhonda Creative Commons License 2009.12.11 0 0 13
Sziasztok!

Újraéleszteném a topicot. Tréning helyet keresek, kettőt találtam kapásból. Az egyik drága (50rugó) a másik meg rövid (4 óra).

Mit ajánlotok Bp. közelében?

köszi!

http://totalcar.hu/info/veztech/

http://www.autos-vezetestechnikai-trening.com/kozepes-sebessegu-autos-vezetestechnikai-trening
vvittore Creative Commons License 2004.02.08 0 0 12
Én voltam a Gerhard Berger vez. centrumban, ez a Hungaroring területén lévő!

Árakat nem tudok mondani, mert céges rendezvényen voltam.

NAgyon jó, sztm megéri a pénzt főleg annak a tudatában mennyibe kerül ma egy színre fújt lökhárító!

Saját autódat is legalább megtanulod kordában tartani.

A legjobb, amikor kb 40 km/h -val rámész egy lapra, ami a hátsó tengelyt jobbra vagy balra elhúzza, na ha ezek után egyenesbe vissza tudod hozni a kocsit, akkor már elég penge vagy.

Nekem kb 20 %ban sikerült a VW Transportert "megfogni"

ÜdViktor

Előzmény: kajty (10)
DeeLite Creative Commons License 2004.02.08 0 0 11

Hívd fel és kérdezd meg. ;-)
Szerintem nagyon jók a pályák, de túl sok zsetont kérnek el ezért.
Előzmény: kajty (10)
kajty Creative Commons License 2004.02.08 0 0 10
Hi!
Valaki olyan szoljon mar hozza legyszi, aki volt a Hungaroringen gyakorolni. Arra lennek kivancsi, hogy megeri-e a penzt.
Mert ugye gyanakszik az ember, hogy atveres van. Pl. odamegy, befizet egy kisebb vagyont nekik, aztan mehet ket kort, az szivas.
Gabee24 Creative Commons License 2004.02.03 0 0 9
Sziasztok!
Nagy autó-fanatic lévén rendszeresen "edzek" a Bükk áldott, havas útjain, illetve a város utcáin és úgy gondolom mindenkire ráfér a biztonságos helyen, tapasztalt ember által vezetett gyakorlás!
A saját bőrön való tapasztalással egy baj van!
Amíg sikerül a dolog addig oké , de amikor nem ad ki egy féktávot vagy ívet akkor már baj van!
kisebb esetben felni+gumi, de a totálkár is kisebb baj ha sértetlenül szál ki belőle az ember! De mi van ha nagy a baj? Mit kell csinálni hogy ne forduljon elő a csúszás illetve ha csúszik mit csináljon az ember?
Ezeket lehet megtanulni ilyen helyeken. Tapasztalatból mondom nem hülyeség gyakorolni olyan ember mellett aki ért a dolgokhoz!
Az árat persze sokallom a pályáért de remélem lesznek ilyen pályák mert nem a saját tudásom hanem az autós társadalom kiemelkedően rossz sofőrjei miatt aggódom! HA olcsóbb tanpályák lesznek hátha nem lesz ennyi baleset!
Na ennyit tőlem!
CSákó!
nhw Creative Commons License 2004.02.03 0 0 8
Én a XIII. kerületi (talán) Autóklub tanpályán voltam. Saját autóval, hogy megismerjem milyen az automata váltó ha csúszik a gép... Megismertem...

Szvsz 10x-esen megérte, eddig 5 év alatt kb 2-3szor mentettem meg az életemet :)

Előzmény: paul20 (7)
paul20 Creative Commons License 2004.02.03 0 0 7
Sziasztok!
Én is kipróbálnám szívesen, csak hát nekem a legközelebbi pálya nagyon messze van.Jó lenne ha a közelemben lenne egy ilyen jellegű pálya.
Üdv:Paul
WarbiRunner Creative Commons License 2004.01.30 0 0 6
No ebben igazad van. De előbb el kell jutni egy olyan szintre, hogy az ember berögzült rossz szokásokról beszélhessen. Nem azt mondtam, hogy tökéletesen megtanul vezetni az, aki egyedül gyakorol, csupán azt, hogy hatalmas rutinra lehet így szert tenni.
Természetesen én is kíváncsi lennék arra, hogy mit csinálok rosszul, biztos sok hibát találna egy instruktor a vezetési stílusomban.

WR

Előzmény: glbtech (5)
glbtech Creative Commons License 2004.01.29 0 0 5
Hasznos gyakorolni, de azt nem szabad elfelejteni hogy pont a legfontosabb dolog hiányzik ilyenkor, az instruktor. Az ember a rossz beidegződéseit egyedül piszok nehezen tudja elhagyni, ezért kell az instruktor aki vagy beül vagy csak rádión megmondja hogy mit csináltál rosszul, vagy mit tudnál még jobban csinálni. Oktató nélkül ez sokkal több időbe kerül.
Előzmény: WarbiRunner (4)
WarbiRunner Creative Commons License 2004.01.29 0 0 4
Én még ismerem a házunk előtti "tanpályát". Debrecenben ez az egyik tipikusan olyan utca, ami az első hószállingózástól tanpályává alakul. A részvételi díj 0 Ft (www.hazunkelott.hu :-), és igen sok rutint lehet szerezni vizes, csúszós úton való vezetésből. A dolog veszélytelen, legfeljebb megfog a szemközti mezőt határoló lájtos drótkerítés, de ez velem még nem fordult elő. A pályának van földutas szakasza is, itt lehet rommázúzni az autót, ha esetleg a csúszós részt túlélte. Egyedül arra kell figyelni, hogy egy menet max 10-15 perc lehet, utána kezdenek idegesek lenni a környék lakói, és esetleg fehér Feliciákat is bevonnak a csúszkálásba...

Komolyra fordítva a szót, szívesen kipróbálnám az igazi tanpályát is, de nem ez az egyetlen lehetőség. Amit elkérnek ott egy gyakorló menetért, abból sok-sok kilométert lehet gyakorolni félreeső helyeken.
Az viszont biztos, hogy nekem is volt már több olyan helyzetem, ahol nagyon jól jött, hogy pontosan ismertem a kocsi reakcióit.
Én mindenkit csak bíztatni tudok arra, hogy ésszel kiválasztott helyszínen (akár a gyakorlópályán) próbálja ki, hogy milyen az, amikor elsokall egy kanyart, mikor áll kétkerékre a kocsi, hogy lehet megfogni, ha beleng a fara, stb.

üdv

WR

Előzmény: ernike (2)
ernike Creative Commons License 2004.01.27 0 0 3
www.tanpalya.hu
Előzmény: ernike (2)
ernike Creative Commons License 2004.01.27 0 0 2
En csak a Hungaroringen levo vezetestechnikai centrumot ismerem.
En szemely szerint meg nem vettem reszt "tanfolyamunkon",de szerintem hasznos,es meg eri az arat,ha arra gondolunk,hogy esetleg ott tanultak menthetik meg eleted.
Egyebbkent az arakat is ehez kell merni. Ki-ki dontse el mennyit er neki az elete,es mennyit aldoz erre.

paul20 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 1
Mennyi az a sok 0?
És melyik pályára gondolsz?
És nem tudom mennyi pálya található az országban?
Üdv:Gyökbó
Előzmény: Dannert (0)
Dannert Creative Commons License 2004.01.27 0 0 0
Túl sok 0 van az árban!:)
Előzmény: Gyökbó (-)
Gyökbó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 topiknyitó
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményetek a fent említett vezetéstechnikai tréning-ekről?
Ki próbálnátok-e ezeket a pályákat?
Ha lenne a lakókörnyezetetekhez közel akkor elmennétek-e és nem sokaljátok-e az árakat.
Írjátok meg a véleményetek.
Üdv:Gyökbó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!