kezdésnek jó lenne pár kép a motorról,hogy azonosítani lehessen a pontos típust.
mik azok a gyári értékek? mert a brutális,a kb,a több mint..., stb,azok nem értékelhető értékek, + a gyújtás időzítését teljes gáz állásnál kell belőni-ellenőrizni.
150-es főfúvóka simán kell egy 20-as motorba. Ráadásul a jelenség alapján neked üzemanyag ellátási problémád van, nem pedig túl dús a keverék. Valószínűleg az alapjárati rendszerben van dugulásod. A szivatója milyen? Pillangó szelepes, vagy dúsítópumpás?
Ezek a motorok ~0°-os előgyújtás mellett tudnak csak alapjáratozni, nem csoda, hogy 15-20°-on felbőg, ha kap némi benzint.
Tanácsot, javaslatot szeretnék kérni. Az alany egy Evinrude 20HP, kétütemű, kéthengeres rettenet 1973-ból (?). Adattábla nincs. Valaki elkezdte felújítani, belefáradt, eladta és így került hozzám. Brutális kompresszió, új tömítések, reed szelepek, AC. A gyújtás javításához már nem kezdett hozzá. Karburátort teljesen kitisztítottam. Meglepett, hogy a kehelycső kb. 3 mm belső átmérőjű és be van sajtolva a helyére, a fő üzemanyag fúvóka átmérője meg több, mint egy milliméter. Ezt én soknak tartom. Átalakítottam az integrált gyújtású rendszert külső gyújtótrafósra. Megszakítók, kondenzátorok, trafók újak. Házagok, légrések gyári értéken. Szikra-energia óriási ( -- megütött, hát, felért egy defibrillálással): Ennél a motornál is az előgyújtási szöget a gyújtás alaplapjának elfordításával oldja meg a szerkezet, a gázkár elfordításával arányosan. Ahogy leírtam, minden gyári értéken van, és mégis, alap gázkar állásnál a megszakítók a dugattyúk felső holtpontja előtt kb. 15 - 20 fokkal korábban már elkezdenek nyitni. Beindítani egy-egy pillanatra csak úgy tudom, ha a karbi torkába beöntök egy kevés üzemanyagot. Ilyenkor felpörög (mint állat) és gyakorlatilag azonnal leáll. A jelenség üzemanyag-ellátási problémára utal, de, mivel azon a részen minden rendben van, kicsit tanácstalan vagyok. Ötletek esetleg ??
"103.4 km/órás sebességi világrekordját a mai napig nem tudta senki sem megdönteni – igaz, ehhez elmondása szerint a 175-ös kategória megszűnése is kellett."
Ez a mondat arra utal, 175ccm-el ment 100 felett. Akkor....
tudom hogy rohadtul unjátok, de csak izgatott ezek után a kérdés és megnéztem.
olyan képet találtam, ahol 4600-ot forog a motorom, 2-takt V6 2000cm3 150Le
itt eszik 35,5l-t óránként, 4000-nél ez 30l/h, szerintem ez nem akkora egetverő különbség a 4 ütem javára, ahogy mindig hírdetik (fele-negyed annyit eszik). van 35le plusz és pár liter különbség....
megint előbújt az a beidegződött rosszindulat........
nem,képzeld nem azért olcsó,mert a legszarabbat veszem meg. és az anyaga vagy kialakítása sem más vagy szarabb,mint amilyen oda kell. inkább azért lehet ez,mert nem egy hajósboltban vásárolsz és nagyker is ráadásnak....
de persze ki miből indul ki ugye...... annak sincs sok jelentősége,hogy egy szerelő egy sufniban dolgozik,vagy a garázsában,esetleg egy 300m2-es csarnokban.
legutóbb egy 5 lovas marinerbe lett véve 3 db szimering és egy pontosan ugyanolyan koyo csapágy,mint ami gyárilag benne volt. összesen fizettem érte 4125 forintot. a tulaj,aki persze kezdésnek eldöntötte,hogy mit is szeretne,örült,mondván csak az egyik szimering került volna ennyibe a hajós boltban.
kívánod látni a számla fényképét?
de te is gondolsz,amit akarsz a rosszindulatú prekoncepcióddal együtt. pont leszarom. :-)