Jó reggelt! Eddig nem tudtam reagálni, de először is részvétem. Öröm az ürömben, hogy épségben m,egusztátok.
Sajnos a vizsgarendszer tényleg ilyen óebben az országban. Innen is látszik hogy csak a lóvéról szól. Mellesleg azért annyit megjegyeznék, hogy egy három hónapos, de akár egy egyhónapos behuzott kézifékes tárolás önmagában is okozhatja a fék meghibásodását. Ugye itt a korrozió az ellenség. Akinek volt már meghibásodott kocsija az hosszabb állás után pl láthatja hogy a tárcsa berozsdásodik.
Nem azt akarom mondani,hogy ez a Te hibád.
Arra hogy ez fékezéskor igy elrántaná az autót nincs tapasztalatom. Egyre azonban van. Amikor közlekedik az ember és mondjuk hepehupás az aszfalt ugye fékezel. A belengő autónál is néha hallom, hogy az egyik kerék csúszást produkál az autón.
feltételezhető hogy neked ebben a szerencsétlen szituban minden együtt állt.
Eddig sem volt bizalmam a müszakiban, de sajna a Te eseted is tovább erősitett ebben.
Egy biztos, egy fékellenőrzést én is beiktatok.
A vizsgáztató céget viszont érdemes lenne perelni.