4-6 vágány, na ne viccelj?
Tegyük fel, hogy onnan indul minden vonat, és át lehet szállni mindenről mindenre.
Bejönnek az IC-k, állnak 10-20 percet, és továbbmennek.
1 Nyíregyházára
1 Miskolcra
1 Békéscsabára
1 Szegedre
1 Pécsre (Kaposvárra)
1 Nagykaniszára
1 Tapolcára (Lehet, hogy csak gyors, és nem IC)
1 Zalagerszegre (Lehet, hogy csak gyors.)
1 Szombathelyre (Sopronba)
1 Celldömölkre is kell valamilyen vonat Győrön át.
Ez már eleve 10 vonat. És átmenő pályaudvarnál elvárható lenne az ilyen átszállás biztosítása.
És akkor, amíg állnak itt az IC-k, addig folyamatosan jönnek a helyi személyvonatok minden irányból minden irányba.
Varsóban is támenő pályaudvar van, és avonatok végállomása ezen túl van valamelyik pályudvaron, mégis elég nagy a központi pályaudvar.