Keresés

Részletes keresés

Csmg Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125082
De a Margit híd budai hídfő nem biztos:)
Előzmény: Freehill (125081)
Freehill Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125081
De a "Nyugati pu." kiférne :)
Előzmény: Csmg (125079)
Csmg Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125079
Lehet, hogy nem fér ki a Nyugati pályaudvar felirat a combino tastájékoztatójára.
Előzmény: Humarci (125073)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125078
várj, lehet hogy ezekhez fogják igazítani a "többit"....
Előzmény: Humarci (125077)
Humarci Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125077
Nem akartak vastagabb csíkot húzni, így kifért egy sorba. De akkor is ha már egységesen csinálnak valamit akkor nem kéne az "arculaton" változtani.
Hasonlóan fura a margit híd, buda. Mert ha lenne margit híd pest...
Előzmény: Törölt nick (125074)
Humarci Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125076
Hát én még nem olvastam.
Előzmény: Fricy (125075)
Fricy Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125075
Ezt még hányszor írjátok be?
Szerintem az ajtóhoz tett oszlop sokkal problémásabb....
Előzmény: Humarci (125073)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125074
ezen én is gondolkoztam, elég szerencsétlen.
Előzmény: Humarci (125073)
Humarci Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125073
Érdekes, hogy a nyugati pályaudvarnál a 4-6 -os villamos megállójában a várókra nyugati tér van kiírva, nem a megálló neve.
v_peti Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125072

Berlinben még nem jártam.

Frankfurt és Bécs fejpályaudvaros. Köln átmenő, de ca. 12 vágány. Igaz, nem főváros, de milliós nagyváros. Berlinben még nem jártam.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (125068)
v_peti Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125071

Ahol félóránként van vonat, ott nem szükséges állniuk. De ahová átlag kétóránként lesz IC, ott biztosítani kell a minderől mindere átszállást az IC-k esetén. És kell egy kis idő a késések behozatalára is.

 

Előzmény: Törölt nick (125068)
Fricy Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125070
A minap átadott Lehrter Bahnhofon 6 vágány van a viadukton (ebből kettőt az S-Bahn használ), az alagútban pedig 4 vágány található.
Előzmény: v_peti (125065)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125069
1) Minek álljon az IC? Ez a fejpályaudvarok rákfenéje.
2) Tízből rögtön öt lesz, ha ezek átmenő IC-k.
/a/
Előzmény: v_peti (125065)
Intersziti Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125067
Miért kéne 10 percet állnia?!? Berlin Zoologische Garten állomás: 4 vágány, pedig az országot átszelő ICE-k, IC-k stb. mind megálltak ott...
Előzmény: v_peti (125065)
v_peti Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125066

Voltam ott nemrég igaz, a járműveket időhiány miatt nem néztem meg (kivéve a trolit és a buszokat), csak a múzeum többi részét. Majd legközelebb a többi kerül sorra. Igaz, egyszer régen, már az egészet megnéztem. Mindezek ellenére nem emlékszem erre a diorámára.

 

 

Előzmény: Zolcsi67 (125063)
v_peti Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125065

4-6 vágány, na ne viccelj?

 

Tegyük fel, hogy onnan indul minden vonat, és át lehet szállni mindenről mindenre.

Bejönnek az IC-k, állnak 10-20 percet, és továbbmennek.

1 Nyíregyházára

1 Miskolcra

1 Békéscsabára

1 Szegedre

1 Pécsre (Kaposvárra)

1 Nagykaniszára

1 Tapolcára (Lehet, hogy csak gyors, és nem IC)

1 Zalagerszegre (Lehet, hogy csak gyors.)

1 Szombathelyre (Sopronba)

1 Celldömölkre is kell valamilyen vonat Győrön át.

 

Ez már eleve 10 vonat. És átmenő pályaudvarnál elvárható lenne az ilyen átszállás biztosítása.

 

És akkor, amíg állnak itt az IC-k, addig folyamatosan jönnek a helyi személyvonatok minden irányból minden irányba.

 

Varsóban is támenő pályaudvar van, és  avonatok végállomása ezen túl van valamelyik pályudvaron, mégis elég nagy a központi pályaudvar.

 

 

Zolcsi67 Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125063

A HÉV íve és Kőbánya-Teher közti részen...volt. Többvágányos MÁV-HÉV átrakóállomás volt, felvételi épülettel. A raktárépületekből (könnyúszerkezetes vackok) 1-2 még megvan, bár pont most kezdődött ott egy újabb nagyszabású építkezés. A Törökőr-Rendező feliratú állomásépületet Baumgartnerék szalonjának építése tüntette el (talán a HÉV bosszúja volt az a kirakaton berobogó néhány Ks kocsi?).

 

A szentendrei múzeumban nagyon jó kis dioráma-terepasztal van róla.

Előzmény: v_peti (125062)
v_peti Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125062

Hol van az a Törökőr? Mert ahol a HÉV vágány bekanyarodik a BNV és a lóversenypálya mellett, ott minjárt kezdődik Kőbánya-Teher pu.

 

 

Előzmény: v_peti (125061)
v_peti Creative Commons License 2006.05.28 0 0 125061

Elfért volna ott egy16-20 vágány széleségű állomás magasperonokkal? Mert a 60-as években már eléggé be volt építve a város.

 

 

Előzmény: Törölt nick (125051)
KZsoci Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125060

Ötletet én még nem nagyon láttam, csak álmodozást, és ezek sem túl eredetiek. Valahol már leírtam, hogy akinek a nosztalgia UV flotta minden vágya, csináljon sok számítást, tervet, "megvalósíthatósági tanulmányt", azzal már tudnánk valamit kezdeni. Így csak leoltjuk. :) És igenis lehet tenni valamit civilként is - ld. VEKE...

 

Én se írom be mindennap, hogy de jó lenne, ha csatolt (este szóló ;) ) T3R.P szerelvények járnának az 52-esen, pedig nagyon szívesen venném. :)

Előzmény: v86 (125057)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125059
Egyébként ha nem lenne a 4-es metrónak a Köztársaság téren megállója, a 36-os újraindítását el lehetne adni, mint "fontos ráhordó járatot".
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (125050)
aronboy Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125058
szép jó estét! kérdezzném, hogy mikor kezdik a móriczon kiépiteni a combino j végállomását? nagyon frcsa lesz, hogy az otp-nél fog majd visszafogni a leendö 6-os villcsi...
v86 Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125057
Pedig már azthittem, hogy az ilyen fórumok azért vannak, hogy az ember leírja a gondolatait. Hiába, az ember inkább ne ossza meg az ötleteit, hanem valósítsa meg őket, még ha semmi lehetősége sincs...
Előzmény: mestska (125055)
mestska Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125055

Gyerekek, már leírtam párszor, hogy semmi értelme itt nyüszögni, hogy ennyit rakjanak el, meg annyit. Tessék _aktívan_ tenni az ilyen álmokért

 

*****

Előzmény: Hamster (124963)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125054
Jól értelmezed.

Ha megvalósul az M4, a Rákóczira míg élünk, nem kerül villamos, a Thökölyre azután sem, így aztán a kőbányai kapcsolatot a Keletihez vezetett villamos is megadja.

Ha meg nem valósul meg, akkor állomása se lesz. :)

/a/
Előzmény: vrobee (125053)
vrobee Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125053
Akkor most már lefordíthatnád, mert én úgy értelmeztem, hogy szerinted nem kellene kapcsolat a Népszínház utcai villamossal...
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (125052)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125052
Is. Voltak más változatok is. Lásd a lentebbi linket. /a/
Előzmény: Törölt nick (125051)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125050
(Megfejtés Zolcsinál... /a/)
Előzmény: vrobee (125035)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125049
Csendben mondom, hogy a bécsi "ezüst nyíl" az egyik legrondább kötöttpályás jármű, amit utazásaim során láttam... /a/
Előzmény: Törölt nick (125014)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.05.27 0 0 125048
Előzmény: Tyh (125046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!