Nem akartak vastagabb csíkot húzni, így kifért egy sorba. De akkor is ha már egységesen csinálnak valamit akkor nem kéne az "arculaton" változtani. Hasonlóan fura a margit híd, buda. Mert ha lenne margit híd pest...
Ahol félóránként van vonat, ott nem szükséges állniuk. De ahová átlag kétóránként lesz IC, ott biztosítani kell a minderől mindere átszállást az IC-k esetén. És kell egy kis idő a késések behozatalára is.
Voltam ott nemrég igaz, a járműveket időhiány miatt nem néztem meg (kivéve a trolit és a buszokat), csak a múzeum többi részét. Majd legközelebb a többi kerül sorra. Igaz, egyszer régen, már az egészet megnéztem. Mindezek ellenére nem emlékszem erre a diorámára.
A HÉV íve és Kőbánya-Teher közti részen...volt. Többvágányos MÁV-HÉV átrakóállomás volt, felvételi épülettel. A raktárépületekből (könnyúszerkezetes vackok) 1-2 még megvan, bár pont most kezdődött ott egy újabb nagyszabású építkezés. A Törökőr-Rendező feliratú állomásépületet Baumgartnerék szalonjának építése tüntette el (talán a HÉV bosszúja volt az a kirakaton berobogó néhány Ks kocsi?).
A szentendrei múzeumban nagyon jó kis dioráma-terepasztal van róla.
Ötletet én még nem nagyon láttam, csak álmodozást, és ezek sem túl eredetiek. Valahol már leírtam, hogy akinek a nosztalgia UV flotta minden vágya, csináljon sok számítást, tervet, "megvalósíthatósági tanulmányt", azzal már tudnánk valamit kezdeni. Így csak leoltjuk. :) És igenis lehet tenni valamit civilként is - ld. VEKE...
Én se írom be mindennap, hogy de jó lenne, ha csatolt (este szóló ;) ) T3R.P szerelvények járnának az 52-esen, pedig nagyon szívesen venném. :)
szép jó estét! kérdezzném, hogy mikor kezdik a móriczon kiépiteni a combino j végállomását? nagyon frcsa lesz, hogy az otp-nél fog majd visszafogni a leendö 6-os villcsi...
Pedig már azthittem, hogy az ilyen fórumok azért vannak, hogy az ember leírja a gondolatait. Hiába, az ember inkább ne ossza meg az ötleteit, hanem valósítsa meg őket, még ha semmi lehetősége sincs...
Ha megvalósul az M4, a Rákóczira míg élünk, nem kerül villamos, a Thökölyre azután sem, így aztán a kőbányai kapcsolatot a Keletihez vezetett villamos is megadja.
Ha meg nem valósul meg, akkor állomása se lesz. :)