Greenmasiniszt Creative Commons License 2006.03.26 0 0 6827
Hello G. Bear

Az átszerelésnek a sorrendje csak félig fontos Mxa esetében lényegetelen hogy kiszerelésnél a villát hátrahúzod vagy sem műszakilag persze, E1 szerint kell. A beszerelésnél már más a helyzet utasítás szerint első a Sifa csap második D2 de mivan akkor ha kicsit tömitetlenebb a vonat és a járművezető megiszik egy kávét már lemehet a magasnyomás 5 bárra vagy alá is eshet. Ezért fontos hogy a villát kell elöbb betenni x be és csak utánna a fékoldás. A hangost és esetleg az utastér fűtést csak utánna kell bekapcsolni mert villa nélkül úgy se működik. De vígasz a rádió mert az nem villa függő. A légfékpróba meg csak azután jöhet szóba miután a villa bent van és a fék teljessen feloldott. A rögzítő oldása pályavilágító és a villa kimozdítása x-ből természetessen csak indulás elött.
A másik problémám mért kell a motorvezetőt "fikázni" lehet lovagolni az E1-en de esetleg tudni kell a parancskönyvi rendelkezéseket is ez alatt értem például a főkapcsoló vezérlést ha többször kiesik vagy a vonat erős rángatását. A járművezetőnek ebben az esetben megg kell győződnie hogy hol a probléma vagy nem? A főkapcsoló könnyű eset ahol ég mindkét lámpa ott a gáz. A rángatás már húzosabb hiba mert nem lehet tudni csak az automatás selejtezéssel hol a hiba és nem biztos hogy kapásbol rá lehet jönni 6 kocsi esetében amiből ugye 4 motor a vezető csak a vezetett motorkocsinál tudja biztossan hogy az rángat-e vagy sem a többinél már próbálkozni kell. Ebbe az esetbe senki sem tudja hogy melyik rángat csak minnél gyorsabban igyekszik megtalálni a hibás kocsit de előfordulhat hogy többször hátra kell mennie. Vagy te ránézésre megtudnád mondani melyik motorkocsi a rossz? Mert erre szerintem senki sem képes. Meg nagyon idegesítő dolog ha az embert siettetik, mert a járművezető is igyekszik a leghamarabb megtalálni és elhárítani a hibát de ha sürgetik ő is hibázhat igaz. Mert a hibakeresésnek szakszerű gondolkodáson és nem az ideges kapkodáson kell nyugodnia, de ha 10 másodpercenként csörög a mobilja az is hátráltatja. Nagyon sokan azt hiszik hogy a Hévvezetés könnyű dolog csak nyomjuk a gombot és kész de aki úgy gondolja hogy egyszer kipróbálja lehet hogy nagyot fog koppani mert rájön hogy egy nagyon felelősségtelje gyönyörűszép munka de talán nem éppen olyan egyszerű mint ő gondolja és ő fog " szerencsétlenkedni".
Előzmény: G. Bear (6822)