Törölt nick Creative Commons License 2003.04.06 0 0 73415
Bz ügyrúl cukrász szemmel :

A Csehek gyártottak 84o db Bz-t.
Ebből hozzánk jött 2o7 db.
A többi otthon maradt.

Mi cseréltünk motort, a mi Bz-énk tengelyei eltörtek.

Ők nem cseréltek a maradék 6oo Bu-ben motort , az Ő Bz-ik tengelyei nem törtek el.

Ennyiiiii.

Tudom ez egyszerűsités.
De ez a lényege.

Valaki valamit elszámolt, akinek dolga lett volna ellenőrizni a számitást , nem tette.
Most nehogy 'má rájuk kenjék a sz@rt irnak gyorsan három mérnöki hadova-duma cikket.

OFF

Életem egyik kedves baráti kapcsolatát , itt szereztem a szomszéd topicon.
Összevesztem valakivel.
A téma hasonló volt, csak repülés.
Ugyanez mint ez a vasútgépész cikk csak repülős nyelvű kiadványban.

kb.igy szólt.:

....".....A repülőgép vezető a bemutató program elemeinek sűrű egymásutánjában olyan bonyolult helyzetbe került, hogy a mozgás és térkodinációt a cselekvési prodram inditással már nem volt módja összhangba hozni....."

leforditva magyarra :

.......vagánykodott, elbaszta, meghalt..........

De igy kegyeletsértő lett volna irni.

Ugyanez vasútgépészetileg :
......Gyerekek !
A Bz remotorizációnál a számitást elb@tuk..........

De ezt nem ildomos leirni.