Bz ügyrúl cukrász szemmel :
A Csehek gyártottak 84o db Bz-t.
Ebből hozzánk jött 2o7 db.
A többi otthon maradt.
Mi cseréltünk motort, a mi Bz-énk tengelyei eltörtek.
Ők nem cseréltek a maradék 6oo Bu-ben motort , az Ő Bz-ik tengelyei nem törtek el.
Ennyiiiii.
Tudom ez egyszerűsités.
De ez a lényege.
Valaki valamit elszámolt, akinek dolga lett volna ellenőrizni a számitást , nem tette.
Most nehogy 'má rájuk kenjék a sz@rt irnak gyorsan három mérnöki hadova-duma cikket.
OFF
Életem egyik kedves baráti kapcsolatát , itt szereztem a szomszéd topicon.
Összevesztem valakivel.
A téma hasonló volt, csak repülés.
Ugyanez mint ez a vasútgépész cikk csak repülős nyelvű kiadványban.
kb.igy szólt.:
....".....A repülőgép vezető a bemutató program elemeinek sűrű egymásutánjában olyan bonyolult helyzetbe került, hogy a mozgás és térkodinációt a cselekvési prodram inditással már nem volt módja összhangba hozni....."
leforditva magyarra :
.......vagánykodott, elbaszta, meghalt..........
De igy kegyeletsértő lett volna irni.
Ugyanez vasútgépészetileg :
......Gyerekek !
A Bz remotorizációnál a számitást elb@tuk..........
De ezt nem ildomos leirni.