trizs77 Creative Commons License 2022.01.29 -1 2 38658

A Belgrád-Soroksár vasútvonal felújítása mindíg is teher vonat célközpontú volt.

 

Már a francia tervek idején is 2000 előtt és most a kínai tervek idején is.

 

Ha jár arra személyvonat az nem baj, de ha nem jár attól se omlik össze a világ.

 

SZERBIA felé/felöl

 

KELEBIA

 

2020.01.01-től 2020.12.31.-

 

 >>Belépett :

>>- 92 db személyszállító vonat egy év alatt.

>>- 2265 db tehervonat. Azaz naponta átlagosan kb  6 tehervonat.

>>- 888 db egyéb vonat. Magyarul gépmenet.

>> 

 

>>Kilépett:

>>- 92 személyvonat. Egy év alatt.

>>- 2381 tehervonat. Azaz átlagosan, naponta  kb. 6 tehervonat.

>>- 846 egyéb vonat, azaz  gépmenet.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ami füllentés a dologban, hogy a Belgrád-Soroksár vasút felújítását azzal harangozták be, hogy Pireuszból Soroksárra napi 18 db konténer vonat fog jönni, azaz 18x40 = 720 db konténer.

Naponta.

 

Ez a jóslás mostanra lecsökkent napi 1 vagy 2 érkező konténer vonatra.

 

A 150-es vonalon zajló teherforgalom fontos.

Nem annyira nekünk, de másoknak igen.

 

A budapesti elővárosban a 150-es vonal egy kicsi szakaszát a 163 km-ből 60 km-t használnak elővárosi forgalomban.

Bár egyre nő az elővárosi vonal utasszáma a Budapestre befutó 11 vasútvonal utasszámai között fix 10. helye van.ű

Csak a 142-se kevesebb az utas.

 

A Kunszentmiklóstól lefelé Kelebiáig tartó 103 km-n a vasúti személyszállítás kényelmes.

Mindenkinek jut 3-8 ülőhely.

 

 

Előzmény: NGE272 (38657)