Amióta a helikopter a divat...:(((((
Jól látszik, hogy nekik nem Magyarország számít...
A véleményed első része rendben, a vége... is.
Sajnos, mert az kockáztat, aki a 4. főúton közlekedik.
Az eddigi 20 év baleseti adatai nem győzték meg a döntéshozókat.... Szóval kell még több haláleset?
Ha ez nem számít, akkor legalább a pénz motiválná az elvetemülteket:
A 4. főút Üllő-Püspökladány szakaszán naponta 2500-3000 db tehergépkocsi közlekedik, ezek átlag 60 Ft/km útdíjat fizetnek.
Ha elkészülne egyszer az M4, akkor 4000-5000 tgk fizet majd 90 Ft-ot km-enként. + 10-15 ezer szgk és 3-4 ezer kistgk is...
A balesetekben milliárdos anyagi kár is keletkezik.
Mit is számoltak a költség-haszon elemzésekben? (CBA)
Ne legyek ilyen naív, mire elkészülhet az M4, addigra mennyi lesz az útdíj?