vrobee
2016.02.03
|
|
0 0
426704
|
Én is tudok mondani olyan tömköz kapcsolatot, ami nem változott. Meg rengeteg mindent, ami igen*.
Első körben mondjuk érdemes megnézni az alacsonypadlós, korszerűnek nevezhető járművek arányát (beszerzésük ütemét) mondjuk a 2010 előtti és utáni időszakban.
Ezen túlmenően itt nem csak a BKK-t "siratjuk". A 2000-es évek második felében elindult egy lényeges szemléletbeli változás, ami Budapest jelentős változásával járt együtt. Ennek a BKK megalakulása csak egy, bár fontos lépése volt. Most ezeket a változásokat felső szintről próbáljáj visszafordítani, és itt messze nem a BKK mint szervezet léte a tét.
* Az M4-et és az utána létrejött hálózatot nem feltétlenül kellene a BKK nyakába varrni. Sokan szóltunk jó előre, hogy lesz ezzel hálózatszervezési probléma. Más megoldást lehet találni, alapvetően probláámamenteset nem... vagy párhuzamosság van a rendszerben, vagy szanaszét kell szivatni az uttasokat. |
Előzmény: troglodita (426702)
|
|