Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Csak nekem volt újdonság, hogy szept. 10-én - szerintem - módosított útvonalon jöttünk ki Pécsről a 13 órás Pécs-Kaposvár-Ajka járattal? A járatot a MYR-744 csinálta a (a NAJ-232 helyett), és valahol az uránvárosi Tesco mellett kanyarodtunk balra a 6-os útra.
Az Ambassadorok azok végleg eltűntek ? Nem nagy veszteség csak azt hittem iskola szezonra visszajönnek. Jó beruházás volt akkor ez is :D De darabszám tekintetében nem is hiányoznak ?
A Tükét nem érdekli. A menetrendet a Biokom Mobilitás Központ "szakemberei" csinálják a Csizi felügyelete alatt. Olyan is. A Tüke csak a buszokat járatja ahogy azok meghatározzák. Teccikérteni?
Valahogy így kell. Ennél már csak akkor lenne egyszerűbb, ha a máv bevallaná, hogy Sárbogárdtól lejjebb csak nyűg neki ez az egész, 40-estől, 41-estől, 60-astól.
Módosítások lépnek életbe szeptember 16-ától Pécsett a 4-es vonal hajnali járatain:
A Tüke Busz két hajnali 4-es járattal igazodik a vasúti vágányzári menetrendhez, valamint a műszakkezdéshez.
2017. szeptember 16-ától három hétvégén keresztül (október 1-jéig) a MÁV 60-as vonalán érvénybe lépő vágányzári menetrendjéhez igazodva a hétvégén Uránvárosból 7 perccel korábban, 5.30 helyett 5.23-kor induló 4-es járat átszállást biztosít a korábban induló vonatra. A vonat ugyanis Nagykanizsa felé 6.15 helyett 35 perccel korábban, 5.40-kor indul. 2017. szeptember 18-ától munkanapokon a hajnali Gesztenyésig közlekedő járat mindig betér Széchenyi-aknára és a műszakhoz igazodva Uránvárosból öt perccel korábban, 4.52 helyett 4.47-kor indul.
Héten láttam egy LH-t ilyen kijelzőképpel, még jó, hogy nem az ment :D
Szegedi inovell a GBG helyett ment?
---
Eléggé megborult szeptember 1-én a pannon, megállt a buszokban a fedélzeti rendszer, a chipkátyás bérlet azóta sem jó, de legalább aki nem tudott rátölteni az is mehet, mert lecsipogni nem tudja.