Keresés

Részletes keresés

bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33025

Ez a menetrend elrendezés meg egyenesen követhetetlen, az egyszerű néha többet ér. 

Előzmény: BPT-475 (33023)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33024

Ez a város adósságállományt (és a sofőröket) megint jól megterheli. 

Előzmény: BPT-475 (33023)
BPT-475 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33023
Előzmény: BPT-475 (33021)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.25 0 1 33022

"A változást az indukálta, hogy a Zsolnay-szobor és a Főpályaudvar között rendkívül kevés utas utazik ezeken a járatokon. "

 

 

LOL és ez melyik járatra nem igaz, ami a Zsolnay-szobor és a Főpályaudvar között megy?

Előzmény: BPT-475 (33021)
BPT-475 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33021
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.25 -3 0 33020

Izé...egy kicsit részletesebben, ha kérhetem?

Előzmény: < R o d o l f o > (33019)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33019

Azok kaptak egy betűt is a számok mellé megkülönböztetésül.

Előzmény: hory004 (33018)
hory004 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 33018

Valamennyi autóbusznak a forgalmi rendszámának utolsó három karakterjével megegyező számokat használják URH-azonosítónak. 

 

Ez így ebben a formában ugye, nem teljesen igaz, mivel van bőven olyan szám, ami kétszer szerepelne.

Előzmény: BPT-475 (33017)
BPT-475 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 33017

Nem, visszakapták a régit vagy még újabbat kaptak.

Valamennyi autóbusznak a forgalmi rendszámának utolsó három karakterjével megegyező számokat használják URH-azonosítónak. 

 

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (33012)
Molotov a koktél Creative Commons License 2017.08.23 -4 0 33016

Mindent az utasokért, véleményük számunkra fontos, önök döntik el, stb.

http://www.pecsistop.hu/tartalom/cikk/489530_ossztarsadalmi_egyeztetes_izmosat_hallgat_a_biokom

bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 33015
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 33014

Tiszteletem! 

Abban tudnátok segíteni, hogy Pécshez, Komlóhoz illetve Szigetvárhoz mennyi busz tartozik?

 

hory004 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 33013

A genfiek nálunk vagy hűtenek, vagy mennek, így idő lenne megnézni, ellenben a Vmax30-tól jobban felmegy az ember vérnyomása, mint a 40 foktól.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (33012)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.19 -3 0 33012

A múlt hónapban az MWH-727 azonosítója 82-ről 27-re változott.

Azóta a többi Volvo is megkapta a sajátját?

hory004 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 33011

Már egy ideje hatalmas a fejlődés, a régi sárga n+1-szer matricázott megállói táblák kaposzöld keretes, laminált indulási jegyzékekre cserélődtek, még a betűtípus is változott. Csak nem Kaposváron nyomtatját őket?

 

Egyébként a Tükével közös megállókban ha a kékeket is átkenik eozin zöldre (nem fogják) ritka szép lesz...

Előzmény: Kuvik76 (33010)
Kuvik76 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 33010
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 33009

Egységes informatikai rendszerre történő átállás miatt, 2017. augusztus 21-től várhatóan 2017. augusztus 27-ig az elektronikus bérletek kiadása, feltöltése időszakosan felfüggesztésre kerül. 

 

http://ddkk.hu/?q=content/t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3-52

EKM-765 Creative Commons License 2017.08.13 0 0 33008

Ha valaki tudja hogy aug. 18-21 között GUP-041 melyik járatokon lesz ha lesz egyáltalán, kérem ossza meg velem. 

pinterpetpet Creative Commons License 2017.08.10 0 1 33007

Ha valóban piacnyitás történik, és bejönnek más cégek szolgáltatni a Volánok kívül... Gondolom, többet fognak fizetni a gépkocsivezetőknek, jobban karbantartott géppark lesz - remélhetőleg. Ha minden IDEÁLISAN alakulna, mégis ki maradna a volánnál kocsikat vezetni?

Előzmény: JLW-470 (33003)
hory004 Creative Commons License 2017.08.09 0 0 33006

Egy valószínű. Ha nem lesz bevételt hozó vonal, akkor ugyan olyan szakadt géppark lesz, mint volt 5 éve. 

Az első lépést már megtették, nem láttam melyik ekenyél ment úgy járatba, hogy a bal első kerékjárat után nem meghúzva volt, hanem konkrétan hiányzott egy darab a lemezből...

Előzmény: Snake-Mojzi (33005)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33005

Szerintem aki azt mondja, hogy biztosan tudja mi lesz 2020. január 1-jétől a helyközi-távolsági buszközlekedésben, az hazudik. Ha van is készen valamilyen szintű koncepció, az is képlékeny még. Minden esetre a legnagyobb kérdés az lesz, hogy a piacnyitás teljes liberalizációval jár vagy csak a közszolgáltatási pályázatok magáncégek részére történő megnyitásával.

Azaz nem tudni, mik az új feltételek: A Flixbus / VT-Arriva / Trans-Tour / Bárnevolna Kft. / stb. ott indít majd járatot a saját kockázatára, ahol akar vagy csak elindulhat az állam által adott fordára/vonalra/vonalcsoportra/forgalmi térségre/megyére/régióra kiírt közszolgáltatási szerződés elnyeréséért?

Előzmény: bendeguz90 (33004)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33004

A helyközi járatokkal mi lesz?

Előzmény: JLW-470 (33003)
JLW-470 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33003

A távolságis sofőrök kész tényként kezelik,hogy a 100km felüli járatok magánkézbe kerülnek(sőt már abba is kerülhettek volna,ha a havercéggel nem történik,ami történt).

Amúgy most sztem annyira nem kell sírni,mert a távolsági helyzet sokkal jobb,mint mondjuk 5-8 éve volt,amikor is EC12-k vagy Nabi is volt távolsági fordás. A felújítások elmaradtak,de az a világ sztem már el is múlt. A Di-Cam bedőlése kicsit rontott kicsit az eltervezett renden. :) 

Előzmény: hory004 (33001)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.08 0 1 33002

Megmondom őszintén, ha még a Volán felállás lenne, akkor szorítanék azért, hogy ők üzemeltethessék a távolsági vonalakat, de a jelenlegi KK-s viszonyok mellett várom már, hogy európai körülmények legyenek a távolsági közlekedésben. 

 

Előzmény: hory004 (33001)
hory004 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33001

Teljesen jogos.

 

Gazdasági alapon a végtelenségig lehetne járatni a 200-asokat, azok már nem tudnak hová értéktelenedni. Tegnap reggeli dombóvári járaton is biztos örültek az MKZ-nek.

 

Egyébként még a vértes E97-ese tartja magát, de csak mert a Setrájukat a Mercikkel együtt vissza adták a banknak, de egyből mentek is a VBhez. Nem lennék meglepve, ha piacnyitás után csak nekik maradnának meg a távolsági járataik, itt délen van vagy 10 autó, a Pécs-Sexárd-Pestre elég, ezen kívül tippre a zalai csordák és az egri félórás ütem, és a Zeg-Szeged marad állami kézben, a többire egyszerűen nem lesz minőségi autó, az LH és Crossway mellett a Flix vagy másik cég simán esélyes. Kivéve ha az Iveco gépezetek fenntartása lényegesen olcsóbb.

Előzmény: vadparaszt18 (33000)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 33000

Ha gazdaságtalan volt az üzemeltetésük, akkor azzal nincs baj, hogy selejtezték, a baj inkább ott van, hogy nincs olyan kaliberű autóbusz, amivel a hiányukat pótolni lehetne. 

Előzmény: pinterpetpet (32999)
pinterpetpet Creative Commons License 2017.08.06 0 0 32999

Sajnos igaz. Nem kellett volna kidobálni a két emeletest talán... :(

Előzmény: vadparaszt18 (32997)
vt976 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 32998

Ez nem is akármilyen EAG: ez a 10,9 méteres E95-ös csak 1 példányban készült.

Előzmény: vadparaszt18 (32997)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 32997

Ha már hasonlóságok, ide beszúrom ezt a Litván EAG-ot is. :) 
http://fotobus.msk.ru/photo/15/08/30/1508303.jpg

Szerintem is jobb a Crossway hosszú távon, de azért annak se kellene távolsági járatot járnia. 
Jöhetne pár új, igazi távolsági busz hozzánk, mert a jelenlegi helyzet nem méltó a Pannon Volánhoz. :/ 

Előzmény: hory004 (32996)
hory004 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 32996

 

Ismerős :)

De nem rossz, sőt, csak a színre fújt tetőt nem erőltetném. Már csak valami értékelhető autó kéne, ha jól sejtem akkor Győr, Sopron, Hévíz is LH kretyó, akkor már inkább a crossway...

Előzmény: vadparaszt18 (32994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!